anonym napísal:
Energii jsem věnovat musel protože je to moje zaměstnání, z testovacích vozů to byly:
- Outlander jakž takž podvozek, ale uvnitř neskutečně laciný a hlučný /ještě s motorem TDI-PD/
- Toyota Ravka s papírově nejjvýkonějším motorem a stejně jako Outlander s minimálním prostorem na zadních sedadlech, auto s 20tkm mělo interiér a sedadla jako ojetina po 100tkm
- Honda CR-V 2.2D - myslel jsem můj favorit, ale jediné auto u kterého sepnutí zadního pohonu probíhalo dost skokově s citelným rázem
...
Tenhle příspěvek je o dost věrohodnější než ty 2 minulé, nicméně stále nevěřím, musíte se ještě trochu zlepšit.
Jestli jste vskutku vyzkoušel 10 SUV během jediného dne asi už také víte, že to nebyl dobrý nápad (a mé mínění o kvalitě českých testů by tím ještě kleslo, což jsem nevěřila že je ještě možné). Na získání prvního pocitu z vozu to možná snad poslouží, jinak je ale takovýto "test" zcela k ničemu, naprosté plýtvání časem i pohonnými hmotami. Navíc pokud jste v tom kvapu porovnával auta s tak odlišnými motory byla to opravdu škoda práce. Ano znám ten český nesmysl, kdy je auto do redakce zapůjčeno na týden (nebo spíš od pondělí do pátku) a i když test píšete vy, chce si ho vyzkoušet i Pepík a Franta a Miro a... (i když o testu 10 jednou ranou během jednoho dne slyším poprvé).
Naše diskuze začala tím, že se zastáváte Antary (Captivy), s čímž jsem nesouhlasila a nesouhlasím. Narozdíl od vás jí neřadím tam co vy, právě naopak.
Jakožto "profesionálovi" vám jistě nemusím vysvětlovat, že první výrobce větší část ceny dá do materiálů v kabině, druhý do podvozku, třetí do motoru. Já preferuji kombinaci toho druhého a třetího, vy si u Opelu pochvalujete že materiály jsou bezva. Nic proti osobnímu vkusu, ale to cesta za nejlepším autem opravdu není.
Právě VY, který jste měl možnost se auty projet bezprostředně po sobě víte, jak zásadní rozdíl je v řízení a chování aut. V žádném případě nemohu souhlasit s vaším tvrzením o "nepatrných rozdílech", prostě protože to NENÍ pravda!
Zvládám během dne 1000 - 1200 km, ale měnit při tom auta a ještě si z česka odskočit na německé dálnice - to už zaslouží respekt a uznání, opravdu bych ráda věděla v které redakci děláte. Což mi připomíná, že jste se stále ještě nepředstavil. Takže?
Váš popis 10ti SUV není špatný, jste evidentně sečtělý (doufám že se nepletu, protože jestli jste opravdu profesionální motoristický novinář, tak potěš Pánbůh a definitivně přestávám číst česky psané testy - zatím jsem vypustila jen reklamní magazín VW rafinovaně přezdívaný Svět motorů).
Také nemiluji SUV, ale vy k nim máte snad až psychosomatický problém. Já spíš považuji za hloupost, že ženám jsou vnucována malá auta. Jsou nebezpečnější, hůře se řídí, nemyslím že se lépe parkují (senzory to lépe vyřeší i u pětimetrové limuzíny), ta starší nemají posilovač řízení, je z nich hůř vidět atd. Prostě pro ženy HORŠÍ auto, pro muže to LEPŠÍ, BEZPEČNĚJŠÍ co se SNÁZE a LÉPE řídí. To snad ať ta úspěšná žena raději řídí to SUV (ono je z něj opravdu lepší výhled/přehled a to i blondýnka ocení).
Zřejmě nemáte mimo svůj obor až takový přehled, ale já doufám, že většina lékařů základní školu vychozenou má a vězte, že kombi a MPV nejsou tím pravým příkladem auta s nižší spotřebou (což ale jako profesionál samozřejmě víte). Já náhodou auto střední třídy (ne kombi) mám a sada zimních pneu mne loni stála víc než 20 t. kč (to jen aby jste věděl).
No bála jsem se nudné soboty v práci, takže děkuji za vaše vtipné příspěvky a přeji mnoho dalších krásných snů o automobilech, vaše Kylie
PS: Petra Šikla evidentně rád nemáte, z které redakce tedy jako jste?