0
späť
 

diskuze k tématu: OD ČTENÁŘE: Je bezpečnější VAZ 2106 nebo Škoda 105?

kategórie zaradenia témy:
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 06.04.2006 23:14, RE: S tou bezpecnosti to neni tak jednoznacny
David napísal:
Bohužel zcela mylná úvaha. Když už chceš běhat proti zdi tak si tu krabici (kovadlinu, motor ...) přivaž na záda (jako v šáde) a pak napiš s čím se do tý zdi naráželo líp
Myslim ze vase uvaha je mylna. Zkuste to, dopredu tu krabici (pokud vim..tak i skodovka ma predek nebo se pletu?? ) a dozadu tu kovadlinu.. a pak zase opacne. Rozhodne doporucuju v tomhle poradi:)) Protoze ta kovadlina vepredu vam zprelame zebra. Zatimco ta krabice vas zpomali natolik, ze tu zatez vzadu "sotva" budete citit. Ale v tom mym prispevku jsem rikal, ze vyhodne je to za urcitych okolnosti ( naraz do pevne prekazky..). Ne vzdy!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 10.04.2006 10:44, RE: bez předmětu
David napísal:
K pevnosti obou aut se vyjádřit nemůžu (neikdy jsem neboural) ale vlastnil jsem několik škodovek a poté i žigulíků (1500 a 1600). Ale žigul je opravdu proti škodovce malý "tank". Plechy byly snad dvakrát tlustší A hlavně ten motor vpředu. Ale viděl jsem čelní sráčku obou.. Výsledek byl jasný.. Žigul poničený předek (pouze po motor -opravitelné), šáde měla přední kola skoro u sedadel.... Jinak jsem byl s žigulíky vždy spokojen. Ne, že by neměly mouchy, ale proti šáde to jelo, brzdilo, topilo...
Patnáctka Žigul bylo moje první auto a nedám na něj dopustit, motor po GO - na dálnici nebyl problém 170km/h, přál bych vám vidět ty nechápavé obličeje octáviatorů a golfáčů. Jediné v čem byla škodárna lepší, tak to byly průjezdy zatáček, jinak žigulovi nesahala ani po ráfky!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 14.04.2006 12:37, RE: bez předmětu
Karel napísal:
Patnáctka Žigul bylo moje první auto a nedám na něj dopustit, motor po GO - na dálnici nebyl problém 170km/h, přál bych vám vidět ty nechápavé obličeje octáviatorů a golfáčů. Jediné v čem byla škodárna lepší, tak to byly průjezdy zatáček, jinak žigulovi nesahala ani po ráfky!!!
nono...taky jsem s LADOU 1500s najel asi 30tis. Kdyz bylo nove, tak s tim otec jezdil cca 150-160, tenkrat byly rychlejsi uz jenom 603, po cca 17 letech provozu jsem s tim ja jel cca 140, ale to uz se nedalo na slinici udrzet a to mel pravidelnou udrzbu a podvozkove komponetny se menily spise preventivne nez z hlediska doslouzeni. Jinak dnes ma ten zigul 30 let a asi 200Tis km, 2 x novy lak a kompletni plecharina, nekoilik vackovych hridelu a nekolik vymen podvozku ale motor slape jak pila..poslednich 13 let uz takovou udrzbu nemel, takze tam treba vubec nebyl olej v diferaku a u prevodovy se menil tak jednou za 5 let, ale kupodivu vsechno funguje..
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 14.04.2006 12:44, bezp. pasy
anonym napísal:
nono...taky jsem s LADOU 1500s najel asi 30tis. Kdyz bylo nove, tak s tim otec jezdil cca 150-160, tenkrat byly rychlejsi uz jenom 603, po cca 17 letech provozu jsem s tim ja jel cca 140, ale to uz se nedalo na slinici udrzet a to mel pravidelnou udrzbu a podvozkove komponetny se menily spise preventivne nez z hlediska doslouzeni. Jinak dnes ma ten zigul 30 let a asi 200Tis km, 2 x novy lak a kompletni plecharina, nekoilik vackovych hridelu a nekolik vymen podvozku ale motor slape jak pila..po...
Blbe je, ze tyhle lady nemely samonavijeci bezp. pasy, skodarny od jisteho modelu ano
reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.