M.See napísal:
PetrT napísal:
Zdeny60 napísal:
Kdo neche vidět realitu, jeho boj. Hodnocení a statistika je krásná věda, s tím se dá oblbovat do nekonečna. Tisku se to daří vesele, jak vidno.
Zdeny, ty to pořád bereš tak že majitel auta musí znát jak to funguje. To je blbost. Drtivá většina lidí jen jezdí, jak to funguje je nezajímá. Mnohem víc je zajímá jakou má auto barvu a že Nissan Micra umí popřát k narozeninám majitelce. Nic víc. A když sedne do auta a nezařadí je uplně jedno jestli rachotí zuby, odejde spojka nebo jen ložisko. To naprostou většinu řidičů vůbec nezajímá, je to normální a nikdo jim to nemůže vyčítat. Takže pokud Infinity koupí do jinak perfěktního auta ložisko v Kongu a to se vysype stejně jako sousedovic Panda tak v očích běžného uživatele bude stejný křáp. Tak to prostě je. Tvůj náhled na věc je sice logický, ale rozhodně si v menšině. Auto je spotřební věc, nic víc. Neni třeba znát jak funguje, prostě musí fungovat.
Já to beru jako Zdeny60, svojí převodovku si ve svým autě rozhodně osobně rozeberu, zjistím problém za pár stovek, opravím a mám na x desítek až stovek tisíc km bezporuchovou. A pak to opět beru jako Zdeny60, nadávám na výrobce jednoho pitomýho ložiska, který poslalo do kopru jinak výbornou převodovku. Zdůrazňuju JINAK výbornou. Je to smutné ale je to tak. Je ale potřeba oddělit diagnosticky smýšlející majitele, popř mechaniky a zbytek společnosti.Jak to vidí dnešní konzumní společnost je bohužel smutná realita, kvůli 1 nedořešený blbině odsoudí celou převodovku, spíše však celý auto, nebo ještě lépe celou značku! Ano, všichni ostatní, máte pravdu, je to tak, je to úděl výrobce kterej zapomněl odladit vše na 100%, společnost ho odsoudí. Mě osobně to ale přijde naprosto absurdní a tristní...
A koho jiného než značku/výrobce auta bych měl soudit?Jezdím zafirou B 1,9CDTi. Hučí mi ložiska na 5. a 6. stupni, najeto 160tkm. Celkově je převodovka už v nic moc stavu.Ano, částečně viním kolegu, který auto vybydlel a pak mi ho předal... Ale jinak padá vina na výrobce, tedy OPEL. Protože to inženýři v Oplu převodovku navrhli. Navrhli i ty odcházející ložiska. Potom tu výrobu zadali výrobci, kterého si sami vybrali a nepohlídali si patřičně kvalitu. Takže jestli to ložisko vyrábí někde Hanz na soustruhu v bavorsku je mi fakt jedno. A právě proto, že třeba ložisko je na ceně auta zanedbatelná položka, je to šetření na zbytečně rizikovém místě...