hroch32 napísal:
Nissany dlouho platily za jedny z nejkvalitnějších automobilů. Porce, které jsou schopné zvládnout stará Micra, Almera nebo Primera, jsou pro mnohé jiné automobily zcela mimo jejich možnosti. Obávám se ale, že spojení s Renaultem jim na kvalitě rozhodně nepřidalo :( Držím Vám tedy palce, abyste si všechnu smůlu vybrali v záruce, a pak si už jen užívali japonskou kvalitu.
Včera jsem zrovna měnil bezpečnostní pás u naší Micry (2000) a lebedil jsem si, že auto ze segmentu "nákupní taška" v sociáln...
Zajímá mě vliv Renaultu na kvalitu Nissanů a zřejmě je značný. Recenzentem popisované závady jsou téměř shodné s těmi, které se projevují na našem služebním Renaultu. Takové to 100x nic umořilo vola. Tady něco chrastí, rozvrzalo se sedadlo a přestalo vyhřívat, palubka zase nesvítí, sem tam si zabliká nějaká kontrolka a i přehrávání softwaru jsme za ty 2 a půl roku poznali...
Pak bych se ještě zastavil u diskuze o ceně např. Oktávky, tohoto Nissanu a Renaultu. Zatímco Renault je mezi srovnatelnými auty levný (otázkou je, nakolik za to může jeho image), tento Nissan rozhodně k tomu levnějšímu nepatří a jestli se k tomu přidá i takováto kvalita...vychází ta Oktávka při srovnání jako vítěz. Procento zmetků je u ní rozhodně menší než u Renaultu a cena servisu je taky úplně jinde.
To je další renaulťácká specialita a zajímalo by mě, jak je to u toho Nissanu, levný auto - drahý servis. Když si na Zličíně v Renaultu za opravu vyhřívání sedadla řekli o cca 7 a půl tisíce, za výměnu oleje 4300 a hodina práce tam stojí 600Kč, je to až nemravný. Mimochodem neznáte někdo nějaký slušnější servis pro Renaulty v dostřelu Prahy?