Sep napísal:
Mam P11C (to je ten facelift) s 2.0 CVT a musim ho na normalni jezdeni i na blbnuti doporucit vic nez GTcko (i kdyz to je taky libovy :))) ... jede to jak z praku a sekvencni razeni je uplne bleskovy .... navic po najeti 100k km celkem ostrym tempem se nevystralo nic (krom cd changeru od sony :))))
Mám P10, r.v. 1996 2,0 - koupeno v roce 2000 v bazaru jak jinak dovezeno z venku po havárii, dle serv. knížky najeto 64 tkm - dnes mám najeto 212 tkm a na auto nedám dopustit,měnily se pouze homokinetické klouby, ale to díky vlastní hlouposti-neuhlídal jsem před zimou prasklé krycí manžety-jinak to dopadnout nemohlo, a taky ještě výfukové potrubí.
Teď zvažuji koupi P11 hatchback, ale je s CVT M6 - a asi mi chybí odvaha jít do automatu, byl jsem se s tím jednou kousíček projet, nic negativního nemůžu říct, jen to bylo jiné.
Rád bych poprosil o zkušenosti s CVT M6 v provozu - problémy, popř. opravy, spotřeba -prostě cokoliv, budu vdečný za každou informaci. Díky