0
späť
 

diskuze k tématu: Nissan Primera P11/144 – Japonské BMW

kategórie zaradenia témy: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, japonská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 09.07.2007 16:29, p10
prijde mi ze moje byvala p10 mela podstatne hezci interier
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 09.07.2007 17:06, RE: Primera- Accord
anonym napísal:
A má tu niekto skúsenosť aj s Accordom 1.8 100kw? Skúste to porovnať s primerovým dvojlitrom. Vraj je to celkom dobré + Accord je aj pekný, inak Primera musí byť asi naozaj dosť fajn povozenie a tá po facelifte aj normálne vypadá.
Jízdně jsou ty auta podobné,ale známej co měl Accorda s tímhle motorem říkal že mu žere kolem 10 litrů.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 09.07.2007 18:05, RE: Primera- Accord
anonym napísal:
Jízdně jsou ty auta podobné,ale známej co měl Accorda s tímhle motorem říkal že mu žere kolem 10 litrů.
Mohu potvrdit Honda 1,8i V-tec 100KW je celkem prochlastaný motor. Jede pěkně, ale řekne si za to kolem 9-10l, při celkem normální jízdě. Honda se mi vzhledově líbí víc, ale například automatickou klimu a pal. PC jsem tam moc neviděl. Hovořím o roce kolem 2000.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 09.07.2007 18:22, RE: Primera- Accord
anonym napísal:
Mohu potvrdit Honda 1,8i V-tec 100KW je celkem prochlastaný motor. Jede pěkně, ale řekne si za to kolem 9-10l, při celkem normální jízdě. Honda se mi vzhledově líbí víc, ale například automatickou klimu a pal. PC jsem tam moc neviděl. Hovořím o roce kolem 2000.
P11C mali všetky v štandarte digi klimu, jedno či to bola "najižšia" výbava Comfort a najslabší motor 1.6. Najnižšia v úvodzovkách pretože v tomto prípade najnižšia výbava je skoro plná. Základ bol v Primere bohatý.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 09.07.2007 19:06, RE: to Dusan
anonym napísal:
Jako hlavni nevyhody bych spise uvedl:

a) jako u vsech v podstate vsech japonskych aut az do doby velmi nedavno minule, velmi osklivy a celkove nikterak kvalitni interier

b) nedostatecna vybava, kdy napriklad tempomat nebylo mozne sehnat ani za priplatek a to ani do faceliftovaneho modelu
Vždycky, když se řeší interiér, tak je to otázka vkusu, něco, co nejde změřit a něco, co nikdo nemůže mít nikomu za zlé. Osobně mám pátého japonce a nikdy jsem se nestkal s nekvalitním interiérem. Měl jsem Hondu, Mazdu a Mitsubishi. Osobně, pokud bych viděl takový interiér ve feldě, tak bych byl velmi spokojen, ale zrovna škodovka se v interiérech moc nevyznamenala. Nemůžu říct, že by měla P11 nějak oslnivý interiér, ale nijak mě neuráží a například proti Focusu I. (kde se zbytečně moc experimentovalo) se mi líbí. Zkrátka Primera je exot a nemusí se líbit každému, ale raději bych překousl nějakou vzhledovou nedokonalost, než být pořád v servisu, jako např. s A4kou.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 09.07.2007 19:18, RE: Nissan Primera...rules
anonym napísal:
Je to fakt nedoceneni vuz. Za malo penez hodne muziky.
Souhlasím, vúz doceněný asi jen znalci. Nevím, kde autor čerpal své zkušenosti, ale mám pocit, že jezdil v nějakém jiném autě (vW?). Dle servisu vydrží ramena 120-160tkm. U P11/144 (2000) v 99tkm měněn pouze prasklý vlnovec výfuku, načlý nešetrným zaparkováním na krajnici, a destičky. Dlouhodobý průměr při svižné jídně s klímou 7,0L, oleje 0. Nad zmínkou o krátké životnosti výfuku se ten, kdo ví, že je komplet nerez, jen usměje. Přední pneu se rozhodně nadměrně nesjíždějí-50-60tkm je málo?Jízdní vlastnosti famozní i při max.rychlosti.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 09.07.2007 19:31, RE: Nissan Primera...rules
anonym napísal:
Souhlasím, vúz doceněný asi jen znalci. Nevím, kde autor čerpal své zkušenosti, ale mám pocit, že jezdil v nějakém jiném autě (vW?). Dle servisu vydrží ramena 120-160tkm. U P11/144 (2000) v 99tkm měněn pouze prasklý vlnovec výfuku, načlý nešetrným zaparkováním na krajnici, a destičky. Dlouhodobý průměr při svižné jídně s klímou 7,0L, oleje 0. Nad zmínkou o krátké životnosti výfuku se ten, kdo ví, že je komplet nerez, jen usměje. Přední pneu se rozhodně nadměrně nesjíždějí-50-60tkm je málo?Jízdn...
No, nevím, no. Měl jsem P11ku 2.0 103kw a nyní mám Octavii z roku 2002 1,9 TDi a je to daleko lepší auťák, daleko hesčí vnitřek a co se týče maximálky, tak bych si tu Primerku dal, kdy bych chtěl. Mám to čiplý na 96kw a jede to jak hovado a za hubičku. Jsem rád, že jsem koupil tu oktávu, protože to je teprva auto, masív, zátah a neječí to tak v otáčkách, jak ty japonci. Kámoši říkali taky, že oktáva je lepší držák, takže jsem spokojenej, mám kámoše, co tomu celkem rozuměj. V tom Nissanu byl vnitřek, jako v prvních korejskejch autech.Kdo to chce, tak ať si to koupí, ale já mám jasno a jsem v hodně v pohodě.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 09.07.2007 19:34, RE: Nissan Primera...rules
anonym napísal:
No, nevím, no. Měl jsem P11ku 2.0 103kw a nyní mám Octavii z roku 2002 1,9 TDi a je to daleko lepší auťák, daleko hesčí vnitřek a co se týče maximálky, tak bych si tu Primerku dal, kdy bych chtěl. Mám to čiplý na 96kw a jede to jak hovado a za hubičku. Jsem rád, že jsem koupil tu oktávu, protože to je teprva auto, masív, zátah a neječí to tak v otáčkách, jak ty japonci. Kámoši říkali taky, že oktáva je lepší držák, takže jsem spokojenej, mám kámoše, co tomu celkem rozuměj. V tom Nissanu byl vn...
Japonský BMW????? Lidi, co hulíte? Jeli jste někdy v bavoráku?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 09.07.2007 20:50, RE: Nissan Primera...rules
anonym napísal:
No, nevím, no. Měl jsem P11ku 2.0 103kw a nyní mám Octavii z roku 2002 1,9 TDi a je to daleko lepší auťák, daleko hesčí vnitřek a co se týče maximálky, tak bych si tu Primerku dal, kdy bych chtěl. Mám to čiplý na 96kw a jede to jak hovado a za hubičku. Jsem rád, že jsem koupil tu oktávu, protože to je teprva auto, masív, zátah a neječí to tak v otáčkách, jak ty japonci. Kámoši říkali taky, že oktáva je lepší držák, takže jsem spokojenej, mám kámoše, co tomu celkem rozuměj. V tom Nissanu byl vn...
Ten tvoj príspevok je pekný blábol, ide o vtip pretože ak to myslíš vážne tak niesi celkom normálny a Primeru si nikdy nemal. To s tými kamošmi je fakt dobrééé.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 09.07.2007 21:35, RE: Nissan Primera...rules
anonym napísal:
No, nevím, no. Měl jsem P11ku 2.0 103kw a nyní mám Octavii z roku 2002 1,9 TDi a je to daleko lepší auťák, daleko hesčí vnitřek a co se týče maximálky, tak bych si tu Primerku dal, kdy bych chtěl. Mám to čiplý na 96kw a jede to jak hovado a za hubičku. Jsem rád, že jsem koupil tu oktávu, protože to je teprva auto, masív, zátah a neječí to tak v otáčkách, jak ty japonci. Kámoši říkali taky, že oktáva je lepší držák, takže jsem spokojenej, mám kámoše, co tomu celkem rozuměj. V tom Nissanu byl vn...
jo vole oktafka je narez.taky mam kamose co se vyznaj,franta dela u nas v jzd mechanika a pepa jezdi s kombajnem a vsichni by chteli jenom oktafku.asi si jednu spolecne koupime a pak ji u nas na druzstvu vo nedelich votunime.na antenu pridelame kocici vocas pro stesti,vejfuk vykuchame a jedem na mejdan.vsichny holky u nas na vsi budou silet...ty vole to bude desnej vopruz....ja se s toho asi poseru ty vole... musim uz jit do hospody,nazdar kluci ! ty vole! jo a a abych nezapomel radio budeme mit na cd a bude furt na plny pecky!! ty kravo cau ty vole
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 09.07.2007 21:57, RE: Nissan Primera...rules
anonym napísal:
jo vole oktafka je narez.taky mam kamose co se vyznaj,franta dela u nas v jzd mechanika a pepa jezdi s kombajnem a vsichni by chteli jenom oktafku.asi si jednu spolecne koupime a pak ji u nas na druzstvu vo nedelich votunime.na antenu pridelame kocici vocas pro stesti,vejfuk vykuchame a jedem na mejdan.vsichny holky u nas na vsi budou silet...ty vole to bude desnej vopruz....ja se s toho asi poseru ty vole... musim uz jit do hospody,nazdar kluci ! ty vole! jo a a abych nezapomel radio budeme mit...
Vidíš, začli jsme u solidního auta končíme u koktáfky))
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 09.07.2007 22:00, RE: Nissan Primera...rules
anonym napísal:
jo vole oktafka je narez.taky mam kamose co se vyznaj,franta dela u nas v jzd mechanika a pepa jezdi s kombajnem a vsichni by chteli jenom oktafku.asi si jednu spolecne koupime a pak ji u nas na druzstvu vo nedelich votunime.na antenu pridelame kocici vocas pro stesti,vejfuk vykuchame a jedem na mejdan.vsichny holky u nas na vsi budou silet...ty vole to bude desnej vopruz....ja se s toho asi poseru ty vole... musim uz jit do hospody,nazdar kluci ! ty vole! jo a a abych nezapomel radio budeme mit...
Jo ty vole a kámoš říkal fčerá u píva že mu jeho votuněná Tdi vochcávka jede 280 z kopce a má to čiplý na 200kw a je to lepčí držák než ti japončíci!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 10.07.2007 00:12, David_Logins
Ale stejně, nejlepší je opel, kam se hrabe primera nebo Bmw. Vím to.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 10.07.2007 10:06, RE: Nissan Primera...rules to mafian s čiplou oktávkou
anonym napísal:
No, nevím, no. Měl jsem P11ku 2.0 103kw a nyní mám Octavii z roku 2002 1,9 TDi a je to daleko lepší auťák, daleko hesčí vnitřek a co se týče maximálky, tak bych si tu Primerku dal, kdy bych chtěl. Mám to čiplý na 96kw a jede to jak hovado a za hubičku. Jsem rád, že jsem koupil tu oktávu, protože to je teprva auto, masív, zátah a neječí to tak v otáčkách, jak ty japonci. Kámoši říkali taky, že oktáva je lepší držák, takže jsem spokojenej, mám kámoše, co tomu celkem rozuměj. V tom Nissanu byl vn...
Mno docela jsi mě hochu pobavil, ale za prvý P11 ve dvoulitru se nikdá se 103kw nedělala (pouze 96 a 110kw) a za druhý srovnávat naftu s benálem je taky trochu mimo. Nevim kde jsi přišel na tu vyšší maximálku (jestliže si tím fakt myslel rychlost) u oktávy, což je taky kravina. Je fakt, že tvůj ropák potáhne odspodu určitě mnohem líp než 2,0i P11, ale je to takový hrc-prc, prostě sotva se to trochu rozjede už je to u konce s dechem a musíš přeřadit a tam kde je i čiplá oktává dávno bez sil (to je přes 4tis ot.) se 2,0i P11 teprv začíná probouzet a ta pravá nálož je mezi 5 a 6 tis. Ehm kde je tvoje super oktáva mezi 5 a 6tisícema? V prdeli kámo, i s čipem. A teď jsem vůbec neřešil její jízdní vlastnosti, je fakt, že tvoje oktáva je naladěná na pohodlí, ale v mezních situacích jsou její vlastnosti mírně řečeno velice nejistý a spíš až skoro nebezpečný. Tzn., oktáva je určitě svym způsobem dobrý auto (už jenom proto, že jí má snad každej), ale měl by jsi zůstat při zemi a nedávat svýmu autu nebeské schopnosti, já bych se s primerou taky nezačal honit s M3. Jinak hodně šťastných km a ty a tvý kámoši už tolik nehulte
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 10.07.2007 10:14, RE: Nissan Primera...rules to mafian s čiplou oktávkou
anonym napísal:
Mno docela jsi mě hochu pobavil, ale za prvý P11 ve dvoulitru se nikdá se 103kw nedělala (pouze 96 a 110kw) a za druhý srovnávat naftu s benálem je taky trochu mimo. Nevim kde jsi přišel na tu vyšší maximálku (jestliže si tím fakt myslel rychlost) u oktávy, což je taky kravina. Je fakt, že tvůj ropák potáhne odspodu určitě mnohem líp než 2,0i P11, ale je to takový hrc-prc, prostě sotva se to trochu rozjede už je to u konce s dechem a musíš přeřadit a tam kde je i čiplá oktává dávno bez sil (to j...
Jen pro upřesnění je primera P11C v motorizaci 2.0 s výkonem 103 kw a mám ji s CVT M a jede to fakt hezky.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 10.07.2007 17:10, RE: David_Logins
anonym napísal:
Ale stejně, nejlepší je opel, kam se hrabe primera nebo Bmw. Vím to.
dalsi hulic
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 10.07.2007 18:04, RE: Nissan Primera...rules
anonym napísal:
No, nevím, no. Měl jsem P11ku 2.0 103kw a nyní mám Octavii z roku 2002 1,9 TDi a je to daleko lepší auťák, daleko hesčí vnitřek a co se týče maximálky, tak bych si tu Primerku dal, kdy bych chtěl. Mám to čiplý na 96kw a jede to jak hovado a za hubičku. Jsem rád, že jsem koupil tu oktávu, protože to je teprva auto, masív, zátah a neječí to tak v otáčkách, jak ty japonci. Kámoši říkali taky, že oktáva je lepší držák, takže jsem spokojenej, mám kámoše, co tomu celkem rozuměj. V tom Nissanu byl vn...
Řekni kámošům, ať se rychle proberou.........jestli je oktávka lepší držák než Primera, tak já jsem dvoumetrovej černoch s blond vlasama...... Co se týká spolehlivosti, tak oktávka nesahá Primeře ani po ráfky.....no a jízdní vlastnosti.....to je taky bez debat..........sám mám Almeru r.v. 1998, vzadu víceprvková náprava - říká ti to něco???? Tuhle vychytávku měly almery od samého počátku výroby (r. 1996), do oktávky to dali před dvěma roky až v druhé generaci........takže v zatáčkách se oktávka na Primeru absolutně nechytá........prostě nehorzí!!! Možná máš vyšší maximálku, ale tak na rovince.......v zatáčkách by ti Primera ukázala koncový světla..... Jasně, interiér to je věc vkusu a každému se líbí něco jiného.........ale rozhodně není oktávka lepší a kvalitnější než Primera........myslím právě typ P11
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 10.07.2007 18:18, RE: Nissan Primera...rules- prostě nehorzí:-)))
anonym napísal:
Řekni kámošům, ať se rychle proberou.........jestli je oktávka lepší držák než Primera, tak já jsem dvoumetrovej černoch s blond vlasama...... Co se týká spolehlivosti, tak oktávka nesahá Primeře ani po ráfky.....no a jízdní vlastnosti.....to je taky bez debat..........sám mám Almeru r.v. 1998, vzadu víceprvková náprava - říká ti to něco???? Tuhle vychytávku měly almery od samého počátku výroby (r. 1996), do oktávky to dali před dvěma roky až v druhé generaci........takže v zatáčkách se oktávka...
Kluci, abyste se z toho hnisana neposrali. Když je to taková bomba, proč se prodává za pár šprdlíků? Proč je nějaký auto v bazarech 3 dny a Hnisan tam je třeba 3 měsíce? Proč si ty pitomý lidi nekupujou ty nádherný káry,co? Protože je to hnus fialovej a japonskej schid!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 10.07.2007 20:10, pc
co to znamená chitit 3 autička to jsi mužu obědnad nebo co já nevim a ja jsem je chitila
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 10.07.2007 20:45, RE: Nissan Primera...rules- prostě nehorzí:-)))
anonym napísal:
Kluci, abyste se z toho hnisana neposrali. Když je to taková bomba, proč se prodává za pár šprdlíků? Proč je nějaký auto v bazarech 3 dny a Hnisan tam je třeba 3 měsíce? Proč si ty pitomý lidi nekupujou ty nádherný káry,co? Protože je to hnus fialovej a japonskej schid!
No asi preto, že ľudí, čo kupujú auto ako spotrebný matroš (napr. Oktáviu), je oveľa viac, ako ľudí, či si chcú jazdu užiť a sem-tam otestovať svoje jazdecké schopnosti a zručnosti (nemyslím napríklad v meste a alebo na dialnici, kde zvykne frajeriť a soliť väčšina oktávistov a golfistov a podobných, väčšinou "lysohlávok", ostatní sorry...). Tá druhá skupina si kupuje autá ako je Primera, napríklad aj GT. Je naozaj pravda, že hlavne P11-ka ešte bez faceliftu nie je úplne oku lahodiace auto a pipiny naň nenabalíte, ale v prevedení sedan v slušnej farbe a na "hlínách" sa na ňu dá celkom pozerať. Nie každý chce tuctovku a auto bez emócií a s naladením na bežnú amatérsku jazdu, akým je už spomínaná "masovka", ktorá ja síce krajšia, ale aj tak jej dizajn je skôr triezvy... Myslím, že z uvedeného je jasné, že i ja osobne už dlhšie pokukujem po solídnej P11-tke GT a dúfam, že s v nejakej už čoskoro budem voziť a vytriasať "riť"...
reagovať
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.