anonym napísal:
No, nevím, no. Měl jsem P11ku 2.0 103kw a nyní mám Octavii z roku 2002 1,9 TDi a je to daleko lepší auťák, daleko hesčí vnitřek a co se týče maximálky, tak bych si tu Primerku dal, kdy bych chtěl. Mám to čiplý na 96kw a jede to jak hovado a za hubičku. Jsem rád, že jsem koupil tu oktávu, protože to je teprva auto, masív, zátah a neječí to tak v otáčkách, jak ty japonci. Kámoši říkali taky, že oktáva je lepší držák, takže jsem spokojenej, mám kámoše, co tomu celkem rozuměj. V tom Nissanu byl vn...
Mno docela jsi mě hochu pobavil, ale za prvý P11 ve dvoulitru se nikdá se 103kw nedělala (pouze 96 a 110kw) a za druhý srovnávat naftu s benálem je taky trochu mimo. Nevim kde jsi přišel na tu vyšší maximálku (jestliže si tím fakt myslel rychlost) u oktávy, což je taky kravina. Je fakt, že tvůj ropák potáhne odspodu určitě mnohem líp než 2,0i P11, ale je to takový hrc-prc, prostě sotva se to trochu rozjede už je to u konce s dechem a musíš přeřadit a tam kde je i čiplá oktává dávno bez sil (to je přes 4tis ot.) se 2,0i P11 teprv začíná probouzet a ta pravá nálož je mezi 5 a 6 tis. Ehm kde je tvoje super oktáva mezi 5 a 6tisícema? V prdeli kámo, i s čipem. A teď jsem vůbec neřešil její jízdní vlastnosti, je fakt, že tvoje oktáva je naladěná na pohodlí, ale v mezních situacích jsou její vlastnosti mírně řečeno velice nejistý a spíš až skoro nebezpečný. Tzn., oktáva je určitě svym způsobem dobrý auto (už jenom proto, že jí má snad každej), ale měl by jsi zůstat při zemi a nedávat svýmu autu nebeské schopnosti, já bych se s primerou taky nezačal honit s M3. Jinak hodně šťastných km a ty a tvý kámoši už tolik nehulte