anonym napísal:
Já měl P11 starší generace a ze všech aut co jsem kdy měl (vždy okolo 150tis kč) je toto jediný vůz který bych si ještě někdy s klidným svědomím znovu a rád koupil a jediný důvod proč jsem se musel zbavit svojí P11 je přírůstek do rodiny a špatně přístupný kufr ve verzi sedan. Verze hatch a kombi se mi u P11 nikdy moc nelíbila a tak jsem si ted koupil G Astru caravan a se smutkem v srdci vzpomínám na svojí oblíbenou Primerku
Nebudu znovu probírat její fenomenální jízdní vlastnosti, ale za cel...
Hatchbak neni az takovy osklivec, velice rychle jsem si zvykl ... chtel jsem puvodne 1.8 motor, ale uz ted dekuji svemu rozhodnuti, ze jsem kejvnul na dvoulitra ... ten motor nema chybu, kdyz se vytoci, nadhera ... pro milovniky proste basen ... mezi peti a sesti a pul tisicema to je proste koncert :) ... a nejvetsi sranda je, ze ackoliv ten motor obcas pekne prozenu a uziju si dynamiky, tak to fakt tolik nezere ... ted v lete se s nim da na vzdalenost 100 a vic kilaku ject za 7.6-7.8 a to jak rikam, zadna special ekonomo jizda, bezny rezim s mnoha predjizdenimi s plnym vyuzitim dynamiky behem cesty ... ve meste s lehkou nohou a kdyz nejsou moc zacpy se da jezdit za 8.2 ... jinak s tim klepanim v predni naprave souhlasim, puvodni majitel na to asi nikdy nesah, takze to rychle poresim ... rizeni ma opravdu maly rejd, a na me mozna az moc preposilovane, kazdopadne vite o vsem, co kola delaji a kam auto v kazdy okamzik jede ... a drzeni stopy v rychlych zatackach, kdy se auto ani nehne, to je proste vec, na kterou sem si velice rychle a rad zvyk :) ... mam verzi sport a i na tvrdsi tlumice jsem si zvyk, ale proklinam nase cestare ... jeste bych dodal, ze mam motor se 103 kW