0
späť
 

diskuze k tématu: Jak je to s bezpečností u velkých aut

kategórie zaradenia témy: poradna, technické dotazy, ostatní, japonská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 08.12.2008 12:12, MONSTRA
TYHLE TRVERZOVANÝ MONSTRA MĚLZ BEJT DÁVNO ZAKÁZANÝ. ANČTO JEJICH ŠOFÉŘI JSOU VĚTŠINOU AROGANTI NEPATŘÍCÍ ZA VOLANT, A JEŠTĚ SE JIM DODÁVÁ POCITU MOCI A BEZTRESNOSTI........
OVŠEM TVŮRCI ZÁKONŮ JSOU BOHZŽEL JEŠTĚ HORŠÍ.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 08.12.2008 12:45, RE: MONSTRA
KKK napísal:
TYHLE TRVERZOVANÝ MONSTRA MĚLZ BEJT DÁVNO ZAKÁZANÝ. ANČTO JEJICH ŠOFÉŘI JSOU VĚTŠINOU AROGANTI NEPATŘÍCÍ ZA VOLANT, A JEŠTĚ SE JIM DODÁVÁ POCITU MOCI A BEZTRESNOSTI........
OVŠEM TVŮRCI ZÁKONŮ JSOU BOHZŽEL JEŠTĚ HORŠÍ.
To viš že jó, ty CAPSlockový maniaku ...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 08.12.2008 12:58, RE: MONSTRA
KKK napísal:
TYHLE TRVERZOVANÝ MONSTRA MĚLZ BEJT DÁVNO ZAKÁZANÝ. ANČTO JEJICH ŠOFÉŘI JSOU VĚTŠINOU AROGANTI NEPATŘÍCÍ ZA VOLANT, A JEŠTĚ SE JIM DODÁVÁ POCITU MOCI A BEZTRESNOSTI........
OVŠEM TVŮRCI ZÁKONŮ JSOU BOHZŽEL JEŠTĚ HORŠÍ.
To by se pak musely zakázat i všechny dodávky a náklaďáky. A zboží do obchodů by pak rozvážely povozy s koňma, že pane Jednoduchý?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 08.12.2008 13:12, Bezpečnost
Já nevím, původně jsem si myslel, že nejbezpečnější je přece stříbrná octávka na hlínách, v TDi s křídlem, protože má v testu 7 hvězd. Je to teda tak, že čím větší, tím při srážce lepší? Potom bych navrhoval Abrams 1A2 a lepší, bo má přes 62 tun a jeví se mi lepší volbou než T-72 s nějakejma 42,5 tunama. Co na to redakce? Děkuji za radu.

Hýky, hýk

PS: Oba dva pravé a nefalšované of roady jsou dostupné i v eco verzi, protože umí spalovat E85! A vo tom toje! Spotřebu 300/100 na silnici taky nevidím jako problém... .
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 08.12.2008 13:22,
Zakázat úplně ani ne, ale význam v těchto vozech zas až tak velkej nevidim. Troufnu si říct že 99,5% SUV v životě nevidělo ani prašnou cestu natož pak nějakej lehčí terén, proto mě napadá myšlenka proč si kupovat za takové peníze něco takového když můžu mít např kombika vyšší střední který je na tom prostorově stejně né-li v některých případech i lépe než kterékoliv SUV. Potom se nabízí několik možností: první klasická česká: má to támlhe Franta musím to mít taky, druhá : subjektivní pocit bezpečí, třetí: vyřešení si nějakého komplexu větším autem.
a s KKK musím malinko souhlasit. Zrovna dnes ráno jedu do práce v pravém pruhu na který navazoval odbočovací pruh do prava. Za mnou asi 400m nikdo. Přiřítil se MB ML a vedle mě vyhodil blinkr a začal mě vytlačovat. Vedle něj má e46 jak když plivne. Troufnul by si toto samé např ve Fabii? A jsme u těch komplexů a u tý arogance..........
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 08.12.2008 13:49, RE: MONSTRA
briketomet napísal:
To by se pak musely zakázat i všechny dodávky a náklaďáky. A zboží do obchodů by pak rozvážely povozy s koňma, že pane Jednoduchý?
Není pravda. Pro jednu zazobanou p...e l stačí běžný auta bez traverz. A pokud se někdo chce cítit pánembohem, tak se taky dočká jednou toho, že ti co na to nemaj a budou to mít v případě střetu jistý si pro jistotu daj na nárazník nálož, aby to měli jistý oba. A budeme v terorismu. Vlastně s těma traverzema už tam jsme. Protože co je to jinýho než terorismus mocnejch.....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 08.12.2008 15:51, velky auta
tady je videt vyhoda velkejch aut;)

http://www.sportovnivozy.cz/index.php?idvyrb=132&akce=nehoda_detail
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 08.12.2008 15:52, Patrol?
Ačkoli jsem velkým příznivcem vozů ´´koncernu´´ Nissan tak zrovna Patrol není dle mého vůz pro ženu. Když pominu relativně chudou výbavu tak problémy s parkováním, velký poloměr otáčení, vysoká hmotnost a s ní související setrvačnost např. při brždění a asi by se našlo i pár dalších záporů. Moje žena chtěla něco podobného, zvažovali jsme Murano, Cayenne, nebo Q7, nejvíce jí zaujal Nissan Armada (Infiniti QX56) ale nakonec jsme skončili u Infiniti FX35. Auto s chováním a komfortem luxusního osobáku (vzhleden k tomu že podvozková platforma a motor je z 350Z tak se dá bez nadsázky říct že sporťáku) , 8 airbagů, barevná couvací kamera v základu, navíc váha ´´jen´´1800kg, to vše nás přesvědčilo. Pokud skutečně chce něco velkého tak QX56/Armada, výborná výbava, sedm míst, skvělý výhled.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 08.12.2008 16:47, RE: Bezpečnost
Osel II napísal:
Já nevím, původně jsem si myslel, že nejbezpečnější je přece stříbrná octávka na hlínách, v TDi s křídlem, protože má v testu 7 hvězd. Je to teda tak, že čím větší, tím při srážce lepší? Potom bych navrhoval Abrams 1A2 a lepší, bo má přes 62 tun a jeví se mi lepší volbou než T-72 s nějakejma 42,5 tunama. Co na to redakce? Děkuji za radu.

Hýky, hýk

PS: Oba dva pravé a nefalšované of roady jsou dostupné i v eco verzi, protože umí spalovat E85! A vo tom toje! Spotřebu 300/100 na silnici taky nev...
Eco verzi? Myslim, ze u mestskych vozidel typu T-72 nebo Abrams se na Eco nehraje, stejne tak jako u ostatnich nabubrelych offroad, SUV, 4x4...

Ted uz zbyva jen si vybrat, zda krasny brumivy zvuk T-72, ktery nekterym muze napadne pripominat TDi, nebo lahodny sametovy zvuk Abramse, tak krasny neni ani z zadneho benzinoveho 6, 8 ne-li 12ti válce. A pohon 2x7? K tomu neni co dodat... Do mesta a na silnice zn. ideal...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 08.12.2008 16:56, RE: MONSTRA
KKK napísal:
Není pravda. Pro jednu zazobanou p...e l stačí běžný auta bez traverz. A pokud se někdo chce cítit pánembohem, tak se taky dočká jednou toho, že ti co na to nemaj a budou to mít v případě střetu jistý si pro jistotu daj na nárazník nálož, aby to měli jistý oba. A budeme v terorismu. Vlastně s těma traverzema už tam jsme. Protože co je to jinýho než terorismus mocnejch.....
dnes se snížím k velmi jednoduchému komentáři - JSI BLB jak daleko vidíš. Nebylo by lepší jít diskutovat na server novinky.cz ? Tam opravdu najdeš více sobě rovných. I názor drtivé většiny diskutérů bude stejný jako zastáváš ty sám. (podnikatel=zločinec ; a zločinci řídí velká auta) Proč se trápit zde.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 08.12.2008 16:58, RE: Bezpečnost
Osel II napísal:
Já nevím, původně jsem si myslel, že nejbezpečnější je přece stříbrná octávka na hlínách, v TDi s křídlem, protože má v testu 7 hvězd. Je to teda tak, že čím větší, tím při srážce lepší? Potom bych navrhoval Abrams 1A2 a lepší, bo má přes 62 tun a jeví se mi lepší volbou než T-72 s nějakejma 42,5 tunama. Co na to redakce? Děkuji za radu.

Hýky, hýk

PS: Oba dva pravé a nefalšované of roady jsou dostupné i v eco verzi, protože umí spalovat E85! A vo tom toje! Spotřebu 300/100 na silnici taky nev...
jaký je dojezd? mám takový dojem, že když cestovní kancelář Wehrmacht pořádala ve 40-tých letech zájezd ke Stalingradu, tak byl problém s logistikou paliva pro "offroudy" Panter.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 08.12.2008 18:17, Velká těžká bezpečnost
Je vhodné si uvědomit, že vozy terénní nebo SUV jsou v mnohých případech mnohem méně absolutně bezpečné než vozy "silniční" adekvátní velikosti. Mastodonti ale nabízí vyšší relativní bezpečnost vzhledem k těm "silničním". Tato vyšší bezpečnost je ale ZALOŽENA NA BEZOHLEDNOSTI VZHLEDEM K OSTATNÍM účastníkům provozu.
Jinou otázkou je, že pokud přežiji i díky bezohlednosti, asi by mě to až tak netrápilo (obvzlášť nejednalo by se o moji vinu).
Doporučuji se podívat např. na youtube na crashtesty velikých amerických mamutích pickupů (Ford Ranger, F-150, Dodge RAM apod.). Na první pohled veliké bezpečné koráby. Na druhý pohled jsou to měkké konzervy. Sejmete-li ale v tomto korábu mouchu typu matiz nebo smart, tak stačí zapnout stěrače a jet dál...
Osobně, ač se mi podobné vozy vůbec nezamlouvají, bych ale také dal přednost (bezpečnému) SUV/offroadu z důvodu mé vlastní bezpečnosti. Pokud bych tedy takovou kravku uživil. Zkrátka pokud do vás vletí ožralej nebo zfetovanej mladík nebo namistrovanej óňa tuzer s deseti naušnicema, je vám jedno, že jste přežil na úkor toho, že on nepřežil... Můj názor na věc 8-)
P.S. Tatra, to je jistota!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 08.12.2008 18:37, Falešný pocit dezpečí
Známej jel SantaFečkem po hlavní asi to docela valil zřejmě vyděl jet z vedlejší š120 ,ale podvědomě si asi říkal mně se nic nemůže stát jsem na hlavní jestli se chce zabít jeho problém. Ten v té stodváce byl asi kamikadze nebo si omylem myslel taky, že je na hlavní nebo byl v nákým útlumu (třeba mu žena zahýbala a přemýšlel co s tím) no prostě do toho známýho vrazil z boku a ten jak to švihal tak se třikrát otočil přes střechu byl půl roku v neschopnosti a bude mít asi problémi s páteří do smrti. Jó těm ve 120ci se nestalo vůbec nic asi dostali pokutu. SUVečko šlo do šrotu známej teď jezdí OII a říká mnohem lepší ve všech směrech než ty vratký kozy kde si myslíš, že seš nad věcí a v reálu tě převrátí aj stodváca.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 08.12.2008 18:54, RE: Falešný pocit dezpečí
Kozař napísal:
Známej jel SantaFečkem po hlavní asi to docela valil zřejmě vyděl jet z vedlejší š120 ,ale podvědomě si asi říkal mně se nic nemůže stát jsem na hlavní jestli se chce zabít jeho problém. Ten v té stodváce byl asi kamikadze nebo si omylem myslel taky, že je na hlavní nebo byl v nákým útlumu (třeba mu žena zahýbala a přemýšlel co s tím) no prostě do toho známýho vrazil z boku a ten jak to švihal tak se třikrát otočil přes střechu byl půl roku v neschopnosti a bude mít asi problémi s páteří do smrt...
Doporučuji:
http://www.youtube.com/watch?v=m_86RuYXoJA

Neřekl bych falešný pocit bezpečí. Samozřejmě vždy záleží na konkrétní situaci a na štěstí. Ale to nikdo neovlivní. Ať si každý vybere sám, kde by chtěl sedět...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 08.12.2008 18:56, RE: Falešný pocit dezpečí
Kozař napísal:
Známej jel SantaFečkem po hlavní asi to docela valil zřejmě vyděl jet z vedlejší š120 ,ale podvědomě si asi říkal mně se nic nemůže stát jsem na hlavní jestli se chce zabít jeho problém. Ten v té stodváce byl asi kamikadze nebo si omylem myslel taky, že je na hlavní nebo byl v nákým útlumu (třeba mu žena zahýbala a přemýšlel co s tím) no prostě do toho známýho vrazil z boku a ten jak to švihal tak se třikrát otočil přes střechu byl půl roku v neschopnosti a bude mít asi problémi s páteří do smrt...
A dále:
http://www.youtube.com/watch?v=6pVF1Wr7GLQ&feature=related

Také bych volil Q7.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 08.12.2008 19:07, RE: Falešný pocit dezpečí
Kozař napísal:
Známej jel SantaFečkem po hlavní asi to docela valil zřejmě vyděl jet z vedlejší š120 ,ale podvědomě si asi říkal mně se nic nemůže stát jsem na hlavní jestli se chce zabít jeho problém. Ten v té stodváce byl asi kamikadze nebo si omylem myslel taky, že je na hlavní nebo byl v nákým útlumu (třeba mu žena zahýbala a přemýšlel co s tím) no prostě do toho známýho vrazil z boku a ten jak to švihal tak se třikrát otočil přes střechu byl půl roku v neschopnosti a bude mít asi problémi s páteří do smrt...
http://www.youtube.com/watch?v=rIKu1UDoa6s&NR=1
Espace vs. Range Rover

Tady je vidět, že každý offroad není zrovna bezpečný. Jak jsem psal, pokud bych ,ěl možnost volby bez ohledu nanáklady na provoz, volil bych bezpečný offroad nebo SUV.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 08.12.2008 19:09, RE: Falešný pocit dezpečí
Kozař napísal:
Známej jel SantaFečkem po hlavní asi to docela valil zřejmě vyděl jet z vedlejší š120 ,ale podvědomě si asi říkal mně se nic nemůže stát jsem na hlavní jestli se chce zabít jeho problém. Ten v té stodváce byl asi kamikadze nebo si omylem myslel taky, že je na hlavní nebo byl v nákým útlumu (třeba mu žena zahýbala a přemýšlel co s tím) no prostě do toho známýho vrazil z boku a ten jak to švihal tak se třikrát otočil přes střechu byl půl roku v neschopnosti a bude mít asi problémi s páteří do smrt...
Posun v bezpečnosti vozů:

http://www.youtube.com/watch?v=qBDyeWofcLY&feature=related

Už chápete, proč bych byl rád, kdyby staré vraždy zmizely ze silnic (reaguji na dřívější diskuse)?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 08.12.2008 19:11, RE: Falešný pocit dezpečí
rohYpnol napísal:
A dále:
http://www.youtube.com/watch?v=6pVF1Wr7GLQ&feature=related

Také bych volil Q7.
Pán se ptá po bezpečném autě pro manželku, protože ví, jak jezdí. Z toho tak nějak podvědomě chápu, že jezdí mizerně. V mastodontu typu Q7 bude opravdu v bezpečí, ale ve velkém nebezpečí budou všichni kolem. Až rozmasakruje nějaké důchodce ve stařičké škodovce, bude jí nějaký pátek nosit pomeranče do lapáku, a pak ho napadne, jestli nebylo lepší ji zaplatit nějaké ty hodiny v autoškole anebo si bude mnout ruce, jak je pěkný a veselý mládenecký život...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 08.12.2008 19:14, Poselství pro přejezdy - vlak do nebe
http://www.youtube.com/watch?v=ss3J-gmadE4&NR=1
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 08.12.2008 19:17, RE: Bezpečnost
Osel II napísal:
Já nevím, původně jsem si myslel, že nejbezpečnější je přece stříbrná octávka na hlínách, v TDi s křídlem, protože má v testu 7 hvězd. Je to teda tak, že čím větší, tím při srážce lepší? Potom bych navrhoval Abrams 1A2 a lepší, bo má přes 62 tun a jeví se mi lepší volbou než T-72 s nějakejma 42,5 tunama. Co na to redakce? Děkuji za radu.

Hýky, hýk

PS: Oba dva pravé a nefalšované of roady jsou dostupné i v eco verzi, protože umí spalovat E85! A vo tom toje! Spotřebu 300/100 na silnici taky nev...
http://www.youtube.com/watch?v=yOdihCJkaSI&feature=related

Hlavně je důležité nerozlobit tank.
reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.