0
späť
 

diskuze k tématu: Nissan Almera 1,4 16V - zkušenosti po osmi letech

kategórie zaradenia témy: japonská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 16.04.2008 17:38,
Almera je totiž odolné,blbuvzdorné ale nudné auto! Věc,která funguje!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 16.04.2008 18:37, doplnění
Autor prvního příspěvku: Jen jsem ještě chtěl doplnit že ne se vším v recenzi moho souhlasit. Co se týká spotřeby tak jezdím kombinaci za cca 7,3l/100, jsou to však krátké trasy 2x15km denně. Při eko jízdě se mi podařilo 5,75l/100 ale to už byl extrém. Také při 120tis. mi strašně drnčí a všeljak rezonuje na kostkách palubní deska, hledal jsem nějaké šrouby na dotažení, ale žádné jsem nenašel. Tak jsem to vyřešil tak, že jsem mezi sklo a palubní dsku zasunul asi 5-6 třísek na velmi těsno, každý když to vidí se tomu směje, ale hlavně že to funguje.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 16.04.2008 20:01, RE: souhlas
anonym napísal:
Odpovida autor: Plny souhlas, tusim, ze mne tez nemine prestup jinam. Co jste volil Vy a jak jste spokojen?
Subaru Legacy 2,0 sedan MY 08. Zatím je najeto 6500 km, takže po stránce spolehlivosti není moc co hodnotit. Až na jízdní vlastnosti, a o těch nemá cenu se rozepisovat a spotřebu, která odpovídá údajům výrobce čili je v pohodě. Kupoval jsem auto jako nové, zprvu jsem chtěl Hondu Civic, nakonec jsem se s ohledem na to, kde jezdím, rozhodl pro nějaké 4WD. Jasný favorit Forester mi nesedl ergonomicky uvnitř. Zato Legacy jak prdel na hrnec. S ohledem na cenu jsem nakonec zvažoval i ( nějaké lehce jeté ) BMW 325 xi. Motoricky je to jistě ještě vyšší liga, ale po praktické kalkulaci jsem zvolil Subaru.
Pokud bych chtěl japonce velikosti Legacy a nikoli 4WD, asi bych volil Hondu Accord.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 16.04.2008 21:55, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Já mám teda primeru P11 taky z roku 98 ale můžu potvrdit autorova slova s vyjímkou že já jsem za 2roky co ji mám neměl závadu ještě ani jednu.Pouze mě čekají vymlácené čepy v horních ramenech v předu a to kvůli rozbité kamenité cestě k mému domu.
N15 jsem původně taky chtěl kupovat (HB 5D), ale je snad nemožné ji sehnat bez rozsáhlé koroze lemů a uchycení zadní nápravy. je to o údržbě, ale nějak jsem na takový auto neměl štěstí. V rodině jsme měli N16 (´00 sedan, ještě japonský) a teď Tino (1,8 ´05) a P11HB (98), podvozkově vše perfektní, když má po čem jezdit, tj. na zdejších "silnicích" spíš za trest. Ani u jednoho z aut bych ale nevychvaloval tichost motoru. Je to sice daň za skoro bezúdržbový řetěz, tak Tino ještě ujde, ale jak N16 tak Primera P11 je v interiéru dost hlučná. Zvuk je pěkný, ale pokud jedete 800km v kuse, začíná to vadit. Horší je to s hlukem aerodynamickým, u všech bez výjimky nad 130kmh to je/bylo nepříjemné. elkou výhodou Nissanu je, že vám ho nebude nikdo závidět, zloději ho neukradnou a pokud se o něj dobře staráte, vydrží opravdu hodně. rzr
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 17.04.2008 01:32, RE: hawk
anonym napísal:
Ja mam BMW E46 330i .....garantuji Vam to same, a jeste me spolujezdci v aute pri akci usnou
Kristepane, ty jsi tedy fakt borec ! Malý kontra : já mám starou Imprezu GT, můžeme se sejít někde na šotolině nebo na sněhu. Pokud neusnu do tý doby, než se tam s bávem dohrabeš.
Podobný srovnávání je na nic, kámoš co jezdil dřív profesionálně by nás spráskal na sněhu možná oba i s tou Almerou.
Prostě slušný jízdní vlastnosti tohodle auta za pár korun se popřít nedají. Taky jsem s ní jezdil. Civic je lepší, ale ne tak odolnej.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 17.04.2008 08:18, RE: souhlas
anonym napísal:
Subaru Legacy 2,0 sedan MY 08. Zatím je najeto 6500 km, takže po stránce spolehlivosti není moc co hodnotit. Až na jízdní vlastnosti, a o těch nemá cenu se rozepisovat a spotřebu, která odpovídá údajům výrobce čili je v pohodě. Kupoval jsem auto jako nové, zprvu jsem chtěl Hondu Civic, nakonec jsem se s ohledem na to, kde jezdím, rozhodl pro nějaké 4WD. Jasný favorit Forester mi nesedl ergonomicky uvnitř. Zato Legacy jak prdel na hrnec. S ohledem na cenu jsem nakonec zvažoval i ( nějaké lehce ...
Odpovida autor. Gratuluji k, podle mne, dokonale volbe. Dnes ctu superlativy o Legacy Diesel - ze by vedla cesta tudy?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 17.04.2008 08:58, RE: souhlas
anonym napísal:
Odpovida autor. Gratuluji k, podle mne, dokonale volbe. Dnes ctu superlativy o Legacy Diesel - ze by vedla cesta tudy?
Já jsem tak trochu ekoterorista, takže jezdím na LPG abych neprodukoval pevné částice a NOx . LPi funguje skvěle, auto jede dokonce líp než na O95, O100 - nejlépe Shell VPowerRacing - táhne zas o něco lépe než plyn.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 17.04.2008 09:46, RE: doplnění
anonym napísal:
Autor prvního příspěvku: Jen jsem ještě chtěl doplnit že ne se vším v recenzi moho souhlasit. Co se týká spotřeby tak jezdím kombinaci za cca 7,3l/100, jsou to však krátké trasy 2x15km denně. Při eko jízdě se mi podařilo 5,75l/100 ale to už byl extrém. Také při 120tis. mi strašně drnčí a všeljak rezonuje na kostkách palubní deska, hledal jsem nějaké šrouby na dotažení, ale žádné jsem nenašel. Tak jsem to vyřešil tak, že jsem mezi sklo a palubní dsku zasunul asi 5-6 třísek na velmi těsno, každý k...
Odpoved autora. Zrejme zalezi na peci o dany kus. Ja mam auto prakticky od nova (pri koupi 20 k km, dolozenych). Ted pri 150 k km ani na kocicich hlavach nic nikde nedrnci. S hlucnosti motoru taky nemam problem.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 17.04.2008 13:26, Souhlas
Tak já mám Almeru N15 z roku 98 a jsem taky velice spokojen, i když pár výhrad bych měl. Jak bylo napsáno, tak koroze zadních lemů je typická choroba Almer a mé se taky nevyhla, stejně tak zatuhlá antena (proč?). Pravá páčka pod volanem je děsná a uchycení víka kufru je docela k vzteku. Navíc mám verzi Invitation, což znamená absenci posilovače řízení. Máte sice dokonalou kontrolu nad koli, ale parkování dá zabrat. To jsou asi tak všechny výhrady co mám. S těmi žárovkami je to jednoduché, stačí si koupit nějáký lepší. Já mám Osram SilverLight (nebo tak nějak) a problém je vyřešen. Předtím jsem měl nějáký šmejdy za stovku a taky jsem je dvakrát měnil. K těm sedadlům asi tolik. Mám ještě o nějáký ten centimetr víc, než výše uvedený pán se 195 a necítím potřebu se sedadlem ještě někam šoupat. Ještě malá poznámka ke značení. Já mám Almeru z Holandska a VIN začíná JN. Nějákej rozdíl ve VINech tam je, ale já už si ho nepamtuju a je mně to vcelku jedno. Jinak suma sumárum, asi bych těžko hledal auto, které by mé nároky splňovalo tak dobře, jako právě Almera.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 17.04.2008 16:48, RE: doplnění
dedek napísal:
Odpoved autora. Zrejme zalezi na peci o dany kus. Ja mam auto prakticky od nova (pri koupi 20 k km, dolozenych). Ted pri 150 k km ani na kocicich hlavach nic nikde nedrnci. S hlucnosti motoru taky nemam problem.
já mám auto úplně od nova
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 17.04.2008 16:50, RE: Souhlas
anonym napísal:
Tak já mám Almeru N15 z roku 98 a jsem taky velice spokojen, i když pár výhrad bych měl. Jak bylo napsáno, tak koroze zadních lemů je typická choroba Almer a mé se taky nevyhla, stejně tak zatuhlá antena (proč?). Pravá páčka pod volanem je děsná a uchycení víka kufru je docela k vzteku. Navíc mám verzi Invitation, což znamená absenci posilovače řízení. Máte sice dokonalou kontrolu nad koli, ale parkování dá zabrat. To jsou asi tak všechny výhrady co mám. S těmi žárovkami je to jednoduché, stačí ...
Já namontoval Osram Coolblue a během týdne 2 praskli. vždy u jiného světla
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 17.04.2008 22:53, Doporučíte servis v Praze a okolí?
Ahoj, v rodině jednu Almeru (Spring) máme - vynikající zkušenosti, najeto skoro 300 tis. km. Občas ale přeci jenom je potřeba do servisu zajet (bohužel jsme v rodině všichni nešikové ) a ten značkový je fakt strašně drahý.
Nemáte někdo tip na nějaký dobrý servis, kdterému by šlo věřit, a kde by dělali za slušný peníze? ...někde na jihu/východě Prahy, ořípadně v Praze?
Dík. T.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 18.04.2008 08:22, RE: Doporučíte servis v Praze a okolí?
anonym napísal:
Ahoj, v rodině jednu Almeru (Spring) máme - vynikající zkušenosti, najeto skoro 300 tis. km. Občas ale přeci jenom je potřeba do servisu zajet (bohužel jsme v rodině všichni nešikové ) a ten značkový je fakt strašně drahý.
Nemáte někdo tip na nějaký dobrý servis, kdterému by šlo věřit, a kde by dělali za slušný peníze? ...někde na jihu/východě Prahy, ořípadně v Praze?
Dík. T.
Odpovida autor. jezdim na pravidelne vymeny do Auto Novo Team Revnice. Celkem to jde. Ale na jine opravy moc nedoporucuji, napr. totozne brzdove desticky jsou na Internetu za polovic.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 18.04.2008 08:37, RE: Hrůza
anonym napísal:
No že recenze bude supr kvalitní je znát už z hlášky "příkladně tuhá karoserie..." Se podívej na výsledky crashtestu toho tvýho držáka, asi jako Felda 1a půl hvězdy, dost vražda!
http://www.auto.cz/main.php?site=crashtesty_detail&kod=nial1999
Odpovida autor. Nez zacnete cokoliv hodnotit, tak si zkuste alespon trochu doplnit vzdelani. O odolnosti ohledne crash testu neni pochyb - je to slabota - viz i TipCars, p. Vaculik. Ja jsem hovoril vyhradne o tuhosti karoserie v krutu, coz je skutecnost pro jizdni vlastnosti podstatna. Jeste k te bezpecnosti. S minulym Nissanem Sunny (velmi podobna stavba karoserie) jsem celne boural - srazka s Felicii, predek se zmackal jako papir, nepatrne se hnuly A sloupky, ale dale to bylo taky OK (vsechny dvere se otviraly). Takze u Almery predpokladam totez, zatim jsem se o tom, zaplatpanbu, nemusel presvedcovat ve skutecnosti.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 18.04.2008 08:54, RE: Doporučíte servis v Praze a okolí?
anonym napísal:
Ahoj, v rodině jednu Almeru (Spring) máme - vynikající zkušenosti, najeto skoro 300 tis. km. Občas ale přeci jenom je potřeba do servisu zajet (bohužel jsme v rodině všichni nešikové ) a ten značkový je fakt strašně drahý.
Nemáte někdo tip na nějaký dobrý servis, kdterému by šlo věřit, a kde by dělali za slušný peníze? ...někde na jihu/východě Prahy, ořípadně v Praze?
Dík. T.
Doporučuju vytipovat si kvalitní servis neznačkový. Almera je jednoduché auto a, dle mé zkušenosti, značkový servis nutný není.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 18.04.2008 10:43, RE: jak to je
anonym napísal:
No jo, ale konkretne renault se radi mezi nejhorsi evropske automobilky...a Nissan krom nekterych modelu taky zadna senzace. Hlavne v oblasti designu a interieru ma renault co dohanet, megane - suverene nejhorsi vuz nizssi stredni tridy v porovnani s konkurenci....podvozkove mu to naklepla i staricka octavia tour (ktera sve pocatky datuje do roku 1996)...jinak Nissan opravdu spolehlivej, vsichni co ho maji chvali. Mluvil jsem s clovekem, ktery dovazel japonska auta. Ten zrovna Nissana nemusel vu...
ach jo, Octavia Tour natrhla prdel Meganu, v oblasti designu a interiéru má Renault co dohánět...
Pán asi neviděl Renaulta ani v reklamě, zato o Oktávii už v hospodě slyšel...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 02.05.2008 17:33,
zatim držím almeru z jednoho důvodu a ten je motor. mam slabší 1,6 -90ps .líbí se mi nehlučnej rozv. řetěz a taky se mi líbí jak se vytáčí do otáček jako prd, jede fakt skvěle a to se spotřebou jenom 7,5 litru /100km. To fakt jezdim většinou jako prase.Škoda,že sem si nekoupil 2 litra. Co mi ovšem odrazuje jsou lemy a jejich koroze a taky mi to začíná docela plavat. a pneu to neni.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 26.05.2008 09:57, RE: bez předmětu
anonym napísal:
zatim držím almeru z jednoho důvodu a ten je motor. mam slabší 1,6 -90ps .líbí se mi nehlučnej rozv. řetěz a taky se mi líbí jak se vytáčí do otáček jako prd, jede fakt skvěle a to se spotřebou jenom 7,5 litru /100km. To fakt jezdim většinou jako prase.Škoda,že sem si nekoupil 2 litra. Co mi ovšem odrazuje jsou lemy a jejich koroze a taky mi to začíná docela plavat. a pneu to neni.
Odpovida autor: S lemy a korozi vubec je to potiz, pokud se tomu nevenujes od sameho pocatku. U mne po 10 letech zatim OK. To plavani zacinam pozorovat posledni dobou tez, mam podezreni na tlumice (jsou tam furt puvodni), jdu na premereni, tak dam vedet.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 28.05.2008 22:16, RE: souhlas
anonym napísal:
Musím jen souhlasit, mám Almeru 99 sedan 64kW najeto 120tis. Závady mám stejné jako majitel (urezlý výfuk, zatuhlá anténa), ovšem asi nejvíc mě trápí koroze lemů. Jinak jsem neměl s almerou nejmenší problém a mohu ji jen doporučit.
Vroce 1999 jsem sháněl jetou Almeru ( měl jsem vytuněné Tipo 1.6 na sníženém podvozku v r.v. asi 1989 a žadné prachy. 4 roky starou Almeru jsem nemohl sehnat. Nakonec jsem vzal na Leasing Almeru Spring 1.4 ( Finačně dostupné Punto, Daewoo Lanos riziko z neznáma, Felda mně ještě nepřesvědčila, Citroen Xara .... no hledal jsem něco do 340 000. Jak jsem uviděli v Novém Jičině sedana v modré matalize( reklamy tvrdily o zkoušce proudem diamantů) bylo rozhodnuto. Aspoň jednou v životě si koupit nové auto....V roce 2000 je auto v původním stavu ( dírka na výfuku a výměna zadních tlumičů po projetí opravdu hlubokým výmolem.) Měním olej co 2 roky asi po 13 000 km.
Almera je teď asi 5 let druhým vozem v rodině má najeto 80 000 . Leasingem a pojistkou jsem přeplatil auto za 5 let asi o 100 000 Kč. Sehrála roli nového auta, potom lehce ojetého vozu. Teď už je to sarší spolehlivý vůz a počítám, že za dva roky ji dostane starší syn, aby ji doklepal, případně za další 3 roky postoupil tomu mladšímu. Jsme absolutně spokojení. Jízdy na Makarskou rivieru cca 1130 km naložení se dvěma dětmi byly absolutně bez problému.
I dnes při srovnání vzhledu s jinými vozy podobného roku výroby působí nenápadně ale elegantně. Což je sice subjektivní pocit, ale myslím, že se do toho vozu každý posadí bez pocitu studu, že se veze v nějakém křápu.
Bohužel ze současné nabídky Nissanu bych si asi nevybral, snad jen " kaškaje", ale to už je o jiných penězích a zhýralou manželku
Jinak jsem fanda "našich" Octávií a poslední modely ( což je teď naše rodinné vozidlo 1) jsou skvělé. ale to je opravdu o jiné třídě. Nelze srovnat jabka a hrušky, že??.
Neznám nikoho z vlastníků Almer I, že by mněl výhrady. Pěkný den
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 30.01.2009 23:18, RE: hawk
anonym napísal:
Kristepane, ty jsi tedy fakt borec ! Malý kontra : já mám starou Imprezu GT, můžeme se sejít někde na šotolině nebo na sněhu. Pokud neusnu do tý doby, než se tam s bávem dohrabeš.
Podobný srovnávání je na nic, kámoš co jezdil dřív profesionálně by nás spráskal na sněhu možná oba i s tou Almerou.
Prostě slušný jízdní vlastnosti tohodle auta za pár korun se popřít nedají. Taky jsem s ní jezdil. Civic je lepší, ale ne tak odolnej.
Tohle fakt miluju Lancia nějakej šunt papírovej italskej každou chvilu porouchanej a děláte tady z toho kdo ví co...slavný výrok automechaniků : ,,Nebýt starých italů a francouzů, tak se neužívíme'' je zde zcela na místě.Autor toho taky asi moc nepobral když bych chtěl srovnávat osobní verzi rallyovýho vozu...přesně jsem čekal kdo se na výrok že by almerka potrápila v zatáčkách i silnější vozy ozve a je to přesně ten typ borečků co jim tam duní pořádný technisko a okýnečka dole jen ať to každej slyší......a ktěm baworákovcům a pod.: ona by vás prdel přešla kdyby se dostavila Primera GTi 2.0 aby to bylo 'trošku' vyrovnaný.... a slovo trošku by v tomhle případě stačilo bohatě...a možná by jste se potom hodně divili a chtěli na okamžik, kdy vám nějakej ''průměrnej'' nenápadnej japonec ukázal v zatáčce záda rychle zapomenout a za rohem opět tvrdit: já mám auto nej nej nej.... a že těch případů bylo
reagovať
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.