0
späť
 

diskuze k tématu: Nissan Almera 1,4 16V - zkušenosti po osmi letech

kategórie zaradenia témy: japonská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 16.04.2008 07:22, souhlas
Musím jen souhlasit, mám Almeru 99 sedan 64kW najeto 120tis. Závady mám stejné jako majitel (urezlý výfuk, zatuhlá anténa), ovšem asi nejvíc mě trápí koroze lemů. Jinak jsem neměl s almerou nejmenší problém a mohu ji jen doporučit.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 16.04.2008 07:51, RE: souhlas
anonym napísal:
Musím jen souhlasit, mám Almeru 99 sedan 64kW najeto 120tis. Závady mám stejné jako majitel (urezlý výfuk, zatuhlá anténa), ovšem asi nejvíc mě trápí koroze lemů. Jinak jsem neměl s almerou nejmenší problém a mohu ji jen doporučit.
Taktéž musím souhlasit mám hatchbak r.v.99 64kW najeto 140tis.jen 2.chyby 1- ta koroze zadních lemů, 2 - mám 194cm a sedečka (řidiče)by se mohla posunout oněco dále takhle je tam málo místa 5cm by stačilo.
Jinač 100% spokojenost.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 16.04.2008 08:45, RE: souhlas
anonym napísal:
Musím jen souhlasit, mám Almeru 99 sedan 64kW najeto 120tis. Závady mám stejné jako majitel (urezlý výfuk, zatuhlá anténa), ovšem asi nejvíc mě trápí koroze lemů. Jinak jsem neměl s almerou nejmenší problém a mohu ji jen doporučit.
Už nemám a lituji. 6 let naprosto bez závad. Po 5 letech vyměna předních žárovek,už méně svítily.To bylo vše. Jízdní vlastnosti dobré. Faktem je, že na hrbolech v zatáčce zadek trochu ustřeloval.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 16.04.2008 08:45, RE: souhlas
anonym napísal:
Musím jen souhlasit, mám Almeru 99 sedan 64kW najeto 120tis. Závady mám stejné jako majitel (urezlý výfuk, zatuhlá anténa), ovšem asi nejvíc mě trápí koroze lemů. Jinak jsem neměl s almerou nejmenší problém a mohu ji jen doporučit.
Už nemám a lituji. 6 let naprosto bez závad. Po 5 letech vyměna předních žárovek,už méně svítily.To bylo vše. Jízdní vlastnosti dobré. Faktem je, že na hrbolech v zatáčce zadek trochu ustřeloval.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 16.04.2008 09:12,
Taky jsem chvíli s almarou jezdil, nebylo to špatný.. takovej nenápadnej povoz, ale všechno bylo jak má být.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 16.04.2008 09:15, Kola
Jen by me zajimalo, kam dava recenzent tak trekova kola, o kterych pise, ze je preveze. Kdyby to bylo kombi, nereknu ani n, ale v sedanu? Na strechu?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 16.04.2008 09:25, RE: Kola
anonym napísal:
Jen by me zajimalo, kam dava recenzent tak trekova kola, o kterych pise, ze je preveze. Kdyby to bylo kombi, nereknu ani n, ale v sedanu? Na strechu?
Me spis zaujala ta zminka o potrapeni sportovnich aut.S motorem 1.4 se snad neda potrapit ani Tico, nebo Matiz.
Na druhou stranu, pokud mel majitel na mysli potrapeni vytunene Skody 120 vesnickeho zemedelce /koule na radici paku a tygrovane potahy z Bauhausu /, neda mi, nez s nim plne souhlasit.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 16.04.2008 09:27, RE: Kola
anonym napísal:
Me spis zaujala ta zminka o potrapeni sportovnich aut.S motorem 1.4 se snad neda potrapit ani Tico, nebo Matiz.
Na druhou stranu, pokud mel majitel na mysli potrapeni vytunene Skody 120 vesnickeho zemedelce /koule na radici paku a tygrovane potahy z Bauhausu /, neda mi, nez s nim plne souhlasit.
neslo o potrapeni vykonem motoru, ale jizdnimi vlastnostmi v zatackach (diky naprave multilink projede zatacky mnohem rychleji)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 16.04.2008 09:43, souhlas
Párkrát jsem měl Almeru půjčenou a naprosto souhlasím. Jediný problém byly žárovky v předních světlometech, které musel majitel měnit 2x do roka. Problém byl ale asi spíš v těch žárovkách, co kupoval.
Byla z jedné z posledních sérií vyrobených v Japonsku. Kvalita těch z UK šla pak prudce dolu, ale už se zase zlepšila.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 16.04.2008 09:56, Almera Tino?
Zdravim vsechny prispivatele,
nemate nekdo zkusenost odvozenou "MPV" Almera Tino?
Diky
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 16.04.2008 10:05, RE: Kola
anonym napísal:
Me spis zaujala ta zminka o potrapeni sportovnich aut.S motorem 1.4 se snad neda potrapit ani Tico, nebo Matiz.
Na druhou stranu, pokud mel majitel na mysli potrapeni vytunene Skody 120 vesnickeho zemedelce /koule na radici paku a tygrovane potahy z Bauhausu /, neda mi, nez s nim plne souhlasit.
Jenže v Almeře byla jedna z nejlepších 1,4 té doby, navíc Almera vážila jen 1080 kg, pokud si dobře pamatuji z článku. Pokud k tomu přidáte dobré jízdní vlastnosti v zatáčkách, pak už se dá s častou spoluprací řadící páky slušně svézt...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 16.04.2008 10:22, RE: souhlas
anonym napísal:
Párkrát jsem měl Almeru půjčenou a naprosto souhlasím. Jediný problém byly žárovky v předních světlometech, které musel majitel měnit 2x do roka. Problém byl ale asi spíš v těch žárovkách, co kupoval.
Byla z jedné z posledních sérií vyrobených v Japonsku. Kvalita těch z UK šla pak prudce dolu, ale už se zase zlepšila.
Almery se vyráběly v Amsterodamu ne UK.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 16.04.2008 10:49, zajímavé
Almera první generace v sedanu se mi osobně velice líbí. U druhé generace to je opačně, tam je mým favoritem hatchback.

Zajímavé je to srovnání cen náhradních dílů. Bohužel ještě proteče hodně vody, než si lidi uvědomí, že domácí výrobce ne vždy = levný servis a náhradní díly.

K té poznámce o tom že to už není ono po převzetí Renaultem. Beru to už trošku jako klišé. Vývoj jde dopředu, takže fanoušci legendární Primeri P11 (jestli se nepletu) asi nebudou nadšeni současnou generací apod., ale z fanouškovství automobilky nežijí (možná pár jako Ferrari a pod). Hlavně se vždy pousměju při tvrzení, že po převzetí Renaultem šla kvalita dolů - to si představuji jak v pátek podepsali smlouvu, a v pondělí do továrny naběhli zmetkové z Renaultu a začali to tam sabotovat a přikázali snížit kvalitu....
Kdyby nic jiného, minimálně jednu věc z toho spojení získali. Nafťáky od Renaultu, které jsou myslím víc než slušné, a v Evropě bez nafty moc nezmůžete.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 16.04.2008 11:06, RE: Kola
anonym napísal:
Jen by me zajimalo, kam dava recenzent tak trekova kola, o kterych pise, ze je preveze. Kdyby to bylo kombi, nereknu ani n, ale v sedanu? Na strechu?
Odpovida autor. Postup: Otevru kufr. Od obou jizdnich kol odmontuji kola. Vlozim na podlahu kufru 2 odmontovana kola. Na ne naskladam na sebe 2 kostry obou kol. Navrch to cele oblozim 2 zbyvajicimi odmontovanymi koly. Zbyle prostory (pokud chci) vylozim mensimi taskami. Zavru kufr. Odjizdim. PS: Jedna se o sedan, do hatchbacku by to takto jiste neslo.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 16.04.2008 11:12, RE: souhlas
anonym napísal:
Párkrát jsem měl Almeru půjčenou a naprosto souhlasím. Jediný problém byly žárovky v předních světlometech, které musel majitel měnit 2x do roka. Problém byl ale asi spíš v těch žárovkách, co kupoval.
Byla z jedné z posledních sérií vyrobených v Japonsku. Kvalita těch z UK šla pak prudce dolu, ale už se zase zlepšila.
Odpovida autor. Nektere Almery se vyrabely v Japonsku (VIN zacinajici J, tusim - tu mam i ja). U tech je kvalita super, mozna trochu horsi ohledne koroze. Kvalita sla prudce dolu u nove rady N16, hlavne ze zacatku (ze by Renault ())?), dale N16 nesleduji, nelibi se mi. N15 si, pokud vim, zachovala kvalitu az do konce vyroby (t.j. i z UK a NL). Ohledne zarovek v hlavnich svetlometech - ted budu menit prvi (po 10 letech a 150 k km).
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 16.04.2008 11:14, RE: Kola
anonym napísal:
Me spis zaujala ta zminka o potrapeni sportovnich aut.S motorem 1.4 se snad neda potrapit ani Tico, nebo Matiz.
Na druhou stranu, pokud mel majitel na mysli potrapeni vytunene Skody 120 vesnickeho zemedelce /koule na radici paku a tygrovane potahy z Bauhausu /, neda mi, nez s nim plne souhlasit.
Odpovida autor. Nemate nahodou vytuneneho Golfa a ksiltovku obracenou ksiltem dozadu? Jinak v pripade pochybnosti doporucuji nejprve vyzkouset, a pak se vyjadrovat.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 16.04.2008 11:21, RE: Kola
anonym napísal:
Odpovida autor. Postup: Otevru kufr. Od obou jizdnich kol odmontuji kola. Vlozim na podlahu kufru 2 odmontovana kola. Na ne naskladam na sebe 2 kostry obou kol. Navrch to cele oblozim 2 zbyvajicimi odmontovanymi koly. Zbyle prostory (pokud chci) vylozim mensimi taskami. Zavru kufr. Odjizdim. PS: Jedna se o sedan, do hatchbacku by to takto jiste neslo.
No tímhle způsobem ve svém autě převezu těch kol asi 5. A když budou rozmontována do poslední součástky tak i 20 . Jinak při čtení Vaší recenze mne napadla jedna jediná myšlenka. Proč kupovat jiná, nedejbože nová auta, když ta Almera je vlastně nejlepčí... P.S. Almerus me taky doma jednu dobu měly a úplně bezproblémová nebyla.. Možná je to dané tím, že měla i nějakou výbavu vč. klimy, tak už tam bylo i něco co by se mohlo vysypat... Nejhorší bylo, dkyž se vymlátily magnetky na starteru.. apk nestartovala... Ale jo jinak pohoda auto,a le zázrak to opravdu není. WOLFF
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 16.04.2008 11:32, RE: Kola
anonym napísal:
No tímhle způsobem ve svém autě převezu těch kol asi 5. A když budou rozmontována do poslední součástky tak i 20 . Jinak při čtení Vaší recenze mne napadla jedna jediná myšlenka. Proč kupovat jiná, nedejbože nová auta, když ta Almera je vlastně nejlepčí... P.S. Almerus me taky doma jednu dobu měly a úplně bezproblémová nebyla.. Možná je to dané tím, že měla i nějakou výbavu vč. klimy, tak už tam bylo i něco co by se mohlo vysypat... Nejhorší bylo, dkyž se vymlátily magnetky na starteru.. apk ...
Odpovida autor. Nepovazuji odmontovani 2 kol, vybavenych rychloupinaci, za problem. Pokud vy ano, je treba volit jine reseni. K dalsimu - je pravda, ze co na aute neni, tak to se nepokazi. Na me Almere mi vsak z podstatnych veci chybi pouze a jen klimatizace. Obcas bych snad privital tempomat.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 16.04.2008 12:03,
Já mám teda primeru P11 taky z roku 98 ale můžu potvrdit autorova slova s vyjímkou že já jsem za 2roky co ji mám neměl závadu ještě ani jednu.Pouze mě čekají vymlácené čepy v horních ramenech v předu a to kvůli rozbité kamenité cestě k mému domu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 16.04.2008 12:51, jak to je

Aliance Renault-Nissan, uzavřená 27. března 1999, představuje jedinečné partnerství dvou globálních společností, které se spojily se záměrem dosáhnout výkonnosti společnou strategií, společnými cíly a zásadami, výsledky ovlivněnou synergií a sdílenou osvědčenou praxí. Obě společnosti respektují a posilují svou příslušnou identitu i svou značku.

Renault a Nissan se sídly v Paříži a Tokiu mají samostatnou manažerskou strukturu a své vlastní operace prostřednictvím příslušných exekutivních výborů. Každá společnost má odpovědnost vůči svým akcionářům a svému představenstvu. Přesto má každý partner značný podíl u druhého partnera. Renault vlastní 44,3 % společnosti Nissan a Nissan 15 procent společnosti Renault.
reagovať
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.