0
späť
 

diskuze k tématu: Co koupit po spolehlivém Nissanu?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, servisní náklady, technické dotazy, japonská vozidla, korejská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.06.2007 14:13, RE: Pro pana Vaculíka
anonym napísal:
To je slovo "odborníka". Neřešte výkon, podvozek, sedadla, spotřebu - kupte si co se Vám líbí. Tomu říkám dobrá rada.
Nikdo neříká, že to nemá řešit, ale že si má koupit co se mu líbí= to co mu vyhovuje. A že se nemá nechat natlačit do nečeho, co možná vyhovuje pánům Vaculíkovi a Dusilovi, ale že nemusí vyhovovat někomu jinému. A statistiky prodeje to dakazují - proto taky existuje tolik značek.

Chápete ???
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.06.2007 15:10, RE: Pro pana Vaculíka
anonym napísal:
"Ano rozumím Vašemu volání po nadhledu. Avšak kdyby každý přistupoval k autům takovým způsobem, jaký Vy prezentujete, jezdily by nejspíš všichni v těch nejlevnějších autech typu Logan. "

To je samozřejmě nesmysl. To že Vám se dobře sedí v Mazdě 3 nebo Ceed je pěkné, ale je to Váš subjektivní dojem (stejně jako pana Vaculíka - je to jenom člověk, né bůh), stejně jako pocity z řízení. Někdo může naopak chrochat blahem při jízdě v houpavé naladěné americe (například). Mororističtí novináři prostě ...
Ten pán. co psal dotaz chtěl poradit a tak mu bylo porazeno. Souhlasím s tím, že motorističtí novináři nejsou reprezentativním vzorkem veřejnosti, ale zase na druhou starnu. Kde jinde se něco dozvědět o autě, které mě zajímá, než z odborného tisku. Ano, můžu se jít zeptat prodejce, případně servisu, avšak tyto budou zcela určitě velice loajální vůči značce a tak Vám na dotaz, třeba co se na jejich autech kazí odpovědi, že se takové informace nesdělují. Bohužel člověk, který si třeba vybírá z několika aut, nemá možnost se všemi najezdit třeba 1000 kilometrů, v různých podmínkách. Takovému člověku pak nezbývá, než si o noch někde něco přečíst, přičemž samozřejmě jsou novináři objektivní a méně objektivní. Pochopitelně každý preferuje některé vozy a některé značky. Bez diskuse těmi nejlepšími vozy jsou ty značek BMW a Mercedes - Benz. Také si ale svoje výtečné kvality nechají dobře zaplatit. O jejich kvalitách svědčí třeba to, že co dnešní běžní výrobci prohlašují za výkřik poslední techniky, měly vozy ze Stutgartu a z Mnichova už před nějakými 10 lety. Chápu, že někomu třeba může vyhovovat houpání a měkkost podvozku amerického vozu, ale bohužel zcela nezpochybnitelná je omezená aktivní bezpečnost, která je v dnešním agresivním provozu mnohdy opravdu tou poslední a jedinou možnou věcí, jak se zachránit, či zachránit svoje nejbližší. S vozem, který špatně brzdí to jde věru otížně. Aktivní bezpečnost není jen pro závodníky, ale pro všechny řidiče, kteří se, třeba i pomalu, pohybují na běžných silnicích.
Optimální pozice za volantem není žádný můj subjektivní dojem, ale vcelku měřitelná veličina. Možná to nevíte, ale lidské tělo má určité geometrické podobnosti. nestane se tedy, že člověk, který má extrémně krátké ruce, bude mít třeba dlouhé nohy. Koeficient poměru je prostě od přírody daný a tudíž neměnný (možná vyjma plastických operací, ale to sem nepatří). Když máte prostě volant příliš utopený, skupinu pedálů zase příliš vysunutou, tak se optimální a správná pozice špatně hledá. A samozřejmě správná pozice souvisí také s bezpečností. To, že mnoho řidičů v autě leží a ne sedí je bohužel fakt a to dost neštastný. Tomáš Dusil.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.06.2007 15:13, RE: Pro pana Vaculíka
anonym napísal:
Nikdo neříká, že to nemá řešit, ale že si má koupit co se mu líbí= to co mu vyhovuje. A že se nemá nechat natlačit do nečeho, co možná vyhovuje pánům Vaculíkovi a Dusilovi, ale že nemusí vyhovovat někomu jinému. A statistiky prodeje to dakazují - proto taky existuje tolik značek.

Chápete ???
asi bych dal na doporučení člověka, který tomu rozumí a přiklonil bych se spíš k názoru pánů Vaculíka a Dusila než ke statistikám prodeje.
Statistika prodeje se vztahuje spíš k reklamě.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.06.2007 15:34, Novinář-odborník-hanitel
Až v nějakém článku od Vaculíka nebude nějaká narážka na HTP, budu si myslet, že byl asi zfetovanej, když na to zapomněl.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.06.2007 15:39, RE: Pro pana Vaculíka
anonym napísal:
Focus 2 na prahu zivota??? coze??? vyrabi se tri roky, teprve ceka na prvni facelift a novej bude nejdrive v roce 2010.....kazdopadne vypada lip jak ceed. Byt se snazili, porad to neni ona, u ceeda je palubka doslova oskliva.
Myslel jsem jako ze golf 5 je na prahu zivota a brzy prijde golf 6 a focuse ceka brzy facelift. Ale chtel jsem to jen porovnat, ze Ceed je opravdu levnejsi nez konkurence, ale jako novinkove auto nemuze konkurovat slevovym akcim aut, ktera jsou na trhu uz nekolik let. Ono jakmile bude treba Golf 6 jako novinka tak ceed bude uz taky nejaky patek v prodeji a bude mit slevove akce a pak zas bude vyhodne koupit treba Ceed nez novy model Focuse nebo novy model Golfa.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.06.2007 15:40, RE: Pro pana Vaculíka
anonym napísal:
Ten pán. co psal dotaz chtěl poradit a tak mu bylo porazeno. Souhlasím s tím, že motorističtí novináři nejsou reprezentativním vzorkem veřejnosti, ale zase na druhou starnu. Kde jinde se něco dozvědět o autě, které mě zajímá, než z odborného tisku. Ano, můžu se jít zeptat prodejce, případně servisu, avšak tyto budou zcela určitě velice loajální vůči značce a tak Vám na dotaz, třeba co se na jejich autech kazí odpovědi, že se takové informace nesdělují. Bohužel člověk, který si třeba vybírá z něk...
Ach Jo...

- Jak souvisí houpavost auta s jeho brzdama ?

- Aktivní bezpečnost - to jsou krásné kecy v situaci, kdy většina lidí z různých neudělá prachobyčený vyhýbací manévr. Podobně jako z pistole netrefí ze dvou kroků vrata od stodoly. Proč ? Protože to netrénují a byla by bláhovost to od nich chtít -auto je dneska spotřebič. Nemá spíš smysl jezdit tak, abych se do krizových situací prostě nedostal ? Má v téhle souvislosti smysl urpustně řešit, zda nějaký auto projede zatáčkou o 3-5 km/h rychlejší než jiný - když hlavní rozdíl mezi autama na silnici je v rom vehementu mezi pedálema a sedadlem ?

- Optimální pozice je před veškerý pokrok v počítačových animacích a podobně subjektivní dojem a je nesmysl či dokonce demagogie to spojovat s hojně rozšířeným nešvarem, kdy lidi sedí na poklopeném opěradle a řídí s nataženýma rukama i nohama. Nepsal bych to sem, kdyby se mi známý pracující v tomto oboru nepostěžoval, že se sice za posedních 10 let nakoupila spousta SW a HW na vývoj tohoto, ale výsledky tomu zdaleka neodpovídají.

- Liské tělo má jistě geometrické podobnosti, nicméně jednotlivé národy se dost liší. Nebo mi chcete namluvit, že Italické obyvatelstvo má stejný poměr délky končetin a trupu, jako třeba Slované, Germáni či Ugrofinové ?

PS1: Chce to klid a opravdu ten patřičný nadhled.

PS2: Já bych si tu KIU stejně nekoupil - prostě proto, že se mi už od pohledu nelíbí. A nemám potřebu jí nějak přihlouple shazovat, akorát to prostě není můj šálek kávy. A jistě je to dobrá koupě - KIA už nikdy nebude tak levná a kvalitní zárověń - fabrika už jednou zkrachovala a od té doby furt prodělává - to nemůže trvat věčně.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.06.2007 16:31, RE: Pro pana Vaculíka
anonym napísal:
asi bych dal na doporučení člověka, který tomu rozumí a přiklonil bych se spíš k názoru pánů Vaculíka a Dusila než ke statistikám prodeje.
Statistika prodeje se vztahuje spíš k reklamě.
Aha, takže si třeba bez odporu koupíte auto, který se Vám vůbec nelíbí, ve kterým se Vám třeba osobně hůř sedí a kde podvozek na Váš vkus drncá, ale hlavně že je to rada od odborníka ? Mně to tedy připdá, jako kdyby něvěsti ženichovi vybárala maminka.))


Ale co si tady vlastně trhám žíly (((-: - ten pán byl zcela mindles co se týče výběru . takže proč by mu někdo nemohl poradit.... ((((-:
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.06.2007 16:55, RE: Novinář-odborník-hanitel
Peet napísal:
Až v nějakém článku od Vaculíka nebude nějaká narážka na HTP, budu si myslet, že byl asi zfetovanej, když na to zapomněl.
Az uvidim na ulici HTP co dobre pojede, budu si myslet ze sem zfetovanej zas ja :)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.06.2007 17:29, Ze života ...
Před Lihovým domem stojí muž a zvrací. Kolemjdoucí se u něho zastaví a říká: "Pane naprosto s Vámi souhlasím!"
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.06.2007 22:28, RE: Pro pana Vaculíka
anonym napísal:
Vážený pane, je mi jasné že Vaše věčné téma TDI a HTP už se stalo místním folklórem a neuráží mě to, i když jsem jeden z pilotů nebezpečného tříválce, ale za ty Vaše věčné narážky bych Vás nechal za trest jezdit minimálně rok ve Fóbii HTP, ať pak můžete alespoň kritizovat z dlouhodobé zkušenosti. Jinak super rady. Nashle
já bych dodal, že i v mé R19 54kW 1,7i slyším na křižovatce klepání škodovek a to všech.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.06.2007 22:36, RE: Pro pana Vaculíka
anonym napísal:
Ještě ke všemu vypadá jak okopírovaná Corola ! ! Nevim co na designu tak zkoumali. Hodně tuctově průměrné auto. Taky mě bavila vize - ceed u nás zdrtí novou Fábii. Fabka je k vidění již docela hodně, alespoň v Praze. "Vrchol" techniky kia ceed jsem viděl jednou u Sparu na parkovišti a jel v ní nějakej důchodce. Je to výborný auto od kterého se může učit Mercedes, BMW, Audi i Lexus......Konstrukce se klepe a bojí se, s čím Kia zase vyjde.....možná, že začne seriově montovat ASR:o)
Zkuste si se 190 cm sednout do zadu u Fabie I a u Ceedu . Kde je víc místa?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 16.06.2007 11:46, RE: Pro pana Vaculíka
michalcj napísal:
Zkuste si se 190 cm sednout do zadu u Fabie I a u Ceedu . Kde je víc místa?
Pořád se tady objevují zastánci Fábií a je to v pořádku, protože ji má spousta lidí a bylo by asi divné, kdyby tomu tak nebylo. Fabia má asi dobrou pevnost a možná je svým způsobem i spolehlivá, ale pro mě je zvuk motoru 1,2 HTP na hranici dobrého vkusu a o svezení na zadních sedadlech se nebudeme bavit - hrůza. Lidi se totiž rozdělují na uživatele a na fajnšmekry, no a pro ty fábka rozhodně není. Jinak souhlasím s názorem, že Kia Ceed je první korejec, do kterého bych šel. PS: vyjadřuji pouze svůj názor, tak k tomu prosím tak přistupujte!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 16.06.2007 14:49, RE: Pro pana Vaculíka a ostatní
Šakal napísal:
Pořád se tady objevují zastánci Fábií a je to v pořádku, protože ji má spousta lidí a bylo by asi divné, kdyby tomu tak nebylo. Fabia má asi dobrou pevnost a možná je svým způsobem i spolehlivá, ale pro mě je zvuk motoru 1,2 HTP na hranici dobrého vkusu a o svezení na zadních sedadlech se nebudeme bavit - hrůza. Lidi se totiž rozdělují na uživatele a na fajnšmekry, no a pro ty fábka rozhodně není. Jinak souhlasím s názorem, že Kia Ceed je první korejec, do kterého bych šel. PS: vyjadřuji p...
Dělám 14 let karosáře a mám k tomu jednu připomínku. Účtujeme podle tabulek ale víme, že není kastle jako kastle. Kdybychom vytvořili skutečně reálné tabulky odpovídající náročnosti práce podle jednotlivýcch značek, asi by k nám přestali jezdit Oktávkáři, Golfisti a taky řidiči Fábií. Dovezou japonce nebo v ještě lépe korejce a za necelou šichtu ho udělám. Se stejným poškozením dovezou Golfa nebo Octávii a kurva někdy ani desetitunka nestíhá!!! Kdo nerovnal spodek a čumák na golfu či fábii tak nepochopí! Nejlíp vydělávající auto pro nás je Kia, Hyundai, Nissan. Zcela střízlivý prohlašuju, že při střetu čelo na čelo 80 km/h na 80 km/h Huyndai Santa Fe verzus Fábia seděl bych mnohem raději v té maličké fábii než v té nafouklé popelnici, co vypadá jeko džíp!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 16.06.2007 16:31, RE: Pro pana Vaculíka
Šakal napísal:
Pořád se tady objevují zastánci Fábií a je to v pořádku, protože ji má spousta lidí a bylo by asi divné, kdyby tomu tak nebylo. Fabia má asi dobrou pevnost a možná je svým způsobem i spolehlivá, ale pro mě je zvuk motoru 1,2 HTP na hranici dobrého vkusu a o svezení na zadních sedadlech se nebudeme bavit - hrůza. Lidi se totiž rozdělují na uživatele a na fajnšmekry, no a pro ty fábka rozhodně není. Jinak souhlasím s názorem, že Kia Ceed je první korejec, do kterého bych šel. PS: vyjadřuji p...
Ja bych nerekl, ze je to uplne vporadku, srovnavat Cee'd s Fabii. Daleko blize ma rozmerove k Octavii. Pokud chcete konkurenta k Fabii ze staje Kia, pak je to model Rio.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 17.06.2007 10:52,
anonym napísal:
Ja bych nerekl, ze je to uplne vporadku, srovnavat Cee'd s Fabii. Daleko blize ma rozmerove k Octavii. Pokud chcete konkurenta k Fabii ze staje Kia, pak je to model Rio.
Lidi, neblbnete, kupujte favority, levny dily, levnej benzin! Je nejprostornejsi ve svy tride a ma nejhezci kus přídě!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 17.06.2007 17:36, RE: chvála focuse
anonym napísal:
Na zatacky mam zase já BMW M3 (E46), ale focuse jsem koupil okamzite. Me neprijde ze by byl hlucny, je to nejtissi auto ve sve tride alespon od proudiciho vzduchu a silnice.....
můj bože.... zase další člověk co na fórku jezdí z BMW M3 ale když vstane od počítače do reality tak usedá do firemního stíhače 1,2 HTP nebo se veze domů mastnou tyčí
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 17.06.2007 17:40, A co vám vadí na BMW nebo Mercedesu?
obě značky jsou známé svojí kvalitou, třeba ta Almara může být jednou nahrazena C200 CDI. Pro milovníky benzínu je také trochu pomalejší C200 dobrá volba.
Nebral bych, pokud není nutné, třeba elektrická okna nebo střešní okno, jinak je ale vše spolehlivé. Rez je třeba hlídat u každého vozu.
Ojetý bych koupil ale výhradně v západním Německu (ne v bývalé NDR)a pouze s původní servisní knížkou, dále k vozu patří všechny potvrzení TK, tam totiž stojí vždy i stav tachometru. V ČR je nutno přidat k údaji tachometru nejméně 100 tisíc.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 18.06.2007 09:11, RE: Pro pana Vaculíka
Šakal napísal:
Pořád se tady objevují zastánci Fábií a je to v pořádku, protože ji má spousta lidí a bylo by asi divné, kdyby tomu tak nebylo. Fabia má asi dobrou pevnost a možná je svým způsobem i spolehlivá, ale pro mě je zvuk motoru 1,2 HTP na hranici dobrého vkusu a o svezení na zadních sedadlech se nebudeme bavit - hrůza. Lidi se totiž rozdělují na uživatele a na fajnšmekry, no a pro ty fábka rozhodně není. Jinak souhlasím s názorem, že Kia Ceed je první korejec, do kterého bych šel. PS: vyjadřuji p...
zvuk HTP je slyset jenom zvenci......kdyz mate decku na kapote, a vyssi vybavu nez junior, uvnitr vozu je motor mene slyset nez v kterem koliv ctyrvalci - hlavne v otackach nad 3.000......a co je venku me nezajima, me zajima hluk uvnitr....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 18.06.2007 11:59, RE: Pro pana Vaculíka
anonym napísal:
Ach Jo...

- Jak souvisí houpavost auta s jeho brzdama ?

- Aktivní bezpečnost - to jsou krásné kecy v situaci, kdy většina lidí z různých neudělá prachobyčený vyhýbací manévr. Podobně jako z pistole netrefí ze dvou kroků vrata od stodoly. Proč ? Protože to netrénují a byla by bláhovost to od nich chtít -auto je dneska spotřebič. Nemá spíš smysl jezdit tak, abych se do krizových situací prostě nedostal ? Má v téhle souvislosti smysl urpustně řešit, zda nějaký auto projede zatáčkou o 3-5 km/h ry...
.... Boze co je tohle za demamgoga ?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 18.06.2007 12:05, RE: Pro pana Vaculíka
anonym napísal:
Ach Jo...

- Jak souvisí houpavost auta s jeho brzdama ?

- Aktivní bezpečnost - to jsou krásné kecy v situaci, kdy většina lidí z různých neudělá prachobyčený vyhýbací manévr. Podobně jako z pistole netrefí ze dvou kroků vrata od stodoly. Proč ? Protože to netrénují a byla by bláhovost to od nich chtít -auto je dneska spotřebič. Nemá spíš smysl jezdit tak, abych se do krizových situací prostě nedostal ? Má v téhle souvislosti smysl urpustně řešit, zda nějaký auto projede zatáčkou o 3-5 km/h ry...
Pro toho vsevedu co pise "Ach Jo...". Jedina veta s kterou souhlasim je "Chce to klid". Vase nazory jsou, nesmyslne, hloupe, argumentace o nicem a k tomu jeste vas vsevedouci nadhled. Takze klid, berte ty svoje prasky a nepoucujte v MHD nebo vas ridic vyrazi.
reagovať
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.