0
späť
 

diskuze k tématu: Co koupit po spolehlivém Nissanu?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, servisní náklady, technické dotazy, japonská vozidla, korejská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.06.2007 00:09, Mááára
Jo souhlas, Kia Ceed je první korejec, kterého bych se nebál a nestyděl se vn ěm jezdit!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.06.2007 01:55, Pro pana Vaculíka
Vážený pane, je mi jasné že Vaše věčné téma TDI a HTP už se stalo místním folklórem a neuráží mě to, i když jsem jeden z pilotů nebezpečného tříválce, ale za ty Vaše věčné narážky bych Vás nechal za trest jezdit minimálně rok ve Fóbii HTP, ať pak můžete alespoň kritizovat z dlouhodobé zkušenosti. Jinak super rady. Nashle
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.06.2007 05:58, RE: Pro pana Vaculíka
anonym napísal:
Vážený pane, je mi jasné že Vaše věčné téma TDI a HTP už se stalo místním folklórem a neuráží mě to, i když jsem jeden z pilotů nebezpečného tříválce, ale za ty Vaše věčné narážky bych Vás nechal za trest jezdit minimálně rok ve Fóbii HTP, ať pak můžete alespoň kritizovat z dlouhodobé zkušenosti. Jinak super rady. Nashle
HTP = Hovno To Pojede. Je to šmejd.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.06.2007 08:04, RE: Pro pana Vaculíka
anonym napísal:
Vážený pane, je mi jasné že Vaše věčné téma TDI a HTP už se stalo místním folklórem a neuráží mě to, i když jsem jeden z pilotů nebezpečného tříválce, ale za ty Vaše věčné narážky bych Vás nechal za trest jezdit minimálně rok ve Fóbii HTP, ať pak můžete alespoň kritizovat z dlouhodobé zkušenosti. Jinak super rady. Nashle
A čemu se divíte - koupnout si do něčeho, co je hodně rozšířené přeci umí kdejaký trouba.

Jinak úvahy o tom, jak budou nebo nebudou spolehlivé doporučované modely bych nechal rozhodnout čas.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.06.2007 09:17, RE: Pro pana Vaculíka
anonym napísal:
A čemu se divíte - koupnout si do něčeho, co je hodně rozšířené přeci umí kdejaký trouba.

Jinak úvahy o tom, jak budou nebo nebudou spolehlivé doporučované modely bych nechal rozhodnout čas.
Pane Vaculiku, Kia ceed je mozna dobre auto, ale vsechny konkurencni vozy uslechtilych znacek ho porazi, at podvozkem, tak zpracovanim, tak vnitrni hlucnosti. Mel jsem tu cest a zadna hvezda to neni. Hezci lacina popelnice pro chudaky, ktery chteji za malo hodne - ok beru....nic proti. Focus, Astra, Mazda 3, OCtavia, Golf5, A3......ale tak to je....kvalitativne je srovnatelna s novou fabii....jedine, vcem ji porazi je motor a velikost. Na me kia vubec nazapusobila.....rizeni mela jak felicia s posilovacem, razeni taky nic moc, podvozek senaklani a na dalnici je silene hlucna.....to si radsi tech 350.000.- narvu do prdele(pardon, ale je to tak) nebo si koupim za 370.000.- focuse Gold, ktery je spicka auto a vybavu ma jeste lepsi....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.06.2007 09:34, RE: Pro pana Vaculíka
anonym napísal:
Pane Vaculiku, Kia ceed je mozna dobre auto, ale vsechny konkurencni vozy uslechtilych znacek ho porazi, at podvozkem, tak zpracovanim, tak vnitrni hlucnosti. Mel jsem tu cest a zadna hvezda to neni. Hezci lacina popelnice pro chudaky, ktery chteji za malo hodne - ok beru....nic proti. Focus, Astra, Mazda 3, OCtavia, Golf5, A3......ale tak to je....kvalitativne je srovnatelna s novou fabii....jedine, vcem ji porazi je motor a velikost. Na me kia vubec nazapusobila.....rizeni mela jak felicia s p...
Jasne, ze focus a Golf 5 jsou na tom o neco lepe, ale taky uz se par let vyrabeji a tak se pocita se slevami, Ceed je novy auto a tak nez dostane slevy tak to taky par let potrva. Focus i Golf 5 uz jsou na prahu konce sveho zivota a chysta se novy model, takze je logicke, ze ceny jsou nizsi a pak kdyz je akce typu Trend Gold tak se to vyplati. Zkuste si nekdy porovnat ceny Golfa a Focuse v zakladu bez slevy, treba kdyz to beyli pomerne nove typy s cenami a vybavou dnesniho Ceeda. Jinak co se tyka me tak ja bych nejradeji koupil Golfa 5 kombi treba tak 1 - 2 roky stareho, skoda, ze se nevyrabel stejne jako kratky golf.Jinak k Focusu, jediny focus novy co se me libi je ST, pak mozna jeste kratky focus ujde, ale nelibi se me moc, a kombik se me uz vubec nelibi. Tot muj osobni nazor. Golf a Ceed me prijdou jako velmi krasna auta. Jinak Astra i Mazda 3 jsou krasny auta, souhlasim a ceny maji diky akcim taky prijatelne
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.06.2007 09:37, RE: Pro pana Vaculíka
mufik.martin napísal:
Jasne, ze focus a Golf 5 jsou na tom o neco lepe, ale taky uz se par let vyrabeji a tak se pocita se slevami, Ceed je novy auto a tak nez dostane slevy tak to taky par let potrva. Focus i Golf 5 uz jsou na prahu konce sveho zivota a chysta se novy model, takze je logicke, ze ceny jsou nizsi a pak kdyz je akce typu Trend Gold tak se to vyplati. Zkuste si nekdy porovnat ceny Golfa a Focuse v zakladu bez slevy, treba kdyz to beyli pomerne nove typy s cenami a vybavou dnesniho Ceeda. Jinak co se tyk...
Focus 2 na prahu zivota??? coze??? vyrabi se tri roky, teprve ceka na prvni facelift a novej bude nejdrive v roce 2010.....kazdopadne vypada lip jak ceed. Byt se snazili, porad to neni ona, u ceeda je palubka doslova oskliva.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.06.2007 10:14, RE: Pro pana Vaculíka
anonym napísal:
Pane Vaculiku, Kia ceed je mozna dobre auto, ale vsechny konkurencni vozy uslechtilych znacek ho porazi, at podvozkem, tak zpracovanim, tak vnitrni hlucnosti. Mel jsem tu cest a zadna hvezda to neni. Hezci lacina popelnice pro chudaky, ktery chteji za malo hodne - ok beru....nic proti. Focus, Astra, Mazda 3, OCtavia, Golf5, A3......ale tak to je....kvalitativne je srovnatelna s novou fabii....jedine, vcem ji porazi je motor a velikost. Na me kia vubec nazapusobila.....rizeni mela jak felicia s p...
A kolik jste v Kii Ceed najezdil kilometrů? Kia Ceed je za tu cenu vynikající auto. Zkusme se na ni podívat trochu technicky. Třeba spodní příčné rameno je opravdu extrémně široce uložené na překvapivě obrovském pomocném rámu, který vypadá jako by jej vyndali z Mondea, 605, či Vectry B. kdo někdy tato auta viděl zespoda, jistě ví o čem je řeč. Mimochodem třeba ta Astra H si musí vystačit se zadní nápravou, kterou najdete třeba na Passatu B3 z roku 1988. Náprava s torzně poddajnou příčkou nemá u vozů z 21 století v této třídě co dělat. díky tomu asi těžko na Ceed stačí v zatáčkách nejen třeba ona Astra, ale kompletně celá francouzská konkurence v podobě Meganu, 307 a C4. Za řazení Ceedu by se nemuselo stydět ani BMW, či Honda.Kia Ceed je i se základní 1,4 16V dostatečně dynamická, jelikož má bezkonkurenčních 110 koní a proměnné časování sání. Motor Ceedu má rozvody poháněny řetězem, o čemž si třeba Opel může u mnoha motorů nechat zdát. Tomáš Dusil
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.06.2007 10:30, RE: Pro pana Vaculíka
anonym napísal:
A kolik jste v Kii Ceed najezdil kilometrů? Kia Ceed je za tu cenu vynikající auto. Zkusme se na ni podívat trochu technicky. Třeba spodní příčné rameno je opravdu extrémně široce uložené na překvapivě obrovském pomocném rámu, který vypadá jako by jej vyndali z Mondea, 605, či Vectry B. kdo někdy tato auta viděl zespoda, jistě ví o čem je řeč. Mimochodem třeba ta Astra H si musí vystačit se zadní nápravou, kterou najdete třeba na Passatu B3 z roku 1988. Náprava s torzně poddajnou příčkou nemá u ...
Pane Dusil - trošku nezbytného nadhledu sím.

Drtivá větina lidí nejezdí zdaleka na hraně to že Astra H a jiná auta (namátkou třeba Auris či Civic) má "jenom" jednoduchou zadní nápravu jim vůbec nevadí. Totéž i strmost a přesnost řízení.

Zkluste se vžít do pozice běžných zákazníků a nehodnotit to optikou nevyskákaných náctiletých mladíkům keří se předhání v tom, kdo dojede dřív do sousední vesnice - ti na Ceed u nás povětinou nemají ani omylem.

A stejně tak je hlupost to hodnotit optikou zaslepeného technika či fanmdy přes autíčka. Ono je hezký že Ceed má v základu sportovní sedačky - ale co na tom, že ženským se na tom bude žvejkat sukně a nekonfekční postavy to bude zase tlačit do boků.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.06.2007 10:58, RE: Pro pana Vaculíka
anonym napísal:
A kolik jste v Kii Ceed najezdil kilometrů? Kia Ceed je za tu cenu vynikající auto. Zkusme se na ni podívat trochu technicky. Třeba spodní příčné rameno je opravdu extrémně široce uložené na překvapivě obrovském pomocném rámu, který vypadá jako by jej vyndali z Mondea, 605, či Vectry B. kdo někdy tato auta viděl zespoda, jistě ví o čem je řeč. Mimochodem třeba ta Astra H si musí vystačit se zadní nápravou, kterou najdete třeba na Passatu B3 z roku 1988. Náprava s torzně poddajnou příčkou nemá u ...
Hmmm, ale az na to, ze ta Astra co nema v 21. stoleti dle Vas co delat ma presnejsi drzeni stopy a i extrem zvlada o neco lepe nez-li ten ceed. O sedadlech ceedu bych nerekl, ze jsou sportovni, spis debilni.....ale to uz je vec vkusu. Sportovni sedadla najdeme ve vozech OCtavia RS, Mondeo ST...atd....pak super sportovni treba ve Ferrari:) A k tomu ta famozne kycovita palubni deska. Vzhledem k cene lepsi jak logan nebo thalia ci fabia junior (ikdyz i ten junior ma lepsi razeni a rizeni - pokud ma tedy posilovac). Nebyt evropske pomoci tak mame ceed jakoz to omlazenou kiu sephii, s pouzitou podvozkovou platformou peugeota 405....Hlavne ze to ma v zakladu zadni elektricka okna :)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.06.2007 11:05, RE: Pro pana Vaculíka
anonym napísal:
Hmmm, ale az na to, ze ta Astra co nema v 21. stoleti dle Vas co delat ma presnejsi drzeni stopy a i extrem zvlada o neco lepe nez-li ten ceed. O sedadlech ceedu bych nerekl, ze jsou sportovni, spis debilni.....ale to uz je vec vkusu. Sportovni sedadla najdeme ve vozech OCtavia RS, Mondeo ST...atd....pak super sportovni treba ve Ferrari:) A k tomu ta famozne kycovita palubni deska. Vzhledem k cene lepsi jak logan nebo thalia ci fabia junior (ikdyz i ten junior ma lepsi razeni a rizeni - pokud ma...
Ještě ke všemu vypadá jak okopírovaná Corola ! ! Nevim co na designu tak zkoumali. Hodně tuctově průměrné auto. Taky mě bavila vize - ceed u nás zdrtí novou Fábii. Fabka je k vidění již docela hodně, alespoň v Praze. "Vrchol" techniky kia ceed jsem viděl jednou u Sparu na parkovišti a jel v ní nějakej důchodce. Je to výborný auto od kterého se může učit Mercedes, BMW, Audi i Lexus......Konstrukce se klepe a bojí se, s čím Kia zase vyjde.....možná, že začne seriově montovat ASR:o)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.06.2007 11:10, chvála focuse
Všiml jsem si, že tady pár lidí hodnotí focuse líp než ceed. Chtěl bych jenom podotknout, že jsem v obou jel (nových) a ceed mi přijde prostornější na všech sedadlech a tišší. Možná to bylo gumama, ale ten focus hrozně hučel už při 40 km/h.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.06.2007 11:11, RE: chvála focuse
Riccardo napísal:
Všiml jsem si, že tady pár lidí hodnotí focuse líp než ceed. Chtěl bych jenom podotknout, že jsem v obou jel (nových) a ceed mi přijde prostornější na všech sedadlech a tišší. Možná to bylo gumama, ale ten focus hrozně hučel už při 40 km/h.
Je sice fakt, že focus projížděl líp zatáčkama, ale to pro mně není argument. Na zatáčky mám hondu prelude
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.06.2007 11:14, RE: chvála focuse
Riccardo napísal:
Je sice fakt, že focus projížděl líp zatáčkama, ale to pro mně není argument. Na zatáčky mám hondu prelude
Na zatacky mam zase já BMW M3 (E46), ale focuse jsem koupil okamzite. Me neprijde ze by byl hlucny, je to nejtissi auto ve sve tride alespon od proudiciho vzduchu a silnice.....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.06.2007 11:24, RE: Pro pana Vaculíka
anonym napísal:
Pane Dusil - trošku nezbytného nadhledu sím.

Drtivá větina lidí nejezdí zdaleka na hraně to že Astra H a jiná auta (namátkou třeba Auris či Civic) má "jenom" jednoduchou zadní nápravu jim vůbec nevadí. Totéž i strmost a přesnost řízení.

Zkluste se vžít do pozice běžných zákazníků a nehodnotit to optikou nevyskákaných náctiletých mladíkům keří se předhání v tom, kdo dojede dřív do sousední vesnice - ti na Ceed u nás povětinou nemají ani omylem.

A stejně tak je hlupost to hodnotit optikou z...
Ano rozumím Vašemu volání po nadhledu. Avšak kdyby každý přistupoval k autům takovým způsobem, jaký Vy prezentujete, jezdily by nejspíš všichni v těch nejlevnějších autech typu Logan. Ten Vás také odveze z bodu A do bodu B a na jeho plochých sedadlech si ženy nezmačkají sukni. Jde o to, že jsou také řidiči, které řízení prostě baví (patřím k nim) a vůbec se nemusí jedntao nevyskákaného rybízka, ve věku 19 let. Věřte, tomu by Ceed nestačil. Chci tím naznačit, že radost z řízení a zábava při "točení volantem" neznamená, že dotyčný musí jezdit pořád na hraně zákona ruku v ruce s ohrožováním bezpečnosti sebe i okolí. Já osobně mám třeba radost z toho, když se mi za volantem dobře sedí a lze najít optimální a správnou pozici za volantem. Posaďte se třeba do Peugeotu 206 a následně do Ceedu, nebo Golfu V. Nebudete věřit, co dokáže dobrá pozice za volantem. V tomto směru jsou pro mě etalonem vozy BMW a to třeba i stará E30, nebo E34. Prostě radost z jízdy se nerovná agresivitě a Ceed té radosti poskytuje prostě více, než mnohé konkurenční vozy. Osobně mám nejraději z vozů této třídy Mazdu 3. Tomáš Dusil
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.06.2007 11:25, RE: chvála focuse
anonym napísal:
Na zatacky mam zase já BMW M3 (E46), ale focuse jsem koupil okamzite. Me neprijde ze by byl hlucny, je to nejtissi auto ve sve tride alespon od proudiciho vzduchu a silnice.....
Už jen proto, když přijedete s Kiou na parkoviště, je to fopa.....:) Za 320.000.- Mate par let stara auta - 2-4 roky Mondeo MK3, Mazda 6, Audi A4 (rok 2002, stary ale milionkrát lepší), BMW3 E46 CSi coupé nebo kombajna....Audi A6, posledni modely předchozí řady, Seata Leon, snad nejhezčí auto nižší střední třídy.......Klasika českého národa - těch buranů (ale oni to můžou bejt hodní lidé, akorát tak trochu Bolševik v nich zůstává), levný auto, pokud možno nový, aby soused záviděl, on Fakt buď závidí, nebo se směje.(směje se těch 10 procent kteří jsou trochu jinde :o) ) Dále velkej kufr a uvnitř hodně místa, protože z Prahy na Sázavu je to dálka a po okreskách to trvá dlouho (nebudeme platit přeci za známku, ta stojí 900.-).
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.06.2007 11:29, RE: Pro pana Vaculíka
anonym napísal:
Ano rozumím Vašemu volání po nadhledu. Avšak kdyby každý přistupoval k autům takovým způsobem, jaký Vy prezentujete, jezdily by nejspíš všichni v těch nejlevnějších autech typu Logan. Ten Vás také odveze z bodu A do bodu B a na jeho plochých sedadlech si ženy nezmačkají sukni. Jde o to, že jsou také řidiči, které řízení prostě baví (patřím k nim) a vůbec se nemusí jedntao nevyskákaného rybízka, ve věku 19 let. Věřte, tomu by Ceed nestačil. Chci tím naznačit, že radost z řízení a zábava při "toče...
Alespon ze uznavate jako etalon E 36....Ta je dobrá, ale můj etalon je E46.....jeste mam jednu modlu E21 320, ale ta bohuzel nejezdi :o(
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.06.2007 13:11, RE: Pro pana Vaculíka
anonym napísal:
Ano rozumím Vašemu volání po nadhledu. Avšak kdyby každý přistupoval k autům takovým způsobem, jaký Vy prezentujete, jezdily by nejspíš všichni v těch nejlevnějších autech typu Logan. Ten Vás také odveze z bodu A do bodu B a na jeho plochých sedadlech si ženy nezmačkají sukni. Jde o to, že jsou také řidiči, které řízení prostě baví (patřím k nim) a vůbec se nemusí jedntao nevyskákaného rybízka, ve věku 19 let. Věřte, tomu by Ceed nestačil. Chci tím naznačit, že radost z řízení a zábava při "toče...
"Ano rozumím Vašemu volání po nadhledu. Avšak kdyby každý přistupoval k autům takovým způsobem, jaký Vy prezentujete, jezdily by nejspíš všichni v těch nejlevnějších autech typu Logan. "

To je samozřejmě nesmysl. To že Vám se dobře sedí v Mazdě 3 nebo Ceed je pěkné, ale je to Váš subjektivní dojem (stejně jako pana Vaculíka - je to jenom člověk, né bůh), stejně jako pocity z řízení. Někdo může naopak chrochat blahem při jízdě v houpavé naladěné americe (například). Mororističtí novináři prostě nejsou u reprerezntativním vzorkem veřejnosti a mají kolikrát sklony k tomu si vytvářet určitá vlastní pseudokritéria.

PS: Já bych tomu pánovi s Almerou prostě doporučil, ať si koupí auto které se mu líbí a vyhovuje mu. A to i finačně. A pokud váhá, tak a´t se zamyslí, u kterého z těch vozů je v blízkosti jeho domova slušný servis. A zbytek ať vůbec neřeší, jinak z toho nikdy nebude mít ani špetku radosti.


A připadá mi jako kravina hodnotit a doporučovat auta ledva pár měsíců stará, jejichž možné potíže se třeba ještě nestačily projevit. Živě si dovedu představit recenzi pana Vaculíka v r. 2010 - "Nissan Note- kvalit předchůdců nedosahuje". (checht).
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.06.2007 13:47, RE: Pro pana Vaculíka
anonym napísal:
"Ano rozumím Vašemu volání po nadhledu. Avšak kdyby každý přistupoval k autům takovým způsobem, jaký Vy prezentujete, jezdily by nejspíš všichni v těch nejlevnějších autech typu Logan. "

To je samozřejmě nesmysl. To že Vám se dobře sedí v Mazdě 3 nebo Ceed je pěkné, ale je to Váš subjektivní dojem (stejně jako pana Vaculíka - je to jenom člověk, né bůh), stejně jako pocity z řízení. Někdo může naopak chrochat blahem při jízdě v houpavé naladěné americe (například). Mororističtí novináři prostě ...
To je slovo "odborníka". Neřešte výkon, podvozek, sedadla, spotřebu - kupte si co se Vám líbí. Tomu říkám dobrá rada.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.06.2007 14:11, RE: Pro pana Vaculíka
anonym napísal:
To je slovo "odborníka". Neřešte výkon, podvozek, sedadla, spotřebu - kupte si co se Vám líbí. Tomu říkám dobrá rada.
V tom pripade jdu do Alfy
reagovať
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.