0
späť
 

diskuze k tématu: Pohodlný vůz do 150.000Kč

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, servisní náklady, technické dotazy, japonská vozidla, německá vozidla, francouzská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 11.09.2008 14:20, rada
Já, a možná už spousta dalších, pochopili, proč Vám, pane rohYpnole, paní, nebo chcete-li frau Kylie tak vadí. No tak hurá, tím jste měl začít. Chápu, že je Vám jedno, zda je nosorožec, ale jiná věc Vás zřejmě irituje, že ano?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 11.09.2008 15:39, rada
To ale my všichni tady víme, že ty nevíš!!! Jo a frau se píše Frau, protože to je podstatný méno, to je ta ... němčina (pro začátečníky).
No na frak ti dala, na lopatky tě položila, po hlavě ti tancovala právě těma svýma znalostma a právě tím, že chápe souvislosti a co je na autě podstatné a co ne. Von ten rozdíl mezi van a MPV jak ste se jí trapně pokoušeli dostat fakt žádnej neni. Vono taky vo uchycení náprav rozdíl mezi vanem a kombíkem taky není, no vono taky je úplně buřt jestli je ten kombík červenej a van fialovej, žejo? Vono když si jeden vodskočí na dovolenou tak pak docela čučí co se to tu sakra děje, že do snad nejrozumějšího a nejznalejšího místního diskutujícího šijete jak smyslu zbavený. Jo a já tomu rozumim, protože jsem
Marťan - Martin
Jo a kombi má fakt lepší jízdní vlastnosti než van, to úplně bez prdele!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 11.09.2008 18:26, rada
Myslím, že by měl přijít Osel a poučit vás cože to má nejlepší jízdní vlastnosti. Jeho názor by se sem evidentně hodil a byl by takovou pěknou třešničkou na dortu. Jinak abych se vrátil k tématu. Co takhle místo Picassa vzít Xsaru kombi? Akorát nevím jaké má kdo zkušenosti se zadní nápravou, četl jsem o nevypočítatelném chování v zatáčkách a rychlém opotřebení. Také bych měl poznámku k doporučení níže. Není naftový motor v této cenové relaci riziková koupě? Nebude to mít už hodně za sebou, nehrozí zde nákladná porucha, například turba či vstřikovačů ....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 11.09.2008 18:54, rada
Nápad na Xsaru kombi je finančně určitě nejvýhodnější variantou a motory 1.4 HDi a 2.0 HDi (nejlépe v kombinaci s výbavou Exclusive) z posledních dvou ročníků výroby mohou být rozumnou volbou prověřeného spolehlivého vozu typu "hodně muziky za málo peněz". Jízdní vlastnosti "ostrého" kupé Xsara s Bilstein tlumiči byly výborné, "obyčejné" verze zas tolik ne, ale byť je vzadu obyčejná zkrutná příčka (nevím zda tyto "levné" verze také mají samozatáčecí zadní nápravu, jako mělo ono kupátko a dnes se o tom píše jako o zázračné novince v souvislosti s novou Lagunou) ve verzi kombi s tím problémy jistě nebudou (právě protože zadní nápava bude více zatížena). Při běžné jízdě a používání doporučených pneumatik na 100% žádné trable nehrozí. Naftové motory Citroën patří k tomu (nej)lepšímu na trhu a problémy s nimi nejsou (samozřejmě chce to najít kus s jasným a důvěryhodným původem - podvody při prodeji ojetin jsou v česku bohužel standardem).
PS: Myslím, že v posledních letech se do Xsary dával i dvoulitr HDi s výkonem 80 kW, který si hravě umí poradit i s C5 a ve voze nižší střední třídy zajjistí až nečekaně (ultra)svižné svezení.
Kylie
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 11.09.2008 19:13, rada
Focus je celkem sazna na jistotu. Ale mozna uz by aj stalo za to zvazit zcela nove auto, ktere nemusi byt o moc drazsi napr. Dacia Sandero.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 11.09.2008 20:02, rada
Zkusím se trošku vrátit k tématu a popíšu vlastní zkušenosti. Máme doma dvě auta, manželka má Xsaru Picasso 1.6 16V a já mám služební Lagunu 2,2 dCi, krom toho jsem už najezdil pěkných pár kilometrů s dalšími auty které máme ve firmě, včetně tolikrát zmiňované C5. Za dobu co jezdím jsem zjistil to, že porovnávání čísel v tabulkách a hodnocení jízdních vlastností podle konstrukce náprav či uspořádání karoserie je jedna věc, která z objektivního hlediska může mnohé napovědět, ale není to všechno. Z objektivního hlediska musím dát za pravdu Kylie - MPV nikdy nebude mít takové jízdní vlastnosti jako kombi nebo liftback či sedan. Konec konců to pravidelně vidím když přesedám mezi Lagunou a Picassem a to Laguna rozhodně není vzorem jízdních vlastností. Člověk se stejně nakonec rozhoduje podle vlastních priorit a ty už se tak objektivně popsat nedají. Je pravda že Picasso má díky vyšší stavbě karoserie horší stabilitu, je citlivější na boční vítr, karoserie je méně tuhá Stejně tak Picasso vychází z Xsary, která je o třídu níž, což je ale ve výsledku poznat na hlavně na výbavě. Z druhé strany - u mne je to rozhodující, ale každý to má jinak - v Picassu vládne na palubě taková těžko popsatelná atmosféra klidu a pohody (nevím jak je to u jiných MPV). Najednou mi nevadí že se naklání v zatáčkách, že disponuje motorem který postrádá mohutný zátah moderních dieslů a že si semtam vrzne nějaký plast. Na delší cesty raději jezdíme Picassem právě kvůli tomu pocitu pohody a vzdušnosti. I když je Picasso postavené na základě auta o třídu níž, celkově je jízda v něm znatelně komfortnější než ve většině dalších aut které jsem měl možnost řídit. S vyjímkou zmiňované C5 - v tom má opět pravdu Kylie - to je ale třída sama pro sebe (nejsem dealer Citroenu ). Já osobně bych před kombíkem upřednostnil MPV a to kvůli tomu že:
1. Do auta se neleze ale nastupuje, nevýlézá se z něj ale vystupuje (jelikož mám potíže s pohybovým aparátem je to pro mne věc k nezaplacení).
2. Člověk je výše než ve většině kombíků a má lepší rozhled - nesrovnávám s SUV.
3. Variabilitu interiéru, kdy je možné samostatně vyjmout i prostřední sedačku, je možné měnit sklon opěradel i u zadních sedadel a pod. já osobně využiju více než delší ložnou plochu v kufru.
Nechci aby to vyznělo jako reklama na Picasso, pouze jsem se pokusil popsat své vlastní - subjektivní pocity. Jiné MPV neznám a s Fokusem jsem také nikdy nejel, proto o nich nepíšu. No a pokud by někoho zajímala spotřeba, tak Picasso 1.6 16v bere dlouhodobě 7,5l - na tak velkou čelní plochu mi to přijde docela rozumné.
Rozhodně by si měl tazatel své favority vyzkoušet a pak se rozhodnout na základě svých preferencí.
Nintek
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 12.09.2008 08:40, Proc ne Mondeo?
1. Proc to tu zase cenzor maze - doufam ze ne Osla
2. Proc nedolozit tak 30papuchu a kolem 180 tisic se sezene krasny mondeo Kombik. Tam se neni ceho bat.
Sam sem mel Mondeo koupeno jako 6lete najeto 130 a ted jsem ho prodal s najetymi 230 a jen jsem lil benzin a jednou menil vyfuk (jeste by vydrzel, ale stalo to asi 18 stovek, tak sem ho hned vymenil radeji driv)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 12.09.2008 09:24, Xsara Picasso
Tento týden byly na mobile dva kousky 1,6 HDI těsně pod 7000 euro, což danou hranici 150 000 tak moc nepřevyšuje. Pokud by tedy šlo něco málo přidat, nemusí být tato varianta úplně ztracená.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 12.09.2008 10:00, RE: Xsara Picasso 1.6 HDi
anonym napísal:
Tento týden byly na mobile dva kousky 1,6 HDI těsně pod 7000 euro, což danou hranici 150 000 tak moc nepřevyšuje. Pokud by tedy šlo něco málo přidat, nemusí být tato varianta úplně ztracená.
Ano varianta s motorem 1.6 HDi je asi (určitě) nejlepší možná. Motor je základ vozu a TENHLE je opravdu povedený (v dané cenové kategorii dokonce lepší motor asi neseženete v žádném typu karoserie).
Kylie
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 12.09.2008 10:28, RE: Xsara Picasso 1.6 HDi
anonym napísal:
Ano varianta s motorem 1.6 HDi je asi (určitě) nejlepší možná. Motor je základ vozu a TENHLE je opravdu povedený (v dané cenové kategorii dokonce lepší motor asi neseženete v žádném typu karoserie).
Kylie
Picasso ze sve zkusenosti nemohu doporucit, plastovy lacine vypadajici interier, poruchovost, jizdni vlastnosti prumer a ty sedadla vzadu des, boli z nich zada uz po par metrech. Nechci tvrdit, ez to je nejhorsi auto na svete, ale jsou urcite lepsi.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 12.09.2008 10:29, RE: Xsara Picasso
anonym napísal:
Tento týden byly na mobile dva kousky 1,6 HDI těsně pod 7000 euro, což danou hranici 150 000 tak moc nepřevyšuje. Pokud by tedy šlo něco málo přidat, nemusí být tato varianta úplně ztracená.
Pokud tam byly jen dva kousky pod touto hranicí mohly mít nějaký problém.( falešný inzerát,auto po bouračce či kradený,kosmetická vada,hodně km,nějaká drahá závada či brzký drahý servisní úkon....)
Mohly nemusely. Dokud to člověk neuvidí na vlastní oči,těžko soudit.
Moje zkušenost říká,že ale nejlevnější auto v dané nabídce není vždy to pravé pro dobrou koupi.( mohou existovat vyjímky).
Jinak samozřejmě motor 1,6 HDI super. Navíc v Picassu už v základu s ESP. Starší 2,0 HDI ho neměly.
Jen bacha - jeden nejmenovaný časopis mu údajně v C-Maxu naměřil spotřebu 8,1 l /100km...... )
TOM
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 12.09.2008 10:41, RE: Xsara Picasso
anonym napísal:
Pokud tam byly jen dva kousky pod touto hranicí mohly mít nějaký problém.( falešný inzerát,auto po bouračce či kradený,kosmetická vada,hodně km,nějaká drahá závada či brzký drahý servisní úkon....)
Mohly nemusely. Dokud to člověk neuvidí na vlastní oči,těžko soudit.
Moje zkušenost říká,že ale nejlevnější auto v dané nabídce není vždy to pravé pro dobrou koupi.( mohou existovat vyjímky).
Jinak samozřejmě motor 1,6 HDI super. Navíc v Picassu už v základu s ESP. Starší 2,0 HDI ho neměly.
Jen bacha ...
Milý Tome! Ten údajný časopis se jmenuje Auto motor und sport a potěšilo by mne, kdyby jste se obtěžoval zajít třeba do knihovny (třeba té ke které se chtěl řetězy poutat jeden hradní pán) a našel si Testjahrbuch 2005, stránku 100 a četl a četl a četl... a pak se budete tvářit takhle já vám přeji pěkný den
Kylie
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 12.09.2008 10:50, RE: Xsara Picasso
anonym napísal:
Milý Tome! Ten údajný časopis se jmenuje Auto motor und sport a potěšilo by mne, kdyby jste se obtěžoval zajít třeba do knihovny (třeba té ke které se chtěl řetězy poutat jeden hradní pán) a našel si Testjahrbuch 2005, stránku 100 a četl a četl a četl... a pak se budete tvářit takhle já vám přeji pěkný den
Kylie
Já vůbec nepochybuji,že je to tam napsaný.( no,možná na 5% pochybuji),ale řekněte mi - vy sama takové spotřebě věříte?
Já ten motor znám z několika aut,najel jsem s ním dost i v těžších autech,takže si jeho spotřebu nepotřebuju hledat v A - M und S.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 12.09.2008 10:58, RE: Xsara Picasso
anonym napísal:
Pokud tam byly jen dva kousky pod touto hranicí mohly mít nějaký problém.( falešný inzerát,auto po bouračce či kradený,kosmetická vada,hodně km,nějaká drahá závada či brzký drahý servisní úkon....)
Mohly nemusely. Dokud to člověk neuvidí na vlastní oči,těžko soudit.
Moje zkušenost říká,že ale nejlevnější auto v dané nabídce není vždy to pravé pro dobrou koupi.( mohou existovat vyjímky).
Jinak samozřejmě motor 1,6 HDI super. Navíc v Picassu už v základu s ESP. Starší 2,0 HDI ho neměly.
Jen bacha ...
Jasně, dva kousky jsou zatraceně málo na výběr, ale detaily si nepamatuju, zase nijak podrobně jsem to nestudoval.
Náhodou jsem včera oslovil chlapíka na parkovišti u C5, jak je spokojený. Vylezlo z něj, že má právě motorizaci 1.6 HDI a mluvil o tak neuvěřitelné spotřebě, že i já šetřílek se starým passatovým 66kW TDI musel skoro závidět. Kolik měl najeto nevím, ale auto si ohromně pochvaloval.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 12.09.2008 11:12, RE: Xsara Picasso
anonym napísal:
Já vůbec nepochybuji,že je to tam napsaný.( no,možná na 5% pochybuji),ale řekněte mi - vy sama takové spotřebě věříte?
Já ten motor znám z několika aut,najel jsem s ním dost i v těžších autech,takže si jeho spotřebu nepotřebuju hledat v A - M und S.
Já ten motor také znám (s kupkou C4 jsem najela cca 2000 km) a opravdu si myslím, že jde o povedený nadprůměrný motor. Vím, že zvládne i (přijatelně) rozpohybovat C5. Dokonce vím, že v Xsaře Picasso, o které je řeč je také spotřeba NIŽŠÍ než .... Nevím jestli to bylo nevhodným zpřevodováním v onom fordu, či čím, ale bylo...
PS: Byť dnes už ford používá víceméně jen motory od PSA jiné zpřevodování a jiný prográmek řídící jednotky motoru mohou "vyrobit" i relativně velký rozdíl, ale to jen tak spekuluji. Motor 1.6 HDi, však doporučeníhodný jednoznačně je!
Kylie
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 12.09.2008 11:16, RE: Xsara Picasso
anonym napísal:
Já ten motor také znám (s kupkou C4 jsem najela cca 2000 km) a opravdu si myslím, že jde o povedený nadprůměrný motor. Vím, že zvládne i (přijatelně) rozpohybovat C5. Dokonce vím, že v Xsaře Picasso, o které je řeč je také spotřeba NIŽŠÍ než .... Nevím jestli to bylo nevhodným zpřevodováním v onom fordu, či čím, ale bylo...
PS: Byť dnes už ford používá víceméně jen motory od PSA jiné zpřevodování a jiný prográmek řídící jednotky motoru mohou "vyrobit" i relativně velký rozdíl, a...
Ano, C5 taky rozpohybuje, dokonce i v plném obsazení, ale je to nadoraz. Zatím pr. spotř za 14 tkm 7,2, ale dá se snad ještě mluvit o "syrovém" motoru. třeba si ještě sedne. Ale tovární údaj o kombinaci 5,5 se mi jeví nedostižný...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 12.09.2008 11:33, To Kylie
Respektuji Vaše bezesporu široké a hluboké zanlosti i zkušenosti. Zejména proto by mne zajímal Váš názor na japonskkou produkci jak z pohledu ojetin (Nissan, Toyota, Honda, Subaru)., tak z pohledu nových vozů (stejný výčet). Děkuji za případnou reakci. Případně nechte odkaz na Nissan Club fóru - občas Vás tam taky vídám.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 12.09.2008 11:36, RE: Xsara Picasso
Pepe napísal:
Ano, C5 taky rozpohybuje, dokonce i v plném obsazení, ale je to nadoraz. Zatím pr. spotř za 14 tkm 7,2, ale dá se snad ještě mluvit o "syrovém" motoru. třeba si ještě sedne. Ale tovární údaj o kombinaci 5,5 se mi jeví nedostižný...
Ty "tovární" údaje to jsou vždy (u všech automobilek) jen bajky. VELMI také záleží na jízdním stylu řidiče (a v česku JAKÉ palivo svému plechovému miláčkovi dáváte), tím myslím plynulost jízdy a včasné řazení nahoru a využívání všech rychlostních stupňů (nechci urazit, ale znám konkrétní případ, který tam tu pětku dá snad o deset kilometrů později než bylo vhodno - a diví se že má vyšší spotřebu). Mám zkušenosti jak kdysi s naftovým 2.2 HDi tak současným 3.0 V6 (oba v C5), že s kvalitním (v praxi spíše zahraničním) neředěným palivem se jednak chod motoru ztiší, motor je najednou pružnější a spotřeba nižší.
Ale pochopitelně v C5 musí malá 1.6ka sáhnout do rezerv, což má na spotřebu určitě vliv. Jako optimální pro vůz velikosti a váhy C5 vidím 2.2 HDi.
PS: 14 000 km opravdu není mnoho, motor určitě ještě mírnou "stabilizací" projde (že alespoň jednou za čas mu udělá dobře nějaké to aditivum v útrobách asi zdůrazňovat nemusím, stejně jako že na spotřebu mají vliv správně natlakované pneu - v česku má prý až 70% vozů podhuštěno - pro "enonomy run" je optimální o 10% "přehustit")
Kylie
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 12.09.2008 11:41, pro redakci
anonym napísal:
Respektuji Vaše bezesporu široké a hluboké zanlosti i zkušenosti. Zejména proto by mne zajímal Váš názor na japonskkou produkci jak z pohledu ojetin (Nissan, Toyota, Honda, Subaru)., tak z pohledu nových vozů (stejný výčet). Děkuji za případnou reakci. Případně nechte odkaz na Nissan Club fóru - občas Vás tam taky vídám.
Navrhuji zavést rubriku "Zeptejte se Kylie na co chcete a ona vám odpoví (pokud bude chtít)". Neboť se zdá, že toho ví víc, než jsme si ochotni připustit.
Nebo je to opravdu pseudonym p. Vaculíka?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 12.09.2008 12:07, RE: pro Aldu
Alda napísal:
Navrhuji zavést rubriku "Zeptejte se Kylie na co chcete a ona vám odpoví (pokud bude chtít)". Neboť se zdá, že toho ví víc, než jsme si ochotni připustit.
Nebo je to opravdu pseudonym p. Vaculíka?
Jak se na stránce
http://www.flickr.com/photos/30415763@N04/
můžete přesvědčit, p. Vaculík vypadá úúúplně jinak!
Pěkný den Kylie
reagovať
  1 ... 3 4 5 ... 7


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.