0
späť
 

diskuze k tématu: Znovu Mazda 6, tentokráte pohled ze zákulisí

kategórie zaradenia témy: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, japonská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 21.09.2007 18:29, RE: Mazdaři proboha vysvětlete mi to??????????
anonym napísal:
Celé roky čtu a slyším jaké jsou Mazdy vynikající auta. Proč se taková vynikající auta vyrábí a prodávají v tak malém počtu? Proč ve vyspělém světě nečoudí továrny, které vyrábí Mazdy? Mazda je v Japonsku na 5 místě, jako výrobce aut. Vyrábí asi 29 všech typů v celkovém počtu asi 1,1 mil. ks. Kolik vyrobí a prodá Mazda aut řady 6 a kolik vyrobí Škoda Octavií? Musel ji koupit Ford, aby získala prodejní síť v USA. Chtěl jsem si koupit 6, ale počty u nás prodaných M 6 (578 ks r.06, 368 ks r.07), ř...
O kvalitě rozhodně nehovoří prodejní čísla. Co se takhle mrknout na statistiku spolehlivosti a pod.
U nás stále převažuje ten blbej názor Japonec až na konec a že je na to všechno drahý atd. Pořád stejný výmluvy těch co nikdy tyhle auta neměli.
Konkrétně u nás M patří k tomu nejrozšířenějšímu z Japonska narozdíl od Mitshubishi, Nissanu atd.
Nemůžeš srovnávat u nás Škodu s Mazdou, domácí značku s cizí, to dá rozum. VWéček se u nás taky prodá míň nežm Šáde.
Mazďulě rozhodně vydrží víc než některé jiné evropské značky, ale vždycky je to o individuálním přístupu majitele. Když jezdíš jako prase, nedodržuješ správné ET atd. tak dej sbohem nápravě ať máš cokoli.
Nebo kup Mazdu a přesvědši se sám.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 10.02.2008 18:50, RE: Problémy s posilovačem
Mju napísal:
Mám Mazdu6 2.3 r.v. 3/2003 (tj. už po záruce). Počátkem července mi měnili trubku servořízení, prý nařízení z Mazdy (nyní je z jiného materiálu). Pár dní poté se začal z motoru ozývat podivný zvuk, minulý týden jsem přišel na to, že to asi nějak souvisí s řízením - při otáčení volantem je to výraznější. Na Spořilově potvrdili, že to je čerpadlo posilovače řízení, výměna by stála bratru za 22.000 Kč - s předchozí výměnou trubky řízení to prý nijak nesouvisí. Auto má najeto pouze 78.000 km, tak mi...
Hlavni problem je nejspis v tom ze na Spořilově sou kreteni. Me tam odmitly opravit auto protoze ho v takove konfiguraci nedovazi, Tak pro ne neexistuje. Kamaradovi jedno auto behem servisni prohlidki nabouraly, druhy poskrabaly a pichly kola.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 10.02.2008 19:05, S olejem nemam problem.
Vybornej clanek. Akorat z vlastni skusenosti nemuzu potvrdit nadmernou spoterbu oleje bezinu. Tedy 1.8i zadnou meritelnou spotrebu nema (po 200-300tis) a 2.0i sezere na omerce od 3/4 do full do low. Stejne kladni kusenosti mam s starou 2.2i 12V nejlepsi motor od mazdy vubec. To ale nevilucuje ze se mohly v poslednich letech zhorsit. Ale takovi zmeni mezi generacema a facelift zase nemaj. Nebo sem ja mel stesti a on smulu. Ale fakt dobry auto.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.02.2008 19:03, RE: Problémy s posilovačem
anonym napísal:
Hlavni problem je nejspis v tom ze na Spořilově sou kreteni. Me tam odmitly opravit auto protoze ho v takove konfiguraci nedovazi, Tak pro ne neexistuje. Kamaradovi jedno auto behem servisni prohlidki nabouraly, druhy poskrabaly a pichly kola.
Někdo nezná auta,jiný češtinu-jaký je v tom rozdíl? Neznalost jak neznalost.Nebo tam dělají samé "ty" ženy a dívky.... asi sotva....takže pak ta čeština.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 10.04.2008 13:16, RE: S olejem nemam problem.
anonym napísal:
Vybornej clanek. Akorat z vlastni skusenosti nemuzu potvrdit nadmernou spoterbu oleje bezinu. Tedy 1.8i zadnou meritelnou spotrebu nema (po 200-300tis) a 2.0i sezere na omerce od 3/4 do full do low. Stejne kladni kusenosti mam s starou 2.2i 12V nejlepsi motor od mazdy vubec. To ale nevilucuje ze se mohly v poslednich letech zhorsit. Ale takovi zmeni mezi generacema a facelift zase nemaj. Nebo sem ja mel stesti a on smulu. Ale fakt dobry auto.
2.2 12ventil jsem mel v 626 sedanu taky, skvely motor, na svou dobu proste uzasny, to, jakou dokazal dat autu dynamiku a odvdecil se za to uzasne nizkou spotrebou...mam na nej jen ty nejlepsi vzpominky!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 04.06.2008 09:26, MP3
ste si jistí na 100%, že od 2004 umí org. rádio M6 formát MP3?

není to až od feaceliftu 2005,

díky

Mara
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 02.08.2008 14:08, RE: Peet pro Shelby
anonym napísal:
P.S Také autá ako je Octáva 2, japonci vedeli robiť už v 90-tych rokoch!!!! Škoda vtedy robila čo? Jeden takýto zázrak som od nich vlastnil. Favorit. To bolo auto, to jo. HHH
čobole, doplň si vzdělání. v 90. letech skoda delala to, co nám soudruzi husáci, bilaci,chnoupkove, beňové(jeho syn madar se mnou chodil dokonce na VS na auta...) atd.DOVOLILI. vy jste si dovolili delat S1203, ktera nedojela ani z tovarny 50 km pro zachranku a v Presburku, tak tam byla tovarna a nevyrabela nic, az VW tam zjednal napravu, tak zklapni.... mám M6 půl roku, není špatná, ale např. fitr DPF docela zlobí, takže je to jedno z mnoha aut která jsem měl a v ničem nevyniká, jiste ceed by byla pecka,ale než auto ze slovenska,tak to raději tu mazdu z japonska ,fitr se vymontuje a SW obejde
reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.