0
späť
 

diskuze k tématu: Znovu Mazda 6, tentokráte pohled ze zákulisí

kategórie zaradenia témy: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, japonská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 21.08.2006 00:15, Peet
Opravdu pěkný a hlavně plnohodnotný článek opravdového odborníka pana Vaculíka.
Ostatní autoři článků na Tipcarsu by se od něj měli učit.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 21.08.2006 00:55, RE: Peet
anonym napísal:
Opravdu pěkný a hlavně plnohodnotný článek opravdového odborníka pana Vaculíka.
Ostatní autoři článků na Tipcarsu by se od něj měli učit.
a nebo skončit.. Opravdu podařená recenze
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 21.08.2006 07:29, RE: Peet
Schelby napísal:
a nebo skončit.. Opravdu podařená recenze
A jak je na tom benzínový motor 2.0 se spolehlivostí a spotřebou paliva?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 21.08.2006 08:14, Recenze
Autor tohoto clanku by mel okamzite dostat misto v redakci Tipcars, dozvedel jsem se vse potrebne. Akorat nekdy by nestalo na skodu napsat kolik stoji nejaka oprava v original servisu a kolik v normalnim servisu. Protoze treba rozvody a drobnejsi opravy vam udela kdejaky maly servis
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 21.08.2006 08:56, RE: Recenze
Martin napísal:
Autor tohoto clanku by mel okamzite dostat misto v redakci Tipcars, dozvedel jsem se vse potrebne. Akorat nekdy by nestalo na skodu napsat kolik stoji nejaka oprava v original servisu a kolik v normalnim servisu. Protoze treba rozvody a drobnejsi opravy vam udela kdejaky maly servis
Pan Vaculík je dle mého názoru nejlepším českým novinářem píšícím o autech součastnosti /hlavně objektivním/. Musím mu poděkovat za jeho počin v AutoDieselu, AutoMotoSpecialu,Ojetinách a další jeho činnosti novinářské. JEN TAK DALE!!!!!!!!!! Držím mu palce!!!
Jeho už 4.letý věrný čtenář
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 21.08.2006 10:37, RE: Recenze
Martin napísal:
Autor tohoto clanku by mel okamzite dostat misto v redakci Tipcars, dozvedel jsem se vse potrebne. Akorat nekdy by nestalo na skodu napsat kolik stoji nejaka oprava v original servisu a kolik v normalnim servisu. Protoze treba rozvody a drobnejsi opravy vam udela kdejaky maly servis
IMO co ja vim, p. Vaculik je redaktorem na TipCars uz nejakej ten patek....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 21.08.2006 11:32,
Súhlas, Mazda 6 je ďalšie veľmi podarené japonské auto.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 21.08.2006 11:48, RE: Peet pro Shelby
Ibisik napísal:
A jak je na tom benzínový motor 2.0 se spolehlivostí a spotřebou paliva?
Mám 2.0, zatím jen cca 10tis.km, model po faceliftu, podařené auto. Spolehlivost hodnotit nemohu, zatím bez problémů. Spotřeba: ve městě 9,3 při celkem svižné jízdě, mimo město klesá na cca 8l, když se hodně snažím, tak 7,1 l/100km. Před tím jsem měl 3 roky 1,8 a mohu jen doporučit. Kromě horšího řazení jedničky do 80.000km bez jediné závady (jednou přední žárovka). 2.0 je hlavně 6mt, pocitově však moc výkonově nezaostává za 1,8. Snad možná pozor na lak, na mém modelu už začíná být jako poměranč, do myčky nejezdím, ale vosk zatím neviděl.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 21.08.2006 20:53, RE: Peet pro Shelby
Martin napísal:
Mám 2.0, zatím jen cca 10tis.km, model po faceliftu, podařené auto. Spolehlivost hodnotit nemohu, zatím bez problémů. Spotřeba: ve městě 9,3 při celkem svižné jízdě, mimo město klesá na cca 8l, když se hodně snažím, tak 7,1 l/100km. Před tím jsem měl 3 roky 1,8 a mohu jen doporučit. Kromě horšího řazení jedničky do 80.000km bez jediné závady (jednou přední žárovka). 2.0 je hlavně 6mt, pocitově však moc výkonově nezaostává za 1,8. Snad možná pozor na lak, na mém modelu už začíná být jako poměranč...
Souhlasím se vším, co bylo v článku napsáno. Také jsem šťastným majitelem Mazdy 6 po faceliftu, motor 1.8 a je to naprosto skvělý vůz. Zatím mám najeto pouhých 6000km, motor má velmi slušný zátah na tento obsah, v nízkých otáčkách je jeho chod skoro neslyšitelný. Spotřeba při klidné jízdě kolem 7l/100km, jinak do 8L/100km. Prostor a pohodlí, bohatá výbava, nádherný design in i out. Jízdní vlastnosti jsou skvělé, aniž by se snížilo pohodlí. Chování auta mi příjde ještě o něco lepší než u bývalé Primery P11, ovšem toto auto bylo pro mne subjektivně v pohodlí, designu a kvalitě minimálně o jednu třídu níže. Lak by mohl být kvalitnější, je hodně tenký a měkký. Jinak maximální spokojenost.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 21.08.2006 22:46, RE: Peet pro Shelby
The Best napísal:
Souhlasím se vším, co bylo v článku napsáno. Také jsem šťastným majitelem Mazdy 6 po faceliftu, motor 1.8 a je to naprosto skvělý vůz. Zatím mám najeto pouhých 6000km, motor má velmi slušný zátah na tento obsah, v nízkých otáčkách je jeho chod skoro neslyšitelný. Spotřeba při klidné jízdě kolem 7l/100km, jinak do 8L/100km. Prostor a pohodlí, bohatá výbava, nádherný design in i out. Jízdní vlastnosti jsou skvělé, aniž by se snížilo pohodlí. Chování auta mi příjde ještě o něco lepší než u bývalé P...
Dobrý článek,ale je v něm cítit zaujatost proti VW..to je zbytečný.. Já osobně bych si radši koupil třeba novou Oktávku,kde konstruktéři nezapomněli na některé moderní prvky výbavy....Mazdu 6 si klidně můžou šikmoočka nechat.

P.S. I u Škody jde vypnout ESP
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.08.2006 09:41, RE: Peet pro Shelby
anonym napísal:
Dobrý článek,ale je v něm cítit zaujatost proti VW..to je zbytečný.. Já osobně bych si radši koupil třeba novou Oktávku,kde konstruktéři nezapomněli na některé moderní prvky výbavy....Mazdu 6 si klidně můžou šikmoočka nechat.

P.S. I u Škody jde vypnout ESP
Kľudne si ju kúp. Aspoň nikdy nezistíš, čo su skutočné autá! Škodofka je vždy len kópia VW. Nič nevymyslela, všetko kopíruje, požičiava.... pre mňa nie je automobilová značka. Takých mám rád, v živote nešli v inom aute ako shitná Škoda a potom sú ešte husty. Ale to "šikmoočká"v príspevku anonyma jasne svedčí, aký čurak to sem napísal.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.08.2006 09:43, RE: Peet pro Shelby
anonym napísal:
Kľudne si ju kúp. Aspoň nikdy nezistíš, čo su skutočné autá! Škodofka je vždy len kópia VW. Nič nevymyslela, všetko kopíruje, požičiava.... pre mňa nie je automobilová značka. Takých mám rád, v živote nešli v inom aute ako shitná Škoda a potom sú ešte husty. Ale to "šikmoočká"v príspevku anonyma jasne svedčí, aký čurak to sem napísal.
P.S Také autá ako je Octáva 2, japonci vedeli robiť už v 90-tych rokoch!!!! Škoda vtedy robila čo? Jeden takýto zázrak som od nich vlastnil. Favorit. To bolo auto, to jo. HHH
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.08.2006 13:02, Problémy s posilovačem
Mám Mazdu6 2.3 r.v. 3/2003 (tj. už po záruce). Počátkem července mi měnili trubku servořízení, prý nařízení z Mazdy (nyní je z jiného materiálu). Pár dní poté se začal z motoru ozývat podivný zvuk, minulý týden jsem přišel na to, že to asi nějak souvisí s řízením - při otáčení volantem je to výraznější. Na Spořilově potvrdili, že to je čerpadlo posilovače řízení, výměna by stála bratru za 22.000 Kč - s předchozí výměnou trubky řízení to prý nijak nesouvisí. Auto má najeto pouze 78.000 km, tak mi to přijde trochu brzy měnit čerpadlo serva, když sami technici na Spořilově říkali, že běžné je to tak ve 200.000 km... Co si o tom myslíte?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.08.2006 13:13, RE: Problémy s posilovačem
Mju napísal:
Mám Mazdu6 2.3 r.v. 3/2003 (tj. už po záruce). Počátkem července mi měnili trubku servořízení, prý nařízení z Mazdy (nyní je z jiného materiálu). Pár dní poté se začal z motoru ozývat podivný zvuk, minulý týden jsem přišel na to, že to asi nějak souvisí s řízením - při otáčení volantem je to výraznější. Na Spořilově potvrdili, že to je čerpadlo posilovače řízení, výměna by stála bratru za 22.000 Kč - s předchozí výměnou trubky řízení to prý nijak nesouvisí. Auto má najeto pouze 78.000 km, tak mi...
V tom servise niečo posraly. Podľa mňa to s tou výmenou trubky súvisí.
Servo by malo pri otáčaní volantom vydávať jemný sykot. Ak ho je počuť viac, tak treba vymeniť kvapalinu a odvzdušniť celý systém. Či náhodou v tom nebude problém. Možno to v tom servise tí profíci pri výmene tej trubky zavzdušnili. Ak ide volant ľahko ako predtým, tak neverím, že treba meniť celé čerpadlo. To je blbosť. Treba skúsiť iný servis. Aj kvalita autorizovaných servisov býva prekvapivo dosť odlišná.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.08.2006 13:37, ESP u škody
anonym napísal:
Dobrý článek,ale je v něm cítit zaujatost proti VW..to je zbytečný.. Já osobně bych si radši koupil třeba novou Oktávku,kde konstruktéři nezapomněli na některé moderní prvky výbavy....Mazdu 6 si klidně můžou šikmoočka nechat.

P.S. I u Škody jde vypnout ESP
Kdo tvrdí, že ESP u Škody Octavie lze vypnout, nikdy nejel smykem. Chápu, že ta auta na to nejsou, ale ať to ten pán netvrdí. Zmáčknete tlačítko, rozsvítí se kontrolka, mělo by být vypnuté, přesto když vletíte do trošičku většího smyku, neprodleně naběhne. Grr. Omezení jeho funkcí slouží třeba k jízdě se sněhovými řetězy. Dále třeba když u octavie přibrdíte pod plynem levou nohou, tak motor na tři vteřiny skoro zdechne, prostě ubere plyn na volnoběh, protože současnou aktivaci plynu i brzdy považuje ŘJ za chybu. Odstranit to jde vytažením pojistky brzdových světel (pak však nesvítí, což malinko vadí). Octavia je rodinné auto, pro sportovní jízdu však v principu velmi omezeně použitelné. Mazda6 je hustá v tom, že pohodlí má ještě lepší a jde s ní v případě potřeby jet naprosto na krev.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.08.2006 15:19, RE: ESP u škody
Martin Vaculík napísal:
Kdo tvrdí, že ESP u Škody Octavie lze vypnout, nikdy nejel smykem. Chápu, že ta auta na to nejsou, ale ať to ten pán netvrdí. Zmáčknete tlačítko, rozsvítí se kontrolka, mělo by být vypnuté, přesto když vletíte do trošičku většího smyku, neprodleně naběhne. Grr. Omezení jeho funkcí slouží třeba k jízdě se sněhovými řetězy. Dále třeba když u octavie přibrdíte pod plynem levou nohou, tak motor na tři vteřiny skoro zdechne, prostě ubere plyn na volnoběh, protože současnou aktivaci plynu i brzdy pova...
Myslim si, ze u oktavky to ani inak nejde, predstavte si ze by tam dodali skutocne plne vypinatelne ESP... to by bolo havarii. To tlacitko je tam viac menej len pre dobry pocit skodovkara. Holt, nieje to sportak.
Na tej mazde 6 ma akurat trapia tie nie prilis trvanlive napravy, inac by to bol dokonaly voz.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.08.2006 15:28, mazda 6 versus mondeo
Jedinu schopnejsiu alternativu k tomuto automobilu vidim vo Forde Mondeo najnovsej generacie s benzinovymi motormi...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.08.2006 01:01, Mazda 6 + automat ?
Mazda 6 se mi líbí, ale mám rád automaty. Ojetá se dá koupit jen vyjímečně, v nabídce je spousta 3.0 z ameriky. Co si o této variantě myslíte. Pokud bych chtěl koupit novou ,vyplatí se už ten motor 2.3 s automatem, když je po face-liftu? Díky
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 24.11.2006 17:32, RE: mazda 6 versus mondeo
bubu napísal:
Jedinu schopnejsiu alternativu k tomuto automobilu vidim vo Forde Mondeo najnovsej generacie s benzinovymi motormi...
Nevyhoda Mondea oproti M6 jsou mnohem horsi sedacky (mozna vubec nejhorsi ve stredni tride, Ford proste sedacky neumi), absence ovladani radia na volantu a slabsi diesel (maximalne 96kW nebo az 2.2TDI, ktery ale vyjde hodne draho).
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 01.09.2007 19:20, Mazdaři proboha vysvětlete mi to??????????
Celé roky čtu a slyším jaké jsou Mazdy vynikající auta. Proč se taková vynikající auta vyrábí a prodávají v tak malém počtu? Proč ve vyspělém světě nečoudí továrny, které vyrábí Mazdy? Mazda je v Japonsku na 5 místě, jako výrobce aut. Vyrábí asi 29 všech typů v celkovém počtu asi 1,1 mil. ks. Kolik vyrobí a prodá Mazda aut řady 6 a kolik vyrobí Škoda Octavií? Musel ji koupit Ford, aby získala prodejní síť v USA. Chtěl jsem si koupit 6, ale počty u nás prodaných M 6 (578 ks r.06, 368 ks r.07), řadí toto auto do kategorie exotů. O kvalitě vždy hovoří prodejní čísla. Jinak, kolikrát do roka využijete na normální silnici při dnešních rychlostních limitech tu vynikající kontrolu zádě? A jak vím, tak s tou životností podvozkových dílů, to proti konkurenci žádná sláva také není.
reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.