0
späť
 

diskuze k tématu: Sedan max. do 250 000kc

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, automobilky, německá vozidla, francouzská vozidla, japonská vozidla, typ vozidla, osobní
JustMe
počet príspevkov1
dátum registrácie22.10.2016
Sobota 22.10.2016 20:04, Sedan max. do 250 000kc
Zdravím,

rád bych tu našel nějakou tu radu.
Roční nájezd ~20 000km.
Převážně dojíždění do práce 25km (kopcovitá trasa).
Plus nějaký ten výlet (i do zahraníčí). A další aktivity.
Stávající je služební haťapa.
Takže bych rád něco co potáhne i do kopců a serpentín.

Podle prohledávání různých článků atp.
Jsem koukal na:

Mazda 6 2.0 MZR
Citroen C5 2.0 HDI
Subaru Impreza 2.0 D
Ford Mondeo 2.0 TDCi
Honda Accord 2.2 i-CTDi

Děkuji za každou odpověď, která bude k věci.
reagovať
Zdeny60
počet príspevkov1249
dátum registrácie08.09.2009
Nedela 23.10.2016 08:38, RE: Sedan max. do 250 000kc
JustMe napísal:
Zdravím,rád bych tu našel nějakou tu radu. Roční nájezd ~20 000km.Převážně dojíždění do práce 25km (kopcovitá trasa).Plus nějaký ten výlet (i do zahraníčí). A další aktivity.Stávající je služební haťapa.Takže bych rád něco co potáhne i do kopců a serpentín.Podle prohledávání různých článků atp. Jsem koukal na:Mazda 6 2.0 MZR Citroen C5 2.0 HDISubaru Impreza 2.0 DFord Mondeo 2.0 TDCiHonda Accord 2.2 i-CTDiDěkuji za každou odpověď, která bude k věci.


Impreza ano, ale s BENZÍNEM!!! Stačí s motorem 2,0R.
Mazda hnije
Mondeo bude mít nalítaný bambilion km, protože to yl z 99,9% služebák
Citrone C5 není spor´ták do serpentin ani omylem
Zůstává Accord, ale zase - s BENZÍNEM! Takže kup Accorda s 2,4 a manuálem a budeš velmi spokojen. Náklady na palivo se ti vráí na menších nákladech na servisu.
reagovať
Jencek
počet príspevkov91
dátum registrácie09.01.2016
Nedela 23.10.2016 11:02, ......
Mazda hnila prvni generace druha uz mam slusnou antikorozni ochranu benzin by te v kopcich vycucl takze urcite nafta bud bych volil tu mazdu nebo mondeo ale u toho velky pozor chtit jasne dolozenou historii jeste bych dal navrh BMW E90 320d ale do roku max 2007 tudiz 120kw verzi je to drzak a jeste te bude jizda bavit
reagovať
sheogorath
počet príspevkov527
dátum registrácie27.05.2016
Nedela 23.10.2016 22:16, Re 320d .............
Co je na dvoulitrove turbonafte zabavnyho?
reagovať
Jencek
počet príspevkov91
dátum registrácie09.01.2016
Pondelok 24.10.2016 09:26, ................
Mel jsem namysli auto podvozek ne motor blbe jsem to napsal
reagovať
gravestone
počet príspevkov105
dátum registrácie14.02.2016
Pondelok 24.10.2016 11:53, RE: Re 320d .............
sheogorath napísal:
Co je na dvoulitrove turbonafte zabavnyho?


Vysvětlí mi už někdo co je to zábavné auto? A co naopak už není zábavné auto? Co si mám pod tímto pojmem představit? Především mi toto spojení přijde úsměvné u vozu s automatickou převodovkou a elektrickou parkovací brzdou. Předem děkuji.
reagovať
Ma007
počet príspevkov197
dátum registrácie26.11.2013
Pondelok 24.10.2016 12:05, RE: Sedan max. do 250 000kc
JustMe napísal:
Zdravím,rád bych tu našel nějakou tu radu. Roční nájezd ~20 000km.Převážně dojíždění do práce 25km (kopcovitá trasa).Plus nějaký ten výlet (i do zahraníčí). A další aktivity.Stávající je služební haťapa.Takže bych rád něco co potáhne i do kopců a serpentín.Podle prohledávání různých článků atp. Jsem koukal na:Mazda 6 2.0 MZR Citroen C5 2.0 HDISubaru Impreza 2.0 DFord Mondeo 2.0 TDCiHonda Accord 2.2 i-CTDiDěkuji za každou odpověď, která bude k věci.


Zaraď do výberu aj Peugeot 407 s 2.0HDi - podvozkovo super, motor lepší priemer.
Prípadne aj P508 s 2.0 HDi, ale tu už asi rozpočet nepustí.
reagovať
Jencek
počet príspevkov91
dátum registrácie09.01.2016
Pondelok 24.10.2016 12:28, .............
Zabavne auto co ma zpetnou vazbu ve volantu podvozek ktery drzi v zatackach a nehoupese auto se nenaklani a samosebou i nake ty kone pod kapotou nevim co si ridil za auta ale zkus si ridit treba focus a pak presedni treba do renaltu a uvidis o automaticke prevodovce a elektricke rucce tady rec vubec nebyla
reagovať
gravestone
počet príspevkov105
dátum registrácie14.02.2016
Pondelok 24.10.2016 12:57, Zábavné auto
Jencek napísal:
Zabavne auto co ma zpetnou vazbu ve volantu podvozek ktery drzi v zatackach a nehoupese auto se nenaklani a samosebou i nake ty kone pod kapotou nevim co si ridil za auta ale zkus si ridit treba focus a pak presedni treba do renaltu a uvidis o automaticke prevodovce a elektricke rucce tady rec vubec nebyla


To je právě ono. Pro někoho je zábavná zadokolka v automatu, pro někoho předokolový Focus a pro někoho třeba jen zvuk benzínového šestiválce nebo jízdní režim bez stabilizace podvozku v zatáčkách. Nikde jsem se fakt nedočetl definici nudného resp. zábavného auta a proto se ptám.
reagovať
Giorgio
počet príspevkov814
dátum registrácie09.05.2007
Pondelok 24.10.2016 13:26, RE:
Jencek napísal:
Zabavne auto co ma zpetnou vazbu ve volantu podvozek ktery drzi v zatackach a nehoupese auto se nenaklani a samosebou i nake ty kone pod kapotou nevim co si ridil za auta ale zkus si ridit treba focus a pak presedni treba do renaltu a uvidis o automaticke prevodovce a elektricke rucce tady rec vubec nebyla


Takže focus 1.6 je zábavnější než třeba mégane RS 265 Cup jen proto, že rencek nemůže být zábavný? Nebo že by to byl etalon zábavy? Když focus pro zábavu, tak teda Volvo C30 T5. Já třeba řídil aktuální WRX STI, což asi splňuje tvou definici zábavnosti, ale za neméně zábavný pokládám Lexus GS450h F-Sport, protože ač je to pohodlný manažerský povoz, tak ten odpich a pružné zrychlení díky elektromotorům hybridního pohonu je zábavný maximálně. A když si vezmu manželčin Fiat 500, tak se bavím taky skvěle, protože je radost s tím jezdit díky "kouzlu osobnosti", co to auto má (i když jinak nemá ani vysoký výkon, ani kdovíjakou zpětnou vazbu od kol, ani prkenný podvozek).
reagovať
sheogorath
počet príspevkov527
dátum registrácie27.05.2016
Utorok 25.10.2016 15:32, RE
Zalezi co koho bavi, jestli ridit, nebo servisovat, nebo treba jen lestit v garazi
reagovať
Zvirak
počet príspevkov459
dátum registrácie09.09.2012
Utorok 25.10.2016 18:06, zábavnej focus?
no tvrdit, že je focus 1.6 zábavnej.. to tvrdí snad někdo, kdo přesednul z favorita. Ve srovnání s naftovou oktávkou dejme tomu, ale jinak určitě ne..
reagovať
sheogorath
počet príspevkov527
dátum registrácie27.05.2016
Utorok 25.10.2016 18:29, RE
Predpokladam, ze se tou "zabavnosti" vetsinou mysli jisty sportovni vlastnosti, jak bylo zmineny driv (a asi neni rec o offroad sportu).

Z toho vyplyva, ze 99% novych aut se do tehle kategorie nema sanci dostat. Uz jen kvuli nevypinatelnymu ESP apod... Nedivil bych se, kdyby za par let na Vas auto poslalo bonz policajtum, kdyz treba prekrocite rychlost

Jinak jako kombinaci kazdodenniho pohodlnyho auta se kterym je sranda doporucuju bud M5 E39, nebo Jaguar XJR X308 (kdo radsi automat).

Nez napisete, ze to jsou stary plecky, doporucuju youtube a idealne nekde v bazaru se projet
Jasne, ze to nejsou sportaky, je to kompromis s pohodlim...
reagovať
gravestone
počet príspevkov105
dátum registrácie14.02.2016
Streda 26.10.2016 08:54, RE: RE
sheogorath napísal:
Predpokladam, ze se tou "zabavnosti" vetsinou mysli jisty sportovni vlastnosti, jak bylo zmineny driv (a asi neni rec o offroad sportu). Z toho vyplyva, ze 99% novych aut se do tehle kategorie nema sanci dostat. Uz jen kvuli nevypinatelnymu ESP apod... Nedivil bych se, kdyby za par let na Vas auto poslalo bonz policajtum, kdyz treba prekrocite rychlost Jinak jako kombinaci kazdodenniho pohodlnyho auta se kterym je sranda doporucuju bud M5 E39, nebo Jaguar XJR X308 (kdo radsi automat). Nez napisete, ze to jsou stary plecky, doporucuju youtube a idealne nekde v bazaru se projet Jasne, ze to nejsou sportaky, je to kompromis s pohodlim...


A co je zábavného na automatu?
reagovať
Giorgio
počet príspevkov814
dátum registrácie09.05.2007
Streda 26.10.2016 09:33, RE: RE
gravestone napísal:
sheogorath napísal:
Predpokladam, ze se tou "zabavnosti" vetsinou mysli jisty sportovni vlastnosti, jak bylo zmineny driv (a asi neni rec o offroad sportu). Z toho vyplyva, ze 99% novych aut se do tehle kategorie nema sanci dostat. Uz jen kvuli nevypinatelnymu ESP apod... Nedivil bych se, kdyby za par let na Vas auto poslalo bonz policajtum, kdyz treba prekrocite rychlost Jinak jako kombinaci kazdodenniho pohodlnyho auta se kterym je sranda doporucuju bud M5 E39, nebo Jaguar XJR X308 (kdo radsi automat). Nez napisete, ze to jsou stary plecky, doporucuju youtube a idealne nekde v bazaru se projet Jasne, ze to nejsou sportaky, je to kompromis s pohodlim...
A co je zábavného na automatu?


Dojdi k Ferrari a vysvětli jim, co zábavného je na manuálu. A nejen Ferrari, ale i třeba Clarkson označují manuál za přežitek, respektive hloupost a rozhodně ne podmínku zábavného auta.
reagovať
sheogorath
počet príspevkov527
dátum registrácie27.05.2016
Streda 26.10.2016 10:17, RE: RE
gravestone napísal:
A co je zábavného na automatu?


Oproti kvedlani fofrklackem?

Navic Zkus si auto s kroutakem 400Nm a vic a ~350HP s manualem. Schvalne jak dlouho ti vydrzi spojka

reagovať
David V
počet príspevkov2067
dátum registrácie16.05.2007
Streda 26.10.2016 10:20, RE: RE
sheogorath napísal:
gravestone napísal:
A co je zábavného na automatu?
Oproti kvedlani fofrklackem? Navic Zkus si auto s kroutakem 400Nm a vic a ~350HP s manualem. Schvalne jak dlouho ti vydrzi spojka


A ještě bych mu to udělal lepší a sebral mu z převodovky synchrony, když to chce mít "po chlapsku". Pěkně nahoru 2 spojky a dolů 2 spojky s meziplynem...
reagovať
sheogorath
počet príspevkov527
dátum registrácie27.05.2016
Streda 26.10.2016 10:22, RE
Jako za cisare pana jo
reagovať
gravestone
počet príspevkov105
dátum registrácie14.02.2016
Streda 26.10.2016 10:42, Co je zábavného na automatu
Uznávám že je to použitelné pro invalidu na levou nohu
reagovať
Jencek
počet príspevkov91
dátum registrácie09.01.2016
Streda 26.10.2016 11:33, RE
Kdo rika ze automat nikdy tak ani s automatem nikdy nejel :) navic dnesni dobe uz jsou obvykle padla
reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.