0
späť
 

diskuze k tématu: Mazda 6 s dieselem - vyplatí se koupit?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, japonská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 12.03.2008 14:53, RE: Mazda 6 + konkurence
anonym napísal:
V článku je zmíněno srovnání s primerou a bmw3 (sice zadokolka, ale budíš). Docela by mě zajímolo srovnání s Honda Accord (od r.2003, tzn. 7 G) - jízdní vlastnosti, spolehlivost, technika. Osobně si myslím že tak vychvalované jízdní vlastnosti mazdy, accord hravě překoná.
... a navíc "božský" turbodiesel motor 2.2. - iCTDI nemá chybu.
A dokonce bez filtru pev.částic !!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 12.03.2008 15:07, RE: pro tazatele...
anonym napísal:
Kupte benzín 2.3 s automatem,poznáte nepoznané a bývájí dobře vybavené....Smůla u Mazdy jsou ty plechy,ale dá se tomu předejít,pozor na bourané vozy z USA,mají hodně odlišných a hlavně dražších dílů...např katalyzátor evropská verze cena kolem 40000,USA-verze 85000kč,což v budoucnu může znamenat velké problémy....Určitě se najdou ale kutilové,co to nějak obejdou,ale né vše jde nahradit.Je tam i rozdíl v diagnostice....
To je teda ale strašná pálka. To bych raději koupil katalyzátor v "náhradě" za cca 5000Kč (sítě prodejen Elit, Intercars atp.) a upravil výfuckové potrubí. Nejsem si jist, zda by emise i potom byli na úrovni EURO4, ale přes STK by to normálně projít mělo. A když ne normálně tak za ušetřených 35 až 80 tisíc se dá jistě něco vymyslet :)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 12.03.2008 15:29, RE: mazda
anonym napísal:
Jenom zareaguji na to co asi tazatele zajímá nejvíce, mám zmiňovanou verzi mazdy 6 100kw diesel, krouťák skvělej, jízdní vlastnosti velmi pěkné, ale pána může zajímat také spotřeba kterou nikde neuvádíte a v těch minulých článcích se psalo tuším něco o pěti a půl litrech. Takže já jí mám půl roku a z praxe se s ní nedá dostat pod šest litrů a to i na dálku. Po Praze se to pak pohybuje mezi 7 a 8 litry což je is potřeba svižnější jízdy na dálku. Chci tím jen říct že to mně zde trochu zklamalo, př...
Ale prd se prohne, nevim co se furt každej bojí servisu u Japonce. Dyť na tyhke káry je to stejně drahý, ať máte BMW, Audi, VW, nebo Mazdu. U ,,novýho" auta prostě nečekejte díly za hubičku jako na starou popelnici. Ze zkušenosti vyjde servis ,,Šestky" levnější než právě na ony Audi, VW atd. To auto opravdu za to stojí, ale chce to jen pořádně vybrat.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 12.03.2008 15:47, RE: pro tazatele...
anonym napísal:
To je teda ale strašná pálka. To bych raději koupil katalyzátor v "náhradě" za cca 5000Kč (sítě prodejen Elit, Intercars atp.) a upravil výfuckové potrubí. Nejsem si jist, zda by emise i potom byli na úrovni EURO4, ale přes STK by to normálně projít mělo. A když ne normálně tak za ušetřených 35 až 80 tisíc se dá jistě něco vymyslet :)
Ses podělal v kině, ne? Každý dva roky solit další desetitisíce za STK no kde to jsme?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 12.03.2008 15:49, RE: pro tazatele...
anonym napísal:
To je teda ale strašná pálka. To bych raději koupil katalyzátor v "náhradě" za cca 5000Kč (sítě prodejen Elit, Intercars atp.) a upravil výfuckové potrubí. Nejsem si jist, zda by emise i potom byli na úrovni EURO4, ale přes STK by to normálně projít mělo. A když ne normálně tak za ušetřených 35 až 80 tisíc se dá jistě něco vymyslet :)
však jsem psal,že se najdou kutilové co to obejdou,je tu ještě otázka,jestli se začnou u nás dělat poctivě emise a stk(ve Francii jsem zažil odebrání licence a pokutu 200000eur za blamáž na jejich stk),jestli si to za těch 5-10let někdo dovolí...a v té době bude aktualní i ten kat,nebo filtr pevných částic....ale každého věc.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 12.03.2008 15:53, Chybí mi tam informace o rozdílu ceny diesel a benzín?
Jako za jak dlouho se to vyplatí, tedy pokud nemáte známého řidiče kamionu, který může nějakou naftu levně sehnat
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 12.03.2008 15:53, RE: pro tazatele...
anonym napísal:
Ses podělal v kině, ne? Každý dva roky solit další desetitisíce za STK no kde to jsme?
v ČR....V čele s ODS
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 12.03.2008 16:08, RE: Chybí mi tam informace o rozdílu ceny diesel a benzín?
anonym napísal:
Jako za jak dlouho se to vyplatí, tedy pokud nemáte známého řidiče kamionu, který může nějakou naftu levně sehnat
Taky bych se zamyslel,jak dlouho něco takového (levná nafta)vydrží v dnešní době gps,přesného měření paliva,a pod....Osobně preferuji benzín,což u mazdy bude do budoucna aspon trochu záruka menších investic,nechci odrazovat od dieselu,ale vstřiky budou jistě dobře ceněny a těžko budete schánět nějaké levnější náhrady,i když kdo ví....Jedině koupit nové auto,nalitat tak 140tkm a poslat do světa....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 12.03.2008 17:17, RE: Mazda 6 + konkurence
anonym napísal:
V článku je zmíněno srovnání s primerou a bmw3 (sice zadokolka, ale budíš). Docela by mě zajímolo srovnání s Honda Accord (od r.2003, tzn. 7 G) - jízdní vlastnosti, spolehlivost, technika. Osobně si myslím že tak vychvalované jízdní vlastnosti mazdy, accord hravě překoná.
Kupte si současný časopis AutoOjetiny 2/2008, kde je srovnávák Accorda 7G s motorem 2,4 a Mazdy 6 s 2,3. Z hlediska jízdních dojmů jsou obě tato auta opravdu skvělá a jen málo současných vozů této třídy umí takhle jezdit. No a je otázkou, zda druhá generace 6 a teď nový Accord 8G nebudou v tomto směru zklamáním, podobně jako třeba současné Mondeo, ve srovnání s minulým, jež bylo jízdně opravdu fantastické. Tomáš Dusil.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 12.03.2008 17:22, RE: dotaz
anonym napísal:
také jsem hledal a na stránkách peugeot.wz.cz se píše : Multiplexni spojení elektronického obvodu
Multiplexní síť zahrnuje jediný obvod, který spojuje všechny prvky, což umožnilo zmenšit počet propojení a vodičů.Jediné komunikační vedení je využíváno jednotlivými prvky výbavy pomocí digitálního kódování.
Jestli to dobře chápu, tak je to asi něco jako datová sběrnice, aby se ušetřilo na (řídících) drátech od každého elektricky řízeného zařízení.
vsadím boty, že to neví ani ten co psal ten článek
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 12.03.2008 18:11, RE: Chybí mi tam informace o rozdílu ceny diesel a benzín?
anonym napísal:
Taky bych se zamyslel,jak dlouho něco takového (levná nafta)vydrží v dnešní době gps,přesného měření paliva,a pod....Osobně preferuji benzín,což u mazdy bude do budoucna aspon trochu záruka menších investic,nechci odrazovat od dieselu,ale vstřiky budou jistě dobře ceněny a těžko budete schánět nějaké levnější náhrady,i když kdo ví....Jedině koupit nové auto,nalitat tak 140tkm a poslat do světa....
Tak si začni číst AutoDiesel (to zvládne i laik),nebo Autoexpert (tam už laik spíš ne)a zjistíš,že opravárensví u common railů vč. vstřikovačů udělalo zan poslední 2 roky obrovký posun, třeba pan Rada to dělá hodně dobře a docela levně, ale jsou i jiní, i na Slovensku. Je to o informacích.Buď vím, nebo ne.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 12.03.2008 18:57, RE: Chybí mi tam informace o rozdílu ceny diesel a benzín?
anonym napísal:
Tak si začni číst AutoDiesel (to zvládne i laik),nebo Autoexpert (tam už laik spíš ne)a zjistíš,že opravárensví u common railů vč. vstřikovačů udělalo zan poslední 2 roky obrovký posun, třeba pan Rada to dělá hodně dobře a docela levně, ale jsou i jiní, i na Slovensku. Je to o informacích.Buď vím, nebo ne.
Ja mam rad naftaky, tak to v dnesni dobe commonrailu, drazdi nafty jak benzinu vidim spise na nejaky pekny benzinovy motor s LPG. Ve finale jsou naklady nizsi nez na naftaka. Sami ted budem prodavat Toledo a nove auto uz bude jedine benzinove. Zatim jako nahradu vidim Saab 9-5 kombi 2.3t bud slabsi 125kw verzi nebo Aero 169kw podle stavu plus prestavet to na LPG. Podle hrubeho propoctu to mam zpatky za cca 2 - 3 roky a pak uz jen usetrim.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 12.03.2008 19:48, RE: dotaz
anonym napísal:
mě by to též zajímalo
když to řeknu jednoduše tak to tzn. že jednotlivé komponenty nejsou spojeny desítkami kabely s PC ale pouze jedním....No ale to neznamená, že kvuli tomu má Mazda 6 chudší vybavu !!! Mimochodem startování kartou, dvouzonová klimatizace nebo natáčející světlomety jsou asi tak jediné věci co chybí...deštový senzor je myslím za příplatek. A ještě k podvozku...Měl jsem Primeru P11 a ta složitá náprava je hodně bytelná a nikdy jsem s ní problémi neměl..Jizdní vlastnosti BMW3 E46 kterou jsem měl mě tedy nenadchnul. Nevím jak je na tom současná 3 ale rozhodně bych sáhnul raději po mazdě 6 . Jediná věc co mě štve u 6 je ta koroze. Mimochodem u E46 ale taky byla naní náchylná což jsem se už musel fakt smát když mě každej tvrdil jak ty BMW jsou kvalitní :)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 12.03.2008 19:51, RE: mazda
anonym napísal:
Ale prd se prohne, nevim co se furt každej bojí servisu u Japonce. Dyť na tyhke káry je to stejně drahý, ať máte BMW, Audi, VW, nebo Mazdu. U ,,novýho" auta prostě nečekejte díly za hubičku jako na starou popelnici. Ze zkušenosti vyjde servis ,,Šestky" levnější než právě na ony Audi, VW atd. To auto opravdu za to stojí, ale chce to jen pořádně vybrat.
naprostý souhlas!!! Jen ale je pravda, že Mazda má jedny z nejdražších dílů ze všech Japonců. Nepočítám Lexus a infinity )))
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 12.03.2008 20:39, RE: dotaz
anonym napísal:
také jsem hledal a na stránkách peugeot.wz.cz se píše : Multiplexni spojení elektronického obvodu
Multiplexní síť zahrnuje jediný obvod, který spojuje všechny prvky, což umožnilo zmenšit počet propojení a vodičů.Jediné komunikační vedení je využíváno jednotlivými prvky výbavy pomocí digitálního kódování.
Jestli to dobře chápu, tak je to asi něco jako datová sběrnice, aby se ušetřilo na (řídících) drátech od každého elektricky řízeného zařízení.
jistě, je to propojení různých ŘJ mezi sebou, více signálů po jednom drátě....ono se stejně moc neušetří, protože digitálním signálem nejde svítít, stahovat okna, vyhřívat zadní sklo...napájení stejně musíte vést pro každý spotřebič extra....digitálně se jenom ovládá
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 12.03.2008 20:43, RE: dotaz
anonym napísal:
když to řeknu jednoduše tak to tzn. že jednotlivé komponenty nejsou spojeny desítkami kabely s PC ale pouze jedním....No ale to neznamená, že kvuli tomu má Mazda 6 chudší vybavu !!! Mimochodem startování kartou, dvouzonová klimatizace nebo natáčející světlomety jsou asi tak jediné věci co chybí...deštový senzor je myslím za příplatek. A ještě k podvozku...Měl jsem Primeru P11 a ta složitá náprava je hodně bytelná a nikdy jsem s ní problémi neměl..Jizdní vlastnosti BMW3 E46 kterou jsem měl mě ted...
E46 je hodně před mazdou i P11.....to se musíte pane naučit se zadokolkou.....náprava náchylná je, protože je o generaci dal nez u mazdy6 a nejsou zkusenosti s vyrobou....pokud mate E46 tak i v meste zjistite, ze je realativne komfortní (více jak mondeo, Mazda6) a pak v zatackach lépe sedí. Pokud máte štěstí jako já a občas se svezete s E46 M3, myslím si, že ani subaru impreza neni soupeř...(ikdyž se hodně přibližuje)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 12.03.2008 20:49, RE: Mazda 6 + konkurence
anonym napísal:
V článku je zmíněno srovnání s primerou a bmw3 (sice zadokolka, ale budíš). Docela by mě zajímolo srovnání s Honda Accord (od r.2003, tzn. 7 G) - jízdní vlastnosti, spolehlivost, technika. Osobně si myslím že tak vychvalované jízdní vlastnosti mazdy, accord hravě překoná.
Accord a Mondeo jsou nejlepsi ve tride (v lidovkach, nemluvim o BMW a MB nebo subaru)...pak hned Mazda 6. V kratke verzi prekona mazdu 6 mondeo MK3 (o novem nemluvim) a s novejsim Accordem je na stejno, nadruhou stranu Accord combi (aerodec?? nevim) zase nad mondeem kombi trochu vitezi....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 12.03.2008 20:53, RE: Chybí mi tam informace o rozdílu ceny diesel a benzín?
mufik.martin napísal:
Ja mam rad naftaky, tak to v dnesni dobe commonrailu, drazdi nafty jak benzinu vidim spise na nejaky pekny benzinovy motor s LPG. Ve finale jsou naklady nizsi nez na naftaka. Sami ted budem prodavat Toledo a nove auto uz bude jedine benzinove. Zatim jako nahradu vidim Saab 9-5 kombi 2.3t bud slabsi 125kw verzi nebo Aero 169kw podle stavu plus prestavet to na LPG. Podle hrubeho propoctu to mam zpatky za cca 2 - 3 roky a pak uz jen usetrim.
Saab neni nejhorsi auto, ale designove trochu out.... Aero 169kW si bere 12l v meste, mimo 10...to je dost. A LPG si nejsem jist, jestli na tehle typ auta bude levnej....neni jako prekopat schades v garazi a hodit bombu za sedacky...5.000.- to stat asi nebude..
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 12.03.2008 21:02, LOLínek
Tak jste tak nějak zapoměli na Accord.Ten má taky skvělej podvozek....a IMHO lepší než Mazda.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 12.03.2008 21:06, RE: Chybí mi tam informace o rozdílu ceny diesel a benzín?
mufik.martin napísal:
Ja mam rad naftaky, tak to v dnesni dobe commonrailu, drazdi nafty jak benzinu vidim spise na nejaky pekny benzinovy motor s LPG. Ve finale jsou naklady nizsi nez na naftaka. Sami ted budem prodavat Toledo a nove auto uz bude jedine benzinove. Zatim jako nahradu vidim Saab 9-5 kombi 2.3t bud slabsi 125kw verzi nebo Aero 169kw podle stavu plus prestavet to na LPG. Podle hrubeho propoctu to mam zpatky za cca 2 - 3 roky a pak uz jen usetrim.
Mufíku, tvé myšlenky se rozhodně ubírají správným směrem, co se týče LPG. A to absolutně nemyslím ironicky. Taky jezdím, na dvou autech s plynem, dohromady 150 000 km a jsem přesvědčen o tom, že LPG je pro ekonomicky smýšlející lidi. A to nejezdím žadným Favoritem. Dám ti alternativu k tomu Saabu, Ford Mondeo, kombi, od cca roku 2001, ve 2 litru - na předělávku jako dělané. Všeobecně se méně doporučují šestiválcové motory. Měj se.
reagovať
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.