vasapasa napísal:
tak takhle jsem se dlouho nezasmál..... nebudu svoje poznámky číslovat
-nikdy jsem vám smrt nepřál,přečtěte si znova co jsem napsal (rozplácnout senerovná zemřít - vždyť přece v C5.......to by snad ani nešlo vzhledem k hodnocení v nárz....... bla bla bla)
-na žádný vaše NOVÝ (cca 2 měsíce zpátky když se tu tato adresa www.fickr..... prvně objevila jsem se jednou podíval a to mi stačilo) fotky jsem se nedíval protože na ně nejsem absolutně zvědavej
(viz přípsěvek výše o trumfování na netu)
-o ...
Ano, citroën C5 má vynikající nárazové testy, nicméně přát někomu ve vysoké dálniční rychlosti "..škoda že ti neprdla pneumatika a nerozmázla ses.." mi stejně příjde poněkud "přespříliš", ostatně "..v klidu by pak šlo pročítat diskuzi na tipcars.cz..." - no raději to NEbudeme rozebírat, že?
Víte, stejně jako se slovo "trumfuje" píše trošičku jinak, než jste ho "pojal" vy, stejně "jinak" je to i myšleno (pouze jsem chtěla "dokázat", že ony jízdní výkony, které popisuji jsou prostě faktem - tak to je). Nejsem "blond bubka", která si myslí, že zrovna to její (auto) je nejlepší na světě (to zde zaznělo docela hodněkrát - ani jednou ode mne .-)
Jen mne zajímalo PROČ některé lidi (např. vás) tenhle model tak "irituje" - prostě v některých "disciplínách" si stojí naopak velmi dobře. Že je (možná spíše už "bylo", mám pocit že se to trochu "zlepšilo", "zreálnilo") "vnímání" zrovna téhle značky docela NEstandardní, to je také fakt. Nedávno jsem tu zmiňovala modely jako GS, SM, DS - to je obrovský kus (respektované, uznávané) historie, který vám komunismus prostě "ukradl". Po pádu železné opony zde VW koupil místní maličkou jeden zastaralý model vyrábějící (polo)zkrachovalou automobilku ..a výrazně ovlivnil "myšlení" lidí ..
Já opravdu kilometry s Hondami, Subaru a dalšími najezdila, než jsem (momentálně) u Citroën skončila - vy pravděpodobně jen "střílíte od boku"
Mimochodem, kdybych vám řekla, že 2 "nej-" auta, kterými jsem v posledních letech jela a nej- pocit z nich měla a nej- pohoda to byla jsou .. (zmiňuji to proto, že ty vozy jsou si "stylem" více podobné, než by jste kdy věřil) Mercedes S 320 CDi a Citroën C6 2.7 HDi (NEmusí se vám to líbit, na hlavu se můžete postavit, nějak "rádobyvtipně" to můžete oglosovat - nic to nezmění na tom, že tahle dvě auta více než spřízněná jsou ,-)
Já se rozhoduji při výběru auta po přečtení více recenzí a důkladném vyzkoušení, zajímal mne pouze váš "názor" či "tip" na povedený vůz střední třídy (myslela jsem, že bych pak třeba pochopila tu docela intenzivní kritiku citroën) a i když s autem opět příliš nejezdím a má ještě docela dost km záruku, stejně plánuji příští, max. přespříští rok nákup - a váš názor, také názor..
Prima, existuje ještě jeden "diskutér" jménem vasapasa ...když thriller, jak se vám líbila honička v Ronin?
Proti moderním naftovým motorům nic nemám (výkonem a "chodem" naprosto uspokojivé), poslední nafta kterou jsem "ochutnala" byla cupka 330xd a opravdu se mi líbila (ale benzín je stejně ... benzín)
530i - dobrý vkus! Při té cestě co jsem pár foto "cvakla" se mi trochu "příjemněji" jelo "tam", neb na začátku té nové dálnice na Nürnberg jsem se za pětkové bmw "zavěsila" a svorně jsme až téměř k Nürnberg dojeli, tedy párkrát se mne pokusil "setřást" a ve chvíli, kdy metr za omezením rychlosti "zadupl" do podlahy se mu to málem povedlo, ale jinak byl příjemným "prorážečem" a rychlostně zcela "vyhovoval" i Brumlovi, neb v reálu tak do 210 km/h se pohyboval (Brumla je "čilouš" tak do 220, pak už mu to jde maličko "ztuha" - ale nedávno jsem na /z/ YouTube viděla kterak s Ferrari Enzo celkem čile do téměř 330 km/h se dostali a pak už to šlo ztuha velmi ztuha pomalu pomaličku nahoru - tak úplně stejné to je s Brumlou, jen ten "zlom" je u něj o těch 110 km/h dříve)
Dobrou noc a nechápejte to, že C5 srovnávám s bmw 5 - to NEE!
PS: C5 srovnávám s auty střední třídy a vím, že tam se nijak stydět nemusí (a v něčem dokonce vytahovat se může ,-)