0
späť
 

diskuze k tématu: Jak vybrat nejlepší motor?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaký typ motoru vybrat, technické dotazy
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 19.05.2012 12:39, RE: Plyn
lubos.k napísal:
Když já se u těch Renaultů obávám, že jediné dobré je tam možná tenhle motor z Nissanu, viz. elektronika, startovací karty apod.
Já se Renaultů nebojím vůbec - na rozdíl od pitomců s názorem "auto s pi..ou" kteří Renault viděli na ulici, mám v současnosti dva doma (+Nissan x-trail tedy polorenault). Značka má pošramocenou pověst především kvůli Laguně 2 (to byl a je opravdu nespolehlivý propadák po všech stánkách) a nějaké elektronické problémy měl Megane 2 v prvních dvou letech výroby (2003 a 2004). Osobně mám Megana 2 kombi v plné výbavě včetně bezdotykových karet, xenonů, stabilizace, tempomatu, autoklimy, atd. -elektronické problémy za cca 6 let a 190 tisíc km žádné.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 20.05.2012 16:48,
Nejspolehlivější resp nezničitelný by asi mohl být 6.5TD v Hummeru H1 )) Jinak s benzínovými V8 v w140 nebo e38 bych to neviděl taky bledě. Nějaká Maxima, Camry, nebo 9000 taky půjde. ...druhá věc je, zda dneska nevyjde levěji nějaké 1.6MPI kdeté po 5-8 letech vyhodíte za cenu železa a koupíte si nové.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 20.05.2012 17:29, RE: Plyn
lubos.k napísal:
Mohla by být debata o kvalitě motoru opravdu zúžena na atmosférické 6-válce. Rád bych si ho koupil a kromě vychvalovaného mondea 2,5 a staré maximě o dalších dobrých nevím, poradíte ? děkuji
Kvalitní motor je 2,5 V6 24venilů montovaný do Mitshubishi Galant vyráběný 1997-2004,je to atmosferický benzinový motor s výkonem 160k(do r. 2000 163k).s velmi kultivovaným a tichým chodem.Nejlepší je ve spojení s manuální převodovkou,automaty byly do r.2000 poruchové.Mám již druhého ve verzi kombi(prvního jsem přenechal synovi s 237 000km) a pokud se pravidelně mění olej s hodnotami předepsanými výrobcem je motor bezproblémový,pokud ne odejdou hydraulická zdvihátka.Průměrná spotřeba je cca 9 litrů na dálku při rychlosti 100-160km/h se zapnutou klimatizací dokonce 8l/100km,což je určitě méně než u podobných motorů evropských značek jako Ford Mondeo,Opel Omega,BMW.
Bohužel tento motor přestali vyrábět s modelem Galant v r.2004.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 25.05.2012 15:17, RE: 6.5 TD
Fénix56 napísal:
Nejspolehlivější resp nezničitelný by asi mohl být 6.5TD v Hummeru H1 )) Jinak s benzínovými V8 v w140 nebo e38 bych to neviděl taky bledě. Nějaká Maxima, Camry, nebo 9000 taky půjde. ...druhá věc je, zda dneska nevyjde levěji nějaké 1.6MPI kdeté po 5-8 letech vyhodíte za cenu železa a koupíte si nové.
Měl jsem tento motor v GMC Suburban. Má obrovský krouťák a umí toho hodně utáhnout, ale trpí na problémy s řídící jednotkou čerpadla, která se často přehřívá. Je na motoru nevhodně umístěna a odchází vysokou teplotou. Každopádně na to už američané vymysleli a nabízejí různé "kity" pro přemístění na jiné místo - ideálně mimo motorový prostor. Každopádně jsem přešel raději na Suburbana s benzinovým motorem 350 V8. Ten je opravdu hodně spolehlivý.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 28.06.2012 13:30, RE:
Fénix56 napísal:
Nejspolehlivější resp nezničitelný by asi mohl být 6.5TD v Hummeru H1 )) Jinak s benzínovými V8 v w140 nebo e38 bych to neviděl taky bledě. Nějaká Maxima, Camry, nebo 9000 taky půjde. ...druhá věc je, zda dneska nevyjde levěji nějaké 1.6MPI kdeté po 5-8 letech vyhodíte za cenu železa a koupíte si nové.
Souhlas, 1,6, 4 valce, 8 ventilu, predelat na LPG a motorova nakupni taska kombinovana s priblizovadlem do prace je na svete. Ono tech lidi schopnych uzivit rocni najezd 40 tkm na nejakem 8 valci 6000 ccm asi moc nebude.
Techto aut je bohuzel cim dal tim mene, daji se s tim koupit jeste zejmena Dacie, snad jeste i Fiaty, ale ubyva toho. Uz i do te Thalie cpou 16V...
reagovať
1 2 3 4


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.