0
späť
 

diskuze k tématu: Hyundai Coupé - Parádivý Korejec stojí za úvahu

kategórie zaradenia témy: korejská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 12.12.2006 08:26, RE: pepe
zigi napísal:
Nez GTVcko,tak radsi Fiat Coupe 2.0 20VT!By vam to auto dalo pekne naprdel!
nevim jak vy ale mel jsem uz nekolikrat tu (cest) s alfou gtv a fiatem coupe jet, no fiat coupe 2.0 bez turba je totalni sracka a jizdni vlstnosti na pytel kdy jste vzali ze to dobre jezdi???a alfa???kamos ji mel a posral se mu motor, hyundai coupe nevim ale rozhodne bych sel do nej, z tehlech tri (sportaku)......kazdy ma svuj nazor ale to co jsem cetl ze je tejhnusneji povedene auto za poslednich deset let...no tak autor ma asi zamilovanou skundovku a to pekne v tuzingu::::)))))hahaha
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 12.12.2006 08:31, RE: pepe
ludva napísal:
nevim jak vy ale mel jsem uz nekolikrat tu (cest) s alfou gtv a fiatem coupe jet, no fiat coupe 2.0 bez turba je totalni sracka a jizdni vlstnosti na pytel kdy jste vzali ze to dobre jezdi???a alfa???kamos ji mel a posral se mu motor, hyundai coupe nevim ale rozhodne bych sel do nej, z tehlech tri (sportaku)......kazdy ma svuj nazor ale to co jsem cetl ze je tejhnusneji povedene auto za poslednich deset let...no tak autor ma asi zamilovanou skundovku a to pekne v tuzingu::::)))))hahaha
autor toho ze je to nejhnusnejsi auto se asi nemenuje Romus ale Remus, a´ma to po skodovce polepeny jak nejvetsi tuner.....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 12.12.2006 08:31, RE: pepe
ludva napísal:
nevim jak vy ale mel jsem uz nekolikrat tu (cest) s alfou gtv a fiatem coupe jet, no fiat coupe 2.0 bez turba je totalni sracka a jizdni vlstnosti na pytel kdy jste vzali ze to dobre jezdi???a alfa???kamos ji mel a posral se mu motor, hyundai coupe nevim ale rozhodne bych sel do nej, z tehlech tri (sportaku)......kazdy ma svuj nazor ale to co jsem cetl ze je tejhnusneji povedene auto za poslednich deset let...no tak autor ma asi zamilovanou skundovku a to pekne v tuzingu::::)))))hahaha
No jestli ti nevadi slabsi interier,jizdni vlastnosti,tak bych sel do Tiburonu,jinak asi jste nejel v Fiat Coupe 2.0 20VT s roku 99?Ma to i diferencial,6° prevodovku,brzdy Brembo!Toto uz je naslapany auticko,jinak jestli jste mel 2.0 16V bez turba,tak to je motor na hovno.Zarucuju,ze ty 5ti valce jsou uplne jine!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 12.12.2006 09:05, RE: pepe
zigi napísal:
No jestli ti nevadi slabsi interier,jizdni vlastnosti,tak bych sel do Tiburonu,jinak asi jste nejel v Fiat Coupe 2.0 20VT s roku 99?Ma to i diferencial,6° prevodovku,brzdy Brembo!Toto uz je naslapany auticko,jinak jestli jste mel 2.0 16V bez turba,tak to je motor na hovno.Zarucuju,ze ty 5ti valce jsou uplne jine!
tak tiburon je nadherny auticko me vzdycky strasne lakolo, jako nic proti ale design u me vyhrava, fiat coupe nevim nevim do toho bych nesel me se proste vubec nelibi, i kdyz s tim turbem super to verim ale take si kamos dost na fiaty stezuje dela v servisu a rikal ze by si ho nekoupil a ze na coupe je dost drahejch dilu opravuje nekomu coupe z 98 a rozvodak prej drahej a ze se mu to furt sere...ta alfa prej taky nic moc no a hyundai neni nej znacka ale z toho by si urcite vybral tiburona, me doporucoval hondu ale tiburon se na silnici jen tak nevidi takze ja bych bral tiburona - jasna volba a zavodak s turbem taky bejt nemusím:)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 12.12.2006 09:11, RE: pepe
dave napísal:
tak tiburon je nadherny auticko me vzdycky strasne lakolo, jako nic proti ale design u me vyhrava, fiat coupe nevim nevim do toho bych nesel me se proste vubec nelibi, i kdyz s tim turbem super to verim ale take si kamos dost na fiaty stezuje dela v servisu a rikal ze by si ho nekoupil a ze na coupe je dost drahejch dilu opravuje nekomu coupe z 98 a rozvodak prej drahej a ze se mu to furt sere...ta alfa prej taky nic moc no a hyundai neni nej znacka ale z toho by si urcite vybral tiburona, me do...
to ZIGI jak to myslis slabsi interier, pokud jsem v tiburonu podotykam v r.v.99 interier videl, coz jsem videl tak se mi moc moc libil rozhodne vic nez ve fiatu tot samozrejmne muj nazor fiat ma kozeny sedacky snad v kazdem coupe v tiburonu jsem je ale take videl no a pristrojovka nadherna to me se teda libi vic jinak ve fiatu s turbem jsem nejel to je fakt:( to musi bejt neco ale zase slapat na to a ta spotreba no nevim 2.0 bez turba by ME stacila, no ne kazdej jezdi pomalu, ja to beru asi tak ze bych si to koupil kvuli designu ze tech aut moc neni a ze pry ani servis neni tak drahej a nesere se to tolik takze ja bych bral tiburona!!!!!je to proste nadhera, od fiatu sem uvazoval spise o barcette....a mitsubishi eclips 1997
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 12.12.2006 09:15, RE: pepe
ludva napísal:
to ZIGI jak to myslis slabsi interier, pokud jsem v tiburonu podotykam v r.v.99 interier videl, coz jsem videl tak se mi moc moc libil rozhodne vic nez ve fiatu tot samozrejmne muj nazor fiat ma kozeny sedacky snad v kazdem coupe v tiburonu jsem je ale take videl no a pristrojovka nadherna to me se teda libi vic jinak ve fiatu s turbem jsem nejel to je fakt:( to musi bejt neco ale zase slapat na to a ta spotreba no nevim 2.0 bez turba by ME stacila, no ne kazdej jezdi pomalu, ja to beru asi tak ...
jo a jeste co se tyce jizdnich vlastnosti tak tata ma peugeot 407 z roku 2001 a tiburon se mi ridi teda rozhodne lip drzi lip tahne lip lepsi posilovac tak teda nevim jak se musi ridit fiat cope....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 12.12.2006 10:16, RE: pepe
dave napísal:
jo a jeste co se tyce jizdnich vlastnosti tak tata ma peugeot 407 z roku 2001 a tiburon se mi ridi teda rozhodne lip drzi lip tahne lip lepsi posilovac tak teda nevim jak se musi ridit fiat cope....
Vemte taky v potaz ze Fiat Coupe vznikl v roce 1992
Ja bral v potaz jidni vlastnosti a vykon motoru,jestli chces mit pekne auto a spolehlive,tak jedine Tiburon r.v. 2003!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 12.12.2006 10:36, 1.6 motor do sporťáku nepatří
No, nevím. V případě Hyundaie, který se, alespoň co vím, nenamáhá motory ani trošičku tuningovat, asi nepatří. Ale měl jsem 5 let Hondu CRX 1.6 a byl jsem maximálně spokojený. Bylo to lehoučké auto, s 1.6 (92 kW) i docela živé (+ pár kW jsme tomu ještě přidali). Takže v případě jiných značek než Hyundai si to prostě nemyslím.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 12.12.2006 10:40, RE: polosyntetický olej
Tomáš napísal:
To je na dlouhé vyprávění, jelikož o tom, jaký je to olej rozhoduje způsob výroby. Obecně se spokojte s tím, že 15W-40 je většinou označovaný minerál, 10W-40 polosyntetika a 5W-40 plná syntetika. Ale to je pouze značení podle jedný normy a těch kriterii je více. Takže klidně může být 10W-40 spíše minerál. Pak jsou třeba také oleje 0W-30, nebo z opačného konce 10W-60. No a ted si vyberte)). Používejte takový olej, jaký předepisuje výrobce a to včetně značky (např do Peugeota je nejlepší dávat olej značky Total)
No, mám Volvo S 40 a tam výrobce předepisuje něco, čemu vůbec nerozumím (je to snad podle nějaké švédské normy???). Ptal jsem se u Hase, kde jsem to kupoval (oni tam lili 5W 50), ale prý klidně stačí 5W 40, takže to tam teď už druhým rokem dávám. No zatím to jezdí. Dobře.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 12.12.2006 11:10, RE: pepe
zigi napísal:
Vemte taky v potaz ze Fiat Coupe vznikl v roce 1992
Ja bral v potaz jidni vlastnosti a vykon motoru,jestli chces mit pekne auto a spolehlive,tak jedine Tiburon r.v. 2003!
ale me je docela jedno kdy fiat coupe vznikl prvni coupe u hyundaie tusim byly take 1992 scoupe ale ja srovnavam vyrobu u fiatu i u hyundaie 1999 a ne 1992 takze tak
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 12.12.2006 11:21, RE: pepe
zigi napísal:
Vemte taky v potaz ze Fiat Coupe vznikl v roce 1992
Ja bral v potaz jidni vlastnosti a vykon motoru,jestli chces mit pekne auto a spolehlive,tak jedine Tiburon r.v. 2003!
to ZIGI jo to mas pravdu s tou spolehlivosti by s tebou musel urcite kazdy souhlasit. Je jasne cim novejsi auto (model) tim je propracovanejsi, spolehlivejsi a nevim co jeste, ale co se tyce vzhledu tak co se takhle bavim tak treba spouste lidem se vice libi ty starsi modely hyundai coupe me osobne mozna take ale hlavne bych si to koupil kvuli tomu ze bych asi na novy model nemel, no ne nadarmo se rika sportak pro chude:) jj na ferrari nemam:( a ani bych si ho nekoupil:) jinak fiat coupe musi byt take super auto to nerikam ale rozhodoval bych se mezi hyundai tiburon a toyota celica a mit. eclipse...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 12.12.2006 12:00, RE: pepe
anonym napísal:
ale me je docela jedno kdy fiat coupe vznikl prvni coupe u hyundaie tusim byly take 1992 scoupe ale ja srovnavam vyrobu u fiatu i u hyundaie 1999 a ne 1992 takze tak
Jasne to chapu,ale zase neporovnavas Coupe a Scoupe!
Jinak bych byl pro Tiburon 2003 2.0 16V
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 12.12.2006 13:29, RE: pepe
zigi napísal:
Jasne to chapu,ale zase neporovnavas Coupe a Scoupe!
Jinak bych byl pro Tiburon 2003 2.0 16V
to ne no...coupe je hezci nez scoupe, jinak skoda ze nevyrabej fiat coupe treba nakej facelift 2003 kdo vi jak by to vypadalo, asi hodne vostre!!!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 12.12.2006 13:45, RE: pepe
zigi napísal:
Jasne to chapu,ale zase neporovnavas Coupe a Scoupe!
Jinak bych byl pro Tiburon 2003 2.0 16V
Tiburom to co uvadis Zigi ten rocnik 2003 je krasnej. "Da Best" :o)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 12.12.2006 13:49, RE: pepe
Zed napísal:
Tiburom to co uvadis Zigi ten rocnik 2003 je krasnej. "Da Best" :o)
jj,extra klasa!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 12.12.2006 16:03, RE: pepe
zigi napísal:
jj,extra klasa!!
extra klasa to rozhodne cerná barva dobrý kola a mazec auto ale rocnik 99 tiburon je taky super s dobrym lakem a dobryma kolama, zrovinka nedavno jsem videl cervene, me se tak strasne moc libi....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 12.12.2006 18:47, radši nic
Tohle a sporťák???
Vzhled = k smíchu
Kvalita = bída
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 12.12.2006 18:57, RE: polosyntetický olej
donald napísal:
Připojuji se k námitce. Je zarážející, že "odborník" stále používá třídění olejů podle vizkozity a čerpatelnosti s nic neříkajícím značením syntetika-polosyntetika-minerál, když nejvhodnější kriterium je výkonová specifikace podle americké nebo evropské normy. Tím u mne p. Vaculík klesl, ať mi promine.
K vozům Hyundai. Měl jsem accent rv 2002 a nyní elantru 2004 a nikdy mi nic nevrzalo (s výjimkou rezonance v určitém spektru otáček motoru). Doby, kdy dílenské zpracování bylo ve psí, jsou nenávratně pryč!
Původní (později jen lehce upravovanou) recenzi jsem psal někdy v roce 2001, kdy také toto auto bylo aktuální. Tehdy byl ještě dost častý problém přeběhlíků z favoritů a felicií olej - do aut s hydraulickými zdvihátky lidé často lili oleje 15W-40 (ty jsou takřka vždy minerální), přitom zdvihátka potřebují oelje 10W-40 (obvykle polosyntetické, dnes stále častěji plně syntetické). Zdvihátkům jde v principu skutečně pouze o viskozitu. Neměl jsem žádný důvod zatahovat do článku úroveň aditivace a další vlastnosti vyjádřené v normách API či ACEA. Moje recenze ojetin jsou určeny široké motoristické veřejnosti a nevím, zda patří k běžným znalostem vědět, co se skrývá např pod pojmem API SJ/CF. Myslím, že únosné je po lidech chtít, aby věděli že 10W je viskozita, 40 tepelná zatížitelnost a že oleje prémiových značek jsou aditivovány obvykle maximálně a plní dnes bez výjimky API SJ/CF či ACEA A3/B3/B4.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.12.2006 08:23, RE: radsi nic
Martin Vaculík napísal:
Původní (později jen lehce upravovanou) recenzi jsem psal někdy v roce 2001, kdy také toto auto bylo aktuální. Tehdy byl ještě dost častý problém přeběhlíků z favoritů a felicií olej - do aut s hydraulickými zdvihátky lidé často lili oleje 15W-40 (ty jsou takřka vždy minerální), přitom zdvihátka potřebují oelje 10W-40 (obvykle polosyntetické, dnes stále častěji plně syntetické). Zdvihátkům jde v principu skutečně pouze o viskozitu. Neměl jsem žádný důvod zatahovat do článku úroveň aditivace a da...
cusiky petre samozrejmne ne kazdemu se to libi to je jasne o kvalite vis prd pac to nemas a co se tyce vzhledu tak ja vim ty mas skoda oktavia 1.9 tdi:) takze to je krasny vzdled to auto se jen tak nevidi:) nebo byme zajimalo jaky mas ty auto co ma krasny vzhled a do 300.000 ani olej vymenovat nemusis, zajimalo by me to tvoje letadlo:)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.12.2006 14:47, RE: polosyntetický olej
Martin Vaculík napísal:
Původní (později jen lehce upravovanou) recenzi jsem psal někdy v roce 2001, kdy také toto auto bylo aktuální. Tehdy byl ještě dost častý problém přeběhlíků z favoritů a felicií olej - do aut s hydraulickými zdvihátky lidé často lili oleje 15W-40 (ty jsou takřka vždy minerální), přitom zdvihátka potřebují oelje 10W-40 (obvykle polosyntetické, dnes stále častěji plně syntetické). Zdvihátkům jde v principu skutečně pouze o viskozitu. Neměl jsem žádný důvod zatahovat do článku úroveň aditivace a da...
Když se však pane Vaculíku podívám do uživatelské příručky (např. pro můj vůz H. Elantra CRDi), najdu tam od výrobce doporučení na minimální kvalitu motorového oleje uvedenou podle americké normy API CE. Takže z toho plyne, že každý majitel vozidla by měl dodržovat především doporučení výrobce. A z viskozitní třídy může a nemusí být moudrý.
reagovať
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.