0
späť
 

diskuze k tématu: Honda Accord - jak jezdí po 460 tis.km?

kategórie zaradenia témy: japonská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 02.07.2009 07:44, mám jasno
Podle fofrklacku je mě jasný, vo co tady de.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 02.07.2009 08:35,
a vo co teda jde?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 02.07.2009 10:04, pěkné čtení , jen ...
... dvě věci - (1) jízdní vlastnosti jsou průměrné pro první polovinu 90.let, z dnešního pohledu zcela za zenitem a dokládat to domnělým srovnáním s jakousi starou Kiou je úsměvné; (2) spotřeba je na první pohled nedůvěryhodná, jelikož by uživatel musel na dálnici jezdit pomaleji než na okreskách a to je asi blbost
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 02.07.2009 10:26, RE: pěkné čtení , jen ...
silverado napísal:
... dvě věci - (1) jízdní vlastnosti jsou průměrné pro první polovinu 90.let, z dnešního pohledu zcela za zenitem a dokládat to domnělým srovnáním s jakousi starou Kiou je úsměvné; (2) spotřeba je na první pohled nedůvěryhodná, jelikož by uživatel musel na dálnici jezdit pomaleji než na okreskách a to je asi blbost
to s tou spotrebou nemusi byt nutne kec. pokud jezdi na okreskach kratsi trate a vic motor vytaci, je klidne mozne, ze ma vyssi spotrebu, nez dalky na dalnici, kdy motor toci furt stejne otacky (u tohodle auta tipuju cca 3300-3500 otacek pri 140km/h)

btw todle je nejlepsi recenze, co se tu posledni dobou objevila. pochvala
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 02.07.2009 10:30, RE: mám jasno
T.J. napísal:
Podle fofrklacku je mě jasný, vo co tady de.
dobra otazka elfika .... mohl bys nam - pomalejsim - vysvetlit, o co tu jde ?

asi ctes lepe, nezli ja, protoze ja v te recenzi nenarazil na jedinou zminku o fofrklacku a tudiz netusim, zda je to dilo pana recenzenta, nebo to auto tak uz proste koupil.
ze bys podle sebe soudil jine ?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 02.07.2009 10:53, RE: pěkné čtení , jen ...
Key1 napísal:
to s tou spotrebou nemusi byt nutne kec. pokud jezdi na okreskach kratsi trate a vic motor vytaci, je klidne mozne, ze ma vyssi spotrebu, nez dalky na dalnici, kdy motor toci furt stejne otacky (u tohodle auta tipuju cca 3300-3500 otacek pri 140km/h)

btw todle je nejlepsi recenze, co se tu posledni dobou objevila. pochvala
možné to je, ovšem spotřeba 7 litrů na dálnici znamená s takovým autem jet cca 100km/h a naopak přes 8 na okreskách by znamenalo že okresky jsou hoooodně kopcovaté nebo hooodně zakroucené a řidič často řadí a vytáčí motor - každopdáně to nezní důvěryhodně. Taky mám benzinový dvoulitr a spotřebu mám přesně opačnou, resp. dálnice 8, okresky 6,5, město 10
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 02.07.2009 10:56, Tělesné ostatky
Ne že by to bylo v rámci recenze důležité, ale o poskládání tvých tělesných ostatků (do rakve) se postará funebrák...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 02.07.2009 11:26, nic moc
No... při vší úctě, děkujeme za článek, ale je tak trochu na nic. Čekal bych a), že budete mít jasno v počtu najetých kilometrů (tak 460 nebo 390 ?) a pak b) že nám namísto popisu tvaru auta, počtu odkládacích ploch uvnitř vozu ap. napíšete HLAVNĚ STAV. Ten jste odbyl posledním odstavcem...
Takže víme, že máte auto rád a nikdo nemá lepší. A to je asi tak všechno.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 02.07.2009 11:27, RE: pěkné čtení , jen ...
silverado napísal:
možné to je, ovšem spotřeba 7 litrů na dálnici znamená s takovým autem jet cca 100km/h a naopak přes 8 na okreskách by znamenalo že okresky jsou hoooodně kopcovaté nebo hooodně zakroucené a řidič často řadí a vytáčí motor - každopdáně to nezní důvěryhodně. Taky mám benzinový dvoulitr a spotřebu mám přesně opačnou, resp. dálnice 8, okresky 6,5, město 10
motor je vec jedna, zprevodovani vec jina.

u prevodovek s delsimi prevody je mozne, ze pri nizsich rychlostech je nutnost nizsiho prevodoveho stupne (kdyz potrebuju predjet nebo to proste motor uz neutahne) => paradoxne vyssi spotreba.

mam zkusenost s jinou hondou a spotreba do 7l pri 130-140km/h je docela realna
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 02.07.2009 12:13, spotřeba...
Key1 napísal:
motor je vec jedna, zprevodovani vec jina.

u prevodovek s delsimi prevody je mozne, ze pri nizsich rychlostech je nutnost nizsiho prevodoveho stupne (kdyz potrebuju predjet nebo to proste motor uz neutahne) => paradoxne vyssi spotreba.

mam zkusenost s jinou hondou a spotreba do 7l pri 130-140km/h je docela realna
dálnice pod 7litrů na 100km je fakt spíš nereálná,rozhodně ne při 140kmh,ikdyž není asi daleko od pravdy,7,5 bych už věřil,ale tak při 110-120kmh.
Tenhle motor bude při 140kmh už min na 3600otáček,spíš víc.
Záleží taky jak tu spotřebu zjistil,jelikož tenhle model nemůže mít počítač.Pokud to je hrubý odhad tak je k ničemu,pokud na stejném stojanu doplňuje a měří spotřebu tak ok.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 02.07.2009 12:17, RE: Tělesné ostatky
vodi napísal:
Ne že by to bylo v rámci recenze důležité, ale o poskládání tvých tělesných ostatků (do rakve) se postará funebrák...
A k těm sedačkám,hodnotit,že je dobře,když nemají velké boční vedení jako plus?
Pokud píše jak auto výborně sedí, tak rád jezdí rychle,takže jestli je plus,že v každé prudké zatáčce se drží volantu,aby nevypadl z okna...no nevim
Ale jestli má řidič 130kg a nevlezl by se tam potom to asi je +
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 02.07.2009 12:31, Nebrat
Auta z Ostravy nikdy nebrat ! Je to vždycky poděl. vždycky.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 02.07.2009 12:42, Accord 2.0 nebo 2.2?
v úvodní tabulce se píše objem lehce pod 2.0 a v textu 2.2 se 110kW....Ale když tak koukám na tu jednovačkovou hlavu, ta u 2.2 myslím nebyla, tam to byl poctivý šesnáctiventil se dvěmi hřídeli...
A spotřeba na dálnici 7l/100km je reálná tak leda při 80-90km/h....Ta honda nemá 6° převodovku a pětka při 130km/h bude točit určitě kolem 4000ot/min +/- 200ot/min,
Accord se mi líbil a líbí. Jinak nevim, co má majitel proti korejcům? Sám s jedním jezdim (2.0 Hyundai) a nestěžuji si...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 02.07.2009 13:06, RE: mám jasno
Key1 napísal:
dobra otazka elfika .... mohl bys nam - pomalejsim - vysvetlit, o co tu jde ?

asi ctes lepe, nezli ja, protoze ja v te recenzi nenarazil na jedinou zminku o fofrklacku a tudiz netusim, zda je to dilo pana recenzenta, nebo to auto tak uz proste koupil.
ze bys podle sebe soudil jine ?
Asi mu pripada ze je vytunena :o) Na druhou stranu, dle par zakomplexovanych poznamek, svedcicich asi o pocitu menecennosti autora, se tomu rypnuti nedivim.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 02.07.2009 13:37, Honda Accord 5G
Bylo to velmi dobré auto. Koupili jsme ho v roce 1994 úplně nové a prodali v roce 1999 se 150 000 km. Je pravda, že šlo o velmi spolehlivé auto. Ta spotřeba může být reálná, protože když jsme se na něm střídali s otcem, každý z nás jezdil jiným způsobem. Pro mně nebyl problém jezdit i za 12l na 100km. Otec zase v pohodě do 8 litrů. Podvozek nebyl zase tak bezchybný jak autor popisuje. Je sice tvrdší a dobře eliminuje náklony, ale zadní náprava dokázala při jízdě na hraně někdy pěkně záludně odskočit. Příčné nerovnosti taky taky dokázaly pěkně rozhodit. Osobně nevím proč, protože konstrukce obou náprav byly na svojí dobou opravdu moderní. Prostě asi nebyla až tak dobře odladěná.
Co se týka těch světel, problem bude pravděpodobně v již vypálených parabolách. Accord první roky svítil docela obstojně, až asi po 100 000 km začli paraboly tmavnout (a to se v té době se ještě nemuselo svítit pořád). Jiný problém byly praskající žárovky. Pořád a v jednom kuse, hlavně v potkávacích světlech. A další slabina byl ruční brzda. Několikrát jsme jí reklamovali ještě v rámci záruky a vždy autorizovaný servis vyřešil tento problem jen dočasně. Chvíli brzdila dobře, ale během dvou měsícu bylo lepší hledat pro parkování rovnější místo. Motor ve dvoulitru měl výkon pouze 96 kw. Na dnešní poměry to není moc, ale pro tohle auto to tehdy bohatě stačilo. Tuším, že z 0 na 100 za 10,1 a maximálka byla 201 km\h. Jinak auto hezky a plynule zrychlovalo a v porovnání s Accordem 6G bych řekl, že motor byl dokonce v nižším spektru otáček pružnější. Každopádně si myslím, že pro lidi s omezeným rozpočtem může být tohle auto pořád ještě dobrá volba.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 02.07.2009 16:27, RE: pěkné čtení , jen ...
silverado napísal:
možné to je, ovšem spotřeba 7 litrů na dálnici znamená s takovým autem jet cca 100km/h a naopak přes 8 na okreskách by znamenalo že okresky jsou hoooodně kopcovaté nebo hooodně zakroucené a řidič často řadí a vytáčí motor - každopdáně to nezní důvěryhodně. Taky mám benzinový dvoulitr a spotřebu mám přesně opačnou, resp. dálnice 8, okresky 6,5, město 10
Já té spotřebě docela věřím - motor 2.2 bude mít pro dálnici delší zpřevodování a při ustálené rychlosti půjde spotřeba dolů. Nižší stavba vozu té nižší spotřebě nahrává, celkový odpor je dán nejen součinitelem cx (který bude u tohoto vozu dost nízký) ale i celkovou čelní plochou a ta bude nižší než u většiny vozidel. Na okreskách se naopak projeví změny otáček většího motoru, takže spotřeba může trochu vyskočit oproti té dálnici. Taky může autor na okreskách jezdit na pětku, protože motor 2.2 to utáhne, ale ve skutečnosti už bude mírně podtočený a mimo ideální spotřebu. Ustálený režim se z hlediska spotřeby optimalizuje podstatně lépe.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 02.07.2009 16:28, RE: mám jasno
mikes napísal:
Asi mu pripada ze je vytunena :o) Na druhou stranu, dle par zakomplexovanych poznamek, svedcicich asi o pocitu menecennosti autora, se tomu rypnuti nedivim.
Možná by bylo lépe to rozvést, žádný pocit méněcennosti autora jsem nenašel a naopak - po hóóódně dlouhé době DOBRÁ RECENZE.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 02.07.2009 16:30, RE: Nebrat
Johny Blaze napísal:
Auta z Ostravy nikdy nebrat ! Je to vždycky poděl. vždycky.
Jestli jsem dobře četl recenzi, tak tohle vždycky nějak vzalo za své.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 02.07.2009 16:30, RE: nic moc
jbjb napísal:
No... při vší úctě, děkujeme za článek, ale je tak trochu na nic. Čekal bych a), že budete mít jasno v počtu najetých kilometrů (tak 460 nebo 390 ?) a pak b) že nám namísto popisu tvaru auta, počtu odkládacích ploch uvnitř vozu ap. napíšete HLAVNĚ STAV. Ten jste odbyl posledním odstavcem...
Takže víme, že máte auto rád a nikdo nemá lepší. A to je asi tak všechno.
A četl jsi to vůbec? Podle reakce snad ani ne.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 02.07.2009 16:38, RE: Accord 2.0 nebo 2.2?
mirpie napísal:
v úvodní tabulce se píše objem lehce pod 2.0 a v textu 2.2 se 110kW....Ale když tak koukám na tu jednovačkovou hlavu, ta u 2.2 myslím nebyla, tam to byl poctivý šesnáctiventil se dvěmi hřídeli...
A spotřeba na dálnici 7l/100km je reálná tak leda při 80-90km/h....Ta honda nemá 6° převodovku a pětka při 130km/h bude točit určitě kolem 4000ot/min +/- 200ot/min,
Accord se mi líbil a líbí. Jinak nevim, co má majitel proti korejcům? Sám s jedním jezdim (2.0 Hyundai) a nestěžuji si...
Já bych si těma dvěma vačkama nebyl úplně jistý. Nechce se mi to hledat, ale Honda myslím dělala 16ventilové motory s jednou vačkovou hřídelí, ale hádat se nebudu. Pokud to je 2.2, pak bych nečekal ve 130 otáčky 4000, ale spíš těch 3500, jak se tu někde psalo. A pokud to bude 2.2 a otáčky 3500, tak spotřebě 7 litrů na dálnici věřím. Moje Mondeo 2001 má 2.0, točí 3700 a spotřeba je lehce pod 8, přičemž je vyšší, těžší a nemá tak hladkou karosérii.

Ale 110kW = 150 koní.
reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.