anonym napísal:
O neco vetsi spotreba a o neco horsi dynamika zrychleni u Subaru je dani za neprekonatelny symmetricky pohon vsech kol, ktery nikdo jiny neumi. Ovsem je otazkou, nakolik ho bezny ridic potrebuje, ale to uz je jina diskuse. Jinak pokud mluvite o Audi RS6 nebo BMW, tak to musite srovnavat s produkci stejne tridy. A6 versus Lexus GS, A8 versus Lexus LS atd. Asi malokdo z nas v tech autech jezdil, nicmene majetni lide cim dal tim vice vybiraji Lexus. Nu, a co se tyce aut pro smrtelniky, tak rad bych...
Předně - spotřeba u Subaru možná je o něco vyšší, ale je to SLABŠÍ motor s nižším zdvihovým objemem, takže by tomu mělo být právě naopak. Audi má také pohon všech kol. Dále - dynamika zrychlení není "o něco horší", ale o DOST horší. A nešlo mi o typ vozu, ale typ motoru, což dosvědčuje, že Němci jsou na tom prostě lépe než Japonci. To je argument pro mé tvrzení, že Japonci neumí vyrobit dobrý motor (viz příspěvky výše).
Lexus GS 460 se svým V8 4,6 je na tom lépe pouze pokud jde o zrychlení, které činí 5,8 s., zatímco Audi A6 4.2 FSI quattro se z nuly na sto dostane za 5,9 s., tedy o desetinu sekundy pomaleji. Spotřebu má však o tři desetiny litru nižší.
A RS6 jsem dával do kontrastu ke sportovním Nissanům a Toyotám s cílem ukázat, jak tyto rádoby sportovní vozy s nulovou užitnou hodnotou neobstojí se sportovně laděnou RS6, která má prostoru i užitné hodnoty na rozdávání a je navíc rychlejší, dravější a podle mnohých, kteří ji testovali, při jízdě velmi zábavná!!!
A vy jste v Africe byl a ptal se majitelů těch vozů, kolikrát už měnili motor, turbo (pokud tam nějaké bylo) a kupu dalších věcí?? Či v lepším případě kolikrát prošel motor generálkou?