0
späť
 

diskuze k tématu: Mám vyměnit Ford Puma za Audi A3?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, americká vozidla, německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 17.06.2008 20:09, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Je pravda, že nejuznávanější auta na světě jsou německá - je to tak, tak se s tím už sakra smiřte a nepindejte kraviny, že tomu tak není. Osobní názor můžete mít ovšem jinej, to už je vaše věc.
Bejvávalo.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 17.06.2008 20:12, RE: bez předmětu
anonym napísal:
No, tak tak právě tyhle Audiny nepatří zrovinka ke spolehlivým a co se týče výdrže (podvozek atd....), tak na tom taky nejsou nejlíp. Klidně si A3 troufnu v tomhle postavit vedle Focusu. Ale třeba v kvalitě interiéru i jeho opotřebení vede Audi, jenže na ten to nejezdí, je pouze poznat ten cenovej rozdíl, kolik tehdy ty auta stáli jako nový. Ani omylem nefandim Focusu, nemam ho rád, i když to auto znam (konkrétně r.v. 2000), ale ani Audiny nežeru, předražený, malej prostor, motory (benziny, dies...
Je sympatické, že máte názor, který dokážete solidně podpořit. To mnoho lidí nedokáže.
Zajímalo by mne, jak starou A4 chcete. Osobně bych Vám doporučil poslední generaci, která se na trhu objevila minulý rok v prosinci. To je prostě "husté" auto a to neříkám jenom proto, že se mi "svinsky" líbí, ale tento přívlastek vyplývá zejména z názorů odborníků - např. německý AutoBild je prohlásil za auto roku (evropský vůz č. 1) se značným náskokem před ostatními účastníky (např. i BMW 3).
Nové Audi A4 prostě nemá ve střední třídě konkurenci!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 17.06.2008 20:37, RE: Boje
Vorsprung napísal:
Milý příteli, koukněte na žebříčky spolehlivosti z minulého roku (http://data.idnes.cz/g/auto/autobild/tuv_report.html) a nejdete tam celou škálu protiargumentů Vašemu tvrzení. Audi (A8) i VW (Touran) jsou v TOP 10 pokud jde o nová auta (2-3 roky stáří), zatímco Asijsi tam mají vozy POUZE DVA. V kategorii stáří vozu 4-5 let okupuje Audi (A4) dokonce třetí příčku, pokud jde o celkový počet vozů jsou na tom Asijci a Němci stejně (tj. 5 ku 5). Tak už, prosím Vás, zanechme těch hloupých, ničím neopo...
Zrovna Touran bych nerozmazával. V testu Auto Bildu dopad dost bledě. A jeho bratři Passat a Transporter na tom nebyli o moc lépe.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 17.06.2008 21:42, RE: Boje
Vorsprung napísal:
No a já se také nedívám na stará auta, která mají již něco za sebou... Je určitě rozdíl mezi spolehlivostí po 5 letech a náchylností k poruchám po letech 10. Možná by bylo dobré zjistit, kolik vozů z každé značky bylo do těchto statistik zahrnuto. I to by leccos vypovědělo.
A co se týče Vašich výletů do Jeseníků - nevím, kam tam přesně jezdíte, ale při jízdě přes Červenohorské sedlo by Vám s tím předním pohonem v zimě nepomohly ani řetězy! Takže rozhodně nejde o zbytečné vláčení "železa". Rozdíl...
No ono nejde jen o to vyjet nahoru, ono se pak musí také dolů a to je prašť jak uhoď duo nebo quattro...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 17.06.2008 23:16, RE: Audi A3 =
Vorsprung napísal:
Pokud jde o Corollu 2005, americkou verzi, tak v té jsem prozatím neseděl a nijak zvlášť po tom ani netoužím (neodmítnu, pokud bude příležitost). V srovnání s novou A4 to zřejmě bude nebe a země, ovšem s tím, že Corolla bude na té zemi někde v hnoji. A prosím Vás, koho zajímá historie téměř 40 let stará? Vsadím se, že mnoho čtenářů této rubriky ještě tehdy nebyla na světě... Teď je teď a asijská auta v konkurenci s evropskými prostě NEOBSTOJÍ. Tak už si to konečně uvědomte a přijměte za fakt jas...
jasna a empiricka data prijimame a v globalnim meritku se evropska auta mohou proti asijskym jit zahrabat. Add lexus, acura, infinity apod...tohle jsou znacky o nejakych par let dopredu oproti N vozum. Uz se tesim az se tady zacne prodavat infinity, to zas budou koncernu klesat prodeje v luxusni tride :D
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 17.06.2008 23:19, RE: bez předmětu
Vorsprung napísal:
Je sympatické, že máte názor, který dokážete solidně podpořit. To mnoho lidí nedokáže.
Zajímalo by mne, jak starou A4 chcete. Osobně bych Vám doporučil poslední generaci, která se na trhu objevila minulý rok v prosinci. To je prostě "husté" auto a to neříkám jenom proto, že se mi "svinsky" líbí, ale tento přívlastek vyplývá zejména z názorů odborníků - např. německý AutoBild je prohlásil za auto roku (evropský vůz č. 1) se značným náskokem před ostatními účastníky (např. i BMW 3).
Nové Audi A4 p...
Hej more jedině Audynu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 17.06.2008 23:23, RE: bez předmětu
Vorsprung napísal:
To by mě tedy zajímalo, jaké že to statistiky máte na mysli. Jinak se Vám podařilo lakonicky vyjádřit světovou realitu, jenom jste si zřejmě spletl rubriku...
Ze by statistiky prodeje, dale pak statistiky spokojenosti zakazniku atd. Japonci jsou mnohem dal nez koncern, se jen podivejte na jejich technologie pouzite v autech, seriove vyrabene hybridni vozy. Lexus prospikovany modernimi systemy. A kdyby chtel nekdo dodat, ze se kazi, tak bohuzel nekazi. Nemci ale ano, skoda. Nechci rikat, ze koncern neumi delat auta. Ale Japonci jsou mnohem dal. Treba se koncern zbrcha, az ho koupi porsche :DDD
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 17.06.2008 23:40, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Ze by statistiky prodeje, dale pak statistiky spokojenosti zakazniku atd. Japonci jsou mnohem dal nez koncern, se jen podivejte na jejich technologie pouzite v autech, seriove vyrabene hybridni vozy. Lexus prospikovany modernimi systemy. A kdyby chtel nekdo dodat, ze se kazi, tak bohuzel nekazi. Nemci ale ano, skoda. Nechci rikat, ze koncern neumi delat auta. Ale Japonci jsou mnohem dal. Treba se koncern zbrcha, az ho koupi porsche :DDD
Vámi uváděné statistiky (rád bych je přece jenom někde viděl) vůbec nic nevypovídají o uznání, o kterém jste ve svém minulém příspěvku psal. A pokud jde o Porsche, tak to už dávno (několik měsíců) většinový podíl ve VW má.
Japonci neumí vyrobit kvalitní motor. A za tím si stojím (neuvádějte mi sem různé hybridy, Subarovský STI-i či podobné výstřelky). Poměr výkon/spotřeba/cena/spolehlivost jasně hovoří pro Němce a tím nemyslím jenom VW!!! Jediným slušným japonským motorem je snad nový boxer diesel od Subaru. A pokud jde o nejmodernější technologie, Němci rozhodně za Japonci nezaostávají.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 17.06.2008 23:44, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Hej more jedině Audynu.
To jsem rád, že i méně inteligentní část populace nachází zalíbení ve značce Audi.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 17.06.2008 23:49, RE: Boje
anonym napísal:
No ono nejde jen o to vyjet nahoru, ono se pak musí také dolů a to je prašť jak uhoď duo nebo quattro...
Dolů už jsem s quattrem také jel a výhodou tohoto pohonu je, že i když brzdíte motorem, je síla motoru stále přenášena na všechna kola. Stalo se mi v určité situaci, že auto na ledu začalo nabírat divný směr - stačilo však pouze pustit/přidat plyn a znovu mně to narovnalo. S náhonem na přední nápravu bych měl prakticky neřešitelný problém v podobě neovladatelného vozu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 18.06.2008 08:28, RE: bez předmětu
Vorsprung napísal:
Vámi uváděné statistiky (rád bych je přece jenom někde viděl) vůbec nic nevypovídají o uznání, o kterém jste ve svém minulém příspěvku psal. A pokud jde o Porsche, tak to už dávno (několik měsíců) většinový podíl ve VW má.
Japonci neumí vyrobit kvalitní motor. A za tím si stojím (neuvádějte mi sem různé hybridy, Subarovský STI-i či podobné výstřelky). Poměr výkon/spotřeba/cena/spolehlivost jasně hovoří pro Němce a tím nemyslím jenom VW!!! Jediným slušným japonským motorem je snad nový boxer dies...
Nejsem sice příznivcem japonských a korejských aut, ale musím říci, že motory od Hondy považuji za jedny z nejlepších, a to jak výkonově, tak trvanlivostí. A říct o novým motoru, že je slušný, to považuju za nešťastné. Ještě totiž svoje kvality nedokázal in natura, na to je moc mladý. Moderní technologie? Které moderní technologie?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 18.06.2008 08:50, RE: Boje
David V napísal:
Tady ty třídní boje o kvalitách značek nechápu. Navíc stačí zběžně nakouknout do TUV a že by Audi a VW okupovalo přední příčky se říci nedá. Spíše se tak potácí na zhruba stejných postech jako tady poplivaný Opel (abych se ho zastal) - takže to vidím na podobnou kvalitu za drahé peníze. V ruce mám 2 relativně staré reporty, z roku 2006 a 2004. A průřezem všemi kategoriemi se mezi Toyotu, Mazdu a Nissan motá Mecedes a Porsche. A taková prémiovka jako BMW, taky žádná sláva, asi to bude taky jen pr...
To mas na mysli jako ze za deste a na snehu muzes zustat doma s BMW. Malinko bych nesouhlasil. Tyhle doby skoncilli s vyrobou E30 rokem 91. Na mokru se v beznem provozu ani malinko nepriblizis jizde ktera by mohla te mohla jakkoliv ohrozit.
Co se snehu tyce rad zaslu fota z letosniho zajezdu do Alp kde jsme jeli 3xE46 ja s predstav si s temer 250konmi!!! a pod krasne zmrzlym kopcem kde predohrabove ve vanici nasazovali retezy jak divi vyjel bez jedineho hrabnuti. Fota opravdu stojej za to. Samozrejme zaklad je slusne zimni obuti.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 18.06.2008 09:12, BMW?
Doporuciji tazateli nekde vyhledat BMW 323ti a svezt se. Spotreba stejna jak 1,6 A3 a svezeni je nekde jinde.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 18.06.2008 09:43, RE: bez předmětu
Vorsprung napísal:
Vámi uváděné statistiky (rád bych je přece jenom někde viděl) vůbec nic nevypovídají o uznání, o kterém jste ve svém minulém příspěvku psal. A pokud jde o Porsche, tak to už dávno (několik měsíců) většinový podíl ve VW má.
Japonci neumí vyrobit kvalitní motor. A za tím si stojím (neuvádějte mi sem různé hybridy, Subarovský STI-i či podobné výstřelky). Poměr výkon/spotřeba/cena/spolehlivost jasně hovoří pro Němce a tím nemyslím jenom VW!!! Jediným slušným japonským motorem je snad nový boxer dies...
Jak tohle může někdo říct? Zřejmě jste zaslepen láskou ke koncernovým vozům, jinak si to neumím vysvětlit. Japonské automobilky dokáží vyrobit taková auta, jaká v Evropě zvládne pouze Porsche, BMW, Mercedes a Jaguar. Jiné ne. Kdyby třeba francouzi, Opel či Fiat vyrobily auto formátu nové Hondy Legend, Lesusů, či starších super kupé v čele s Toyotou Supra, Hondou NSX, Nissanem 300 ZX, či 350 Z, mazdou RX-7, RX-8, tak věřte, že již po pár desítkách tisíc kilometrů se tyhle auta ani nerozjedou. A to pro množství závad, které by je během tak krátké doby jistě postihlo.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 18.06.2008 10:08, RE: bez předmětu
Vorsprung napísal:
Vámi uváděné statistiky (rád bych je přece jenom někde viděl) vůbec nic nevypovídají o uznání, o kterém jste ve svém minulém příspěvku psal. A pokud jde o Porsche, tak to už dávno (několik měsíců) většinový podíl ve VW má.
Japonci neumí vyrobit kvalitní motor. A za tím si stojím (neuvádějte mi sem různé hybridy, Subarovský STI-i či podobné výstřelky). Poměr výkon/spotřeba/cena/spolehlivost jasně hovoří pro Němce a tím nemyslím jenom VW!!! Jediným slušným japonským motorem je snad nový boxer dies...
A to vam mam jak malemu klukovi ukazat jak se pracuje s internetem? co takhle pouzit googlu a najit si je sam, TUV jste nasel, najdete i jine, napr JD power atd. Pokud vim, porsche dostalo od dozorci rady schvaleni ke koupi vetsinoveho podilu VW a to zacatkem brezna, jestli uz se tak stalo nevim (ono to zas tak moc mesicu neni jak pisete) a i to je bezpredmetne add jisty novy zakon tykajici se vw.
hybridy vam uvadet budu dal, protoze za par let v nem budete jezdit taky, a to jen dokazuje, jak jsou daleko automobilky s vyvojem. Nekdo ma uz pres milion prodanych kusu, nekdo ani jeden, ze?
A ze japonci neumi vyrobit poradny motor? :)) jste vtipny, motory s promenym casovanim ventilu v dobe, kdy evropa nevedela ani co to je. vynikajici 6ti valec co se daval do toyoty supry, vysokootackove motory honda v-tec, nissan ma ted vynikajici motor do GT-R, po celou dobu vyroby lexusu apod japonsky aut, to je az neuveritelne jak clovek co o japonske produkci skoro nic nevi, si dovoli ji soudit, ze neumi delat auta, pritom cely svet je kupuje. vy mate dobre vymyty mozek :D
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 18.06.2008 10:36, RE: bez předmětu
Vorsprung napísal:
To jsem rád, že i méně inteligentní část populace nachází zalíbení ve značce Audi.
inteligentní člověk si za ty samé peníze koupí mnohem víc muziky, o tom to je.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 18.06.2008 10:43, RE: bez předmětu
anonym napísal:
A to vam mam jak malemu klukovi ukazat jak se pracuje s internetem? co takhle pouzit googlu a najit si je sam, TUV jste nasel, najdete i jine, napr JD power atd. Pokud vim, porsche dostalo od dozorci rady schvaleni ke koupi vetsinoveho podilu VW a to zacatkem brezna, jestli uz se tak stalo nevim (ono to zas tak moc mesicu neni jak pisete) a i to je bezpredmetne add jisty novy zakon tykajici se vw.
hybridy vam uvadet budu dal, protoze za par let v nem budete jezdit taky, a to jen dokazuje, jak j...
Vorsprungovi došla slova
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 18.06.2008 11:25, RE: bez předmětu
anonym napísal:
A to vam mam jak malemu klukovi ukazat jak se pracuje s internetem? co takhle pouzit googlu a najit si je sam, TUV jste nasel, najdete i jine, napr JD power atd. Pokud vim, porsche dostalo od dozorci rady schvaleni ke koupi vetsinoveho podilu VW a to zacatkem brezna, jestli uz se tak stalo nevim (ono to zas tak moc mesicu neni jak pisete) a i to je bezpredmetne add jisty novy zakon tykajici se vw.
hybridy vam uvadet budu dal, protoze za par let v nem budete jezdit taky, a to jen dokazuje, jak j...
Podle toho co Vosprung napsal, tak hádám, že zná jenom motory TDI. Je pravda, že donedávna Japonci diesely moc nedělali, ale benzínové motory byly a jsou jedny z nejlepších. A napsat takový promrd, že Japonci neumí dělat motory může jen absolutní debil.
(Pardon za slovník, ale tohle mě fakt nasralo.)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 18.06.2008 13:42, ...
Víte,já jsem taky jezdil několika koncernovými vozy,ale potom jsem poznal Japonce,teď mám druhého a naprostá spokojenost.Koncern-špatné motory,vysoké ceny.Japonci-výborné motory,solidní ceny.Zbytek světa-dobré ceny,ale občas tomu něco chybí
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 18.06.2008 13:44, Pro všechny neurotiky
Nebudu používat vulgární slova ani osobní urážky, ničeho tím nedosáhnu. Vy, co tak rádi nadáváte, cvičte se raději v umění rétorickém. Vulgární slova obvykle používají ti jednici, kterým chybí síla argumentů.
Ty motory a auta, co jste sem uváděli, jsou jistě zajímavými kusy, nicméně to je všechno historie. Pro srovnání:
V době, kdy Audi (tehdy ještě Auto Union) mělo šestnáctiventilovou techniku a proudnicovou karoserii (1937, rychlostní rekord 400 km/h), vaše japonské šmejdy neexistovaly. A to ani v hlavách konstruktérů, kteří se tehdy možná maximálně klaněli císaři. V době, kdy Audi galvanicky pokovovávalo všechna svá auta, Japonci si lámali hlavu s tím, jak vylepšit váčkové hřídele. Dnes jsou z těch aut zrezavělé šroty, v lepším případě jenom kusy železa s prožranými blatníky a prahy. O quattru a prvním dieslu s geometricky proměnlivými lopatkami turba na světě snad nemusím ani psát.
Ale teď je teď a podívejte se na spotřebu Subaru a Audi či BMW. Subaru žere jako dva tanky, ostatní "závodní speciály" jako je 350Z či ZX, či Toyota Supra jsou na tom podobně.
Techologie motorů - neříká Vám nic motor TFSI, v jehož případě "jde o první velkosériově vyráběný agregát, který kombinuje technologii přímého vstřikování benzinu do válců FSI s přeplňováním turbodmychadlem"? A také nějaká fakta:
Audi A4 3.2 FSI quattro má vyšší výkon (195 kW) a nižší spotřebu (9,2 litru) než Vaše slavné SUBARU (vybral jsem záměrně legacy, tedy vůz neschopný konkurence Audi A4, jenom abyste viděli zoufalost Japonců, která by se u větších a těžších modelů Subaru projevila ještě více), které má "jenom" třílitrový motor, ovšem spotřebu komb. 9,8 litru a výkon o nějakých 15 kW nižší. Zrychlení - 8,4 s. u Subaru (verze 3.0R spec. B za 7,0 s.. ovšem spotřeba komb. 12,3 hahaha), zatímco Audi zrychlí za 6,2 s.!!!!! Tak UŽ KONEČNĚ PŘESTAŇTE VYKLÁDAT HLOUPOSTI a SMIŘTE SE S TÍM, ŽE NĚMECKÁ AUTA JSOU LEPŠÍ, KVALITNĚJŠÍ, S NIŽŠÍ SPOTŘEBOU A RYCHLEJŠÍ. A nenuťte mne vyhledávat technické údaje u BMW či Porsche. To by Vás už úplně dostalo do kolen.
A vážení, do Audi RS6 naložím pětičlenou rodinu, výbavu na týdenní dovolenou a všichni Vám budeme mávat, zatímco vy se svou přítelkyní (víc se Vás tam prostě nevejde) ve Vašich Nissanech a Toyotách budete o velký kus za námi závistivě civět, jak že rychle jsme to s plně naloženým, dvouapůltunovým vozem rychle vystřelili z křižovatky.
reagovať
  1 ... 3 4 5 6


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.