David_Logins napísal:
Dekuji za utvrzeni meho nazoru. Mazda 6 je hlucna, presvedcil jsem se na vlastni usi. Accord Combi se me nelibi. BMW 3 E46 se da sehnat ve velice dobrem stavu okolo 250.000.- staci mit stesti a narazit na dobry kus (hlavne to chce nechat pred koupi prohlednout). Bude sice o nejaky ten patek starsi nez mondeo ci mazda6, ale myslim si ze i 2-3 roky navic mu neuberou nic z toho, ze je lepsi. A popravde, na svuj vek nevypada. Jeste jsem nevidel zadne osklive BMW...krom zadni partie nove trojky:) a j...
Že vraj žiadne BMW nie je škaredé. Posledné pekné, naozaj pekné BMW je spomínaná e46. Tie nové sa nielen mne nepáčia a predávajú sa len kvôli tomu že je to "BMW". Inak by som veľmi neporovnával to BMW s ostatnými autami ktoré si spomínal, pretože kúpna cena nového bolo vždy omnoho vyššia oproti konkurencii a išlo o exkluzívne zboží, takže je jasné že je tichšie, má v interiéry lepšie plasty...Až na tu výbavu, pretože dosť často keď pozerám ponuky na E46 tak zadné okna v el. nemá každa a to je hanba. Taktiež v e36 tam dokonca často natrafím na to že ani v predu nie su okná v el. To japonci majú oveľa častejšie 4xel okná. Inak Mazda 6 versus Ford Mondeo poslednej gen. Vôbec sa mi 6tka nezdala hlučnejšia ko Mondeo, sú na tom cca rovnako, vieš ono niekedy ide aj o začku pneu, veľkosť, typ motora. Jasné že benzívové Mondeo je tichšie ako dieselová Mazda 6. Ale ak zoberieme benzínové verzie je to nastejno. Niekomu napríklad pripadá Fabia ako dobre odhlučnená, ja sa v tom vozím často 1.4 16v na štandartných 14´ pneu a pripadá mi hlučná, od 3000 ot/min je to doslova nepríjemné pre uši, taktiež gumy na to že su to len uzučké 14tky počuť riadne.
Každý vnímame inak. Vidno to aj na tomto teste. Autorovy Petrovi Šiklovy sa zdá Mondeo po zahriati tiché uvádza to aj v plusoch. A teraz si prečítaj tento test: http://autorevue.cz/default.aspx?section=132&server=1&article=11353&chapter=30039
Tam píše autor toto:
Samotná kultura motoru není na dnešní dobu zrovna oslnivá a Ford má v nabídce daleko kultivovanější agregáty. Téměř celou jízdu provází dunění, které je okolo dvou tisíc otáček opravdu nepříjemné.
Navíc je motor vcelku neklidný. Vibrace se projevují nejen po studeném startu, ale také při zahřátém motoru. Ty se poměrně citelně přenáší do interiéru a to jak pocitově, tak akusticky.
Třetí do party nepříjemných pocitů je pak směs klasického klapání s jakýmsi chraptivým zvukem motoru. Velmi slyšitelný je tento nehud při nezahřátém motoru a to až do středních otáček. Po zahřátí se sice motor v tomto ohledu mírně uklidní, ale i tak je celá jízda o směsici traktorovitých projevů motoru, které se dnes konkurenci daří obvykle maskovat lépe.