0
späť
 

diskuze k tématu: Ford Focus II - nadprůměrný kompakt

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 25.02.2011 14:40, RE: Protokol
Petr S napísal:
U mě v jednom případě cukání motoru způsobilo zřejmě špatné palivo, které jsem nabral v malé vesnické pumpě. Vyměnil jsem tehdy svíčky a nepomohlo to. Pak jsem nabral u Globusu nový benzín a problém byl vyřešen. Kdo ví jak v tom Focusu z bazaru byl starý benzín, stářím klesají oktany.
V autě z bazaru nebyla nádrž vycucnutá skoro do poslední kapky? To mě překvapuje. Při jedné zkušební jízdě jsem se setkal s tankováním ihned za branou bazaru a benzínu se bralo jen za 60 korun, abysme alespoň objeli blok a netlačili to zpátky.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 25.02.2011 18:56,
Ještě by mě zajímalo proč se do FoF II combi ta 1.8i 92kw skoro nedávala? Většina těchto motorů se objevuje u modelu C-max. Kdo ví proč? PS: teda pokud se jedná o totožný motor
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 25.02.2011 19:14, RE: seznam závad
Koloss napísal:
Díky za rychlou reakci, vaši kolegové často dávají od svého díla ruce pryč a do diskuze se nezapojí.

Právě proto, že zkušenosti s Focusy jsou většinou pozitivní, zamrzí ten přehnaný seznam v článku. Jeden zhuntovaný vůz, na jaký jste narazil, pověst sám o sobě Focusu nezničí.
Právě na tomto exempláři jsem chtěl ukázat, že i celkově dobře hodnocený a doporučovaný model odborníky může mít nějaké ty mouchy. Proto výčet všech negativním projevů během týdenního testování. Ono řada lidí přistupuji ke koupi ojetého vozidla vcelku nezodpovědně. Prolítnou si pár diskuzí a článků, zjistí který model je doporučovaný a hurá do bazaru pro vůz ... a jak jsem psal výše, ojetých Focusů jsem vystřídal celou řadu a většinou byly OK.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 25.02.2011 20:29, RE: seznam závad
Petr - TipCars.com napísal:
Právě na tomto exempláři jsem chtěl ukázat, že i celkově dobře hodnocený a doporučovaný model odborníky může mít nějaké ty mouchy. Proto výčet všech negativním projevů během týdenního testování. Ono řada lidí přistupuji ke koupi ojetého vozidla vcelku nezodpovědně. Prolítnou si pár diskuzí a článků, zjistí který model je doporučovaný a hurá do bazaru pro vůz ... a jak jsem psal výše, ojetých Focusů jsem vystřídal celou řadu a většinou byly OK.
Ano pri kupe treba mat aj kus velkeho stastia a potom je mozne, ze aj Laguna II bude mat menej problemov, nez Focus II.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 26.02.2011 07:50, RE: 2 otazky
nicco napísal:
Kde som ja uz ten text cital? Nebolo to v casopise Autoojetiny?
Mam 2 otazky.
1) majitelia 1.6tivct si ten motor chvalia a tvrdia, ze ma rovnaku spotrebu ako obyc 1.6, tak neviem kde je teraz pravda. Ma vyssiu spotrebu alebo nie?
2) E85 je zaujimava alternativa. Pisete, ze sa radsej vyhnut 1.8i, ale nepisete dovody. Je tu vysia spotreba asi o liter oproti 1.6i ale ma to +20kw

K testovanemu autu - asi toho uz hodne najazdilo pre firmu. Ma jednoznacne vadny termostat, pretoze yamaha sa zahri...
No já mám tretieho Forda focusa 1.8l benzín, tento krát v C-maxe a za 5-rokov jazdenia som nemal žiadny problém s motorizáciou 1.8l. A jazdím na 90% mesto (na aute mám 184000 km r.v. 2004). Pri kolísaní otáčok na voľnobuhu, pri vyradenéj rýchlosti (dojazd ku križovatke) dám dolu prížovu hadicu, od filtra vzduch po škrtiacu klapku, vystriekam sprejom zanesenú klapku od paliva a mám minimálne na šesť mesiacov pokoj. A čo sa týka spotreby, v lete 8,5l na 100 km a v zime 10 - 11, podľa toho či je sneh na cestách, alebo sú suché cesty. Jediné čo by som vytkol fordu, že k motorizáciam ako je 1.8l a 2.0l nedal 6-prevodový stupeň.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 26.02.2011 09:56, RE: seznam závad
nicco napísal:
Ano pri kupe treba mat aj kus velkeho stastia a potom je mozne, ze aj Laguna II bude mat menej problemov, nez Focus II.
Tak jo,ale pokud postavím normální vzorek ojetého Fokusu vůči jakémukoliv autu v dané třídě,je poměr cena/výkon atd. jasně na straně Fokusu a to nejsem fandou Fordu.Pokud bych měl volit,tak jednoznačně nafta 1,8 85 kw a v kombajnu,ideální volba.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 26.02.2011 12:12,
Ještě bych se chtěl zeptat jestli s tímto motorem má někdo nějaké zkušenosti(1.8i 92kw). Dík
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 28.02.2011 23:49, RE: seznam závad
Hacco napísal:
Tak jo,ale pokud postavím normální vzorek ojetého Fokusu vůči jakémukoliv autu v dané třídě,je poměr cena/výkon atd. jasně na straně Fokusu a to nejsem fandou Fordu.Pokud bych měl volit,tak jednoznačně nafta 1,8 85 kw a v kombajnu,ideální volba.
Idealny ako pre koho. Bez chyby nie je. Drnci ako stary kombajn, pomaly sa zahrieva a spotreba nie je svetoborna presne tak ako aj vykon z objemu. A vazi o 140kg viac, nez 1.6i. No spolahlivy je pomerne dost, na to ze je to disel 20 rokov stary a vlastne uz aj skoncil s Euro 5.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 06.03.2011 18:09, Dotaz na korozi karoserie
Docela podrobně se tu probírá, který motor je doporučeníhodný. Moje zkušenost je ovšem taková, že všechna auta, která jsem zatím vlastnil, nakonec "dojezdila" na rez karoserie.
První generace Focusu byla známá problémy s korozí (především dveří a pátých dveří), ale u druhé generace se informace docela rozcházejí.
Dotaz je tedy takový, zda má Ford Focus II (třeba i po faceliftu) stále problémy s antikorozní ochranou (ve srovnání s auty nižší střední třídy - Octavia, Cee\'d, C4 apod.)?
Z článku problémy s antikorozní ochranou nevyplývají.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 08.03.2011 22:42, RE: 2 otazky
pepo 16 napísal:
No já mám tretieho Forda focusa 1.8l benzín, tento krát v C-maxe a za 5-rokov jazdenia som nemal žiadny problém s motorizáciou 1.8l. A jazdím na 90% mesto (na aute mám 184000 km r.v. 2004). Pri kolísaní otáčok na voľnobuhu, pri vyradenéj rýchlosti (dojazd ku križovatke) dám dolu prížovu hadicu, od filtra vzduch po škrtiacu klapku, vystriekam sprejom zanesenú klapku od paliva a mám minimálne na šesť mesiacov pokoj. A čo sa týka spotreby, v lete 8,5l na 100 km a v zime 10 - 11, podľa toho či je s...
musím souhlasit s tím, že benzín 2,0 107kW si fakt zaslouží 6. rychlostní stupeň i v mondeu, ale to i benzín 1,8 a 2,0 v mondeu MkII.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 08.03.2011 23:08, RE: Dotaz na korozi karoserie
JardaP napísal:
Docela podrobně se tu probírá, který motor je doporučeníhodný. Moje zkušenost je ovšem taková, že všechna auta, která jsem zatím vlastnil, nakonec "dojezdila" na rez karoserie.
První generace Focusu byla známá problémy s korozí (především dveří a pátých dveří), ale u druhé generace se informace docela rozcházejí.
Dotaz je tedy takový, zda má Ford Focus II (třeba i po faceliftu) stále problémy s antikorozní ochranou (ve srovnání s auty nižší střední třídy - Octavia, Cee\'d, C4 apod.)?
Z článku pr...
Nemyslím, že by 6let stará auta měla mít vůbec nějakou rez na lakovaných dílech z výroby.
Ale rád bych k tomu doplnil, že mondea do roku 2000 neznají rez dveří. To od roku 2001 reznou na spodku dveří závodně.

Jinak jsem zvědav na korozi focusu II.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 01.05.2011 17:41, převody
Dobrý den,
chtěl by jsem se informovat na Ford Focus ll 1.6 74kw kombi kolem roku 2007,2008. Někde ve článku jsem četl,že tyto motory měly dvě různé převodovky(kraký a dlouhý převod),myslím u výbavy Trend. Platí to i u těchto ročníků?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 13.05.2011 08:41, RE: poradít
Petr - TipCars.com napísal:
Ano s vyšším objemem motoru máte pravdu, což rád dokazuji v testech spotřeby, kde vysokoobjemové čtyřválec, popř. šestiválce vykazují velmi překvapující spotřebu paliva, kterou mohou při stejném jízdnu tempu závidět nízkoobjemové agregáty honěné turbem. Ale zpět k modrému oválu ..

Do Focusů se nabízela silnější verze osmnáctistovky Duratecu, která uměla kromě benzínu spalovat palivo E85 (již od r.2006). Tuto verzi poznáte podle označení Flexifuel nebo výkonu 92 kW (slabší 1.8 Duratec měl výkon ...
Ano to je sice pravda, ale pokud tvoří provoz ve městě tak do 30%, je to přesně opačně.
reagovať
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.