Tomi napísal:
jednak ty převodovky, ale měl jsem hlavně na mysli tu korozi. Netýká se to sice spolehlivosti, o které bylo tohle téma v počátku. Nicméně moje zkušenost s M6 je taková, že koroze na nich je fakt. Můj kousek co jsem viděl byl 2004 kombi. Přední kapota zespodu, v místě různých šroubů a úchytů byla rezavá, spodky dveří a zadní lemy kol měli malá místa rzi, 5.dveře v místě uchycení vzpěr taky už byly načnuté. Přitom velká škoda, protože jízdně bych to auto bral všema 10. Naneštěstí pro M6 byl nej ko...
Ano problém Mazdy 6 je případná koroze zadních lemů. Nicméně Mazda dělala svolávačku kde tenhle problém řešila. <br>
Mám Mazdu 6 kombi rok 2002 (tedy z kraje výroby). Kupoval jsem jí 6 letou od dealera (Autopoint) a na svolávačce na ošetření zadních lemů byla (má záznam v servisce a i to ošetření je tam vidět). Dnes u 9 letého auta mám drobné puchýřky na laku v oblasti 1 zadního lemu, na ploše cca 4x1 cm. Uvažuju že to nechám opravit - vybrousit a přelakovat. V jednom autorizáku mi to nabídli, ale rozhodnu se podle ceny. <br>
Nicméně v jednom menším bazaru ve stejné době jsem tehdy viděl jinou 6 letou Mazdu 6 (taky rok 2002) a ta měla zadní lemy už docela v háji. Uvnitř se už odlupovala rez. Nejspíš na té svolávačce nebyla. Mimochodem to byl stejný bazar a stejné auto které mělo vůli v předním kole (jak jsem psal v diskusi u předchozího článku). <br>
Jinak kromě těch zadních lemů M6 nemá moc slabiny. Dokonce přesto, že má s Mondeem prý stejný 2,0L benzín, tak netrpí na uvolněné vířivé klapky v sání (alespoň jsem nic takového na Mazda klubu nezaregistroval, za to na Ford klubu se tohle celkem řeší).