Petr S napísal:
Ale stejně. Pokud je vyhřívané sklo jen to přední, tak stejně musím škrábat 3 ostatní strany, takže je to v podstatě k ničemu. Nebo jsem něco zásadního nepochopil? To už mi ta plachta přijde jako lepší řešení, ta vyřeší okna všechna.
Zadní ma taky rozmrazování a zrcátka taky, takže stačí nastartovat, zapnout všechno vyhřívání a oškrábat si boční okna a než tohle uděláš, tak okna povolí, takže stačí pustit stěrač a je to fuč. A ještě jsem si všiml, že se na autech vlhkost nejdříve sráží na vodorovných plochách, takže první začínají namrzat přední a zadní sklo a teprve až následně boční. Není pak výjimkou, že je třeba škarabat jen ty málo skloňeně, zejména z konce podzimu a kraje zimy, když teplota pod 0 padne až na chvilku k ránu.
Já mám garáž, ale na horách se mi to líbí, okna jsem za 3 roky škrábal opravdu párkrát a většinou z pustoty, že nebylo zrovna nic lepšího na práci. Ono i proti zamlžování je to bezva, než naběhne topení.