BobanHTP napísal:
Ahoj, chtěl jsem napsat, že v roce 2016 ten výběr aut do 330tis.kč do firmy nebyl tak slavný a tak vyhrál Rapid Fresh 1.2 TSI. Že vůz už byl na několika velkých reklamacích a schyluje se k další jsem nečekal.Proto se trochu hryžu do rtu, že jsem nepočkal na Fiat Tipo HB a nebo nevzal obyčejný Focus III Trend 1.6. Škoda opravdu šetří, je to neskutečně znát právě na Rapidu. Mě nevadí plasty všude dokola, navíc docela ostré v hranách, ale když jsem uviděl kompresor klimy z polska, který dělá problémy každému třetímu majiteli Rapidu, co má Climatronic, navíc téměř všem vrže a někdy se i zasekává plynový pedál, který po výměně často začně dělat to samé, to už beru jako varování, že Škoda se rozhodla jít prostě kvalitou někam na východ.Právě proto si myslím, že Tipo je skvělá náhrada za Rapid a s lepším motorem v kombíku sahá i po Octávii... Motor 1.4 atmosféra úplně stačí na ježdění po městě a chalupu a poměr cena-výbava-velikost vozu je vlastně parádní. Za mě palec nahoru Fiatu! Pevně věřím, že si najde cestu i k typickému českému chalupáři
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Inteligentní člověk posuzuje a hodnotí věci vždy z více hledisek.Počínaje zaměstnáním,přes baby až k autům
.Znám lidi kteří aby vydělali o 5 tisíc víc jezdí do práce denně 150 km.Taky ty ktetří jedou na benzín tam a zpět 30 km čímž uspořený rozdíl projedou.
To je FAKT.Za skoro 450 tis které jsem dal za Tipo jsem mohl mít v ojetině "slušného" bavoráka a dělat machra.Prostě někdo upřednostní jedno hldisko a na ost.kašle což dobře není.Pak má krásnou babu ktetrá uvaří tak čaj, 8 let starého bavoráka v dieslu kde za rok dá za opravu turba a dvojhmoty 60 tis.
Proč vyhrálo TIPO a ještě benzín k tomu?
-krásný design, neotřelý na rozdíl od Octavia která je stokrát jiná a pořád stejná.Hlavně ze předu nemá konkurenci.
-cena při srovatelné výbavě při srovnáni s Octavia kombi.Protože ne Rapid ale Oktávky jsou ti kdo utrpí prodejem Tipa.Rozdíl tak 100 tis.
-praktický vůz - prostor,podvozek,snížený kufr a td.,měření tlaku gum přes abs,start -stop lze trvale vypnout atd.
-automatika topí to po 200 metrech na rozdíl od nafty,pro nás keří jezdíme v zimě denně krátké trasy a revma se hlásí k nezaplacení
-slušný motor 88 kw-nejen po městě jak někdo píše. Kdo nelituje peněz za palivo tak si si i "zazávodí" mimo město",když se to drží v otáčkách tak to auto skutečně JEDE.I když dynamika není jak u nafty logicky.,
-je to FIAT.Takže na otázku KDE JTE SRDCAŘI odopovídám TADY
.A bude nás víc až se dobrá zkušenost roznese dál aprodá se více TIPO.Doufám že jsem k tomu přispěl i kritikou "nedostaků" viz výše.Protože není kouře bez ohně.