0
späť
 

diskuze k tématu: Fiat Punto 1,2 8V

kategórie zaradenia témy: italská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 21.03.2007 08:43, RE: ANNONCE
mufik.martin napísal:
Kubrte, mas naprostou pravdu, ale ja take nepsal o motoru JTD ve stilu nebo maree, coz ty evidentne mas, ale o motoru JTD v puntu, ktery ma 80 koni a je opravdu velmi poruchovy, a vetsinou odejdou vstriky uz po 100 tis, nemam to jen tka z doslechu, cetl jsem o tom prave primo tady v poradne, doporucuji precist, jde prave o ten motor v puntu, ktery se nejak absolutne nepovedl, jinak vim, ze JTD ve stilu vydrzi pomerne hodne. Ale me ta recenze, myslim ze pana Vaculika, od nakupu punta v JTD opravd...
Myslim si, ze kdyz naftu - nejsem priznivcem, Martin to vi velice dobre:) tak asi TDi, byt je hlucnejsi. Co se vykonu tyce, nezaostava, spotrebu ma jednu z nejlepsich (u tech viceobjemovych kazdopadne, neberu 3-valce) a jedine co lze vytknout je chrochtani, ktere v treba v octavii2 je uvnitr tak utlumeno, ze ho neslysite. A kdyz se neco pos... tak se z toho vase penezenka tolik nezblazni. Tdci, JTD nebo HDi....mozna maj cmr, ale tim to konci.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 21.03.2007 08:53, RE: ANNONCE
mufik.martin napísal:
Kubrte, mas naprostou pravdu, ale ja take nepsal o motoru JTD ve stilu nebo maree, coz ty evidentne mas, ale o motoru JTD v puntu, ktery ma 80 koni a je opravdu velmi poruchovy, a vetsinou odejdou vstriky uz po 100 tis, nemam to jen tka z doslechu, cetl jsem o tom prave primo tady v poradne, doporucuji precist, jde prave o ten motor v puntu, ktery se nejak absolutne nepovedl, jinak vim, ze JTD ve stilu vydrzi pomerne hodne. Ale me ta recenze, myslim ze pana Vaculika, od nakupu punta v JTD opravd...
Vždyt jtd v puntu je stejný jako v marii, jenom nemá intercooler ...
btw, JTDčkaři, měnil někdo z vás již vstřiky ? Pokud ano, kde je kupujete - přímo u dealerů Bosch nebo vyjdou levněji např. v Reichu, napište prosím Vaše zkušenosti.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 21.03.2007 08:55, RE: Dekuji
mufik.martin napísal:
Dekuji vetsine lidi za pochvali, trvalo to celkem 2 mesice, nez tato recenze vysla, budu se snazit ji v prubehu doplnovat do diskuze. Jinak souhlasim, ze fabia vypada masivneji, co se bezpecnosti tyde, ale Ncap s tim narazil do zdi a vysledek potvrdil, ale uznavam, ze fabia je Zpracovana mnohem lepe na detailech, ale take cena je vyssi, a treba pro me, je fabia takova seda mys, kazdy ji pehledne. Ano kdybyhc cekal, tak jsem ted mohl koupit fabii, ale to bhc mohl cekat porad a ja auto nutne potreboval.
kdyžtak za pochvalY s Y !!!! :o)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 21.03.2007 10:12, RE: ANNONCE
JTD napísal:
Myslim si, ze kdyz naftu - nejsem priznivcem, Martin to vi velice dobre:) tak asi TDi, byt je hlucnejsi. Co se vykonu tyce, nezaostava, spotrebu ma jednu z nejlepsich (u tech viceobjemovych kazdopadne, neberu 3-valce) a jedine co lze vytknout je chrochtani, ktere v treba v octavii2 je uvnitr tak utlumeno, ze ho neslysite. A kdyz se neco pos... tak se z toho vase penezenka tolik nezblazni. Tdci, JTD nebo HDi....mozna maj cmr, ale tim to konci.
Ja nevim co je jineoh na motoru v puntu proti stilu a tak, nerozumim tomu, nejsme mechanik, ani odbornik na motory, ale prectete si zde v poradne o puntu a tam se zminuje prave o problematice JTD primo v puntu, ale kdyz si prectete poradnu na STILO tak tam nic o takovych problemech neni. Me osobne to odradilo, a taky vyse pojistky je dost rozdilna, 1.2 versus 1.9
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 21.03.2007 14:33, 16V
mufik.martin napísal:
Ja nevim co je jineoh na motoru v puntu proti stilu a tak, nerozumim tomu, nejsme mechanik, ani odbornik na motory, ale prectete si zde v poradne o puntu a tam se zminuje prave o problematice JTD primo v puntu, ale kdyz si prectete poradnu na STILO tak tam nic o takovych problemech neni. Me osobne to odradilo, a taky vyse pojistky je dost rozdilna, 1.2 versus 1.9
vincentik: a jakou si měl průměrnou spotřebu s tím 16V??Chci koupit Punto II a nevím jestli 8V nebo 16V (benzín).Je napsáno hodně o tom co všechno vydrží ten 8V, ale nevím jak odolný je ten 16V.Chtěl bych motor který vydrží.Jak rozdílné jsou náklady na údržbu 8V a 16V??Chci do Punta klimu a dost se bojím toho, že to 8V neutáhne.Taky by mě zajímalo, jestli stíhá podvozek motoru a nebo naopak (16V).
to mufik.martin: moc dobrý článek. Nenech se odradit některými dobráky kteří tě tu napadají např. tím, že tu máš polovinu příspěvků jen ty.Piš co ti prsty stačí.Díky
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 21.03.2007 14:47, RE: To Frank
Tonny napísal:
Tak nevím,asi jsem měl štěstí,ale vlastnil jsem ojetou Regatu,Cromu,Tempru,Uno,Ritmo a teď má přítelkyně novou Pandu,předtím měla Ciquecento a 2x Seicento a kromě běžného servisu bez problémů.Takže asi tak a to že máš Superba je mi úplně u p.....tady se diskutuje o Puntu .Co se týče kvality dle mého názoru udělal Fiat obrovský skok dopředu a držím mu palce.Jo a dík za supr recenzi,to abych nezapoměl na Martina.
Dik Tonny
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 21.03.2007 15:32, RE: 16V
Zambrotta napísal:
vincentik: a jakou si měl průměrnou spotřebu s tím 16V??Chci koupit Punto II a nevím jestli 8V nebo 16V (benzín).Je napsáno hodně o tom co všechno vydrží ten 8V, ale nevím jak odolný je ten 16V.Chtěl bych motor který vydrží.Jak rozdílné jsou náklady na údržbu 8V a 16V??Chci do Punta klimu a dost se bojím toho, že to 8V neutáhne.Taky by mě zajímalo, jestli stíhá podvozek motoru a nebo naopak (16V).
to mufik.martin: moc dobrý článek. Nenech se odradit některými dobráky kteří tě tu napadají např. t...
to: Zambota: podvozek neni tak tvrdy jako u fabie,ale mylsim ze stiha bez problemu, zatacky a nerovnosti nejsou problem, chce to akroat sirsi gumy ja mam 165/70/14 a mam je uz pred hranici vymeny, ale podle TP tam jdou dat i 185/65/14 a ty urcite budou sedet lepe. Jinak klima v puntu je docela vzacnost, ale da se najit, hlavne v nemecku. Jinak s klimou bych doporucil asi jedine 16V nebo silnejsi 1.8. Ta 1.2 8V je dobra tak pro dva lidi bez klimy. Jinak 1.2 8 ma vyhodu, ze kdyz praskne rozvodak tak se nic nestane, jen to nepojede, ale u 16V se potka motor, ale to je blba vyhoda. Stejne jsem rozvody udelal, takze je to jedno. Nejlepsi je asi verze sporting, ma 1.2 16V, a hlavne lepsi podvozek, mnohem lepsi vzhled a 6ti kvalt a fakt je to super, ty prevdy jsou vyborne pksladany a auto jede fakt pekne, tipovali byste silnejsi motor. Auto ma vyhodu vahy 980 kg neni opravdu mnoho.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 21.03.2007 16:11, RE: ANNONCE
mufik.martin napísal:
Ja nevim co je jineoh na motoru v puntu proti stilu a tak, nerozumim tomu, nejsme mechanik, ani odbornik na motory, ale prectete si zde v poradne o puntu a tam se zminuje prave o problematice JTD primo v puntu, ale kdyz si prectete poradnu na STILO tak tam nic o takovych problemech neni. Me osobne to odradilo, a taky vyse pojistky je dost rozdilna, 1.2 versus 1.9
Martine, rozhodně jsi vybral dobře, 1,2 8v má jedny z nejnižších servisních nákladů na trhu, troufal bych si tvrdit, že jsou srovnatelné s Favoritem nebo Felicií, např. velmi často citované "rozvody" zde uděláš asi za 30 min a 1000 czk na materiálu. spíš jsem se pozastavil nad údajnou problematičností vstřiků na JTD, v každé poradně je o ní zmínka. Já o ní prostě nevím, nikdy jsem se nesetkal s problémem na vstřiku u JTD. A většina nájezdů se sakramentsky blíží 250tkm, t. zn. tacho 120tkm.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 21.03.2007 16:55, RE: To Frank
Tonny napísal:
Tak nevím,asi jsem měl štěstí,ale vlastnil jsem ojetou Regatu,Cromu,Tempru,Uno,Ritmo a teď má přítelkyně novou Pandu,předtím měla Ciquecento a 2x Seicento a kromě běžného servisu bez problémů.Takže asi tak a to že máš Superba je mi úplně u p.....tady se diskutuje o Puntu .Co se týče kvality dle mého názoru udělal Fiat obrovský skok dopředu a držím mu palce.Jo a dík za supr recenzi,to abych nezapoměl na Martina.
Bratranec měl Tempru a víc ji opravoval, než s ní jezdil.
A díly rozhodně nepatřily k těm nejlevnějším.................
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 21.03.2007 18:33, RE: ANNONCE
anonym napísal:
Martine, rozhodně jsi vybral dobře, 1,2 8v má jedny z nejnižších servisních nákladů na trhu, troufal bych si tvrdit, že jsou srovnatelné s Favoritem nebo Felicií, např. velmi často citované "rozvody" zde uděláš asi za 30 min a 1000 czk na materiálu. spíš jsem se pozastavil nad údajnou problematičností vstřiků na JTD, v každé poradně je o ní zmínka. Já o ní prostě nevím, nikdy jsem se nesetkal s problémem na vstřiku u JTD. A většina nájezdů se sakramentsky blíží 250tkm, t. zn. tacho 120tkm.
Je pravda, ze za rozvody jsem dal za komplet sadu 1600 za material coz opravdu neni mnoho. Jinak k tomu JTD je to jen z doslechu, primo tady z poraden tipcars. Vice o tom nevim, ale me to odradilo. Jestli mel kamarad tempru a porad opravoval, to ja delal s predchozi 120 take, prave proto sla z domu. Jinak dily na fiata me orpavdu prijdou velmi lacine ve srovnani s konkurenci. Mluvim o novych dilech z druhovyroby
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 21.03.2007 18:39, Spotreba
To Zambrotta: pri ľahko rýchlosťou nadpriemernej jazde /+cca 2Okm mimo dedín aj cez dediny/ po okreskách výrazne do kopca tam a z kopca dole /Prešov-Poprad-Tatry/ som mával spotrebu cca 5.3 litra na lOOkm. Palubák ukazoval 2Okm/l čo je 5litrov, ale meraním som zistil odchýlku cca O.3l. Pri štýle jazdy, že tam aj spať ma predbehlo maximálne 5-6 áut /cca l6Okm/. Motor je proste vynikajúci, ale potrebuje radiť, ak chceš z neho dostať maximum, ale keď máš 6r. prevodovku /Sporting/ a nechceš zbytočne radiť pri najbližšom kopci, musíš udržovať rýchlosť cca llOkm /cca 3OOOot/, preto som chodil takou rýchlosťou-najvýhodnejšie pre spotrebu. Nedávaj tam olej 5W4O, keď som ho dával, motor si bral viac oleja, ideálne lOW4O. Zo značiek buď origo Selenia, dobré sú aj Mobil a Total a pod. Teraz je tam lOW4O Mobil. Športový filter tomu dal neskutočný zvuk, subjektívne aj lepšiu ochotu ísť do otáčok. Pri dlhšej trase sa tankovaním Shell V-power znížila spotreba cca 3-4dcl. Po meste som rozdiel naspozoroval. Veľa vodičov väčších a silnejších áut to Punto dokázalo nemilo zrýchlením prekvapiť. Max. tachometrovo som mal niečo pod l9Okm/hod. Ale u nás dlhšie rovinky na diaľnici nemáme, možno sa dá rozbehnúť aj viac. Auto dáva vodičovi radosť z jazdy, objektívne kvalita niektorých detailov nie je ako vo Fabii. Ale sedačky v Sportingu boli super. Podvozok tiež výborný. nebyť určitej nedôslednosti Talianov v spracovaní by to auto nemalo celkovo konkurenciu. /podľa mňa/. Pri jazde v zime s lyžami na streche spotreba opakovane 6.3 l/lOOkm, čiže +l liter.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 21.03.2007 19:11, RE: ANNONCE
mufik.martin napísal:
Je pravda, ze za rozvody jsem dal za komplet sadu 1600 za material coz opravdu neni mnoho. Jinak k tomu JTD je to jen z doslechu, primo tady z poraden tipcars. Vice o tom nevim, ale me to odradilo. Jestli mel kamarad tempru a porad opravoval, to ja delal s predchozi 120 take, prave proto sla z domu. Jinak dily na fiata me orpavdu prijdou velmi lacine ve srovnani s konkurenci. Mluvim o novych dilech z druhovyroby
Docela slušná recenze. Samozřejmě se tady objevili věční kritici Fiatu a japonců, pak se tady objevil blbeček který porovnává stařičkou Cellicu s Puntem a tak. Opět se řeší nájezdy km/rok. Manželka má svoje malé auto a najede na něm ročně cca 4-5000km. Je to prostě tak, nevím, kdo by si koupil malé auto, aby na něm najížděl mrtě km. Je to prostě do města. Jinak, osobně si daleko radši koupím Punto II, než Fábii HTP, kterážto je předražená a pocit z bezpečí jsem v ní taky nikdy neměl. Navíc za výbavu se tam platí ještě víc a v základu má h.... Jedná se prostě o malá auta a je jasné, že při vyšší rachlosti je to většinou death. No a blbeček, co prodá Superba tomu nasadil korunu, fakt mu věřím, že opravuje Fiaty, ví o nich prd. Jo, abych nezapoměl,já mám Mitsubishi, takže do mně!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 21.03.2007 20:09, RE: ANNONCE
Šakal napísal:
Docela slušná recenze. Samozřejmě se tady objevili věční kritici Fiatu a japonců, pak se tady objevil blbeček který porovnává stařičkou Cellicu s Puntem a tak. Opět se řeší nájezdy km/rok. Manželka má svoje malé auto a najede na něm ročně cca 4-5000km. Je to prostě tak, nevím, kdo by si koupil malé auto, aby na něm najížděl mrtě km. Je to prostě do města. Jinak, osobně si daleko radši koupím Punto II, než Fábii HTP, kterážto je předražená a pocit z bezpečí jsem v ní taky nikdy neměl. Navíc za ...
To Sakal: jak tak koukam uz par mesicu na vsechny recenze, tak kazda recenze ma sve odpurce, kdyz mate VW je to kruty boj, jamile ma nekdo japonce, treba civic, okamzite boj o bezpecnost, jakmile je tma korejec, boj o kvalitu, fiat, francouz atd, je to proste jedno o cem pisete, nikdy se nezavdecite vsem. Taky nechapu, jak se nekdo stle divi tem km, vzdyt je to opravdu male auto a s nejslabsim motorem, kdo by s timhle motorem jezdil sluzebne nebo ho vytezoval jako rodinne auto? tohle slouzo pro manzelky, a nekdy pro studujici deti co jim to koupi rodice. Ja jen na zaver bych rad dodal, ze absolutne nelituji, ze jsem se rozhodl pro Punto misto fabie a corsy. Fabia me osobne nemrzi vubec, a ta corsa, stale po ni obcas koukam, ale jsem s Fiatem maximalne spokojeny. Par koni navic by sice nikdy neuskodilo, ale to asi temer kazdy si rika, kdybych tak mel o trosku vice. Spise trosku lituji, ze jsem nesahl po 16V ve stejnem obsahu, ale tehdy byli drazsi, a tohle si mylsim, byla vyborna koupe, co se stavu a vybavy na tak male auto tyce.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 21.03.2007 20:57, Punta prvni generace
No nevim. Muj Punta 1,2 8V rok 98, cili ten samy motor toci pri 140 km/h 4100 ot/Min a vydr zi celkem dost, ani olej moc nezere. Jezdim co 2 tydny Arnhem/NL-Olomouc/CZ zrovna 140 a auto se nezda byt zadychane. Celkem dobe drzi na snehu, zatim jsme kazde tancovani ustal. Kvalita zpracovani je mizerna, ale asi nelze mit vsechno. Treba uz 3 tydny mi nejde otevrit kufr klickem, obcas se zasekava bezp pas, obcas se nechce vypnout blinkr...Preju hodne kilometru bez bouracky.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 21.03.2007 21:20, RE: Punta prvni generace
Palos napísal:
No nevim. Muj Punta 1,2 8V rok 98, cili ten samy motor toci pri 140 km/h 4100 ot/Min a vydr zi celkem dost, ani olej moc nezere. Jezdim co 2 tydny Arnhem/NL-Olomouc/CZ zrovna 140 a auto se nezda byt zadychane. Celkem dobe drzi na snehu, zatim jsme kazde tancovani ustal. Kvalita zpracovani je mizerna, ale asi nelze mit vsechno. Treba uz 3 tydny mi nejde otevrit kufr klickem, obcas se zasekava bezp pas, obcas se nechce vypnout blinkr...Preju hodne kilometru bez bouracky.
Jo detaily u foata nejsou dokonale,napriklad me se nechteji moc navijet pasy, musi se jim trosku pomahat. Jinak me zlobi zamek ridice, ale to je tim, ze se me sroubovakem snazili dostat dovnitr a zamek u ridice je poskozen. Jinak taky nemam pcoit, ze by se zadychal kdyz jedu 140 delsi cestu, ale vetsinou si uzivam pomalou jizdu s nizkou spotrebou.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 21.03.2007 22:24, 16V
mufik.martin napísal:
Jo detaily u foata nejsou dokonale,napriklad me se nechteji moc navijet pasy, musi se jim trosku pomahat. Jinak me zlobi zamek ridice, ale to je tim, ze se me sroubovakem snazili dostat dovnitr a zamek u ridice je poskozen. Jinak taky nemam pcoit, ze by se zadychal kdyz jedu 140 delsi cestu, ale vetsinou si uzivam pomalou jizdu s nizkou spotrebou.
to vincentik: díky moc. To jsem čekal větší spotřebu. Čumím... A údržba je obdobná jako u 8V?? Aby nebyly náklady jednou takové.! Já chci koupit 16V s 5r, tys měl 6r a sportovní podvozek, že?? To bude taky jiná. No nevim, nevim.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 21.03.2007 22:48, RE: 16V
Zambrotta napísal:
to vincentik: díky moc. To jsem čekal větší spotřebu. Čumím... A údržba je obdobná jako u 8V?? Aby nebyly náklady jednou takové.! Já chci koupit 16V s 5r, tys měl 6r a sportovní podvozek, že?? To bude taky jiná. No nevim, nevim.
Nevim co si predstavujete pod pojmy servisni naklady na 8V a 16V, rozvody musite udela u obou, filtry a olej taky, a ostatni je o stesti, ze se vam nezacne nic srat. Takze nevidim nic, co by mela 16V verze co by se sralo a tak se vyplatilo vzit slabsi verzi. Takze doporucuji sahnout po silnejsi verzi pokud mate vyhodny kup.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 23.03.2007 09:21, ESP
mufik.martin napísal:
Nevim co si predstavujete pod pojmy servisni naklady na 8V a 16V, rozvody musite udela u obou, filtry a olej taky, a ostatni je o stesti, ze se vam nezacne nic srat. Takze nevidim nic, co by mela 16V verze co by se sralo a tak se vyplatilo vzit slabsi verzi. Takze doporucuji sahnout po silnejsi verzi pokud mate vyhodny kup.
Máte někdo zkušenost s ESP u Fiatu??Jak moc zasahuje do řízení a jestli s tím u Punta nejsou problémy.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 24.03.2007 22:10, RE: ESP
Zambrotta napísal:
Máte někdo zkušenost s ESP u Fiatu??Jak moc zasahuje do řízení a jestli s tím u Punta nejsou problémy.
Ani jse nevedel, ze Punta meli ESP, mate na mysli grande punto nebo to starsi?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 26.03.2007 08:35, RE: ESP
mufik.martin napísal:
Ani jse nevedel, ze Punta meli ESP, mate na mysli grande punto nebo to starsi?
Staré Punto!!!Chci to koupit v D a tam to auta sem tam mají.
reagovať
  1 ... 4 5 6


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.