kubrt napísal:
Nevěř báchorkám o nadprůměrné poruchovosti vstřikovačů motorů JTD.Není vyjímkou, že vstřikovače vydrží i 300tis/km.Pokud odejde dříve jednotlivý kus snad opravdu může jít o vadu ve výrobě.Pokud jich odejde víc je jednoznačně na vině nafta respektive její kvalita.Co se týká závad JTDéček spíš bych měl strach z poruchy turba hlavně silnější provedení s VGT které skutečně může znamenat konec motoru.Ať už zadření způsobené ztrátou oleje přes turbo nebo přetočení samozápalem - spíše vyjímka.Osobně je...
Kubrte, mas naprostou pravdu, ale ja take nepsal o motoru JTD ve stilu nebo maree, coz ty evidentne mas, ale o motoru JTD v puntu, ktery ma 80 koni a je opravdu velmi poruchovy, a vetsinou odejdou vstriky uz po 100 tis, nemam to jen tka z doslechu, cetl jsem o tom prave primo tady v poradne, doporucuji precist, jde prave o ten motor v puntu, ktery se nejak absolutne nepovedl, jinak vim, ze JTD ve stilu vydrzi pomerne hodne. Ale me ta recenze, myslim ze pana Vaculika, od nakupu punta v JTD opravdu odradila, protoze riziko pripadne opravy je velmi drahe, a prave u zminovaneho punta k te zavade dochazi hodne brzy, jiz okolo 100 tis, a to maji vsechn ynaftaky na bazaru