Miky napísal:
To ze auto prodava autorizovany servis s prokazatelnou servisni knizkou a servisni historii jeste neznamena, ze to to auto bohuzel ma. Osobne znam pripad nejmenovaneho servisy, nejmenovane znacky, kam nejmenovana firma prodala felicii s najezdem pres 350 tis. km a za tyden se felicie objevila v bazaru u zmineneho autorizovaneho dealera s najezdem 60 tis. km a servisni knizkou a dolozenou servisni historii... Ceskym prodejcum, jakymkoli bych neveril ani nos mezi ocima...
Jakkoliv mám své auto velmi rád a dopřávám mu nadstandardní péči, zcela nekritický vůči němu nejsem. Myslím, že minimálně na plastech v interiéru a zadní nápravnici by šlo velmi jednoduše poznat, kdyby byl tachometr stočený. Obé je totiž nevalné výdrže - plasty jsou tvrdé a zadní nápravnice na našich silnicích trpí, takže její silentbloky jsem vloni nechal vyměnit, když už bylo auto v servisu kvůli rozvodů. Pán, který měl auto přede mnou, byl šedesátník (TP snad nikdo nezfalšoval). Auto nejspíš nerozmazloval jako já, protože lehounce škrábnutý LZ blatník vůbec neřešil a pravděpodobně "chytnuté" levé zrcátko přilepil nějakým pofidérním lepidlem. Kromě jedné rýhy na palubní desce v místě, kde Italové trochu zapomněli, že klíče na kluzkém povrchu nedrží polohu jen tak, byl interiér téměř netknutý. Na zadních sedadlech snad nikdy nikdo neseděl a vezmu-li v úvahu opotřebení páček pod volantem a při koupi, odpovídají úměrně tomu, jak jsem je za dalších 25 tisíc km "ošmatlal" já. Prostě tomu stavu věřím a i kdyby nebyl pravdivý, koupě svého vozu nelituji. Jsem přesvědčen, že málo jetá auta existují, ale člověk musí mít štěstí, aby na ně natrefil.