0
späť
 

diskuze k tématu: Fiat Brava 1.6 16V - nemá výdrž jako Mercedes

kategórie zaradenia témy: italská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 11.03.2008 01:11, Pochyby
Ach jo, ještě by se snad dalo věřit tomu, že má auto z tohodle roku 22t km - ale už hůř se uvěří faktu, že při takovém nájezdu se někdo obtěžoval měnit rozvody - pročpak asi, jestlipak autíčko nebude mít těch kiláků o něco víc?
Jinak ke spotřebě - kdybyste měl atmosférickýho turbodiesela od Fiatu, tak si taky moc nepomůžete - spotřeba je tam cca 7,5l při kombinaci. Takže žádná sláva.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 11.03.2008 05:16, RE: Pochyby
anonym napísal:
Ach jo, ještě by se snad dalo věřit tomu, že má auto z tohodle roku 22t km - ale už hůř se uvěří faktu, že při takovém nájezdu se někdo obtěžoval měnit rozvody - pročpak asi, jestlipak autíčko nebude mít těch kiláků o něco víc?
Jinak ke spotřebě - kdybyste měl atmosférickýho turbodiesela od Fiatu, tak si taky moc nepomůžete - spotřeba je tam cca 7,5l při kombinaci. Takže žádná sláva.
To může být tím, že rozvody se dělaj buď dle doporučení výrobce a nebo po 10ti letech!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 11.03.2008 07:11,
Tak to je vzácnost narazit na tak staré a skoro nejeté auto. Ale zase na druhou stranu to taky není úplně ideální aby auto pořád jen stálo, to je kolikrát horší než kdyby jezdilo.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 11.03.2008 07:19, Bezpecnost
Hviezdicky su snad iba dve?!
http://www.euroncap.com/tests/fiat_brava_1998/32.aspx
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 11.03.2008 07:30, RE: Pochyby
anonym napísal:
Ach jo, ještě by se snad dalo věřit tomu, že má auto z tohodle roku 22t km - ale už hůř se uvěří faktu, že při takovém nájezdu se někdo obtěžoval měnit rozvody - pročpak asi, jestlipak autíčko nebude mít těch kiláků o něco víc?
Jinak ke spotřebě - kdybyste měl atmosférickýho turbodiesela od Fiatu, tak si taky moc nepomůžete - spotřeba je tam cca 7,5l při kombinaci. Takže žádná sláva.
atmosférickýho turbodiesela od Fiatu - takový jsem ještě neviděl a ta spotřeba asi těžko snad na přihuleném čerpadle. Happy
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 11.03.2008 07:35, RE: Pochyby
anonym napísal:
Ach jo, ještě by se snad dalo věřit tomu, že má auto z tohodle roku 22t km - ale už hůř se uvěří faktu, že při takovém nájezdu se někdo obtěžoval měnit rozvody - pročpak asi, jestlipak autíčko nebude mít těch kiláků o něco víc?
Jinak ke spotřebě - kdybyste měl atmosférickýho turbodiesela od Fiatu, tak si taky moc nepomůžete - spotřeba je tam cca 7,5l při kombinaci. Takže žádná sláva.
Promiňte, ale ten diesel nemůže snad být zároveň atmosférický (= nepřeplňovaný) a turbodiesel (= přeplňovaný turbodmychadlem) - ledaže by měl nefunkční turbodmychadlo...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 11.03.2008 07:41, 16V
Myslím, že u tohoto motoru je slabý zátah v nízkých otáčkách způsoben hlavně tím, že jde o motor výrazně krátkozdvihový, ale třeba se pletu
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 11.03.2008 08:30,
Take se priklanim k nazoru, ze auto, ktere uz v dobe koupe melo za sebou 9 let provozu, jen stezi mohlo mit jen 22 000 km. To by vychazelo na necelych 2 500 km rocne, tedy necelych 200 km mesicne. Ono i pri 122 000 km za tu dobu by se jednalo cca o 13 500 km rocne, coz neni mnoho. Stocenemu tachometru odpovida uz ta zminena vymena rozvodu, pricemz ani pri tomto stavu km neni velky problem udrzovat auto tak, aby vypadalo jako nove, pokud je o nej patricne postarano.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 11.03.2008 09:04, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Take se priklanim k nazoru, ze auto, ktere uz v dobe koupe melo za sebou 9 let provozu, jen stezi mohlo mit jen 22 000 km. To by vychazelo na necelych 2 500 km rocne, tedy necelych 200 km mesicne. Ono i pri 122 000 km za tu dobu by se jednalo cca o 13 500 km rocne, coz neni mnoho. Stocenemu tachometru odpovida uz ta zminena vymena rozvodu, pricemz ani pri tomto stavu km neni velky problem udrzovat auto tak, aby vypadalo jako nove, pokud je o nej patricne postarano.
Koupil jsem v roce 2004 téměř sedm let staré auto, shodou okolností také fiata. Auto z ČR od místního autorizovaného prodejce, s prokazatelným servisem. A nájezd, také prokazatelný? 24 tisíc kilometrů. No a v minulém roce, v deseti letech stáří vozu, jsem měnil, jak doporučuje výrobce, rozvody. Auto tehdy mělo najeto 50 718 km. Kdybych s autem ale prvního půl roku po koupi nedojížděl denně do školy a po maturitě si tříměsíční prázdniny neužíval za volantem, byl by hned nájezd o 12 tísíc kilometrů menší. Věřím, že u nás i v Německu jsou stále auta, která jezdí jen v létě, a to hlavně na nákup do nejbližšího supermarketu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 11.03.2008 09:05, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Take se priklanim k nazoru, ze auto, ktere uz v dobe koupe melo za sebou 9 let provozu, jen stezi mohlo mit jen 22 000 km. To by vychazelo na necelych 2 500 km rocne, tedy necelych 200 km mesicne. Ono i pri 122 000 km za tu dobu by se jednalo cca o 13 500 km rocne, coz neni mnoho. Stocenemu tachometru odpovida uz ta zminena vymena rozvodu, pricemz ani pri tomto stavu km neni velky problem udrzovat auto tak, aby vypadalo jako nove, pokud je o nej patricne postarano.
mno, tak nám stojí u bábinky v garáži Škoda 130 rok tuším 86 a má najeto 27.200km, auto vypadá jakoby vyjelo z továrny. Bábi s dědou s tím jezdili jen 16km na chatu a zpět. Děda deset let po smrti a auto se jen pravidelně protáčí, bábinka ho prodat nechce a my všichni v rodině auta máme. Takže i takový může být osud, nemusí jít nutně o stočený tacho.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 11.03.2008 09:14, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Take se priklanim k nazoru, ze auto, ktere uz v dobe koupe melo za sebou 9 let provozu, jen stezi mohlo mit jen 22 000 km. To by vychazelo na necelych 2 500 km rocne, tedy necelych 200 km mesicne. Ono i pri 122 000 km za tu dobu by se jednalo cca o 13 500 km rocne, coz neni mnoho. Stocenemu tachometru odpovida uz ta zminena vymena rozvodu, pricemz ani pri tomto stavu km neni velky problem udrzovat auto tak, aby vypadalo jako nove, pokud je o nej patricne postarano.
Nevím, kterej ňouma by měnil při 22tis km rozvody. Těm nic bejt nemůže.
Maximálně dát novej řemen, aby neprdnul.
Málo jetý auto se dá najít, u dovozu bych o tom však silně pochyboval, ale není to nemožné.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 11.03.2008 09:17, RE: Pochyby
Kýchal napísal:
Promiňte, ale ten diesel nemůže snad být zároveň atmosférický (= nepřeplňovaný) a turbodiesel (= přeplňovaný turbodmychadlem) - ledaže by měl nefunkční turbodmychadlo...
Pardon, špatně jsem se vyjádřil, myslel jsem přeplňovaného turbodiesela..) (a pak piště něco o půlnoci) Atmosferický diesel se do Bravy dával ale taky, jestli se nepletu. Jinak jedná se o 1,9TDS 74kW, ne o JTD. A na spotřebě trvám, tohle opravdu není úspornej motor - jednak podložený vlastní zkušeností, jednak vycházím z diskuze s pár mechanikama, s kterýma jsem to probíral..) (ale je to docela držák, to je fakt). Na dlouhý cesty ale spotřeba o 1-1,5l leze dolů, takže mu svědčí spíš dálnice.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 11.03.2008 09:42, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Nevím, kterej ňouma by měnil při 22tis km rozvody. Těm nic bejt nemůže.
Maximálně dát novej řemen, aby neprdnul.
Málo jetý auto se dá najít, u dovozu bych o tom však silně pochyboval, ale není to nemožné.
TAky sem přesvědčený, že to auto má najeto možná 220 000 km. Pak se i vysvětluje to porovnání s Mercedesem. Pokud pak amjitel porovná auto s 30 000 km a 230 000 km, pak je jasné, že ten Mercedes vypadá jako super odolný.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 11.03.2008 10:07, Odlesk
Mám Citroena Xsaru I, auto je ze stejné doby jako tento Fiat. Mnoho majitelů také řešilo odlesk palubky v předním skle a vyřešili to polarizovanými brýlemi. Funguje to prý bezvadně.
Možná že by to bylo možné řešení.
Ať si o tomto autě myslí kdo co chce - myslím Fiat, mně se líbí a rozhodně bych ho volil raději než některé malé auto. Dostal se mi do rukou servisní manuál a když jsem viděl čím vším je toto auto vybaveno tu občasnou výměnu nějakého čepu nebo jiného dílu podvozku bych mu vzhledem k pořizovací ceně odpustil, díly ny Fiaty jsou relativně levné.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 11.03.2008 10:43, RE: Pochyby
anonym napísal:
Ach jo, ještě by se snad dalo věřit tomu, že má auto z tohodle roku 22t km - ale už hůř se uvěří faktu, že při takovém nájezdu se někdo obtěžoval měnit rozvody - pročpak asi, jestlipak autíčko nebude mít těch kiláků o něco víc?
Jinak ke spotřebě - kdybyste měl atmosférickýho turbodiesela od Fiatu, tak si taky moc nepomůžete - spotřeba je tam cca 7,5l při kombinaci. Takže žádná sláva.
Atmosferický turbodisel?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 11.03.2008 10:52, RE: Pochyby
anonym napísal:
Pardon, špatně jsem se vyjádřil, myslel jsem přeplňovaného turbodiesela..) (a pak piště něco o půlnoci) Atmosferický diesel se do Bravy dával ale taky, jestli se nepletu. Jinak jedná se o 1,9TDS 74kW, ne o JTD. A na spotřebě trvám, tohle opravdu není úspornej motor - jednak podložený vlastní zkušeností, jednak vycházím z diskuze s pár mechanikama, s kterýma jsem to probíral..) (ale je to docela držák, to je fakt). Na dlouhý cesty ale spotřeba o 1-1,5l leze dolů, takže mu svědčí spíš dálnice.
Ty opravdu nevis co pises. "preplnovany turbodiesel", "TDS je atmo a JTD turbo". A dovrsis to intelektualni diskuzi s mechanikama :)))))))))) LOL...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 11.03.2008 11:20, přívěs
Teda,dát za takovýho kocourka 15 metrákový přívěs-docela odvaha. Uvědomuješ si člověče,že tím ohrožuješ bezpečnost nejen svojí,ale i ostatních??!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 11.03.2008 12:36, RE: Pochyby
anonym napísal:
Ach jo, ještě by se snad dalo věřit tomu, že má auto z tohodle roku 22t km - ale už hůř se uvěří faktu, že při takovém nájezdu se někdo obtěžoval měnit rozvody - pročpak asi, jestlipak autíčko nebude mít těch kiláků o něco víc?
Jinak ke spotřebě - kdybyste měl atmosférickýho turbodiesela od Fiatu, tak si taky moc nepomůžete - spotřeba je tam cca 7,5l při kombinaci. Takže žádná sláva.
Co porad mate s vymenou rozvodu? Zvlaste pokud ten Fiat jezdil do autorizovaneho servisu tak pro vymenu mate bud stav KM nebo STARI. Ja kdyz jsem koupil Punto, tak melo najeto 38 tis km na 6 let stari. A kdyz se rozbila vodni pumpa (pohanena rozvody) tak jsem to rovnou nechal udelat i s rozvody, protoze stejne to nabihalo uz na 7 rok stari, takze by se museli casem menit bez ohledu na stav KM. Jinak Porad je nekolik lidi, co maji auta opravdu jen na chatu ci na nakup. Druha vec pak je, jak je auto zajete, kdyz vetsinou stalo. Skodovka 120 co jsem dostla od strejdy na 20 let stari mela rovnych 100 tis km a taky ji koupil jako novou a pak jsem ji dostla ja. Takze menene rozvody jsou normalni, zvlaste v zapadnich zemich, kde se dodrzuji intervaly
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 11.03.2008 12:49,
Podvozek Bravy se dá popsat jakkoli, jen ne jako tvrdý.
Ve skutečnosti je velmi konfortní na klidnou jízdu. Autor článku zřejmě koupil Bravu s upraveným podvozkem. (Což mimochodem snižuje pravděpodobnost, že by měl takový vůz při koupi najeto 22 000.)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 11.03.2008 14:15, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Podvozek Bravy se dá popsat jakkoli, jen ne jako tvrdý.
Ve skutečnosti je velmi konfortní na klidnou jízdu. Autor článku zřejmě koupil Bravu s upraveným podvozkem. (Což mimochodem snižuje pravděpodobnost, že by měl takový vůz při koupi najeto 22 000.)
...a nebo tam má blbý kola
reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.