Ráďa napísal:
1) Klasická pojistka řidiče pro toho kdo má více aut, to zní rozumně !!! Protože pokud má nějaký nadšenec doma Cadillac, Omegu a S-klasse tak každý rok vyhodí 30tis komínem.
2) taky je pecka to, že když má někdo drahé ale starší auto, tak vám nebudou chtít uznat plnohodnotný značkový servis ale jen cenu nějakých dílů z vrakáče. Což bouračka a následný servis (zejména od tuzemských umělců) je zásah a znehodnocení auta tak jako tak i kdyby tam namontovali nevím co.
3) když někdo pojede bez poji...
Nevim proc to tak je, ze pokud zastavite na svetlech bez ruceni a nabouraji vas zezadu, ale pravda je ta, ze nemate na silnici co delat a tim padem by do vas nikdo nenaboural. Hypoteza, ze bych tedy naboural jine auto je bezpredmetna. Nemate tam co delat, takze jedete do provozu na vlastni riziko. Jinak jsem se chtel zeptat, jak to je, kdyz mam auto, napriklad 7 let stare, bud ho opravi servis nebo pres rozpocet sam, ale kdo me zaplati ztratu pri prodeji tim, ze auto bylo v minulosti havarovane? Urcite hodnota klesne, nekdy se objevi problemy, ktere se pak tezko dokazuji, ze byli zpusobene nehodou: problemy s elektronikou, nebo ze nejde uz geometrie seridit, nebo ze casem zacne neco reznout atd. Takze skodny budu nakonec ja, pokud prodavam auto v minulosti havarovane, i kdyz ne vlastni vinou?