mikes napísal:
Jeste jsem nevidel auto, ktere by melo o 20% horsi cas zrychleni 0-100 a melo lepsi zrychleni z 60-100 nebo 80-120, tak zkuste prestat blouznit, proste indikator to je, s tim nic nenadelate.
ad 1+2) mozna byste nemela tak slepe papouskovat co vam nekdo bulikuje a trochu pouzivat vlastni hlavu
ad 3) tak jsem se podival na zrychleni 2.2 HDI 170PS v porovnani s 2.0TDi 170PS (Passat) a Mondeo 2.2 obdobny vykon a C5 na tom byla jak ve zrychleni 0-100 tak v pruznem zrychleni nejhur. A to byly dokonce ...
Indikátor? - jistě!
Já JEN že to až TAK "důležitý" údaj (jak si hodně lidí myslí) zas NEní ...
O 20% "horší čas? S čím srovnáváme? Popravdě těch cca dvoulitrových dieslů s automatem až tak moc není ...
V té první větě máte pravdu (jen) ČÁSTEČNĚ ... to je TO na co jsem chtěla upozornit, vůz který je "udělán" (zpřevodován) na PRIMÁRNí účel ,aby zrychlení 0-100 "pěkné" bylo (to bohužel NEní vtip, už tu byly i "úlety" kdy vůz PŘESNĚ na pravidla EuroNCAP zkonstruován byl a jinak ... smutné, ale TAK to "chodí/bývá", v TAKovém světě žijeme), tak v některých zrychleních (elasticitě - v reálu předjíždění) NEmusí být "až tak" ...
Stejně tak je "rozumnější" např. mít o něco "nižší" max. rychlost a "umožnit" tak "živější" chování motoru/vozu někde "níže" - to jsem NEřekla příliš "odborně", ale "taknějak" to "platí/funguje" ..
ad 1+2) to bylo HLOUPOUČKÉ (od vás) - já vlastní hlavičku (mozeček) tuatam použiji a radit si nechávám a rady poslouchám od lidí kteří svému oboru "rozumnějí" (na mou "zábavičku" č. 1 mám profesora/muzikologa z UK) - že VY zrovna ty (toho) které na mysli mám NEchcete poslouchat - spíš VAŠE chyba ,-)
ad 3) to klidně VĚŘíM, také je "nejtlustší" tedy "nejtěžší" - já VíM proč "preferuji" co "preferuji" a mám to docela "praxí ověřené" - nejprve ZKUSTE a PAK hodnoťte .... a spíše na NĚMECKÉ testy se dívejte ... doporučuji ..
Jste-li "mladší" ročník - CHÁPU, že vás něco jako C5 NEbere - já kdybych Citroën BX (či co to tehdy bylo) k 18tinám dostala, také bych nadšena NEbyla (no spíše "na mrtvici" bych byla .-)... ale MÁ teorie praví, že "sportovně" laděný vůz má být spíše "nižší střední třídy" (ostatně PROTO mé oblíbené vozy WRC jsou TÉTO kategorie - nebo "protažené" ještě menší - viz fabia - neb v té střední to už "sport" prostě NEní .... a věřte/nevěřte v dobře zajetém STAŘIČKÉM V6 3.0 to "nandáte" většině ... a ani na německé dálnici nejste "outsider", resp. "ujede" vám opravdu jen HODNĚ málo aut - JAK působí "číslíčkově" - to raději rozebírat nebudem - to bych "NEokecala" ,-)
ad 3) s automatem by to možná i "lepší" bylo - ten Aisin je opravdu DOST povedený ... (používá ho Lexus - pravda, 8mi stupňovou variantu, tady "jen" 6)
ad 7) Já česky (pochopitelně) umím docela "gut" (což ale, po té době, sám víte), ale NEbaví mne "jen" tak "obyčejně" psát - toho mám DOST v práci - tady se BAVÍM (odreagovávám)
Pěkný den