0
späť
 

diskuze k tématu: Citroën C5 Break 2.2 HDi - je úspornější než 2.0 TDI? - test spotřeby

kategórie zaradenia témy: francouzská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 19.06.2007 15:52, RE: no potěš
Petr - TipCars.com napísal:
Ono srovnávání aut stejné kategorie je ošemetné. Například SDA-CIA řadí Octavii po bok testované C5. Osobně bych Octavii zařadil o třídu níže...
Myslím, že jistě zajímavé by bylo porovnání spotřeby u vozů napříč celým spektrem obchodních tříd. Tím myslím porovnat například benzínový tříválec s nízkým objemem se silnějším čtyřválcem a třeba i šestiválcem. Na stejné trase by bylo zajímavé sledovat, jak nízkoobjemové motory nemusí být vždy úsporné, jak se řada řidičů milně domnívá...
Tohle si neodpustím: ty se zase zjevně "milně" domníváš, že mylně souvisí s "milovat" ((.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 19.06.2007 16:00, RE: no potěš
anonym napísal:
Teď zbývá nalítat 250.000km a který motor vydrží více bez oprav...osobně si myslím, že u TDi se vymění 1x váha vzduchu, u HDi to bude turbo i vstřikovače.....
Tak to si nemyslím.Mám 406 HDI najeto cca 463.850 km na voze jsou původní vstřikovače,turbo i čerpadlo.Jediná závada po dobu provozu - podavací čerpadlo v palivové nádrži.Věřím tomu že dalších 300.000 najedu.Motor nemá žádnou spotřebu oleje!!! A při - 20°C startuje na poprve.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 19.06.2007 17:20, RE: no potěš
anonym napísal:
Tak to si nemyslím.Mám 406 HDI najeto cca 463.850 km na voze jsou původní vstřikovače,turbo i čerpadlo.Jediná závada po dobu provozu - podavací čerpadlo v palivové nádrži.Věřím tomu že dalších 300.000 najedu.Motor nemá žádnou spotřebu oleje!!! A při - 20°C startuje na poprve.
Takze neni tedy treba se obavat prvnich HDI? Jakou mate spotreu pri jizde na spotrebu rekneme pri ustalene rychlosti 100 a 130 - 140? Docela se divim, ze vstriky vydrzeli tak dlouho. Je schopne TDCI v mondeo po faceliftu najet taky 300 na jedny vstriky pokud jezdim pouze na na naftu od Shel, OMW a benzina? Nebo u TDCI je to absolutne nemyslytelne?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 19.06.2007 19:39, RE: objektivnost měření.
anonym napísal:
...dojem co je lepší a co horší si může každý udělat úplně sám na základě naměřených údajů a dat.. co bych teda určitě trochu řešil je způsob měření spotřeby "dotankováním do plné" - obzvláště jestliže se jedná o test spotřeby. Mám konkrétně vyzkoušeno že je to trochu nepředložený myslet si že pistole u pumpy vypne ve stejný okamžik dvakrát při dvou čepováních. Je tam spousta vlivů a při měření spotřeby na 50km je to cca 5 litrů tzn že chyba o půl litru je chybou o 10%. Skoro bych řekl že je až...
Hele, to jsou blbosti. Každému musí být jasné, že tyto testy jsou orientační . Nelze změřit přesnou spotřebu. každý řidič jezdí jinak, každý motor jede jinak, jinak se zajede....... a milion dalších věcí. Jen Trottli se nekonečně přou s redakcemi testů přesnosti a objektivnosti. Jak. Já mám taky pomalu 5-metrové auto ( 2,4 JTD) a spotřeba? Město 7 - 9l, dálka 5,5 - 6,5l . Jet konstantí spotřebou třeba 6,2 opravdu jezdit nejde. Nechápu, přít se o dvě deci.........
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 19.06.2007 21:14, Jak hodnoty spotřeby, tak výkonu odpovídají i E270CDI
při čemž těch 10 litrů je u Mercedesa teprve při rychlosti 190-200 na dálnici možných. Pokud jde o pohodlí, rozměry atd. jsou oba vozy velmi srovnatelné.
Zajímavé bude, jak se bude chovat C5 s 400 tisíci kilometry a 8 roky na zádech, o Mercedesu je známo, že je ještě velmi spolehlivý.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 20.06.2007 15:23, Maločeši
anonym napísal:
při čemž těch 10 litrů je u Mercedesa teprve při rychlosti 190-200 na dálnici možných. Pokud jde o pohodlí, rozměry atd. jsou oba vozy velmi srovnatelné.
Zajímavé bude, jak se bude chovat C5 s 400 tisíci kilometry a 8 roky na zádech, o Mercedesu je známo, že je ještě velmi spolehlivý.
C5 zase velikosti a vyššího objemu motorů ..."

Vážený, jaké máte proboha technické vzdělání ? S bídou maturu co ? Nic ve zlém, ale za takovéhle obecné bláboly byste třeba u profesora Macka na ČVUT vyletěl u zkoušky jak čert z elektriky.

Proč za každou cenu srovnáváte jablka a hrušky a ještě blbě ?

GRRR
Tak to mne dostalo. Chudý malý snaživý Šikl v kraťasech z tržnice, žádný hulvát ale hodný přičilnlivý skromný kluk, se prostě pokouší v rámci maximálně omezených možností přinést maximálně objektivní srovnání. Nadutý vysokoškolký hluvát se tu do něj naváží. Milý hulváte, přijď, zaplať 30 tisíc a odměříme ti to trojicí Flowtroniců (konkrétně u tohoto dieselu dost velký problém kvůli dvojici návratových větví, jedné z objemového ventilu na čerpadle, druhé z přepadu vstřikovačů) a GPS, změříme stoupání trati, započteme korekce na kvalitu povrchu. Neboj se, umíme to určitě lépe než ty. Ale nikdo Šiklovi žádných 30 tisíc Kč nedá, víš. Chodil bys sem, kdyby tady byla všechna auta odměřená dle technických norem EHK a placené členství tady stálo 500 Kč na měsíc? Určitě ne. Tak tady je informace, kterou lze vyrobit s náklady umořitelnými reklamním příjmem a poskytovat lidem jako seš ty zdarma. Málokdy někomu tykám, ale nadutcům a hulvátům vždy.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 20.06.2007 16:46, RE: Maločeši
Martin Vaculík napísal:
C5 zase velikosti a vyššího objemu motorů ..."

Vážený, jaké máte proboha technické vzdělání ? S bídou maturu co ? Nic ve zlém, ale za takovéhle obecné bláboly byste třeba u profesora Macka na ČVUT vyletěl u zkoušky jak čert z elektriky.

Proč za každou cenu srovnáváte jablka a hrušky a ještě blbě ?

GRRR
Tak to mne dostalo. Chudý malý snaživý Šikl v kraťasech z tržnice, žádný hulvát ale hodný přičilnlivý skromný kluk, se prostě pokouší v rámci maximálně omezených možností přinést maximálně obje...
Musím se smát, jací šťouralové sem chodí a čeho všeho se chytají. Z praxe znám, že vzdělání buď z někoho vyzařuje (z projevu,kultivovanosti a slušnosti) a kdo tímto nedisponuje musí zkrátka na své vzdělání upozornit, aby to každý jako věděl.

Například v zahraničí se tituly ani neuvádějí, pokud to situace nežádá (služební jednání, konference a td.)

No a hlavně tady nikdo není z donucení, pokud se někomu nelíbí články, názory, recenze, tak může mazat jinam, nebo věcně a slušně argumentovat, že tomu tak není.

Poslední dobou mi to tady přijde, že zde jen každý číhá až někdo něco řekne, aby mu hned mohl oponovat, vznáší se tu jakási koncernová paranoidní nálada. Kdokoliv si dovolí srovnávat něco se Škodárnou, tak je ihned zle. Vzpomínám za komančů, kdy měl skoro každý Š 120 se srovnávalo každé auto se škůdkou a nikomu to nevadilo. Co se to lidi děje? Vždyť vám ty okřídlené šípy nikdo nebere.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 20.06.2007 23:42, RE: no potěš
edmund napísal:
Do chlapce mám bohužel skutečně daleko, i když v tomto případě to byl spíše jen zoufalý pokud dodat váhu svým vysněným arguentům a pokus o urážku. Prostě poku máš znalosti takové, že jsi rozdíly mezi Škodou 100 a Octávií Scout shrnul do plastů a kol, pak je jakákoli debata zbytečná. Kolega si po Xsaře ( mimochodem je mnohem vlíže Octávii než C5 ) koupil Octávii 4x4 a jediné za co by měnil je 4kolový Passat kvůli prostoru. A rozodně to není člověk, který by si nemohl dovoli 10 takových C5 nebo au...
Pokus o urážku to rozhodně nebyl, ale pokud si vztahovačný tak proti gustu......sice nevím kolik ti je, ale jako pubertální výrostek si se projevil především skvělou češtinou........nejsem učitel ČJ ani zbytečný rýpal, ovšem udělat chybu v každém třetím slově, to už je výkon......tímto debatu končím, protože po gramatické stránce nejsi schopen se vyjádřit přesvědčivě a o té technické už vůbec ne........(zřejmě opravdu ten marketing působí).........kdysi tady pan Vaculík psal něco o poučování ze strany "pupkatých pivních tatíků".......že by tvůj případ??
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 02.12.2007 18:12, RE: no potěš
anonym napísal:
Tak to si nemyslím.Mám 406 HDI najeto cca 463.850 km na voze jsou původní vstřikovače,turbo i čerpadlo.Jediná závada po dobu provozu - podavací čerpadlo v palivové nádrži.Věřím tomu že dalších 300.000 najedu.Motor nemá žádnou spotřebu oleje!!! A při - 20°C startuje na poprve.
A to si ten troubela s TDI nikdy neuvedomí, lebo pre neho je dogma TDI alles Super.
reagovať
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.