0
späť
 

diskuze k tématu: Citroën C5 2,2 HDI 16V EXCLUSIVE BREAK

kategórie zaradenia témy: francouzská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 27.12.2006 08:17, asistencni sluzba
kdyz sem mel kdysi auto z AAA, tak sem volal asistencku i ve tri rano a prijeli....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 27.12.2006 08:25, nájezd
No průměr nájezdu 200 km / den včetně všech svátků.... to je docela síla.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 27.12.2006 09:16, Na mladé auto hodně investic
Skoro 90000km za rok je hodně, ale stejně tak hodně je i 26000kč za opravy během roku. To jsem za opravy auta nedal nikdy. (octavia 1.6, najeto 250000km, r.v. 1997).
Čekám, že mě zase někdo napadne, že se auta nedají srovnávat v pohodlí a v bůhvíčemještě, ale Octávka mi nikdy nezastavila a mimo běžný servis do něj nikdy nemusela.
Sám bych do auta nikdy nechtěl ani filtr částic, se kterým jsou po letech jenom potíže a sám pisatel je mi toho důkazem.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 27.12.2006 10:12, RE: Na mladé auto hodně investic
Petr napísal:
Skoro 90000km za rok je hodně, ale stejně tak hodně je i 26000kč za opravy během roku. To jsem za opravy auta nedal nikdy. (octavia 1.6, najeto 250000km, r.v. 1997).
Čekám, že mě zase někdo napadne, že se auta nedají srovnávat v pohodlí a v bůhvíčemještě, ale Octávka mi nikdy nezastavila a mimo běžný servis do něj nikdy nemusela.
Sám bych do auta nikdy nechtěl ani filtr částic, se kterým jsou po letech jenom potíže a sám pisatel je mi toho důkazem.
Do "Oktávky" 1,6 filtr pevných částic opravdu dát nejde, z toho strach mít nemusíš
Jinak pro ty, kterým alespoň trošku záleží na tom co budou dýchat jejich děti, je filtr pevných částic vítaná věc.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 27.12.2006 10:13, RE: Na mladé auto hodně investic
Petr napísal:
Skoro 90000km za rok je hodně, ale stejně tak hodně je i 26000kč za opravy během roku. To jsem za opravy auta nedal nikdy. (octavia 1.6, najeto 250000km, r.v. 1997).
Čekám, že mě zase někdo napadne, že se auta nedají srovnávat v pohodlí a v bůhvíčemještě, ale Octávka mi nikdy nezastavila a mimo běžný servis do něj nikdy nemusela.
Sám bych do auta nikdy nechtěl ani filtr částic, se kterým jsou po letech jenom potíže a sám pisatel je mi toho důkazem.
Jistě, ony Octávie jsou specilistky (a celý koncern) na zamořování životního prostředí. Bursík je sice blb, ale pane, vy jste mnohem větší... Řekl bych megasuoerblb. Takže já bych řešení měl... Kdo chce jezdit ve škodovce ať si jezdí.. Ale zavedl bych ekologickou daň tak jako je tomu i jinde. A nebo bych tomu zakázal vjezd do města...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 27.12.2006 10:46, RE: Na mladé auto hodně investic
wolff napísal:
Jistě, ony Octávie jsou specilistky (a celý koncern) na zamořování životního prostředí. Bursík je sice blb, ale pane, vy jste mnohem větší... Řekl bych megasuoerblb. Takže já bych řešení měl... Kdo chce jezdit ve škodovce ať si jezdí.. Ale zavedl bych ekologickou daň tak jako je tomu i jinde. A nebo bych tomu zakázal vjezd do města...
Tahle debata je trochu off topic. To už bys mohl chtít ekologickou daň pro letadla - když vzlétává 747, je to jako kdyby nastartovalo najednou 240 tisíc osobních aut... Stačí se podívat na vesnice, čím vším tam lidé topí... mě osobně filtr pevných částic pálí mnohem míň, než když někdo dává do kamen PET láhve.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 27.12.2006 10:59, RE: Na mladé auto hodně investic
wolff napísal:
Jistě, ony Octávie jsou specilistky (a celý koncern) na zamořování životního prostředí. Bursík je sice blb, ale pane, vy jste mnohem větší... Řekl bych megasuoerblb. Takže já bych řešení měl... Kdo chce jezdit ve škodovce ať si jezdí.. Ale zavedl bych ekologickou daň tak jako je tomu i jinde. A nebo bych tomu zakázal vjezd do města...
Přesně takovouhle reakci jsem čekal. Já chtěl pouze říct, že se mi zdá 26000kč/rok za opravy hodně. Toť vše.
Že do benzínového auta se filtr pevných částic nedává vím taky.
Takový "megasuoerblb" jak píše wolff taky nejsem. Nevím jak moc škodí Octavie (a nejen ty), které plní Euro4 životnímu prostředí.
Myslím, že daleko větší zátěží jsou stará auta, která nemají ani katalyzátor a kterých je u nás víc než dost. Pak Avie, Liazy a jiné náklaďáky. A co třeby lidi co topí uhlím? Elektrárny? Letecká doprava?
Vlaky na naftu jsou taky určitě ekologické, co?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 27.12.2006 11:32, RE: Na mladé auto hodně investic
Petr napísal:
Přesně takovouhle reakci jsem čekal. Já chtěl pouze říct, že se mi zdá 26000kč/rok za opravy hodně. Toť vše.
Že do benzínového auta se filtr pevných částic nedává vím taky.
Takový "megasuoerblb" jak píše wolff taky nejsem. Nevím jak moc škodí Octavie (a nejen ty), které plní Euro4 životnímu prostředí.
Myslím, že daleko větší zátěží jsou stará auta, která nemají ani katalyzátor a kterých je u nás víc než dost. Pak Avie, Liazy a jiné náklaďáky. A co třeby lidi co topí uhlím? Elektrárny? Letecká do...
Spíš bych se zabýval množstvím závad, než tím, koli,k stály. Když ti odejde díl za 25000Kč, tak kvůli tomu z auta přece neuděláš nespolehlivou mrdku. Všechno má svou životnost a jednou to zhasne, prostě máš smůlu, že to lehne, když si vlastníkem zrovna ty. je to u všech značek a nemá smysl se tím dál zabývat. Můžeš sice říct 26000 Kč za rok, ale taky si můžeš říct 26000Kč na 90tis km a to už určitě vypadá jinak, ne ? Takže příznivci Citroenu buďte v klidu, je to prostě složitý auto se spoustou vychytávek, mají o 30% dílů víc, než "běžná" auta, tudíž i pravděpodobnpost výskytu závad se úměrně zvyšuje. Vše je otázkou kvalitní poctivé údržby. Vše vám vynahradí jízdní komfort, který se nedá srovnat s jinými vozy bez hydropneumatického odpružení. Nutno dodat, že od dob Citroenu BX s hydraulikou problémy nebývají, ta je opravdu dost spolehlivá. S ostatními závadami se setkáte i u jiných aut. A jinak Octávii z roku 97 a Citroen C5 nemá smysl srovnávat, je to srovnání nesrovnatelného. Octávia je prostě jednoduché auto. Taky mě přijde brečení nad závadami už trošku nudné, kupujeme si ojetá auta a musíme s tím prostě počítat. Částečně to můžeme eliminovat pečlivým výběrem, ale ruku na srdce, kolik z nás má takové diagnostické schopnosti aby poznal vady během krátké zkušební jízdy a stepováním bazaristů za zády, k tomu si přidejte jejich přihlouplé autíčkářské kecy a opravdu nemáte nejlepší podmínky pro dobrý nákup. Shrnuto podtrženo, C5 klidně, nebojte se jí, ale vemte si kvýběru někoho, kdo Citroeny zná.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 27.12.2006 12:42, Mondeo
Taky jsem chtel C5 kombi ve se stejnym motorem jako autor, vybava je opravdu perfektni a cena u ojeteho citroenu take, ale nakonec jsem musel uznat, ze existuje jeste jedno auto za temer stejne penize, s velice podobnou stedrou vybavou a tou je Ford Monedo. Nakonec jsem od C5 upustila na jare budu kupvoat mondeo 2,0 TDCI 96kw 130 koni s 6ti stupnovou rpevodovkou, samozrejmne vyrobenou po 2/2003 kdyz motor uz je odolnejsi. Takze z nizsiho obsahu mam stejny vykon jako 2,2 HDI, nema filtr pevnyhc castic a jeste k tomu 6ti kvalt. Auto je stejne velike, ale podle me o neco hezci, ale mene komfortni, je zas takove sportovni. To zalezi na tom, co komu vyhovuje.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 27.12.2006 15:10, RE: Mondeo
Martin napísal:
Taky jsem chtel C5 kombi ve se stejnym motorem jako autor, vybava je opravdu perfektni a cena u ojeteho citroenu take, ale nakonec jsem musel uznat, ze existuje jeste jedno auto za temer stejne penize, s velice podobnou stedrou vybavou a tou je Ford Monedo. Nakonec jsem od C5 upustila na jare budu kupvoat mondeo 2,0 TDCI 96kw 130 koni s 6ti stupnovou rpevodovkou, samozrejmne vyrobenou po 2/2003 kdyz motor uz je odolnejsi. Takze z nizsiho obsahu mam stejny vykon jako 2,2 HDI, nema filtr pevnyhc ...
Jak říkáš, je to otázka toho, co komu vyhovuje. Jen upřesním, že stejný motor můžeš mít i u C5. 2.0 TDCi u Fordu = 2.0 16V HDI u Citroenu. Ford a Citroen vyvíjí dieselové motory společně...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 27.12.2006 15:31, RE: Mondeo
Vl. napísal:
Jak říkáš, je to otázka toho, co komu vyhovuje. Jen upřesním, že stejný motor můžeš mít i u C5. 2.0 TDCi u Fordu = 2.0 16V HDI u Citroenu. Ford a Citroen vyvíjí dieselové motory společně...
Petr má pravdu, neblekotejte tady o filtrech pevných částic a o tom, jak škodí, nebo neškodí octavia když stále nejrozšířenějším autem na našich silnicích je podle statistik škoda 105,120 a pak favorit.... 26tisíc na opravy za rok mi připadá taky silná káva...to budu radši jezdit bezproblémovou octavií jako Petr...zdar...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 27.12.2006 16:36, Citroen C5 1,8i 16v
Nevíte někdo jak je spolehlivý u C5 motor 1,8 16v benzín?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 27.12.2006 18:42, RE: Mondeo
Vl. napísal:
Jak říkáš, je to otázka toho, co komu vyhovuje. Jen upřesním, že stejný motor můžeš mít i u C5. 2.0 TDCi u Fordu = 2.0 16V HDI u Citroenu. Ford a Citroen vyvíjí dieselové motory společně...
Stejný motor u citroenu mít mylsím nemůžeš, tohle byl ještě snad výhradně motor z produkce ford. Hlavně ukažte mi citroena s obsahem 2,0 nafta a vykon 130 koní? pokud vim, až nový model C5 dostal výkonější motor 2,0 ale ten měl 136 koní. Tyto motry by tedy měli být výhradně fordovy, s PSA začal až později dělat morory
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 27.12.2006 20:14, vodní pumpa
Můžeš prosím napsat, ve kterém servisu ti dělali ty rozvody??? Nechápu, co to je za idiotský autorizovaný servis, který při rozvodech nevymění vodní pumpu, nebo to minimálně nedoporučí... To bych čekal někde v garáži, ale ne u autorizovaného dealera.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 27.12.2006 20:26, RE: Na mladé auto hodně investic
Tom napísal:
Spíš bych se zabýval množstvím závad, než tím, koli,k stály. Když ti odejde díl za 25000Kč, tak kvůli tomu z auta přece neuděláš nespolehlivou mrdku. Všechno má svou životnost a jednou to zhasne, prostě máš smůlu, že to lehne, když si vlastníkem zrovna ty. je to u všech značek a nemá smysl se tím dál zabývat. Můžeš sice říct 26000 Kč za rok, ale taky si můžeš říct 26000Kč na 90tis km a to už určitě vypadá jinak, ne ? Takže příznivci Citroenu buďte v klidu, je to prostě složitý auto se spoustou v...
Tome, jsem rád, žes to napsal za mě. Je to prostě přesně tak, jak jsi napsal. K tomu není co dodat. Měj se
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 28.12.2006 21:24, RE: Mondeo
Martin napísal:
Taky jsem chtel C5 kombi ve se stejnym motorem jako autor, vybava je opravdu perfektni a cena u ojeteho citroenu take, ale nakonec jsem musel uznat, ze existuje jeste jedno auto za temer stejne penize, s velice podobnou stedrou vybavou a tou je Ford Monedo. Nakonec jsem od C5 upustila na jare budu kupvoat mondeo 2,0 TDCI 96kw 130 koni s 6ti stupnovou rpevodovkou, samozrejmne vyrobenou po 2/2003 kdyz motor uz je odolnejsi. Takze z nizsiho obsahu mam stejny vykon jako 2,2 HDI, nema filtr pevnyhc ...
Nechci nějak zrazovat od koupě Fordu Mondeo, mě osobně také zaujal, ale prý nemá pozinkovanou karoserii a tudíš docela reziví... Už i tady ve Zkušenostech uživatel někdo psal, že mu reziví dveře atd.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 28.12.2006 22:02, RE: Mondeo
Radim napísal:
Nechci nějak zrazovat od koupě Fordu Mondeo, mě osobně také zaujal, ale prý nemá pozinkovanou karoserii a tudíš docela reziví... Už i tady ve Zkušenostech uživatel někdo psal, že mu reziví dveře atd.
Ford Mondeo nemá pozinkovanou karoserii :D
To byl ten nejlepší vtip který jsem teďka o svátkách četl, když má pozinkovanou karoserii předochozí generace, tak ta nová asi ne....
musíš koupit auto se serviskou a potom si to nechat vyměnit - zadarmo
musíš uvažovat Třeba to potom někde dotáhneš
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 28.12.2006 22:04, RE: Mondeo
Pepíno napísal:
Ford Mondeo nemá pozinkovanou karoserii :D
To byl ten nejlepší vtip který jsem teďka o svátkách četl, když má pozinkovanou karoserii předochozí generace, tak ta nová asi ne....
musíš koupit auto se serviskou a potom si to nechat vyměnit - zadarmo
musíš uvažovat Třeba to potom někde dotáhneš
Asi jsem Forda moc přechválil, není to zas taková pecka. interier trochu lacnější a blatníky prokopne i malý děcko, ten výhled z auta do zadu tež nic moc, jinak si myslím ,že je fajn ( výhled z auta - sedan, liftback )
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 29.12.2006 10:08, RE: Mondeo
Radim napísal:
Nechci nějak zrazovat od koupě Fordu Mondeo, mě osobně také zaujal, ale prý nemá pozinkovanou karoserii a tudíš docela reziví... Už i tady ve Zkušenostech uživatel někdo psal, že mu reziví dveře atd.
Pozinkovanou karoserii sice ma, ale vim ze reznou a nechapu to, jak muzou reznout dvere u pomerne noveho auta s pozinkem? A presto se to deje, budu sice kupovat auto se serviskou, takze vymena problem nebude, ale proc bych u takle noveho auta se mel obavat koroze a resit ji v zaruce? To neni zrovna nejlepsi pro image znacky. Auto rezne, ale nebojte se, my to vymenime :)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 29.12.2006 11:24, RE: Mondeo
Martin napísal:
Pozinkovanou karoserii sice ma, ale vim ze reznou a nechapu to, jak muzou reznout dvere u pomerne noveho auta s pozinkem? A presto se to deje, budu sice kupovat auto se serviskou, takze vymena problem nebude, ale proc bych u takle noveho auta se mel obavat koroze a resit ji v zaruce? To neni zrovna nejlepsi pro image znacky. Auto rezne, ale nebojte se, my to vymenime :)
chyba se stát může, Mondeo bylo první auto od Forda navrhované počítačem - nebo ňák tak, někde jsem to tak četl, nevím jestli je to dobře a nevyznám se v tom. Takže nevím jestli to na to může mít ňáký vliv
reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.