0
späť
 

diskuze k tématu: Citroën C5 2.0 HDI - spořivý sedan

kategórie zaradenia témy: francouzská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 10.10.2008 14:51, RE: Pohled z profilu
aquel05 napísal:
Líbí se mi, že zůstanete věrný předražené Octavii s 1,6. Je to auto, se kterým jsem odjezdil dovolené ve Španělsku a poté Rakousku, přímo s tímto motorem a pokaždé, když jsem se šlapal na plyn, tak jsem si říkal jestli nevystoupím a nezačnu to auto tlačit, jak to bylo líný. Když už se to konečně rozjelo, tak to zase nešlo pořádně zabrzdit. Škoda a všechny VW neumí odfiltrovat valivý odpor od pneumatik(otřes). A v Rakousku, jakmile to vyjelo na kopec, tak se mu rozsvítila kontrolka motoru, která ...
Škoda, že tento příspěvek přišel až trošičku "po" diskuzi - myslím, že by docela "krev rozproudil" - i když s vámi souhlasím a pokud vím tak to vskutku je, pravdu mluvíte.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 10.10.2008 16:19, RE: Pohled z profilu
aquel05 napísal:
Líbí se mi, že zůstanete věrný předražené Octavii s 1,6. Je to auto, se kterým jsem odjezdil dovolené ve Španělsku a poté Rakousku, přímo s tímto motorem a pokaždé, když jsem se šlapal na plyn, tak jsem si říkal jestli nevystoupím a nezačnu to auto tlačit, jak to bylo líný. Když už se to konečně rozjelo, tak to zase nešlo pořádně zabrzdit. Škoda a všechny VW neumí odfiltrovat valivý odpor od pneumatik(otřes). A v Rakousku, jakmile to vyjelo na kopec, tak se mu rozsvítila kontrolka motoru, která ...
Pro mne předražená nebyla, kupoval sem Octavie za velice slušné penize. Že by nevyjela ne kopec? To ani s nadsázkou nemůžete myslet vážně..... Koukám, že tu je další odborník na VW... Ach bože... No nic uzavřel bych to tim, že pokud se Vám libí jiné auto, tak si v něm jezděte ale odpusťte si tyto srdce-ryvné projevy. Citrónům zdar a sílu
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 10.10.2008 18:41, RE: Pohled z profilu
radek 1.6 napísal:
Pro mne předražená nebyla, kupoval sem Octavie za velice slušné penize. Že by nevyjela ne kopec? To ani s nadsázkou nemůžete myslet vážně..... Koukám, že tu je další odborník na VW... Ach bože... No nic uzavřel bych to tim, že pokud se Vám libí jiné auto, tak si v něm jezděte ale odpusťte si tyto srdce-ryvné projevy. Citrónům zdar a sílu
Octavia 1.6 na kopec pochopitelně vyjede, ale jednak konkurence (NE citroën - i když ten také) nabízí lepší jednašest motory a hlavně, autor měl na mysli KOPEC v Österreich, což něco HODNĚ jiného, než Krkonoše či Šumava. Nevím jestli jste byl v Alpách, ale občas tam zabrat dostanou i auta typu bmw (třílitrový Brumla zvládá, ale i on když stoupá ve výškách přes 2500 m - "nebrumlá" v necelých 2000 ot., jako při běžné jízdě - alespoň jednou v životě "výlet" na Grossglockner doporučuji - stojí to za to - a ještě je to docela zajímavý test auta), takže věřím, že spíše lehce podprůměrná jednašest v octavii opravdu na 110% jet musela.
PS: Děkuji za "přání" (nápodobně), nějak jsme "nedomluvili" to letošní Le Mans a také "rozdíl" mezi Nošovice-Kolín-Ml.Boleslav
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 12.10.2008 14:21, RE: Pohled z profilu
Kylie napísal:
Octavia 1.6 na kopec pochopitelně vyjede, ale jednak konkurence (NE citroën - i když ten také) nabízí lepší jednašest motory a hlavně, autor měl na mysli KOPEC v Österreich, což něco HODNĚ jiného, než Krkonoše či Šumava. Nevím jestli jste byl v Alpách, ale občas tam zabrat dostanou i auta typu bmw (třílitrový Brumla zvládá, ale i on když stoupá ve výškách přes 2500 m - "nebrumlá" v necelých 2000 ot., jako při běžné jízdě - alespoň jednou v životě "výlet" na Grossglockner doporučuji - stojí...
A co by Vás zajímalo o L.M.?
Ad. Noš. Kol. a Mladá Boleslav. Mladá Boleslav má přeci jenom něco v té historii. A Škoda Auto není v Mladé Boleslavi jen pouhou "pobočkou"
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 12.10.2008 14:29, RE: Pohled z profilu
Kylie napísal:
Octavia 1.6 na kopec pochopitelně vyjede, ale jednak konkurence (NE citroën - i když ten také) nabízí lepší jednašest motory a hlavně, autor měl na mysli KOPEC v Österreich, což něco HODNĚ jiného, než Krkonoše či Šumava. Nevím jestli jste byl v Alpách, ale občas tam zabrat dostanou i auta typu bmw (třílitrový Brumla zvládá, ale i on když stoupá ve výškách přes 2500 m - "nebrumlá" v necelých 2000 ot., jako při běžné jízdě - alespoň jednou v životě "výlet" na Grossglockner doporučuji - stojí...
Samozřejmě, že se v Alpách jsem byl a možná Vás to překvapí ale ke každému hotelu ke kterému jsem se potřeboval dostat, jsem se dostal i s naloženym autem. Myslim, že Vás to docela překvapilo ale podle mne by tam vyjela i obyčejná Fóbie s 1.2/44 kW (možná na první rych.stupeň ale vyjela by).
Pokud bych sháněl auto na blbnutí někde po horách, už jsem to zmiňoval, koupil bych si něco jiného....
PS: těším se až tu bude někdo psát, že vyjel s autem na M.E (taková ta malá hora kdesi v Himálájích)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 12.10.2008 15:15, Na vrcholky hor ...
radek 1.6 napísal:
Samozřejmě, že se v Alpách jsem byl a možná Vás to překvapí ale ke každému hotelu ke kterému jsem se potřeboval dostat, jsem se dostal i s naloženym autem. Myslim, že Vás to docela překvapilo ale podle mne by tam vyjela i obyčejná Fóbie s 1.2/44 kW (možná na první rych.stupeň ale vyjela by).
Pokud bych sháněl auto na blbnutí někde po horách, už jsem to zmiňoval, koupil bych si něco jiného....
PS: těším se až tu bude někdo psát, že vyjel s autem na M.E (taková ta malá hora kdesi v Himálájích)
Na Chumulangma se autem asi hned tak jezditi nebude - alespoň za našeho života spíše ne - tedy doufám.
Nejde o to že bych "překvapena" byla, jde o to, že v některých alpských stoupání (OPRAVDU!) i daleko silnější vozy "potíže" mají.. To je prostě FAKT. Proto jsem zmínila onen Grossglockner, který za jeden z "nej-" považován je a VÍM, že Octavia 1.6 by se tam minimálně "trápila" (a nejen pří STOUPÁNÍ nahoru, ale i při SJEZDU dolů - m.j. se používá na test brzd a občas i NĚKOLIKANÁSOBNĚ dražší vozy tam problémy mají!).
Takže s Octavia 1.6 to zvládnouti (asi) lze, s Fabia 1.2 (?!?) - to tedy NEvím, tedy spíše VÍM - rozhodně bych jí tam řídit NEchtěla - a věřte, že vy také NE! Je to opravdu VELKÝ záběr na motor a OBROVSKÝ na brzdy.
Víte, klady/zápory Octavie mi vysvětlovat NEmusíte (Octavia je takový "zlevněný" Golf s batohem - jak se na jih/sever/západ říká) a pokud jsem napsala, že strýc (dnes již pár let v důchodu) si "celý život" jen Golf kupuje - je to (víceméně) zase jen pravda.
PS: Do Alp s tříválcem 1.2 ROZHODNĚ NEdoporučuji (to myslím vážně, myslím-tipuji, že jste to "jen napsal" - moc praktických zkušeností v tomto ohledu asi NEmáte - když říkám, že i některé vozy jako bmw se tam "trápí" ... nemysím že by je Octavia 1.6 75 kW "překonávala"). O tom (podprůměrném) tříválečku 1.2 NEmluvě - to neberu ani jako vtip (ono jet např. deset-patnáct kilometrů stále do kopce JEN na jedničku - to motoru dobře určitě NEdělá!)
Téma "Le Mans" jste "přinesl" vy - já "jen" opsala REÁLNÉ konečné výsledky: VW-PSA-PSA-VW-PSA-VW (tedy víceméně "plichta")
Co říkáte na poslední desetiletí ve WRC (tehle týden OPĚT zvítězil Seb Loeb na C4 a mezi juniory čech Martin Prokop na C2 1600). Na "kdysi dávno" výsledky Subaru Impreza si pamatuje "každý", na to že posledních 10 let dominuje Citroën (i v juniorce) .. a onu Imprezu i výborný Focus - o pokusech VW jak pod názvem Seat nebo později Škoda raději nemluvě - nechává znovu a znovu za sebou ... "jakoby" nikdo nereaguje - tedy zde, v česku (v zahraničí je WRC mnohem "populárnější", je to druhá "nej-" automobilová soutěž /po F1/).
TO co jsem výše zmínila měl "aquel05" zjevně na mysli, ne že by octavia 1.6 ony alpské kopce nepřežila, ale jistojistě se tam minimálně "zapotila" - ostatně bylo by "divné", kdyby ne..
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 13.10.2008 20:42, RE: Na vrcholky hor ...
Kylie napísal:
Na Chumulangma se autem asi hned tak jezditi nebude - alespoň za našeho života spíše ne - tedy doufám.
Nejde o to že bych "překvapena" byla, jde o to, že v některých alpských stoupání (OPRAVDU!) i daleko silnější vozy "potíže" mají.. To je prostě FAKT. Proto jsem zmínila onen Grossglockner, který za jeden z "nej-" považován je a VÍM, že Octavia 1.6 by se tam minimálně "trápila" (a nejen pří STOUPÁNÍ nahoru, ale i při SJEZDU dolů - m.j. se používá na test brzd a občas i NĚKOLIKANÁSOBNĚ ...
Věřte nebo nebo (je mi to jedno), před necelými 3 lety jsem byl na dovolené kousek od Achensee a co sem u hotelu neviděl? Již zmiňovaná Fóbie sedan 1.2 HTP ! V jaké je to nadmořské výšce nevim ale to auto tam vyjelo... Nehádám se, že se silnějším motorem tam vyjedete snáz ale prostě mi jde o to, že to LZE!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 13.10.2008 22:39, RE: Na vrcholky hor ...
radek 1.6 napísal:
Věřte nebo nebo (je mi to jedno), před necelými 3 lety jsem byl na dovolené kousek od Achensee a co sem u hotelu neviděl? Již zmiňovaná Fóbie sedan 1.2 HTP ! V jaké je to nadmořské výšce nevim ale to auto tam vyjelo... Nehádám se, že se silnějším motorem tam vyjedete snáz ale prostě mi jde o to, že to LZE!
.-) NEřekla jsem NElze, řekla jsem že jako VELMi nerozumné to vidím (na čemž si "trvám" .-)
Tirol - dobrý vkus. Záleží KDE jste byli, jezero (krásné, že?) je nějakých 550 m nad mořem - to by mohl zvládnout i ten tříváleček. Příště (s fabkou 1.2 určitě) zkuste Traunsee nebo Attersee - je to blíž, níž a je tam také moc pěkně.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 13.10.2008 22:43, RE: Na vrcholky hor ...
radek 1.6 napísal:
Věřte nebo nebo (je mi to jedno), před necelými 3 lety jsem byl na dovolené kousek od Achensee a co sem u hotelu neviděl? Již zmiňovaná Fóbie sedan 1.2 HTP ! V jaké je to nadmořské výšce nevim ale to auto tam vyjelo... Nehádám se, že se silnějším motorem tam vyjedete snáz ale prostě mi jde o to, že to LZE!
Pro vaši octavia 1.6 bych jako "optimální" test viděla cestu z München nach Innsbruck (přes Ga-Pa - mimochodem tam JE opravdu krásně, ten výlet za to opravdu stojí). V létě, NE v zimě - zdůrazňuji! Jsou tam opravdu VELKÁ dlouhá stoupání, opravdu si tam prověříte kvalitu svého auta (i řidiče .-) a přitom je to "půlka" Grossglockner.
Šťastnou cestu a pěkný den (tam krásné bývají .-)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 27.10.2008 12:39, http://www.flickr.com/photos/30642098@N08/
Pro srovnání, tady je spotřeba V6 3.0
reagovať
  1 ... 4 5 6


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.