mikes napísal:
Tesi me, ze jste konecne priznala porazku. Trvalo vam to dost dlouho. Ja jsem rekl ze se BMW bude, kdyz prijde na zatacky, divat do vyfuku Golfu, nic vic. Zbytek jsou vase smyslenky, ktere se snazite prezentovat jako ma slova - typicky pristup myslenkami a fakty slabe vybavenych diskutujicich. Rozdil na okruh je vice nez jedna vterina, to neni zrovna malo (prepocet na vzdalenost snad zvladnete sama).
Hodnoceni Auto-Moto-und-Sport: "Ob Slalom, Wedeln oder Ausweichtest, der Golf ist immer und über...
Mám právě před sebou onen test vw/bmw z Auto moto und sport - Testjahrbuch 2006, stránka 40. Vámi přepsané údaje souhlasí, jen tam je ještě brzdná dráha ze 190 km/h 137/136 metrů - to je také remíza a posledním údajem je "pí-split" (někdy psáno jako SPLIT-PÍ) 110/95 metrů. Následuje spotřeba 12,6/11,9 litru atd.
Tolik pro "upřesnění" ale o "povedených" praktikách VW (ale třeba také Continental) - jste si asi již přečetl.
Obecně: To, že VŠECHNY "prémiové" značky bez výjimky (No vlastně, jedna - JEDINNÁ
výjimka tu je! Víte kdo?) používají zadní pohon - to samozřejmě není "náhoda", nebo neschopnost konstruktérů - to je ale asi jasné, že?
Snad jsme to tím "uzavřeli", dá se říci (a opravdu to tak je)
"lepší značky" - "lepší auta" - ZADNÍ pohon
"levnější značky" - "masová auta" - PŘEDNÍ pohon
I když se vám to NElíbí "levná" značka Citroën pro posílení či zlepšení "chování" přední nápravy u C6 a poslední C5 ještě posílila-zdůraznila onen způsob "rozložení" karoserie a z bočního profilu je pěkně vidět velký přední převis ... (to už jsem dříve vysvětlila). Mimochodem u "mého" Brumly tento způsob již samozřejmě také je, ale ne až tak "dotažen", takže zavazadlový prostor je "celých" 471 litrů (ale DŮVODNĚ se DOMNÍVÁM, že zákazník C5 sedan (nebo C6) toliko nelpí na pár litrech zavazadelníku - k tomu je určen C5 Tourer. Ostatně i tady je zjevná podobnost s bmw (i když je to vůz ze zcela opačné strany spektra) - tam velikost zavazadelníků (jistě) také NENí prioritou.
Mír? (jestli jsem někde něco "zvorala", řekněte - klidně to "uznám" a "zamírujeme" až pak