0
späť
 

diskuze k tématu: Citroën C5 2.0 HDI - spořivý sedan

kategórie zaradenia témy: francouzská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 07.10.2008 15:27, RE: statistika diskuse - Kylie vs ostatni
mikes napísal:
Ano. Odkaz mate vyse, pro jistotu ho dam jeste jednou, zda se ze mate problem s vyhledavanim informaci...

http://www.autobild.de/artikel/mercedes-benz-clc-350_bmw-130i_vw-golf-r32_783715.html

Nemam duvod se z neceho vykrucovat, jen mam tendenci odpovidat pouze na smysluplne dotazy a prispevky.
Snad ještě dodateček našemu "povídání" golf x bmw 1 - dívám se na statistiky poruchovosti GÜV (5.000.000 vozů) a bmw dopadá docela dobře - jako zánovní vůz do 3 let skončilo - 1. (slovy "první"), oproti tomu Golf - PŘEDposlední. V kategorii do 5ti let - bmw 1 - 3. (za Prius a Mazda 3), Golf - wooov - zlepšení! - 5. - ale od konce!
Ale naše diskuze začala "obecně" na téma konstrukce Golf - bmw1 - a já stále tvrdím, že bmw1 je náročnější složitější dražší a lepší konstrukce (pro jízdu!). Dáte-li na první místo nižší výrobní náklady a větší (snadněji dosažitelný) prostor pro cestující (případně zavazadelní) - "hravě" vyhraje vůz konstrukce Golf. TAK to prostě je - to neovlivníte ani vy, mikeši, ani já .. (já ale opravdu raději zvolím to bmw - verze 123d mne opravdu "bere")
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 07.10.2008 15:49, RE: Golf R32 x bmw 130i
Kylie napísal:
Tak jsem si tu práci dala a sekretářku vyhledáním testů Golf a bmw 1 pověřila - jen kvůli vám, mišeši.
Jistě dáte přednost češtině i proto nahlédněte na autorevue.cz. Najdete (zkrácený) článeček o skvělé práci marketingového odd. koncernu a jeho "nekalých" praktikách (já marketing VW vždy "chválila" a "oceňovala"!)
BMW 130i v pohodě vítězí ve všech parametrech a za účasti kontrolujících novinářů na Hockenheim i Nürburgring. To NENí vtip - jde o jednoznačně rychlejší vůz (i ve slalomu mezi kuže...
To jak jsem napsala "mišeši" místo "mikeši" - to není nějaký pokus o vtip, či co - to je jen překlep! Omlouvám se.
PS: K meritu věci: konstrukci bmw považuji (důvodně - ne že jsem si to "usmyslela") za lepší, kvalitnější, náročnější - než VW (úplně maličko to souvisí s "rozložení" a "uspořádáním" karoserie u nové C5 - vám se to sice nelíbí (a trochu se tomu posmíváte), ale to není z "hlouposti" či "neschopnosti" - tato konstrukce má svůj důvod! - i když přináší určité minus (jako třeba u onoho bmw)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 07.10.2008 17:20, RE: Pohled z profilu
mikes napísal:
Asi jste si zase zapoměla spapat uklidňující prášky, jinak si ty vase prispevky tezko vysvetluji...

ad 2) nepsal jsem, ze coupe ma nejlepsi konstrukci, ale ze vy pokladate za nejlepsi konstrukci, nejakym zahadnym omylem, jizdni vlastnosti, cemuz odpovida kupe - logika fakt neni vase silna stranka... clovek asi nema az tak moc ocekavat, ze? :o)
ad 5) podstatna jsou fakta, ne nejaky vas brumla co pise ze C5 ma nadbytecny prostor v metrech krychlovych, to bude asi "expert" na vasi urovni co v aut...
1) ten pohled z profilu, na "stavbu" konkrétního automobilu (nejlépe rentgenovýma očima) jsme myslela "upřímně", opravdu by vám to mnohé osvětlilo
2) asi máte zrovna vypnuté logické obvody, ten kdosi KRITIZOVAL C5 za PŘEBYTEK prostoru (že je ho zbytečně moc! Tedy příliš mnoho!), vy přesný OPAK. Tak já, blondýna, teď nevím, která z kritik je správá (nebo obě "liché"?)
3) Jak jelo bmw 1 a golf r32 na okruhu (-zích) vím, dala jsem vám i odkaz (při použití shodných podmínek, BEZ podvodů). Kde jste vlastně vyčetl, že v zatáčkách golf vozům bmw ujíždí? Čistě teoreticky by to mělo být (asi) spíš obráceně. V tom testu na nějž jste mi dal odkaz to NENí ..
4) bmw přeci (pochopitelně!) je "lepší" (obecně) než volks wagen - to přeci nemyslíte vážně - že to je naopak! Jako "soupeře" bmw používá koncern vw svoji "prémiovou" značku Audi - to ale jistě víte ... (ostatně mrkněte CO v překladu "Volks Wagen" znamená ..)
5) co říkáte na ty časy na Hockenheim a Nürnburnring - to není "sladká" pomsta - tak nějak by to přeci "mělo" být... (a porsche by "mělo" ujet bmw ... a Bristol Fighter T všem
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 07.10.2008 17:37, RE: Pohled z profilu
mikes napísal:
Tesi me, ze jste konecne priznala porazku. Trvalo vam to dost dlouho. Ja jsem rekl ze se BMW bude, kdyz prijde na zatacky, divat do vyfuku Golfu, nic vic. Zbytek jsou vase smyslenky, ktere se snazite prezentovat jako ma slova - typicky pristup myslenkami a fakty slabe vybavenych diskutujicich. Rozdil na okruh je vice nez jedna vterina, to neni zrovna malo (prepocet na vzdalenost snad zvladnete sama).
Hodnoceni Auto-Moto-und-Sport: "Ob Slalom, Wedeln oder Ausweichtest, der Golf ist immer und über...
Jak to je (bylo) s testy nejostřejší verze Golf a druhé nejvyšší bmw 1 jsme si snad již vyjasnili ..
Ostatně diskuzi jsme začali NE ohledně těchto dvou konkrétních verzí, ale vám se nelíbila má kritika cenových praktik koncernu VW (ty nákupy Rollse a každého majitele Veyron holt někdo MUSÍ "sponzorovat" - s tím NIC nenaděláte - já bych to platit nechtěla; divím se, ale vám to, zdá se, vůbec nevadí..) a zmínka o nejmenším rozvoru ve třídě. NEchci se hádat a klidně vysvětlím PROČ říkám co říkám..
Co se týče brzdné dráhy (v Auto moto und sport JE uvedena, nevím ale jestli někde na webu - nebo odkud máte časy které jste napsal, já se dívám do tištěného vydání a časy v KONKRÉTNĚ A-M-S jsou JINÉ než uvádíte vy!!!! Je zde samozřejmě i ona brzdná dráha. Je to celkem běžný test (simulující "nestejnou" vozovku, tedy něco jako suchý povrch pro - např. - levou stranu vozu a mokrý, zledovatělý, zasněžený apod. - okraj vozovky). Tedy situaci, která není až tak neobvyklá, v případě brzdné dráhy na tomto typu porvrchů bývá ve výhodě (není to pravidlo, spíše je to "obvyklé") vůz s delším rozvorem - v tomto případě je rozdíl mezi bmw a golf (nepřekvapivě) dost velký, 15 metrů v brzdné dráze je opravdu hodně.
O (občas) "podivných" praktikách marketingu jsem se zmínila, ještě větší "úlet" spáchali před pár lety zaměstnanci firmy Continental. Dlouhé roky testy jejich pneu dopadaly slušně, nikoliv excelentně - prostě rozumný (nad)průměr. Zčista jasna zcela najednou jejich letní i zimní pneu ve srovnávacích testech drtivě vítězit začaly. Do té doby, než nějakého (fik fik) novináře napadlo pneu na autě nechat a alespoň tisíc - dva s nimi "najet". Oóóó jaké překvapení přišlo! Zhruba po 2000 km se povrch (ultraměkkých - JEN pro srovnávací test vyrobených) pneu začal (doslova) drolit a rozpadat. Tak to prostě "chodí", tak se to dělá (tedy někteří to tak dělají).
NEfandím nějaké značce konkrétně, ale při volbě mezi BMW a VW si (zřejmě vždy a ve všech případech) zvolím bmw.
Pěkný den
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 07.10.2008 17:55, Citroën GS
Možná místní "NEpochopení" vozů Citroën plyne i z toho, že vám díky "socialistické péči" vlastně "chybí" kus historie (a VELKÝ).
Nedávno jsem v britském Autocar četla "povzdech" od Richard Bremmer, na téma starý Citroën GS z let 70tých (to tu soudruh Husák "posiloval" moc a probíhaly "prověrky" - jsi PRO stranu či ...) - čímž jste o miliony (pozitivních) zkušeností přišli.
Stručně z textu: ..technicky nejnahuštěnější auto ve své třídě a době, přetékalo šarmem ... vyrovnané pohupování hydropneumatických tlumičů v součinnosti s bublajícím plochým čtyřválcem boxer ... láskyplné sevření přepychově odpružených sedadel v perfektním souladu s nenásilností poloautomatického řazení a "malátnými" pohyby kapalinových tlumičů ... s naprostou sebejistotou likvidovat dlouhé vzdálenosti a ukázkově aerodynamickou karosérií ... úžasná směrová stabilita a mocné brzdy .. a tak dále - to NENí test - to je jen připomínka minulosti a "know how" automobilky na jejichž základě vnikají vozy C5 a C6 (které mi tak vyhovují). Chápu, že toto období zde (víceméně) nikdo nezná a ... prostě jsem měla potřebu to zde napsat - protože to sem (podle mne) patří.
Pěkný den
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 07.10.2008 18:38, RE: Hlásím Brumlo-poruchu!
Kylie napísal:
Je vhodná chvíle "přiznat" že Brumla maminku "pozlobil"! Plujeme si tak v poklidu krajinou (nějakých 250 km cesty za námi), přibrzdím za nějakým nákladním vozem s řidičem obdařeným přehnaným sebevědomím, a na displeji se objeví něco jako (on mluví mnoha jazyky - 8mi, ale čeština mezi nimi není) "problém s kontrolou rychlosti" - a doporučení navštívit servis, jinak se vše jevilo ok. Plujeme si to dál, "nákladní optimista" hned po pár kilometrech ukončil svůj "bleskový" předjížděcí manév...
Četla si ode mne to o panu Nerudovi?
O cenách za octaii jsme se již bavili, dali mi výhodnou cenu na 6 aut. Jinak C3 si koupila moje drahá polovička sama, podle vzhledu, prostě se jí to "autíčko" líbilo a bylo vymalováno A moh bych si HUBU vymluvit a nebylo to nic platný...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 07.10.2008 19:21, RE: Citroën C5
Kylie napísal:
- a na mou hlavu svůj "hněv" směřuje ...
Jen mne (stále) maličko překvapuje, že mnozí mí "oponenti" takové věci vymýšlejí. Nelíbí se mi to (či ono) - tak řeknu nelíbí - nebudu vymýšlet že tím roky jezdím a poruchovější vůz jsem neměl - jak jsem se s tím (opakovaně) setkala. Opravdu bych ráda věděla, proč zrovna Citroën jako nejporuchovější na světě vidí (není to žádný premiant, ale prostě NENí pravda - a dokonce nikdy ani nebyla, ani v těch "poruchových" 80. letech ne)
No nic, jak...
Omlouvám se za jednu věc a to, že občas mi něco v hlavě přijde naprosto samozřejmé a neuvědomuji si, že osatatní to nevědí..... Budu psát tedy polop..
Proč C3? Vybrala si to manželka a hádat se s ženou??? Ach bože.....
Závady C3 s vytékáním chladící kapaliny nechápejte jako, že mi vytekl litr každých 100 kilometrů ale cca každé 3 až 4 měsíce se musela kapalina dolévat..
Mé problémy s octavií byly ale ne problémy tyto.
Problém č 1... z mladické nerozvážnosti jsem v zimě o pařez (který sem neviděl) urazil olejovou vanu... Rozhodně to nebyla chyba Škodovky.
Problém č 2... praskající žárovky u předních světel... cca co sezona, to 2 nové žárovky, tedy zimní plus letní sezona...
žároku za 120 korun neřešim...
Problém číslo 3... 4x jsem měnil tlumiče tzn cca po 80 tis.
Jezdim tak jak jezdim a po Praze to ani jinak nejde..
výměna oleje brzdového obložení, 3 měněný výfuk, uražené levé zrcátko, občas dotáhnout ruční brzdu..... nic dalšího mě nenapadá + tedy servisy........
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 07.10.2008 22:19, RE: statistika diskuse - Kylie vs ostatni
Kylie napísal:
To "su" asi ja (víte, nechci to používat jako výmluvu - ale něco na tom možná bude, zkuste si představit se tak na týden (a NE ten "špatný" týden v holčičím těle v tomto (spíše) mužském světě...
Je možné, že to občas "přeháním", ale rozhodně NEzačínám s výmysly, podpásovkami, vulgaritami atd. No, opravdu jsem přesvědčena, že ten týden ... by těm vnímavějším oči nejen otevřel, ale panenky by se, a nejen jednou, protočily ...
PS: A navíc zde na "mužském" teritoriu, kde probí...
No jo, ale většina lidí ocení spíše kvalitu než kvantitu. Hele při 5 úhozech do vteřiny - nestává se Ti někdy, že ti ruce předběhnou hlavu? Musím se zeptat ségry, jestli 300 úhozů je ještě realistická frekvence písařek.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 07.10.2008 22:22, Naposled k golf 32 x bmw 130i
mikes napísal:
Tesi me, ze jste konecne priznala porazku. Trvalo vam to dost dlouho. Ja jsem rekl ze se BMW bude, kdyz prijde na zatacky, divat do vyfuku Golfu, nic vic. Zbytek jsou vase smyslenky, ktere se snazite prezentovat jako ma slova - typicky pristup myslenkami a fakty slabe vybavenych diskutujicich. Rozdil na okruh je vice nez jedna vterina, to neni zrovna malo (prepocet na vzdalenost snad zvladnete sama).
Hodnoceni Auto-Moto-und-Sport: "Ob Slalom, Wedeln oder Ausweichtest, der Golf ist immer und über...
Mám právě před sebou onen test vw/bmw z Auto moto und sport - Testjahrbuch 2006, stránka 40. Vámi přepsané údaje souhlasí, jen tam je ještě brzdná dráha ze 190 km/h 137/136 metrů - to je také remíza a posledním údajem je "pí-split" (někdy psáno jako SPLIT-PÍ) 110/95 metrů. Následuje spotřeba 12,6/11,9 litru atd.
Tolik pro "upřesnění" ale o "povedených" praktikách VW (ale třeba také Continental) - jste si asi již přečetl.
Obecně: To, že VŠECHNY "prémiové" značky bez výjimky (No vlastně, jedna - JEDINNÁ výjimka tu je! Víte kdo?) používají zadní pohon - to samozřejmě není "náhoda", nebo neschopnost konstruktérů - to je ale asi jasné, že?
Snad jsme to tím "uzavřeli", dá se říci (a opravdu to tak je)
"lepší značky" - "lepší auta" - ZADNÍ pohon
"levnější značky" - "masová auta" - PŘEDNÍ pohon
I když se vám to NElíbí "levná" značka Citroën pro posílení či zlepšení "chování" přední nápravy u C6 a poslední C5 ještě posílila-zdůraznila onen způsob "rozložení" karoserie a z bočního profilu je pěkně vidět velký přední převis ... (to už jsem dříve vysvětlila). Mimochodem u "mého" Brumly tento způsob již samozřejmě také je, ale ne až tak "dotažen", takže zavazadlový prostor je "celých" 471 litrů (ale DŮVODNĚ se DOMNÍVÁM, že zákazník C5 sedan (nebo C6) toliko nelpí na pár litrech zavazadelníku - k tomu je určen C5 Tourer. Ostatně i tady je zjevná podobnost s bmw (i když je to vůz ze zcela opačné strany spektra) - tam velikost zavazadelníků (jistě) také NENí prioritou.
Mír? (jestli jsem někde něco "zvorala", řekněte - klidně to "uznám" a "zamírujeme" až pak
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 07.10.2008 22:40, Kvalita versus kvantita
David V napísal:
No jo, ale většina lidí ocení spíše kvalitu než kvantitu. Hele při 5 úhozech do vteřiny - nestává se Ti někdy, že ti ruce předběhnou hlavu? Musím se zeptat ségry, jestli 300 úhozů je ještě realistická frekvence písařek.
Věru NEjsem písařka, ale pokud si pamatuji "premianti" se i přes 400 (snad ještě více - už je to moc dávno) úhozů dostali. Jinak taková "norma", kterou zvládne každý absolvent kursu je 210-240 úhozů, ti trošičku lepší (o "level" výš) tak 270 úhozů.. (je fakt že pak už hodně záleží na klávesnici, snadno poznáte, když píši na notebooku - to se frekvence chyb, docela razantně,
No já mám (bohužel) právě obrácené zkušenosti. VĚTŠINA lidí chce JEN kvantitu!!! Naopak těch pár "šílenců" co KVALITU hledají - no, jak jsem řekla, šílenci ... (sama sebe mezi ně řadím - nemám na mysli množství zde vyťukaných písmenek! - PROTO vím /s naprostou jistotou/, že "dav" kvalita /naprosto!/ NEzajímá
PS: Ostatně i v této diskuzi to padlo, současná C5 má ještě lepší konstrukci, ještě lepší uchycení kol přední nápravy - čehož důsledkem je menší zavazadelník - reakce? asi jste je četl sám.. (kvalita - nejen v tomto případě - NEzajíma - JEN kvantita
PPS: Zkušenosti (a informace, jak říkal Gordon Gekko ve Wall Street) jsou neocenitelné (víte jak se říká: "Stáří moudré a požehnané jest"? - to jsou JEN a JEN a JEN zkušenosti
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 07.10.2008 22:57, RE: Hlásím Brumlo-poruchu!
radek 1.6 napísal:
Četla si ode mne to o panu Nerudovi?
O cenách za octaii jsme se již bavili, dali mi výhodnou cenu na 6 aut. Jinak C3 si koupila moje drahá polovička sama, podle vzhledu, prostě se jí to "autíčko" líbilo a bylo vymalováno A moh bych si HUBU vymluvit a nebylo to nic platný...
"Nerudu" jsem četla, ale ještě jednou se teď "mrknu" (a když tak odpovím).
No, já na vzhled vozu moc nedám - ale chápu - to se NEDÁ nic dělat Mimochodem, co jste jí doporučoval (já bych místo C3 když už tak C2 doporučila, v "bohatších" částech evropy si pořizují C1 (Aygo107)
Škoda, že si nevybrala C2 (v česku se skoro NEprodává, jinde tak "půl na půl", v německu dokonce více C2!) - myslím, že to je "lepší" verze téhož (ve všem "trošku" lepší - i "papírově") - a jako druhé auto do rodiny by jistě stačila - tedy jednoznačně "lepší", než C3 byla. Jaký jste jí tam vybral motor? Ve verzi 1.4 HDi jsem dokonce jela - a nejen dle této zkušenosti - motor je to (až velmi) prima. Já bych to možná až "přehnala" a jen na popojíždění po městě C1 zvolila (jednu dobu jsme to s Buřtíkem trochu zvažovali) - že továrna v Kolíně "nestíhá" a jede zcela "nadoraz" možná víte, v té "vyspělejší" části evropy se tato vozítka velmi dobře prodávají - v česku ...spíše ta C3 (C2 s vysokootáčkovým 1.6 je optimem - ostatně výborně si vede i v "juniorské" WRC
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 07.10.2008 23:04, RE: Citroën C5
radek 1.6 napísal:
Omlouvám se za jednu věc a to, že občas mi něco v hlavě přijde naprosto samozřejmé a neuvědomuji si, že osatatní to nevědí..... Budu psát tedy polop..
Proč C3? Vybrala si to manželka a hádat se s ženou??? Ach bože.....
Závady C3 s vytékáním chladící kapaliny nechápejte jako, že mi vytekl litr každých 100 kilometrů ale cca každé 3 až 4 měsíce se musela kapalina dolévat..
Mé problémy s octavií byly ale ne problémy tyto.
Problém č 1... z mladické nerozvážnosti jsem v zimě o pařez (který sem nev...
Tohle už zní "lépe" - reálněji (takhle "zlobí" i ony spolehlivé Toyoty - to je naprosto "normální"), ale i tak jste (vzhledem ke statistikám ať TÜV či na 100.000 km) měl spíše štěstí (a spíše VELKÉ).
C3 dopadá zcela průměrně - určitě občas něco zlobí (jaký má manželka v C3 motor?)
Také jsem občas nucena jezdit po městě (i po Praze) a nemám to ráda (to snad raději 100 km po dálnici) - 10 km po městě mi "zkazí" průměr - rychlostní i ve spotřebě - co jsem předchozí stovky a stovky kilometrů "pracně vyráběla"
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 07.10.2008 23:10, ad Neruda
radek 1.6 napísal:
Pan Nerruda by z Vás měl radost. Vaše slova: C5 popisuji jako průměrně spolehlivý vůz s nespornými klady......... Zajimavé, že o záporech zde nemluvíte a pokud chcete říct, že žádné nemá, tak je to pouze Váš zaslepený názor....
Tak s tím Ner(r)udou nevím. Jednak je tam o "er" více, jednak nevím zda je to odkaz na toho českého "jan" či toho slavnějšího "pablo"
C5 vskutku JE průměrně spolehlivý vůz..
C5 vskutku disponuje nespornými klady
Vskutku NEchápu spojitost C5 - má maličkost - Pablo či Jan Neruda
PS: NEdostatky "vaší" Octavie (tedy CO mi na ní vadí) jsem popsala, CO vadí vám na C5 jste také napsal - nic, tedy momentálně pro ní nemáte využití
Přiznávám, že netuším, proč mne upozorňujete na "Nerrudu" - něco nechápu?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 07.10.2008 23:21, RE: C5
Kobyla napísal:
Je opravdu pěkná a moc konkurentů co se týče desingu nemá,ale v budce je poměrně málo místa.Dalším mínusem je gumové řazení, poměrně slabý motor 2.0 HDI a celkem vysoká cena.Pokud bych přimhouřil obě oči,tak jí beru,což u Passatu a Audi i kdybych si vzal tmavé brýle NE.Zdravím Kylii ochráňkyni Citroenu.
Tady Kylie, "ochránkyně Citroën"! Já se do "budky" docela v pohodě vejdu, děkuji za optání
Řazení nevím, šestistupňový automat Aisin je (velmi) prima - děkuji za optání
2.0 HDi není pro C5 tím "pravým ořechovým", ale myslím, že na letitou konstrukci není až tak špatný, výkonem srovnatelný s "novinkou" 2.0 TDi CR.. proč to ale řešit, 2.2 HDi Biturbo je ten pravý - ten má (v jakýchkoliv otáčkách!) výkonu a kroutícího momentu na rozdávání..
Cena - vysoká, no "jen" vyšší, ale prostor pro "vyjdednávání" tu je - a současné ekonomické "ochlazení" jistě ještě pomůže ...
Zdravím Kobylu a přeji pěkný den (a třeba testovací jízdu s 2.2 HDi - mimochodem prý - dle českého testu!! - to řazení je již docela ok - nevím, nezkoušela jsem - jen četla
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 07.10.2008 23:23, Milý Kobylo!
Kobyla napísal:
Je opravdu pěkná a moc konkurentů co se týče desingu nemá,ale v budce je poměrně málo místa.Dalším mínusem je gumové řazení, poměrně slabý motor 2.0 HDI a celkem vysoká cena.Pokud bych přimhouřil obě oči,tak jí beru,což u Passatu a Audi i kdybych si vzal tmavé brýle NE.Zdravím Kylii ochráňkyni Citroenu.
Já "bubka" jsem odpověď tobě špatně "ubytovala" a ve 23:21 někam "dolů" poslala...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 08.10.2008 20:43, RE: Citroën C5
Kylie napísal:
Tohle už zní "lépe" - reálněji (takhle "zlobí" i ony spolehlivé Toyoty - to je naprosto "normální"), ale i tak jste (vzhledem ke statistikám ať TÜV či na 100.000 km) měl spíše štěstí (a spíše VELKÉ).
C3 dopadá zcela průměrně - určitě občas něco zlobí (jaký má manželka v C3 motor?)
Také jsem občas nucena jezdit po městě (i po Praze) a nemám to ráda (to snad raději 100 km po dálnici) - 10 km po městě mi "zkazí" průměr - rychlostní i ve spotřebě - co jsem předchozí stovky a stovky kilometrů "pracně vyráběla"
1.1 tušim něco kolem + - 45kW, je to takovej druhej střep do rodiny... Zvuk toho motoru mě budí ze snů
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 08.10.2008 21:51, Citroën C3 1.1
radek 1.6 napísal:
1.1 tušim něco kolem + - 45kW, je to takovej druhej střep do rodiny... Zvuk toho motoru mě budí ze snů
Zrovna zvuk bych mu nevyčítala - ten mi příjde ok (projeďte se tříválcovou fabií 1.2 - TO si teprve užijete!), ale nedivte se, je to to nej- (horší) co má Citroën k dispozici (ostatně momentální cena za tento model 169.900 naznačuje ..). Ten motůrek je sice v praxi stále lepší společník než onen tříváleček 1,2 ve fabce, ale myslím, že jako druhé auto v rodině by C1 opravdu lepší byla (nebo, když už "vzhled", tak C2 - tam by ten 1.1 byl o "píď" úspornější, o "píď" rychlejší, celé auto by bylo o "fous" lepší ..)
Tento typ vozů však NENí moje parketa, ale "souhlasím" s tím jak to "funguje" v původních státech EU - tam je za "optimální" druhé auto do rodiny považováno např. autíčko z Kolína (všechny automobilky v současnosti omezují výrobu, takový Opel dokonce "zavírá" na tři týdny - a možná to "stačit" nebude, ale v Kolíně jedou - doslova - "nadoraz" a přeci to nestačí), či alespoň C2 - nežli C3 (nebo Fiat Panda - ten se prý také povedl a nová Toyota IQ - ta vzbudila VELKÝ zájem!)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 08.10.2008 23:14, Fotografie u článku
Chtěla jsem a zapomněla jsem pochválit, VELMi pochválit fotografie C5 pod článkem. Přijdou mi zdařilé, povedené - někdy fotky (vůbec) NEvystihnou auto - tady se, myslím, docela (hodně) povedly.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 09.10.2008 20:45, Spotřeba 2.2 HDi
Dívala jsem se na různé testy a podobné diskuzní forum v němčině (tam je těch C5 o "pár" tisíc více, než zde - a motor 2.2 Biturbo je "docela" oblíben) a při "economy run" se lze s motorem 2.2 HDi Biturbo dostat jemně POD 6 litrů, naopak při naprosto maximálním zatížení motoru a opakovaném zrychlení přes 200 km/h činí teoretické maximum 9 litrů a dlouhodobý průměr v tomto režimu činí 7.9 litru na 100 km.
Osobně si myslím, že ta dvě turba za (reálnou) spotřebu cca 7 litrů při využívání dynamiky (velkého a těžkého) vozu JEDNOZNAČNĚ stojí.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 10.10.2008 11:53, RE: Pohled z profilu
radek 1.6 napísal:
Jsi trapná..Tvoje argumenty jsou jen plácáním do vody a dokazování si vlastní inteligence (o které u tebe pochybuji).
Co třeba jiné soutěže? Pomůžu ti, co třeba 24 hodin Le Mans, můžeš mi říct jak tam dopadl citroen??? Jak prosim tě dopadl tebou opovrhovaný "koncern VW" v poslednim závodě??
Byl tam vůbec citroen??
Kdyby si to třeba nepochopila, tak citroeny nemam rád Zůstanu věrný své Octavii combi 1.6 Zatim ahoj a doufám, že se ti to brzy rozsype
Líbí se mi, že zůstanete věrný předražené Octavii s 1,6. Je to auto, se kterým jsem odjezdil dovolené ve Španělsku a poté Rakousku, přímo s tímto motorem a pokaždé, když jsem se šlapal na plyn, tak jsem si říkal jestli nevystoupím a nezačnu to auto tlačit, jak to bylo líný. Když už se to konečně rozjelo, tak to zase nešlo pořádně zabrzdit. Škoda a všechny VW neumí odfiltrovat valivý odpor od pneumatik(otřes). A v Rakousku, jakmile to vyjelo na kopec, tak se mu rozsvítila kontrolka motoru, která mimochodem v Octavii svítí žlutě a přitom v návodu se píše, že pokud se tato kontrolka, která svítí stejnou barvou, jak kontrolka, která svítí když máte prasklou žárovku nebo nemáte vodu v ostřikovačích, máte okamžitě odstavit auto a zajet do servisu. Byla to Octavii II.
reagovať
  1 ... 4 5 6


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.