radek 1.6 napísal:
Tohle je podle mne zbytečné. Mě zase vadí, že se sousta lidí "obouvá", a to zcela neprávem do Škodovek. Já si vybírám auto podle osobních zkušeností a ceny. Dříve sem jezdil combikem 1.9/66 kW a neměl sem s tim jedinej problém, prostě je to tak. Po 320tisících se ji prodal. Věřte tomu nebo ne, kdybych o tom napsal článek, tak spousta lidí bude říkat, že sem magor nebo že si vymýšlím... proč?
Já se vůbec nebraním jiným automobilům ale to třeba až časem, když se rozroste rodina. Ford S MAX, nissa...
Rozhodně se nechci "obouvat", snažím se psát fakta DŮVOD, proč kritizuji, jsem napsala. Nejsem si jista CO míníte tím "spousta lidí .. se neprávem" - celkem tyto stránky sleduji (a mám pocit že spíše "fandové" VW převažují). Já rozhodně kritizuji zcela KONKRÉTNÍ věci - a za tím si stojím, to co jsem napsala je, bohužel, pravda.
Nevím jestli máte zkušenosti i s jinými modely jiných značek - co bych já volila v nižší střední třídě jsem již (opakovaně) napsala.
Pokud jste (s jakýmkoliv!!!) vozem najezdil přes 300.000 km BEZ jediného "zakolísání" - jde čistě statisticky o velmi výjimečný případ (to ale asi víte i beze mne - něco občas "zazlobí" i u naprostých premiantů typu Toyota Prius)Ostatně řeč musí být o první verzi Octavie - a ta rozhodně mezi "premianty" NEpatřila (aní její koncernové "varianty"). Mrknete-li na statistiky poruchovosti vašeho vozu - s trochou nadsázky se nelze divit určité poruchovosti vaší C3 (jaký jste vybral motor?), máte totiž "štěstí" a "bezporuchovost" vybrány "do konce života"
Mluvíte-li pravdu, chybu jste udělal, že jste se na automobilku neobrátil - vskutku jde o naprosto ojedinělou událost.
Vámi uváděné "chyby" C5 mne vcelku potěšily - vlastně 0. Že vám konkrétně se "nehodí" to samozřejmě není chyba, zrovna tak vám (momentálně) je "k ničemu" mpv S-max, či SUV X-trail (myslím, že trošičku "vedu" na body
C3 je něco HODNĚ jiného než C5. Znám sice jedny majitele C3 1.4 HDi a ti "taková dramata" nezažívají, ale to je tak vše, co k tomu mohu dodat (no, trošičku mne překvapilo ono "vytékání chladící kapaliny" - o tom jsem neslyšela, nebo to rozhodně nepatří k "běžným" závadám, ale rozhodně to zní reálnějí, než 320 tisíc kilometrů "bez chybičky").
Dívám se na statistiku GÜV a malé C3 a není to žádná katastrofa (víceméně průměr). Rozhodně ZA C3 (a C2 - hodnoceny společně - stejně jako Toledo/Leon apod.) skončily a dle této německé statistiky pracující s 5 miliony vozidel jsou "poruchovější" vozy: Ka, Smart, A2, Polo, 206, Clio, Twingo, Panda, Corsa (Fabia je o 2 příčky "výš", před C2/3). - Tolik fakta.
Dle svých předchozích příspěvků působíte (a sám se popisujete) jako jednoznačný "příznivec" domácí české škody auto, trochu mne překvapuje, že jste pro manželku zvolil vůz jiné (navíc francouzské) značky (to není až tak obvyklé - i u méně "zapálených" ...)?
PS: Nereagoval jste na mé "výtky" vůči "koncernu" i "octavii" - znamená to "souhlas"?