0
späť
 

diskuze k tématu: Citroën C4 sedan - jezdí úsporně?

kategórie zaradenia témy: francouzská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 14.07.2008 13:11,
Nechápu co si mám představit pod: byl obut do zimních pneumatik letních pneumatik Michelin Primacy HP 215/55 R16
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 14.07.2008 13:17, RE: bez předmětu
hassan napísal:
Nechápu co si mám představit pod: byl obut do zimních pneumatik letních pneumatik Michelin Primacy HP 215/55 R16
Samozřejmě do letních (já už myslím na zimu). Omlouvám se.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 14.07.2008 14:29, V čem je problém?
To neumějí dnešní výrobci vyvinout motor s adekvátní spotřebou k jeho objemu x výkonu x rozměrům? Mám BMW 330i ( pro neznalé motor R6 objem 2997cm3 a výkon 170kw)motor konstrukčně 10let starej a spotřeba při největší pile co se dá jet nejde přes 12/100 a když chce jet člověk úspobně dá se jet za 8,5/100.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 14.07.2008 14:47, RE: V čem je problém?
anonym napísal:
To neumějí dnešní výrobci vyvinout motor s adekvátní spotřebou k jeho objemu x výkonu x rozměrům? Mám BMW 330i ( pro neznalé motor R6 objem 2997cm3 a výkon 170kw)motor konstrukčně 10let starej a spotřeba při největší pile co se dá jet nejde přes 12/100 a když chce jet člověk úspobně dá se jet za 8,5/100.
No...
Já vlastnil BMW, a o spotřebě vím své. Takový údaj nemá cenu komentovat. Po dálnici to bylo ok, ale jinak-hrůza. Vatáhnout do města je dost děsný.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 14.07.2008 15:05, RE: V čem je problém?
anonym napísal:
No...
Já vlastnil BMW, a o spotřebě vím své. Takový údaj nemá cenu komentovat. Po dálnici to bylo ok, ale jinak-hrůza. Vatáhnout do města je dost děsný.
nevěřícím rádoby vlastníkům rád předvedu
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 14.07.2008 15:17, RE: V čem je problém?
anonym napísal:
nevěřícím rádoby vlastníkům rád předvedu
souhlas,mel jsem 2,8 z roku 98 a pri klidne jizde 8,5 nebyl problem
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 14.07.2008 15:50, RE: V čem je problém?
anonym napísal:
souhlas,mel jsem 2,8 z roku 98 a pri klidne jizde 8,5 nebyl problem
Loni jsem chvíli trápil 328 Ci e46 a překvapila mě spotřeba: po okreskách svižným tempem pod osm litrů, na dálnici to přes deset šlo jen když se jela pila. A to bylo na 18kách z M3.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 14.07.2008 17:34,
hnusnější auto sem jakživ neviděl
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 14.07.2008 17:57, RE: V čem je problém?
anonym napísal:
To neumějí dnešní výrobci vyvinout motor s adekvátní spotřebou k jeho objemu x výkonu x rozměrům? Mám BMW 330i ( pro neznalé motor R6 objem 2997cm3 a výkon 170kw)motor konstrukčně 10let starej a spotřeba při největší pile co se dá jet nejde přes 12/100 a když chce jet člověk úspobně dá se jet za 8,5/100.
A co si tím chtěl říct? Že by snad ten Citron s polovičním výkonem měl jezdit s poloviční spotřebou? To asi těžko. Za polovičku nejezdí přece ani 316i. Když jezdíš třílitrem,tak přece dávno víš,že dvojnásobný objem nebo výkon neznamená dvojnásobnou spotřebu.A směrem dolů zas poloviční. To by pak 40kW auta jezdila za dva-tři litry.
A veř-to opravdu dnešní výrobci neumějí.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 14.07.2008 18:00, RE: bez předmětu
anonym napísal:
hnusnější auto sem jakživ neviděl
Renault Thalia,Dacia Logan, Fabia sedan.....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 14.07.2008 18:25, Spotřeba ...
Oslíku , prosím Tě vysvětli jim co stojí za to .....

Alf
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 14.07.2008 18:51, RE: Spotřeba ...
anonym napísal:
Oslíku , prosím Tě vysvětli jim co stojí za to .....

Alf
Ano - oslík to vyřeší,tak už to řekni,co je nejlepší.A na obhajobu toho kyseláče - podívejte kolik měří a váží,vždyť to jsou rozměry a váha jako kdysi u vyšší střední třídy / takový Renault 25 měl stejnou délku,objem 2 litry a vážil 1100 kg./ ta 1,6 má určitě dost práce to rozhýbat.Ale jinak je fakt,že na moderní automobil nižší střední třídy je to opravdu dost velká spotřeba.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 14.07.2008 21:00, Proti Outbacku Diesel je to propadák, žere víc a má náhon jen na jednu nápravu
srovnejte větší auto, větší výkon, trvalá 4kolka Subaru Outback 2.0 D který má ve všech ohledech nižší spotřebu a lepší jízdní vlastnosti a výbavu ...

http://auto2.lidovky.cz/clanek_lidovky.php?id_clanek=3452

Subaru žralo 5,3 a 8,9 litru ... tenhle křáp mnohem mnohem mnohem víc...

francouzký a italský auta sou pro buzny

reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 14.07.2008 21:44, RE: V čem je problém?
tomaskrtek napísal:
Loni jsem chvíli trápil 328 Ci e46 a překvapila mě spotřeba: po okreskách svižným tempem pod osm litrů, na dálnici to přes deset šlo jen když se jela pila. A to bylo na 18kách z M3.
pravda pravda vlastnil jsem 328 Ci celkem tri roky a dlouhodoby prumer byl 8.6,podotykam,ze jsem se nijak neomezoval,to se soucasnou 525 d jezdim stejnym stylem za 8 litru nafty a to me celkem sere !!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 15.07.2008 00:29, souhlasil bych s autorem
vyzkoušel jsem tuto motorizaci s kupátkem C4 loni o dovolené ve Francii, ujeto ve dvou osobách s plným autem potřeb pro kempování, podmínky od 21°C do 37°C prakticky pořád se zapnutou klimatizací a za téměř 4000 km se spotřeba podle počítače rovnala 6,8 l na 100 km. Největší pecka do průměru bylo 17 km do Saint Tropez za skoro tři a půl hodiny, tam dojel počítač na 12,8 litru, ale jinak to bylo naprosto v pohodě a ani na německé dálnici nepřelezla přes osm litrů, což vzhledem k dosahovanému rychlostnímu průměru a zatížení auta celkem šlo. Řazení asi nemá smysl komentovat, to je prostě klasika a dlouho to nebude lepší, ale jinak to bylo pohodlné a sympatické auto.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 15.07.2008 06:55, RE: V čem je problém?
anonym napísal:
A co si tím chtěl říct? Že by snad ten Citron s polovičním výkonem měl jezdit s poloviční spotřebou? To asi těžko. Za polovičku nejezdí přece ani 316i. Když jezdíš třílitrem,tak přece dávno víš,že dvojnásobný objem nebo výkon neznamená dvojnásobnou spotřebu.A směrem dolů zas poloviční. To by pak 40kW auta jezdila za dva-tři litry.
A veř-to opravdu dnešní výrobci neumějí.
Z toho vyplívá že je leší objetovat 2000,- ročně za vyšší sazbu povinného ručení a koupit auto s pořádným motorem s dostatečnou výkonovou rezervou a srovnatelnou spotřebou. O rozdílu v sametovém chodu motoru mezi 4válem a 6válem ani nemluvim.
PS doufám že sem teď nenapíše někdo hrdej s HTP že ušetřil na výměně svíček...................
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 15.07.2008 07:20, RE: Proti Outbacku Diesel je to propadák, žere víc a má náhon jen na jednu nápravu
anonym napísal:
srovnejte větší auto, větší výkon, trvalá 4kolka Subaru Outback 2.0 D který má ve všech ohledech nižší spotřebu a lepší jízdní vlastnosti a výbavu ...

http://auto2.lidovky.cz/clanek_lidovky.php?id_clanek=3452

Subaru žralo 5,3 a 8,9 litru ... tenhle křáp mnohem mnohem mnohem víc...

francouzký a italský auta sou pro buzny

To je fakt super postřeh,že nafták bere mín než benzínák. To si jako zjistil až ted??? Blik,cvak,příjem...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 15.07.2008 09:58, RE: V čem je problém?
anonym napísal:
pravda pravda vlastnil jsem 328 Ci celkem tri roky a dlouhodoby prumer byl 8.6,podotykam,ze jsem se nijak neomezoval,to se soucasnou 525 d jezdim stejnym stylem za 8 litru nafty a to me celkem sere !!!
To jsou ta stara auta, emise jsou nekde jinde a hmotnost vetsinou o neco taky.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 15.07.2008 10:00, RE: V čem je problém?
anonym napísal:
pravda pravda vlastnil jsem 328 Ci celkem tri roky a dlouhodoby prumer byl 8.6,podotykam,ze jsem se nijak neomezoval,to se soucasnou 525 d jezdim stejnym stylem za 8 litru nafty a to me celkem sere !!!
Jeste... nebude tak trochu rozdil v tom, ze predtim jsi jezdil trojkou a ted petkou? :o)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 15.07.2008 10:06, RE: Spotřeba ...
anonym napísal:
Ano - oslík to vyřeší,tak už to řekni,co je nejlepší.A na obhajobu toho kyseláče - podívejte kolik měří a váží,vždyť to jsou rozměry a váha jako kdysi u vyšší střední třídy / takový Renault 25 měl stejnou délku,objem 2 litry a vážil 1100 kg./ ta 1,6 má určitě dost práce to rozhýbat.Ale jinak je fakt,že na moderní automobil nižší střední třídy je to opravdu dost velká spotřeba.
Nevidel bych to tak tragicky, auto teto velikosti a s podobnym objemem a vykonem ti za min jezdit nebude. Co se tyka toho Renaultu 25, radeji by jsi absolvoval crashtest v nem nebo v C4? :o)
reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.