Piatok 29.08.2008 09:32,
Favouš
Pravda je, že favorit byl lehký a svižný. Měl jsem Feldu (po fáčku 46kW) a nyní Fabii MPI 50kW, a musím říci, že co se týče svižnosti rozjezdu nenaloženého auta, Fáčko bylo nejlepší. V dálničním stoupání a naloženém autě je kupodivu nejlepší Fabka, která drží 150 i do kopce. Favorit bylo z jedné strany revoluce. Osobně jsem měl 136LS pro export na západní trhy. Takže anatomická sedadla (rok 1990), liťáky, otáčkoměr, ostřik světel,mlhovky,centrál,jiné tlumiče, lakované půlky nárazníků, rádio JVC (už tenkrát), lepší odhlučnění a kola 13 na 175. (základ byl 13 na 165). Taky tonovaný okna, díru ve střeše a hodiny v panelu nad zrcátkem. Auto mělo černý strop a kapsy ve dveřích. Musím říci, že na tu dobu luxus. Pak mě felda LXi nasr***la, protože byla hlučnější, chudší a jízdně impotentní (škodovácké tlumiče). Ale co jsem chtěl hlavně říci, že servis na fáčku byl OK, jediné, co jsem nezvládal bylo seřízení ventilů a předstihu (protože byť mělo být automatické, krabička s elektronikou asi 2x odešla)......jinak hodně štěští s C3, osobně bych dal přednost něčemu tvrdšimu, ale proti gustu....
reagovať