0
späť
 

diskuze k tématu: Bmw z roku 2004

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
Zvirak
počet príspevkov459
dátum registrácie09.09.2012
Štvrtok 03.04.2014 15:00, RE: Bmw
ZX6R napísal:
To je pořád dokola. Někdo přijde s nějakým extrémem typu služební auta jezdí 60000 ročně tak to musí platit jako průměr pro všechny atd. V Rajchu nemá trojkový BMW jenom podnikatel na firmu co najezdí bambilion , tam to kupují i normální lidi s normálním nájezdem a 330d si spousta z nich nekoupila kvůli spotřebě ale proto , že to jede jak prase . Podle statistik TUV maji BMW 3 při jejich STK průměrně najeto 138000 viz.http://www.anusedcar.com/index.php/tuv-report-year-age/2013-10-11/311 . Ale to je celkem marná diskuze .


Jo ale lidi co delaj v reichu v prumeru i vic jezdi nez my (vlastní zkušenost). Takze i normalni lidi co tam jezdi do prace mají o něco vyšší nájezdy.. Doma je taky auto od novoty které má najeto teprv 90, ale jezdí se se služebním, které má přes 500 tis (10 let - ! )
reagovať
ZX6R
počet príspevkov14
dátum registrácie18.01.2011
Štvrtok 03.04.2014 15:29, Re:BMW528i
Jistě že kdo za 3 roky najede 150-200000 tak to auto prodá dokud za něho něco dostane a je logické že tu v nižší cenové kategorii nebude moc Bmw 3 s najetými třeba 45000 ale to snad je logický , ne ? Já jsem poslední kdo by tvrdil že 250-300 je nereálný , když jsem rozbil moje Volvo S 70 tak mělo 280 a vypadalo že vydrží ještě jednou tolik , jenom tvrdím že nemusí nutně úplně každý naftový auto mít najetej nesmysl . Jistě že většina z nich má , ale ještě pořád se dá sehnat to na co se v dotaze ptá , ale asi ne u nás a určitě ne levně .
reagovať
rohYpnol
počet príspevkov41
dátum registrácie22.09.2008
Štvrtok 03.04.2014 17:11, RE: Může a nemusí
gablenz napísal:
Ty kilometry může mít. Zbohatlík se auta rychle nabažil a byl tak líný jej prodávat (narozdíl od české kokotliny, kde dement vesničan musí auto rychle prodat, aby bylo na splátky exekutorovi), že stálo a kilometry nenabíhaly. Někde po dvou letech mohly stát, nebo u překupníka, v autosalonu, kde bylo na protiúčet... Mohlo několik let jenom tak všudemožně postávat, než se dostalo do přímého prodeje. Ale: stačí se podívat na nabídky autosalonů a na jejich auta na protiúčet.... Nejenom nějaký velký diesel v limuzíně má tyto parämetry: 2013/5 188 000 Km; 2011/8 160 000 Km.... Často i menší auta, která mají atributy pohodlného a výkonnějšího vozu... I tyhle mají často po dvou rocích v klidu přes 100 000 Km... často i více. Ale pak už nemusí jezdit... dlouho si je někdo přehazuje ze skladu do skladu. Pak si postojí u bazarníka..., pak u druhého, pak v dražebním depozitu, bo na Lojzu bazaristu byla exekuce...atd. Taky každý není buran a křupan a dement, co nocuje s prasaty ve vyhořelém kombajnu (který mu insolvenční správce určil k bydlení), aby najížděl s autem milion km, jak tu padlo a často padá.... Kdo by jezdil takovou vylítaninou? Hňup s IQ 80? Milovník sexu s ovcema? Soukromý zemědělec Joža kozofil? Neznám nikoho normálního, kdo by trápil auto nad 300 000 Km... Pokud se nejedná vyloženě o starou dodávku s atmo dieselem mercedes někde v Turecku v Anatolii..., která prostě jezdí a jezdí...a na vození melounů nemusí být hned nový Sprinter....


Spíš domněnky než cokoliv jiného. Že by 330D stálo v bazaru? Auto, které stojí a netočí se, je bazarníkovi k ničemu. Ten potřebuje auta točit, aby měl obrat. Je sice teoreticky možné, že cenu krutě přestřelí a on se nějaký pako najde, ale... Stejně tak aby auto stálo někomu před domem. Vážně si někdo myslí, že zazobaný majitel bude chtít, aby mu stálo pro něj staré auto v garáži a aby jen zabíralo místo? Vždyť není nic jednoduššího, než auto otočit na protiúčet při koupi nové generace.

A hlavně - pokud by auto opravdu mělo najeto tak málo, pak to je spíš ke škodě, protože by jezdilo pravděpodobně krátké trasy. A ty jsou pro každé auto (snad kromě elektromobilu?) likvidační. Když každý den auto najede (příklad) 15 km, což máme za rok někde 5500 km, tedy za 10 let 55 000 km, tak bude mít sice málo najeto, ale stav bude možná mnohem horší, než na autě, které natočilo třeba 25 000 km ročně... Hlavně je to ale zcela zbytečná debata jestli je nájezd ten či onen
reagovať
rohYpnol
počet príspevkov41
dátum registrácie22.09.2008
Štvrtok 03.04.2014 17:18, Přestaňte řešit ptákoviny
Zas čtu diskusi úplně k ničemu. Každý tu jen třepe, že to je stočené... Proboha proč? Copak číslo na budíkách vypovídá o tom, v jakém stavu je a co se kazí?

Kašlat na stav tacho, podstatný je stav ať to je klidně stočené o 200... Podstatné je, jestli vůz v tom stavu má tu cenu nebo ne. Je-li vůz v dobrém stavu, pak mi může být jedno, jestli má na budíkách to či ono číslo!

Tak prosím přestaňte řešit, jestli nájezd je či není možný, a zaměřte se na to, co se na autě nevydrží, na co si dát pozor. Kolik vydrží dvouhmota, spojka, čepy, tlumiče, jak rezne výfukové potrubí, co filtr pevných částic... Tohle tu řešte, tohle myslím (nejen) tazatele zajímá
reagovať
Abík
počet príspevkov93
dátum registrácie20.01.2009
Piatok 04.04.2014 18:40, RE: pro nevěřící
Falco napísal:
Pro nevěřící "Tomáše" bych rád uvedl svoji osobní zkušenost, kdy jsem minulý rok zakoupil v Německu BMW 330D E90 r.v. 2005 s 117 tis. km s plnou servisní historií (přičemž mám všechny dokumenty k vozu, doklady za všechny opravy a návštěvy v autorizovaném servisu), kterou jsem si ověřil v příslušném autorizovaném servisu. Co se historie mého vozu týká, tak mělo jednoho majitele, který si jej zakoupil, když měl 70 let (holt v Německu je jiná výše důchodu než u nás) a v prvních letech s vozidlem normálně jezdil (nájezd kolem 20 tis. km za rok), ale s přibývajícím věkem už nájezd ubýval. Tímto příspěvkem proto chci dementovat názor, že každé auto s naftovým motorem musí najezdit ročně 30-50 tis. km. Jinak v rodině máme i od nova auto (zážehové) z roku 1998, která má nyní najeto 79 tis. km...Holt každý si nekupuje auto kvůli tomu, že v něm prakticky i spí. Existují totiž oblasti ČR, kde je třeba mít i kvůli dojíždění pár km do zaměstnání vozidlo, protože spojení hromadnou dopravou je mizerné, přižemž je pak nájezd jen cca. 5 tis. km za rok. A abych se vrátil k dotazu, tak pokud má vozidlo tyto km (může i nemusí), není to pro motor při správnéch zacházení skoro nic, protože 150 kW verze je hodně povedená a netrpí na chronické závady jako novější motory od BMW. Takže je třeba ověřit obecně známé věci, které souvisejí s nákupem každé ojetiny.


A teď si představte, že máte 10 leté auto s 52 t. km skutečně najetými a chcete ho prodat mimo bazar. Někdy se podaří najít člověka, který vám uvěří. Ale víc je těch, kteří jsou sice zvědaví, ale vidí ve vás podvodníka. Prostě přijedou a už začnou keci. Protože na to nejsem, tak jsem každého z nich okamžitě vyrazil s tím, že není jediný poptávající. A z ceny neustoupím. Po jednom dnu zkušeností, jsem dal inzerát na net. Za 30 min. mi volali z AAA, že cenu respektují, abych auto přivezl. To auto si hned druhý den koupil člověk o 15 tis. dráž.
reagovať
Abík
počet príspevkov93
dátum registrácie20.01.2009
Piatok 04.04.2014 18:53, RE: Přestaňte řešit ptákoviny
rohYpnol napísal:
Zas čtu diskusi úplně k ničemu. Každý tu jen třepe, že to je stočené... Proboha proč? Copak číslo na budíkách vypovídá o tom, v jakém stavu je a co se kazí?Kašlat na stav tacho, podstatný je stav ať to je klidně stočené o 200... Podstatné je, jestli vůz v tom stavu má tu cenu nebo ne. Je-li vůz v dobrém stavu, pak mi může být jedno, jestli má na budíkách to či ono číslo!Tak prosím přestaňte řešit, jestli nájezd je či není možný, a zaměřte se na to, co se na autě nevydrží, na co si dát pozor. Kolik vydrží dvouhmota, spojka, čepy, tlumiče, jak rezne výfukové potrubí, co filtr pevných částic... Tohle tu řešte, tohle myslím (nejen) tazatele zajímá


Auto, které je pravidelně denně rozumně provozováno, jezdí dlouhé štreky, na tom bude podstatně lépe i s dvoj či trojnásobným nájezdem než to co jezdí pouze krátké, byť i denní cesty. Třeba do práce 4 km, potom zpět, nákup o víkendu chata. To jsou doslova trhací zkoušky. Existují studie, jak je to s opotřebením motorů a jiných součástek, když jsou zahřáté provozem a potom ty z těch trhacích zkoušek. Problémem někdy bývá nedostatečně dimenzované díly převodovky, třeba ložiska. To vím z vlastních zkušeností. Dnes na tom jsou dokonce lépe i auta po dealerech, kteří je před tím honili jak nadmuté kozy, protože si to společnosti hlídají.
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Štvrtok 05.06.2014 13:32, re:
Dobrý den. Předpovídat životnost automobilu je velmi těžké. Zásadní měrou se na ní totiž podílí styl, jakým s vozem zacházel předchozí majitel. Dá se říci, že dieselové BMW řady je poměrně dobrá volba, jako u každého moderního dieselu ale přijde čas, kdy budete muset vyměnit např. vstřikovače Common-Railu, turbodmychadlo nebo dvouhmotový setrvačník. Tot o lze očekávat při nájezdu 250-300 tis. km.
reagovať
1 2


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému

podobné vozidlá v ponuke:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.