0
späť
 

diskuze k tématu: Bmw z roku 2004

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 01.04.2014 20:21, Bmw z roku 2004
Dobrý den mám dotaz.Chtěl sem se zeptat zvažuji koupi BMW 330 d rok 2004. chtěl sem se zeptat jak je na tom auto s výkonem a hlavně spolehlivosti a co u něj mužu očekávat když má najeto 174 tis.km.Jesi ještě nějakou dobu pojede bez menších problému nebo jesi je už na pokraji větších vyměn a jakých.Díky.
reagovať
Zvirak
počet príspevkov459
dátum registrácie09.09.2012
Utorok 01.04.2014 21:23, RE: Bmw
nepřihlášený uživatel napísal:
Dobrý den mám dotaz.Chtěl sem se zeptat zvažuji koupi BMW 330 d rok 2004. chtěl sem se zeptat jak je na tom auto s výkonem a hlavně spolehlivosti a co u něj mužu očekávat když má najeto 174 tis.km.Jesi ještě nějakou dobu pojede bez menších problému nebo jesi je už na pokraji větších vyměn a jakých.Díky.


Mě osobně by připadaly podezřelé ty kilometry. Bude asi jen málo lidí co si koupí 3.0 v naftě, aby najeli za 10 let 174 tisic...
reagovať
BMW528i
počet príspevkov372
dátum registrácie07.01.2013
Streda 02.04.2014 11:17, 135 nebo 150 kw?
135 nebo 150 kw? Jinak ty km jsou nesmysl, mám 525d z roku 2004 s 280tkm a je to na tyhle auta ještě málo. Věřím, že ta 330d se 174 má nejspíš 374tkm.
reagovať
Ne321
počet príspevkov196
dátum registrácie02.07.2013
Streda 02.04.2014 12:02, RE: Bmw
Zvirak napísal:
nepřihlášený uživatel napísal:
Dobrý den mám dotaz.Chtěl sem se zeptat zvažuji koupi BMW 330 d rok 2004. chtěl sem se zeptat jak je na tom auto s výkonem a hlavně spolehlivosti a co u něj mužu očekávat když má najeto 174 tis.km.Jesi ještě nějakou dobu pojede bez menších problému nebo jesi je už na pokraji větších vyměn a jakých.Díky.
Mě osobně by připadaly podezřelé ty kilometry. Bude asi jen málo lidí co si koupí 3.0 v naftě, aby najeli za 10 let 174 tisic...


Ty kilometry v podstate odpovidaji rocnimu prumernemu najezdu, coz muze byt mozna i realne. Co jineho by dotycny mel kupovat? Prodejnost benzinovych trilitru byla proti dieselum minimalni. BMW prodavalo v te dobe priblizne ctyrikrat tolik sestivalcovych dieselu co benzinu.
reagovať
Citroenak
počet príspevkov727
dátum registrácie13.04.2012
Streda 02.04.2014 15:40, Rocni priemer
Mozno to s rocnym priemerom sedi, ale tento rocny priemer sa asi pocita zo vsetkych aut. Treba si pozriet, aky je rocny priemer u naftovych managerskych aut strednej a vyssej triedy. Prave tieto auta dost vyrazne priemer dvihaju. A v tejto triede je to auto na 90% stocene, a to viac ako o 100t km.
reagovať
ZX6R
počet príspevkov14
dátum registrácie18.01.2011
Streda 02.04.2014 17:07, BMW
Na mobile.de je 301 ks BMW 330d r.v. 2003-2005 a jen 10 z nich má najeto přes 300000 . Dalších 108 má najeto mezi 300 a 200 . Zbývá 193 aut do 200000km , což nechápu když pravidelně v každém dotazu na tohle téma se každý dozví že všechny tyhle auta mají nejmín 300 najeto . Já mám někdy pocit že diesel se snad už vyrábí se 150 000 najeto .
reagovať
Zvirak
počet príspevkov459
dátum registrácie09.09.2012
Streda 02.04.2014 17:45, RE: BMW
ZX6R napísal:
Na mobile.de je 301 ks BMW 330d r.v. 2003-2005 a jen 10 z nich má najeto přes 300000 . Dalších 108 má najeto mezi 300 a 200 . Zbývá 193 aut do 200000km , což nechápu když pravidelně v každém dotazu na tohle téma se každý dozví že všechny tyhle auta mají nejmín 300 najeto . Já mám někdy pocit že diesel se snad už vyrábí se 150 000 najeto .


To bude asi tím, že drtivá většina těch aut už několikrát změnila majitele. A při koupi jim dobráci stáhli km. Nic nového pod sluncem. Děj velice častý.
reagovať
ZX6R
počet príspevkov14
dátum registrácie18.01.2011
Streda 02.04.2014 18:28, Bmw
Netvrdím , že v inzerci nebude dost stočenin , ale tvrdit že jich je drtivá většina hraničí s obsesí .
reagovať
Zvirak
počet príspevkov459
dátum registrácie09.09.2012
Streda 02.04.2014 20:04, RE: Bmw
ZX6R napísal:
Netvrdím , že v inzerci nebude dost stočenin , ale tvrdit že jich je drtivá většina hraničí s obsesí .


já bych spíš řekl se zkušeností.

a dále s naivitou v očekávání, že manažersků vůz vyšší třídy s naftovým 6-válcem bude mít po 10 letech provozu 174 tisic...
reagovať
Ne321
počet príspevkov196
dátum registrácie02.07.2013
Streda 02.04.2014 22:14, RE: Rocni priemer
Citroenak napísal:
Mozno to s rocnym priemerom sedi, ale tento rocny priemer sa asi pocita zo vsetkych aut. Treba si pozriet, aky je rocny priemer u naftovych managerskych aut strednej a vyssej triedy. Prave tieto auta dost vyrazne priemer dvihaju. A v tejto triede je to auto na 90% stocene, a to viac ako o 100t km.


Akorat, ze trojka neni zrovna pripad "manazerskeho auta stredni a vyssi tridy". BMW 3 opravdu neni typicke fleetove auto typu Audi A6. Na to je to prilis male auto, tahle auta si kupuji spise koncaci a pro ne je to bezny najezd. Pokud musi manazer ci cestak nalitat straslive kilometry, tak si nekoupi uskakanou trojku, ale neco pohodlnejsiho, nemluve o faktu, ze manazer ma povetsinou rodinu a trojka je neprilis presvedcive rodinne vozidlo.
reagovať
Falco
počet príspevkov55
dátum registrácie09.05.2007
Štvrtok 03.04.2014 01:19, pro nevěřící
Pro nevěřící "Tomáše" bych rád uvedl svoji osobní zkušenost, kdy jsem minulý rok zakoupil v Německu BMW 330D E90 r.v. 2005 s 117 tis. km s plnou servisní historií (přičemž mám všechny dokumenty k vozu, doklady za všechny opravy a návštěvy v autorizovaném servisu), kterou jsem si ověřil v příslušném autorizovaném servisu. Co se historie mého vozu týká, tak mělo jednoho majitele, který si jej zakoupil, když měl 70 let (holt v Německu je jiná výše důchodu než u nás) a v prvních letech s vozidlem normálně jezdil (nájezd kolem 20 tis. km za rok), ale s přibývajícím věkem už nájezd ubýval.

Tímto příspěvkem proto chci dementovat názor, že každé auto s naftovým motorem musí najezdit ročně 30-50 tis. km.

Jinak v rodině máme i od nova auto (zážehové) z roku 1998, která má nyní najeto 79 tis. km...

Holt každý si nekupuje auto kvůli tomu, že v něm prakticky i spí. Existují totiž oblasti ČR, kde je třeba mít i kvůli dojíždění pár km do zaměstnání vozidlo, protože spojení hromadnou dopravou je mizerné, přižemž je pak nájezd jen cca. 5 tis. km za rok.

A abych se vrátil k dotazu, tak pokud má vozidlo tyto km (může i nemusí), není to pro motor při správnéch zacházení skoro nic, protože 150 kW verze je hodně povedená a netrpí na chronické závady jako novější motory od BMW. Takže je třeba ověřit obecně známé věci, které souvisejí s nákupem každé ojetiny.
reagovať
tonyk
počet príspevkov19
dátum registrácie24.10.2006
Štvrtok 03.04.2014 07:36, Co muzete ocekavat
1. Pokud by to skutecne melo najeto takto malo, tak budou investice minimalni, mozna tak nejaky vstřikovač. Nevylučuji, že se takové vozidlo dá koupit, ale zcela vylučuji, že by bylo na prodej za průměrnou cenu.

2. Skutečný nájezd těchto aut je min 50tis. ročně a víc. My jsme na firmě měli průměr 65 tis. ročně. Tj. průměrné auto s touto motorizací bude mít za tu dobu průměrný nájezd 500 tis. km a tady už se dá očekávat ledacos.

3. Pokud takové auto skutečně chcete, tak bych hledal mezi auty se skutečným nájezdem okolo 300 tis. km, ale s neprůstřelnou servisní historií. Tj. pokud možno až do konce servisovaných v autorizovaném servisu, kde je pravděpodobnost, že výměnkáři už vše opotřebené průběžně vyměnili.
reagovať
Zvirak
počet príspevkov459
dátum registrácie09.09.2012
Štvrtok 03.04.2014 08:51, RE: pro nevěřící
Falco napísal:
Pro nevěřící "Tomáše" bych rád uvedl svoji osobní zkušenost, kdy jsem minulý rok zakoupil v Německu BMW 330D E90 r.v. 2005 s 117 tis. km s plnou servisní historií (přičemž mám všechny dokumenty k vozu, doklady za všechny opravy a návštěvy v autorizovaném servisu), kterou jsem si ověřil v příslušném autorizovaném servisu. Co se historie mého vozu týká, tak mělo jednoho majitele, který si jej zakoupil, když měl 70 let (holt v Německu je jiná výše důchodu než u nás) a v prvních letech s vozidlem normálně jezdil (nájezd kolem 20 tis. km za rok), ale s přibývajícím věkem už nájezd ubýval. Tímto příspěvkem proto chci dementovat názor, že každé auto s naftovým motorem musí najezdit ročně 30-50 tis. km. Jinak v rodině máme i od nova auto (zážehové) z roku 1998, která má nyní najeto 79 tis. km...Holt každý si nekupuje auto kvůli tomu, že v něm prakticky i spí. Existují totiž oblasti ČR, kde je třeba mít i kvůli dojíždění pár km do zaměstnání vozidlo, protože spojení hromadnou dopravou je mizerné, přižemž je pak nájezd jen cca. 5 tis. km za rok. A abych se vrátil k dotazu, tak pokud má vozidlo tyto km (může i nemusí), není to pro motor při správnéch zacházení skoro nic, protože 150 kW verze je hodně povedená a netrpí na chronické závady jako novější motory od BMW. Takže je třeba ověřit obecně známé věci, které souvisejí s nákupem každé ojetiny.


Já netvrdím, že taková auta nejsou, jenom že je jich jako šafránu.
reagovať
Valnoha
počet príspevkov322
dátum registrácie03.01.2011
Štvrtok 03.04.2014 09:14, jeda baba povidala
Zase se tu vaří z vody ala jedna baba povidala....
e46 není (nebyl) managerský vůz a jestli ano je mi toho managera líto. Na to byla v té době e38,e39.
Ono určitě není prohra ani ten nájezd 300 tisíc, ten motor najede milion když má to co potřebuje.
Doporučuji ke koupi vzít určitě nějakýho fandu nejlíp i s Inpou diagnostikou (seženeš na bmwklub.cz) a lepší dát na kafe než naletět. To se pak může prodražit. Pěkných e46 už není mnoho proto nepočítej s tím že seženeš vysněný model za dva dny. I když podle dotazu to zní že se bavíme o konkrétním autě? Pokud ano tak to chtělo trošku rozvézt...... škoda
rok 2004 bude na 99% 150kw. Bezkonkurenční výkon na auto této třídy. Dlouhodobou jsem s tím měl 6,8. Dá se jet i pod 6, ale kvůli honbě za spotřebou sis doufám nevybral toto auto.
reagovať
Citroenak
počet príspevkov727
dátum registrácie13.04.2012
Štvrtok 03.04.2014 09:57, BMW 3
Moj komentar skor bol asi pisany na 'obycajne auto strednej triedy v nafte'. BMW 3 sa do strednej triedy radi, aj ked ja naozaj neviem preco. Z vnutra je to velmi male auto oproti napr C5 z toho isteho roka. Takze za to sa ospravedlnujem. Kazdopadne je podla mna potrebne si davat pozor aj na naftove auta co maju prilis maly najazd. Ak bola este aj vymena oleja na long life, je to este horsie. Jasne, poloosi a podobne veci co trpia na vysoky vykon by mali byt ako nove, ale ak sa naftovy motor najme v zime pouziva na mestsku jazdu, kde sa este studeny vypina, moze ho to poskodit este viac. Urcite je dobre pre cely zvysok auta, ked je najazd maly. Ale na ten motor by som si privolal niekoho kto sa vyzna a poriadne ho prezrie. A taktiez by som skontroloval vyfuk, ak uz bude odpadat, popripade ak bol meneny, tak som s tymi jazdami mal pravdepodobne pravdu.
reagovať
gablenz
počet príspevkov137
dátum registrácie12.01.2009
Štvrtok 03.04.2014 11:01, Může a nemusí
Ty kilometry může mít. Zbohatlík se auta rychle nabažil a byl tak líný jej prodávat (narozdíl od české kokotliny, kde dement vesničan musí auto rychle prodat, aby bylo na splátky exekutorovi), že stálo a kilometry nenabíhaly. Někde po dvou letech mohly stát, nebo u překupníka, v autosalonu, kde bylo na protiúčet... Mohlo několik let jenom tak všudemožně postávat, než se dostalo do přímého prodeje.

Ale: stačí se podívat na nabídky autosalonů a na jejich auta na protiúčet.... Nejenom nějaký velký diesel v limuzíně má tyto parämetry: 2013/5 188 000 Km; 2011/8 160 000 Km.... Často i menší auta, která mají atributy pohodlného a výkonnějšího vozu... I tyhle mají často po dvou rocích v klidu přes 100 000 Km... často i více. Ale pak už nemusí jezdit... dlouho si je někdo přehazuje ze skladu do skladu. Pak si postojí u bazarníka..., pak u druhého, pak v dražebním depozitu, bo na Lojzu bazaristu byla exekuce...atd.

Taky každý není buran a křupan a dement, co nocuje s prasaty ve vyhořelém kombajnu (který mu insolvenční správce určil k bydlení), aby najížděl s autem milion km, jak tu padlo a často padá.... Kdo by jezdil takovou vylítaninou? Hňup s IQ 80? Milovník sexu s ovcema? Soukromý zemědělec Joža kozofil? Neznám nikoho normálního, kdo by trápil auto nad 300 000 Km... Pokud se nejedná vyloženě o starou dodávku s atmo dieselem mercedes někde v Turecku v Anatolii..., která prostě jezdí a jezdí...a na vození melounů nemusí být hned nový Sprinter....
reagovať
BMW528i
počet príspevkov372
dátum registrácie07.01.2013
Štvrtok 03.04.2014 12:50, RE: Může a nemusí
gablenz napísal:
Ty kilometry může mít. Zbohatlík se auta rychle nabažil a byl tak líný jej prodávat (narozdíl od české kokotliny, kde dement vesničan musí auto rychle prodat, aby bylo na splátky exekutorovi), že stálo a kilometry nenabíhaly. Někde po dvou letech mohly stát, nebo u překupníka, v autosalonu, kde bylo na protiúčet... Mohlo několik let jenom tak všudemožně postávat, než se dostalo do přímého prodeje. Ale: stačí se podívat na nabídky autosalonů a na jejich auta na protiúčet.... Nejenom nějaký velký diesel v limuzíně má tyto parämetry: 2013/5 188 000 Km; 2011/8 160 000 Km.... Často i menší auta, která mají atributy pohodlného a výkonnějšího vozu... I tyhle mají často po dvou rocích v klidu přes 100 000 Km... často i více. Ale pak už nemusí jezdit... dlouho si je někdo přehazuje ze skladu do skladu. Pak si postojí u bazarníka..., pak u druhého, pak v dražebním depozitu, bo na Lojzu bazaristu byla exekuce...atd. Taky každý není buran a křupan a dement, co nocuje s prasaty ve vyhořelém kombajnu (který mu insolvenční správce určil k bydlení), aby najížděl s autem milion km, jak tu padlo a často padá.... Kdo by jezdil takovou vylítaninou? Hňup s IQ 80? Milovník sexu s ovcema? Soukromý zemědělec Joža kozofil? Neznám nikoho normálního, kdo by trápil auto nad 300 000 Km... Pokud se nejedná vyloženě o starou dodávku s atmo dieselem mercedes někde v Turecku v Anatolii..., která prostě jezdí a jezdí...a na vození melounů nemusí být hned nový Sprinter....


No ten nájezd u zánovních aut je opravdu takový i vyšší, samozřejmě jsou i auta s malým nájezdem. Ty jsou ale většinou prodány mezi známímy, nebo v bazarech za uplně jiné ceny, než jsou ostatní auta. ale opravdu to není tak, že někdo najede s autem za 2 roky 150tkm a pak 8 let mu stojí v kopřivách na zahradě, nebo je ve skladu. Jinak auto nad 300tkm trápí spousta lidí, nevím ani proč by to mělo být trápení. chybí mi do 300tkm asi 15tis km, asi 3-4 mesíce ježdění, to už bych měl vybírat nové auto ne? co to je za nesmysl? s autem nemám žádné problémy a maximálně mi vyhovuje, tak proč ho budu měnit, jen kvůli číslu na tacho? to si ho radši dobrovolně nechám stočit.
reagovať
tomaskrtek
počet príspevkov982
dátum registrácie18.03.2008
Štvrtok 03.04.2014 14:09, RE: Může a nemusí
gablenz napísal:
Ty kilometry může mít. Zbohatlík se auta rychle nabažil a byl tak líný jej prodávat (narozdíl od české kokotliny, kde dement vesničan musí auto rychle prodat, aby bylo na splátky exekutorovi), že stálo a kilometry nenabíhaly. Někde po dvou letech mohly stát, nebo u překupníka, v autosalonu, kde bylo na protiúčet... Mohlo několik let jenom tak všudemožně postávat, než se dostalo do přímého prodeje. Ale: stačí se podívat na nabídky autosalonů a na jejich auta na protiúčet.... Nejenom nějaký velký diesel v limuzíně má tyto parämetry: 2013/5 188 000 Km; 2011/8 160 000 Km.... Často i menší auta, která mají atributy pohodlného a výkonnějšího vozu... I tyhle mají často po dvou rocích v klidu přes 100 000 Km... často i více. Ale pak už nemusí jezdit... dlouho si je někdo přehazuje ze skladu do skladu. Pak si postojí u bazarníka..., pak u druhého, pak v dražebním depozitu, bo na Lojzu bazaristu byla exekuce...atd. Taky každý není buran a křupan a dement, co nocuje s prasaty ve vyhořelém kombajnu (který mu insolvenční správce určil k bydlení), aby najížděl s autem milion km, jak tu padlo a často padá.... Kdo by jezdil takovou vylítaninou? Hňup s IQ 80? Milovník sexu s ovcema? Soukromý zemědělec Joža kozofil? Neznám nikoho normálního, kdo by trápil auto nad 300 000 Km... Pokud se nejedná vyloženě o starou dodávku s atmo dieselem mercedes někde v Turecku v Anatolii..., která prostě jezdí a jezdí...a na vození melounů nemusí být hned nový Sprinter....

nemá smysl s magorem jako ty diskutovat, jenom bych ti chtěl připomenout cca 14 dní starou zprávu o belgickém obchodníkovi který najel s Maybachem 1.000.000km za pět let.
reagovať
ZX6R
počet príspevkov14
dátum registrácie18.01.2011
Štvrtok 03.04.2014 14:39, Bmw
To je pořád dokola. Někdo přijde s nějakým extrémem typu služební auta jezdí 60000 ročně tak to musí platit jako průměr pro všechny atd. V Rajchu nemá trojkový BMW jenom podnikatel na firmu co najezdí bambilion , tam to kupují i normální lidi s normálním nájezdem a 330d si spousta z nich nekoupila kvůli spotřebě ale proto , že to jede jak prase . Podle statistik TUV maji BMW 3 při jejich STK průměrně najeto 138000 viz.http://www.anusedcar.com/index.php/tuv-report-year-age/2013-10-11/311 . Ale to je celkem marná diskuze .
reagovať
BMW528i
počet príspevkov372
dátum registrácie07.01.2013
Štvrtok 03.04.2014 14:58, RE: Bmw
ZX6R napísal:
To je pořád dokola. Někdo přijde s nějakým extrémem typu služební auta jezdí 60000 ročně tak to musí platit jako průměr pro všechny atd. V Rajchu nemá trojkový BMW jenom podnikatel na firmu co najezdí bambilion , tam to kupují i normální lidi s normálním nájezdem a 330d si spousta z nich nekoupila kvůli spotřebě ale proto , že to jede jak prase . Podle statistik TUV maji BMW 3 při jejich STK průměrně najeto 138000 viz.http://www.anusedcar.com/index.php/tuv-report-year-age/2013-10-11/311 . Ale to je celkem marná diskuze .


Doporučuji jinou statistiku, dejte si tady na tipcars vyhledat bmw 3 z roku 2010 a do 0,5ml kč jsou tam 3 kusy s nájezdem pod 100tkm, průměr se mi počítat nechce,ale odhaduji ho na 150-170tkm a pak se podívejte na bmw 3 z roku 2004 kromě 7 aut s nájezdem přes 200tkm jsou ty nájezdy stejné !!!!! to těch 7 let ty auta nejezdily?
ještě podotknu, že nejmenší km nájezd jsem měl v 18ti letech při studiích a to 28tkm za rok, ptom jsem jezdi lehce přes 30 a ted je to cca 45tkm za rok, dojíždím jen do práce a běžné denní pojíždky, jako má každý.
ale když tomu chcete věřit tak tomu věřtě, kupujte stočená auta, ale pak si nesěžujte, že jsou stočená. Aspon ty nestočená s normálním nájezdem 3-400tkm budou levná pro nás které to číslo na budíku neuráží.
reagovať
1 2


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému

podobné vozidlá v ponuke:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.