Streda 29.05.2024 13:44,
RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: BANDA Podvodník Pardubice
Ráda bych tu napsala, jak jsme dopadli - třeba to někomu pomůže. Začnu od začátku: Po odvezení auta pan Banda volal, že auto je nepojízdné a vezou ho odtahovkou a chtěl vrátit část peněz - bylo mi to divné, tak jsem si našla tuto diskusi a dočetla se, že mají takový postup - přišlo na vyhrožování stylu nepošlete peníze, nepřepíšu (což v plánu stejně neměl). Několikrát jsme si volali, pořád to stejné - pošlete peníze, jinak nepřepíšu. Mezitím jsem volala na policii, co dělat - řekli mi, že oni nic nemůžou, mám dát žalobu k soudu. Registr taky nic moc (krom toho, že jsem blbá, protože tak hloupě naletím). Výzvu k přepisu se jim posílat nechtělo. Volala jsem ještě do Pardubic, tak byla moc milá paní, řekla mi, že klidně ať si napíšu výzvu sama (stejně ji nepřeberou - výzvu jsem poslala a nepřebrali) a dám to k soudu do Pardubic - tam je znají, rychle vyřizují. Takže jsem se spojila s právníkem, udělali jsme žalobu. Mezitím jsem zjistila, že se naše auto prodává na FB - nejdříve prodávali přímo Bandovi, pak se auto dostalo do bazaru. Naštěstí jsem se pak spojila s kupcem, na registr, kde chtěl přepisovat, jsem posalal novou plnou moc na nového kupce a přepis se provedl. Celá tato situace trvala měsíc a půl. Stálo mě to dvě pokuty po 750 Kč za špatné parkování + právník za vytvoření žaloby. Žalobu jsem poslala, ale nebude se vyřizovat, když je už vše OK. Za mě jsme dopadli vlastně dobře při tom všem. Zařídila jsem si identitu občana, což je super věc, protože vidíte, zda je auto na vás pořád připsáno + taky to, že se tam třeba najenou objevila STK, která měla propadnout. Taky jsem přes datovku posílala tu plnou moc na registr, což vedlo k rychlému vyřízení. A další věc - příště si už budu vše ověřovat na netu, včetně telefonního čísla kupce - i toto se dá na netu najít a mě to před tím vůbec nenapadlo. Držím všem palce, aby dopadli alespoň stejně tak jako já - nebo vůbec nenaletěli a a