anonym napísal:
Všimněte si taky, že ti, kterým se Q7 nelíbí tady ani jedinkrát neoznačili přispěvatele z "druhého tábora" hanlivými přívlastky. Na druhé straně se to v pŕíspěvcích těch kteří se v Q7 shlédli jen hemží výrazy jako "debil, imbecil, pako... I to něco vypovídá o tom co jsou obdivovatelé Q7 za lidi. Z psychologického hlediska jde zjevně o jedince se zvýšenou agresivitou což plně koresponduje s tím, že se jim takovýhle agresivní auta líbí. V zájmu zvýšení atraktivity tohto vozu pro zmíněnou cílovou ...
Zajímavý postřeh, začnu si toho všímat.
Jeden kamarád řekl, že lidi nikdy ze svého standardu nesleví, a to ani v případě , že se budou muset na ulici každých 10 kroků nadechnout z nějakého cizího zdroje kyslíku. Vidím, že to začíná být pravda.
SUV taky neuznávám. Na silnici na pytel, do terénu na pytel, do města na pytel. Výdrž: pár tisíc motohodin a za takový prachy. A co se týče té ekologie: dokud se budou auta měnit každý 3-4 roky, půjde to stále do kytek. Dokud budeme vozit kuřata z číny, jahody ze Španělska a jablka z Polska, půjde to do kytek. Pokud budou lidi jezdit ve svých autech do práce po jednom člověku a hromadná doprava jim přijde jako socka, půjde to do kytek. Pokud budeme v létě klimatizovat, čili ještě podstatně více ohřívat exteriér a spotřebovávat na to energii, půjde to do kytek. Zkrátka zajdeme na svou pohodlnost.