0
späť
 

diskuze k tématu: Majitel Audi A3: jednašestka je žíznivá

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 02.05.2008 10:05, RE: dobré auto ve spojení se špatným motorem
zigi napísal:
Jsem rád že někdo tady někdy se mnou souhlasí :)
Jasný no, s tím domácím trhem to je bez debat. Když pojedete do Francie, určitě nepovedou v prodeji škodovky, stejně tak v Italii nebo kdekoliv v Japonsku. Domácí značka je vždy v tom daném státě navrcholu a to nelze změnit. To že domácí značka je tady dražší než v zahraničí je celkem divný, pro domácí zájemce je to podpásovka, kterou stejně přehlíží a dál kupují, je to od Škodovky hnusný tah proti čechům, ale když to kupují, tak prostě vedení ško...
přesně tak - díky Škodě že si drží ty ceny! Oktavie je poslední model nad kterým bych uvažoval (Roomster a Fabie se mi vůbec nelíbí, Superb je určitě kvalitní ale viděl jsem ho live a vypadal ještě hůř než na fotkách, no a když dají Oktávku do nového dizajnu tak pro mně taky skončila).
Díky tomu, aby se prosadili, musí ostatní výrobci nasadit hodně agresivní cenovou politiku. A to je jen a jen dobře pro zákazníka. Pro koho není Škoda srdcovka, vybere si víc než dobře.
Ano, uznávám, individualizace je u Škodovek obdivuhodná. Ale já upřednostním levnější konkurenci s normální výbavou, než možnost dovybavit si to milionem serepetiček za nehorázné sumy, hlavně když v základu pomalu nemám ani ten volant....

Tím netvrdím, že Škoda je špatný vůz. Podle mně jsou to výborná auta, bohužel jejich dizajn mně nesedl. A ospravedlnit vyšší cenu si já osobně dovedu jenom u miláčků - Saab/Volvo.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 02.05.2008 10:25, RE: dobré auto ve spojení se špatným motorem
zigi napísal:
Jenže problém je v tom, že z baráku nic nemáš, z 330i by sis i celkem mohl užít srandy :)

K řpedchozímu příspěvku: 330i není stejná třída jako S60 nebo A6, pak se nelze divit že jsou hlavně v interieru takový rozdíly.
bys nevěřil kolik srandy si užiješ s barákem! Než to všechno dáš dohromady a pak to furt udržovat....
Jasně, s bavorákem by sice táta měl srandy až až, ale:
1. pro sebe ho nepotřebuje, má služebák
2. máme ho nepotřebuje, jezdí jen po městě, na to jí Punto stačí
3. už teď musí táta když jede s mámou sekat dobrotu (Suberb 2.8V6 je pokušení...), v bavoráku by s ním asi nejezdila už vůbec, možná by to bylo i na rozvod...

reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 02.05.2008 10:30, RE: dobré auto ve spojení se špatným motorem
zigi napísal:
Jaká je pak třída S40, když C30 je nižší střední konkurent Golfa, Astry, Focusa...atd?
S60 je zapeklitá - já bych jí dal asi do štřední, i když tam Volvo umísťuje i S40/V50, ale ty jsou, při současné růstu rozměrů už spíše na hranici nižší střední a střední
Cenově je to taky zapeklité - nedávno jsem se díval na cenník, a třeba mezi základní S60 a S80 je docela malý rozdíl
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 28.05.2008 10:54, RE: dobré auto ve spojení se špatným motorem
zigi napísal:
Přesně. 1.6 8V se dělaly 55, 74 a 75kw. 1.6 16V měl 77kw. Znát fakta je základ než se pouštět do diskuze...
Tak to se omlouvám , 75 kW z 1600ccm, osm ventilů obdivuhodné i na dnešní dobu. Proč u toho nezůstali ?
reagovať
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.