0
späť
 

diskuze k tématu: Alfa Romeo 33 z roku 1991 - vtip nebo výhodná koupě?

kategórie zaradenia témy: italská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 03.10.2008 21:45, RE: Resume
Kylie napísal:
Ano Bristol Fighter T jezdí (a v německu majitele AMG v úžas uvádí). Ceny jsou jistě vysoké, ale platí se ne za výkon - i Blenheim umí jezdit rychleji než 95% světové autoprodukce - ale právě za onu exkluzivitu (je to možná jedno z nejkvalitněji vyráběných aut na světě). Je to stejné jako s tím WRC (pár vítězství Subaru - zná každý; nej- série vítězství v historii - Citroën? - o tom nic nevím...), Aston Martin zná "každý" - Bristol je exkluzivnější, kvalitnější, rychlejší - nezná ho téměř...
A to je ted otázka - zdali si kupovat auto za 10mil,když ho vlastně téměř nikdo nezná. Jak dlouho bych musel jezdit tady po Čechách než by někdo ocenil můj vkus kdybych ho měl?
Ted jen filosofuji - ale kdybych mě cca 15-20mil stejně by padla volba dřív na auta typu Aston Martin nebo Maserati nebo Lamborghini než ten Bristol. Já myslím,že ten si kupují lidé ještě s kontem o řád nebo spíš dva větším. Tací,kteří se pohybují ve společnosti kde Lambo je něco jako bežná konfekce.
PS: dajíse někde dohledat ty hodnoty zrychlení 0-160? Nebo 0-200 - motorky ( litry) toto mají cca za 7s. - to je řádný zátah ... )
PPS : ten Fighter T údajně jezdí 430km/h - pravda? - se mi to ňák nezdá
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 03.10.2008 23:26, RE: Resume
TOM napísal:
A to je ted otázka - zdali si kupovat auto za 10mil,když ho vlastně téměř nikdo nezná. Jak dlouho bych musel jezdit tady po Čechách než by někdo ocenil můj vkus kdybych ho měl?
Ted jen filosofuji - ale kdybych mě cca 15-20mil stejně by padla volba dřív na auta typu Aston Martin nebo Maserati nebo Lamborghini než ten Bristol. Já myslím,že ten si kupují lidé ještě s kontem o řád nebo spíš dva větším. Tací,kteří se pohybují ve společnosti kde Lambo je něco jako bežná konfekce.
PS: dajíse někde dohl...
Motorkám moc nerozumím, ale čistě teoreticky silná motorka je proti autu vždy ve výhodě. Konkrétní údaje o Bristol Fighter T nejsou příliš k dosažení, ale Veyron úspěšně "prohání" (aby také ne, je stavěn "na jízdu" NE "na image"). Ono rozdíl v koeficientu aerodynamického odporu 0,27 a 0,39 je opravdu véééélký.
To s tou rychlostí 430 km/h není nesmysl, ale v sériových vozech je "omezovač", takže ani 400 km/h nejedete (a právě TAKOVÉTO nesmysly lidi zajímají). To podstatné je, že když budete Bugatti Veyron na německé dálnici řídit, já s Buřtíkem vás (každý ve svém Bristol Fighter T) dojedeme a nebude to o autě a jen a jen o řidiči, kdo z nás nejrychlejší bude - jisté je, že nám doma v pokladničce ještě na koupi třetího Bristolu zbyde - o tolik je "horší" Veyron dratží. Takže s tou cenou je to takové ... diskutabilní.
PS: Kdo měl možnost vyzkoušet (a najít - i v německu - vhodnou dálnici je VELMI VELMI VELMI těžké - a stále těžší) rychlost NAD 250 km/h ví že i to je velmi rychle a HLAVNĚ pak každých 10 km/h nahoru je jak 50 v "běžných" rychlostech (a 300 km/h už zvládají jen ti naprosto nejlepší - a chce to i štěstí na ideální podmínky). Takže 430 km/h je sice krásná hodnota, ale opravdu nesmyslná - ale vše co motor zvládá předtím - TO je okouzlující
Bohužel nmám příjmy ani na Maserati (Quattroporte minulé generace jsem "malinko" zvažovala - tedy zánovní - u tohoto vozu cena jak šílená dolů letí, ale strach z finančních nákladů a "rozum" nakonec "zvítězily") ani na "ručně šité boty" Aston - ale když .... tak Bristol Fighter opravdu vyzkoušet půjdu a vážně zvažovat budu! Nějakých 80% všech kdy prodaných Bristolů je ještě v provozu - tak že bych pro tento život "vyřešeno" měla...). V česku to neradno říkat, ale takové Gallardo za hranicemi NENí až tak exkluzivní zboží, jak by si zde asi kdekdo myslel (chci tím říci, že si ho kupují i "normální" lidé - dokonce osobně jednoho znám).
PS: Máte pravdu, v česku snad Bristol ani zamykat netřeba, to mi spíše Octavii ukradnou
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 04.10.2008 13:50, RE: Alfa
Carlosino napísal:
Tahle alfička byla před lety moje první auto - akorát trochu novější a motor 1,5 77Kw 4*4 - rád na ni vzpomínám, i když spotřeba kolem 12l, elektrika občas pozlobila a sehnat na ni třeba blbej výfuk to byl oříšek.







Alfa Romeo "vzít za srdce" uměla a stále umí, ale tahle bajka o "nadzvukovém" 1.4 motoru je HODNĚ přehnaná.
PS: Před lety jsem v Alfa 147 3.2 V6 24V GTA seděla a volantu se držela a přemýšlela a "atmosféru dýchala" a "rozum" na 110% donutit fungovat musela, jen abych si jí NEkoupila - TAK se mi líbila..
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 05.10.2008 12:45, RE: Alfa
Kylie napísal:
Alfa Romeo "vzít za srdce" uměla a stále umí, ale tahle bajka o "nadzvukovém" 1.4 motoru je HODNĚ přehnaná.
PS: Před lety jsem v Alfa 147 3.2 V6 24V GTA seděla a volantu se držela a přemýšlela a "atmosféru dýchala" a "rozum" na 110% donutit fungovat musela, jen abych si jí NEkoupila - TAK se mi líbila..
Ty jsi taková divočačka??? Tahle gta má z 0-100 za 6.7,což je mazec. To zrychlení,co se píše v článku má tak punto 1.4 turbo
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 05.10.2008 12:56, RE: Alfa
pett24 napísal:
Ty jsi taková divočačka??? Tahle gta má z 0-100 za 6.7,což je mazec. To zrychlení,co se píše v článku má tak punto 1.4 turbo
Tak jsem se o půl sekundy seknul,ona má dokonce 6.2,senzace!!! http://www.cuoresportivo.net/index.php?link=cuore-modely-zrychleni
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 06.10.2008 02:10, RE: Alfa
pett24 napísal:
Tak jsem se o půl sekundy seknul,ona má dokonce 6.2,senzace!!! http://www.cuoresportivo.net/index.php?link=cuore-modely-zrychleni
Děkuji za "divošku", ale v autě se držím "při zemi", přebytky energie si nechávám na jiné činnosti
PS: Ale ta alfička moc sympatická byla a i přes určité (oprávněné) výtky a připomínky se mi i brekekáč (to mám připravené, kdybych si jí třeba kopila) Alfa Brera líbí..
reagovať
1 2 3 4


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.