0
späť
 

diskuze k tématu: Alfa Romeo 33 z roku 1991 - vtip nebo výhodná koupě?

kategórie zaradenia témy: italská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 02.10.2008 10:51, RE: :-)
zigi napísal:
Kor když má na zadní nápravě bubny, to jsou největší túneři
Natřený na červeno...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 02.10.2008 10:53, RE: S Alfou proti Škodovkám...
Hugo napísal:
Nechci kecat, ale 33ka není transaxel, je to normální předohrab se vším vepředu, jen 33ky sportwagony se nějaký dělali 4x4, ale 33ka se zadním náhonem se nedělala.
Tak tak, Transaxle mela myslim posledni 75.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 02.10.2008 11:20, RE: Nevim, nevim
Miky napísal:
Takze dneska uz se srovnaji atmosfericke motory s oturbenyma, to je super uzasna volba. Ja muzu rict, ze na muj R5 2.0T (220k) se nechyta zadna octavie, mozna benzinova O2 RS, nemel jsem tu cest, zatim, takze chcete to srovnavat dal, a nebo zacnete konecne psat neco smysluplneho? K tomu srovnani ropy a 1.8 TS je to primy srovnani? Nebo je to jenom subjetkivni pocit toho, ze turbova ropa proste tahne lip a vodcpoda, kvuli Turbo efektu? Ona i TDI 66kW kdyz Vas nakopne turbo mate pocit, ze letite,...
Tak se hned nerozčilujte. Srovnával jsem jen AR 156 1.8 TS se 144 koňmi a Octávii 1.8 T se 150 koňmi. Výkony jsou podobné.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 02.10.2008 11:26, 120k km
To auto podla intereru 120 000 km urcite nema, Typujem tak 250 a vyssie. Nehovoriac o veku a povode.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 02.10.2008 11:32, "školiči"
Jo,jo, jak už se tu opakovaně psalo...tyhle rádoby "školiče" taky miluju. Nejlepší je, když se za Váma táhnou a jakmile příjde obec a vy zpomalíte na předpisových 50 km/h, musí Vás předjet, ať to stojí, co to stojí...jakej to má smysl ?...nevím, kor když za obcí příjde stoupání a plná čára a vy se za nima táhnete šedesátkou...sedmdesátkou, předek Vašeho auta zahalen v černém dýmu a nezbývá než trpělivě čekat na vhodné a bezpečné místo k předjetí. Nedej bože, aby však za chvíli přišla další táhlá obec...to se pak situace i opakuje a to už je fakt na "ránu"...:)
Co se týká této Alfy, jak píše Muroň, také jsem po ní kdysi toužil, ale to už je opravdu řádka let...
Zdar všem a sílu a zdraví našim motorům.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 02.10.2008 11:35, Dement s Alfa33
Pozor! Pozor! České silnice jsou opět o něco více nebezpečné. Mladý honič si bude mastit triko s autem, které už by dávno mělo odpočívat v pekle automobilových dějin. Pozor! Pozor! Konec hlášení.

P.S. Ty bambulo stupidní, jezdil jsem s Alfa164 2.0 TS (asi 108kw) v perfektním (!!!) stavu a o zrychlení na sto za 7,5 se mi ani nezdálo. To bylo tehdy tak za 10,5 s. Jezdil jsem, ty tuningová bambulo, s Lancia Kappa 2.0 Turbo 4/16 (151kw) a teprve s tou to bylo něco kolem 8 sekund. No jo, ale když on takový bambula z učiliště moc počítat neumí a udělá z 12 sekund 7,5..........dyť to tak kurevsky táhne ten můj bouráček!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 02.10.2008 12:16, RE: 0-100?
zigi napísal:
Za 7,5s? Tomu se mi těžce nechce věřit, je to motor jen 1.4, takže to je nějaká blbost.
Měl jsem Tipo 2.0 16V Sedicivalvole 107kw a 0-100 bylo cca 9s a to se dá říct, že to auto "jelo" a škodovky mu nedělaly problémy, ale to už je dávná historie.
7,5 ? blbost.... oficiální materiály továrny hovoří trochu jinak..... - Plochý čtyřválec (boxer) s rozvodem OHC, objem 1351 cm³, vrtání 80 mm, zdvih 67,2 mm, komprese 9,0, výkon 66 kW (90 koní) při 6000 ot/min, točivý moment 112 Nm při 4500 ot/min. Pětistupňová převodovka, rozvor 2475 mm, hmotnost 970 kg, maximální rychlost 180 km/h a zrychlení na stovku za 11,5 s.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 02.10.2008 12:17, Dodatek pro TipCars
Vaculík je do jisté míry guru "ojetinář". Časopis Autoojetiny čtu a i z hlediska slohového je na maximální výši...(narozdíl od některých časopisů ve stylu....Moc hezké svezeníčko s novou Fábií 1.2. Celá redakce si pochvalovala komfort a sílu motoru. A ten prostor! Všem doporučujeme koupi tohoto roztomilého vozítka.)

...ale!!! Prosím, máte pěkný server, existuje tu i kvalitní, výše zminěný časopis...Tak proč pouštíe k recenzování tyhlety lidy? "Mám super káru..ty vole, todlencto jede! Sem vyškolil, vole, jako i to Subaru. No ten v tom wé er ixu jen čuměl! Vole, hustey tuning. To Há té péčko táhne! Hustý ňutn metry, vole"
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 02.10.2008 12:34, RE: Dodatek pro TipCars
Adolf Stalin napísal:
Vaculík je do jisté míry guru "ojetinář". Časopis Autoojetiny čtu a i z hlediska slohového je na maximální výši...(narozdíl od některých časopisů ve stylu....Moc hezké svezeníčko s novou Fábií 1.2. Celá redakce si pochvalovala komfort a sílu motoru. A ten prostor! Všem doporučujeme koupi tohoto roztomilého vozítka.)

...ale!!! Prosím, máte pěkný server, existuje tu i kvalitní, výše zminěný časopis...Tak proč pouštíe k recenzování tyhlety lidy? "Mám super káru..ty vole, todlencto jede! Sem vyš...
Josife Vissarionoviči Hitlere, dyk tu máme svobodu slova a názoru. A hlavně je to zábava - a co teprv ta diskuse pod tím. Bývají tu recenzenti, kteří mají už desáté auto, rozumí tomu a umí psát (třeba ta Impreza naposled). To je sice ideální případ, ovšem podobně to může napsat technicky zdatný zkušený novinář. Živá a zábavná diskuse se spíš objeví pod článkem vytunovaného melírovaného drna - školitele, nebo pod recenzí nového majitele Felicie, který je šťastný, že nemusí nastavovat předstih (to jsem tady taky četl), případně osmnáctiletého majitele Nevady, kterému auto slouží už 19 let (počítá tam i cestu z porodnice, když ho hrdý otec v zánovním Renaultu vezl). Pobavení a pobouření - to je to, co tu mnoho lidí od recenzí čeká.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 02.10.2008 12:43, RE: 0-100?
zigi napísal:
Za 7,5s? Tomu se mi těžce nechce věřit, je to motor jen 1.4, takže to je nějaká blbost.
Měl jsem Tipo 2.0 16V Sedicivalvole 107kw a 0-100 bylo cca 9s a to se dá říct, že to auto "jelo" a škodovky mu nedělaly problémy, ale to už je dávná historie.
Je to nesmysl - Alfa 33 s motorem 1.7 16V měla 8.4s na zrychlení 0-100km/h. S motorem 1.4 bude nad 10s. Alfy se mi líbí, ale tohle se "skousnout" nedá.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 02.10.2008 12:49, RE: 0-100?
Duckhead napísal:
7,5 ? blbost.... oficiální materiály továrny hovoří trochu jinak..... - Plochý čtyřválec (boxer) s rozvodem OHC, objem 1351 cm³, vrtání 80 mm, zdvih 67,2 mm, komprese 9,0, výkon 66 kW (90 koní) při 6000 ot/min, točivý moment 112 Nm při 4500 ot/min. Pětistupňová převodovka, rozvor 2475 mm, hmotnost 970 kg, maximální rychlost 180 km/h a zrychlení na stovku za 11,5 s.
Tak tak, díky za info
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 02.10.2008 12:51, RE: :-)
David V napísal:
Za to VYDÍM jsem si dodatečně naliskal
))
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 02.10.2008 12:52, RE: :-)
Pepe napísal:
Natřený na červeno...
Jak jinak, musí to jít přece vidět ne :o)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 02.10.2008 13:30, RE: Dodatek pro TipCars
Muroň napísal:
Josife Vissarionoviči Hitlere, dyk tu máme svobodu slova a názoru. A hlavně je to zábava - a co teprv ta diskuse pod tím. Bývají tu recenzenti, kteří mají už desáté auto, rozumí tomu a umí psát (třeba ta Impreza naposled). To je sice ideální případ, ovšem podobně to může napsat technicky zdatný zkušený novinář. Živá a zábavná diskuse se spíš objeví pod článkem vytunovaného melírovaného drna - školitele, nebo pod recenzí nového majitele Felicie, který je šťastný, že nemusí nastavovat předstih (to...
Hahahaha, tak tohle mě úplně odrovnalo. Pobavilo mě to a rozhodně to nemyslím v ironickém duchu. A taky nejsem Visarionovič Džugašvili Hitler, ale pouze Adolf Stalin. Jako rusky to je ocelový Adolf. A to je rozdíl! Haha. Jinak, když se zamýšlím nad tvým příspěvkem, milý Muroni (Ilja Muromec?), tak máš pravdu. Já tyhle recenze přímo vyhledávám. Jenomže pak v návalu zuřivosti zapomenu, že jsem je aktivně vyhledával a začnu sepisovat tyhlety agresivní pamflety. Takže tedy....díky podobným recenzentům za příjemné odreagování při upouštění z kotle zlosti.

Mám pro vás inspiraci: Co takhle příště recenzi na Hustě vytuněný Barkas, považovaný 18mnácti letým melirovým džigolou za nějakou zvláštní verzi Hippies VolksWagenu? A jehož tři hrnky dávající objem jeden poctivý litr tak fantasticky táhnou? A vždy partu mladých cool borců z Horní Lhoty dovezou rychle a za přetáčení poháněných kol na místní diskošku v Dolních Kunraticích nad Úhlavkou?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 02.10.2008 13:39, RE: Dodatek pro TipCars
Muroň napísal:
Josife Vissarionoviči Hitlere, dyk tu máme svobodu slova a názoru. A hlavně je to zábava - a co teprv ta diskuse pod tím. Bývají tu recenzenti, kteří mají už desáté auto, rozumí tomu a umí psát (třeba ta Impreza naposled). To je sice ideální případ, ovšem podobně to může napsat technicky zdatný zkušený novinář. Živá a zábavná diskuse se spíš objeví pod článkem vytunovaného melírovaného drna - školitele, nebo pod recenzí nového majitele Felicie, který je šťastný, že nemusí nastavovat předstih (to...
Souhlasím s Muroněm (Muroňem?:o)), náhodou jsem se u té recenze docela pobavil a u vašich příspěvků o to víc :o)) Alfa 33 byla také kdysi muj pubertální sen, (než jej převážila jistá Kateřina z vedlejší třídy) a měl jsem to štěstí se někdy v roce 1994 svézt pár kilometrů a v době kdy jsem "tíhal" otcovu stodvacítečku to byl pro mne báječný zážitek o kterém jsem potom asi 2 roky vyprávěl v hospodě...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 02.10.2008 13:45, RE: Dodatek pro TipCars
figo napísal:
Souhlasím s Muroněm (Muroňem?:o)), náhodou jsem se u té recenze docela pobavil a u vašich příspěvků o to víc :o)) Alfa 33 byla také kdysi muj pubertální sen, (než jej převážila jistá Kateřina z vedlejší třídy) a měl jsem to štěstí se někdy v roce 1994 svézt pár kilometrů a v době kdy jsem "tíhal" otcovu stodvacítečku to byl pro mne báječný zážitek o kterém jsem potom asi 2 roky vyprávěl v hospodě...
No můj pubertální sen byla sousedovic Croma 2,5 TD 85 kw. Ještě rok poté jsem se celý třásl. Myslím si ale, že tenhle diesel byl rozhodně lepší než ty TDíčka původně určená do polních Kübelwagenů či do Náklaďáků protiletecké obrany Landswehru. Nakonec skončily ve VW. Tolik ke Cromě. Jinak Alfy O.k. až na ty strašné interiéry. Třeba ta 33ka ho měla horší než starý Žigul v poctivé kožence.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 02.10.2008 13:55, RE: Dodatek pro TipCars
Adolf Stalin napísal:
Hahahaha, tak tohle mě úplně odrovnalo. Pobavilo mě to a rozhodně to nemyslím v ironickém duchu. A taky nejsem Visarionovič Džugašvili Hitler, ale pouze Adolf Stalin. Jako rusky to je ocelový Adolf. A to je rozdíl! Haha. Jinak, když se zamýšlím nad tvým příspěvkem, milý Muroni (Ilja Muromec?), tak máš pravdu. Já tyhle recenze přímo vyhledávám. Jenomže pak v návalu zuřivosti zapomenu, že jsem je aktivně vyhledával a začnu sepisovat tyhlety agresivní pamflety. Takže tedy....díky podobným recenze...
Tu přezdívku jsem nemyslel nějak agresivně, pouze jsem jinak prohodil křestní jména a příjmení diktátorů.
Tady je jedinečná možnost dozvědět se o zkušenostech z aut od lidí, které by člověk ve svém okolí nepotkal. Např. někdo dělá ve firmě, kde si všichni kupují nová levná auta na leasing, jiný se kámoší z tunerama, další chodí do hospody s kamarády, kteří si vozí silnější auta vyšší třídy z Německa atp. Tady se objeví recenze nového auta za 2 mega a taky starého 3,0 V 8 za 10tis. (o němž jeho majitel bude tvrdit, jak to s ním nandává těm s novým za mega -což není vyloučeno). A tu recenzi okometují lidé, kteří taky mají různá auta různého stáří (aspoň mají společné to, že se o auta aspoň trochu zajímají - myslím, že tu není moc HTPáků, kteří budou tvrdit, že mají nejlepší motorizaci do nejlepšího auta, kterým je samozřejmě Fabie a nikdy jinak).
Recenze na vytuněný Barkas od agrárního macho-metrosexuála by určitě byla horkým kandidátem na recenzi roku
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 02.10.2008 13:58, RE: Dodatek pro TipCars
Adolf Stalin napísal:
No můj pubertální sen byla sousedovic Croma 2,5 TD 85 kw. Ještě rok poté jsem se celý třásl. Myslím si ale, že tenhle diesel byl rozhodně lepší než ty TDíčka původně určená do polních Kübelwagenů či do Náklaďáků protiletecké obrany Landswehru. Nakonec skončily ve VW. Tolik ke Cromě. Jinak Alfy O.k. až na ty strašné interiéry. Třeba ta 33ka ho měla horší než starý Žigul v poctivé kožence.
Ten původně Ivecácký motor pověst nesmrtelného má. A abych se zastal TDíček, tak to původní 66 KW s rotačním čerpadlem taky vydrží hodně.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 02.10.2008 14:06, RE: Dovezeno z DE v
Muroň napísal:
Začnu pozitivně: Tohle auto byl na začátku 90's můj sen (byl jsem v pubertě). Být teď v autorově věku, jdu do něj taky. Vydělá se na něj za měsíc a na ježdění pro radost a zábavu ideální auto. Dobře sedí, má krásný zvuk a interier se mi líbí.

Otázka: V roce 2006 dovezeno z Něměcka? Proč má ještě okresovou SPZ, která se cca před šesti lety přestala přidělovat? Že by mělo papíry z nějaké totálky?

Upozornění: Mě bys určitě taky vyškolil, i když mám auto se stejným výkonem a daleko vyšším krouťá...
trefne napsano ... mladej klucina s basebolkou na hlave, tem je lepsi uhybat a pak maji pocit, jak to vsem natiraj :))
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 02.10.2008 14:19, vtip
Je jasné, že autor nás chtěl po ránu pobavit dobrým vtipem. Už v úvodu, kdy píše, že hledal sportovní hatchback s malou spotřebou a vybral boxera v 1,4 je srandovní. zbytek příspěvku pěkně navazuje. takový zpestření po klasických příspěvcích jaké kombi má větší kufr atd.
reagovať
1 2 3 4


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.