Utorok 17.08.2010 08:46,
rada
Jeden borec tady chtěl ukázat, že umí žbleptnout pár slov německy a popsal nespolehlivost FIATU v němčině...okey. Někdo jiný by mohl třeba v Rumunštině.
Jinak Alfa Romeo není italské auto. Podvozek + řízení TRW (montuje se do BMW), elektronika komplet BOSCH (ta samá od váhy až po poslední relé jako u jiných aut), brzdiče ATE, u vyšších verzí jsou tlumiče Bilstein Mercedes), pružiny Eibach, některé díly Carella se vyrábějí v Polsku, na spoustě dalších dílu je Made in Austria, Germany. Myslím i na výfuku, originál rádia jsou Japan...spojky jsou Valeo, hydraulika taktéž...mám pokračovat? Na nafťácích spolupracoval MErcedes...atd
Z lidí mluví závist, protože nemají peníze na údržbu nebo na AR jako nové auto. Tak popichují. A když je svezeš zachovalou 156 tak jdou do kolen...ale pak stejně řeknou, že by se toho báli...a že to italové dělali na 5 let, päk se zapne samolikvidační systém, aby si člověk běžel pro novou Alfu...
Jinak určitě ti Alfu nedoporučím. V téhle ceně jsou všechna auta před generálkou. MAjí dobrou karosérii, maji dobrý interiér..tam problém nebude!!! Není to Opel, není to VW s olupujícími se plasty...tohle bude v 100proc stavu. Ale podle mých zkušeností se i pěkná zachovalá AR v cenách 70-90 000 rok výroby 98,99 neobejde bez investice kolem 50 000 - 60 000. Platí pro benzín!!!!! U dieselu počítek ještě tak 20 000 až 30 000 navíc. Nikdo ti za 80 000 nedá auto v pořádku. Bude to hromada maličkostí, které auto nezastaví, ale bude třeba je udělat. Můj příběh. Pokud nejsi fanatik a nemáš garáž, kup nějakého svižného japonce...
ceny náhradních dílů, které bývají při koupi 10 let starého auta K.O.
sada svíček 8x Ngk Platinum 3900
zapalovací kabely sada 3000
spojka sada, hydr. ložisko: Luk komplet 4200
horní ramena TRW, Swag 1700
silentbloky dolník ramen Delphi 4kusy 1700
klínový řemen + kladky 3500
rozvody řemen plus kladky, práce 6000
termostat (velmi důležitý) 1000
filtr vzduchový Bosch 350
váha vzduchu Bosch 2500
5 litrý Selenia 10w 60 plus filtr 2000
2 litry převdový olej 75w-90 650
výměna brzdovky, servo 500
chladící kapalina 5 litrů 400
pak může být v prdeli variátor, výměna při rozvodech...stojí 4900
přední kotouče...skvělý výběr!! Brembo max kolem 1500 kus
nefunguje-li motorek světlomteů (u STK!!!) komplet světlo stojí od Carella 2700, Bosch 2450 (internet)
tlumič vpředu sachs 2500, kyb 2000, stavitelný Koni 3300
uložení tlumiče vpředu Sachs 450, vzadu 1800
Tohle jsou věci, které bude třeba u takového auta udělat. Mají to tak známí i já. ¨Diesel nebrat!!! Pohodlná a úsporná AR 156 bude mít 250 000 minimum. Pak koupit turbo, vstřiky....Dvouhmoťák. Ten nemá pouze 1.9 77Kw, ale kdo by investoval do 77 Kw. Nebrat taky 2.0. Je to klasik motor, ale drahé rozvody a je třeba ještě preventivně rozebrat spodek a omrknout klikovku a čerpadlo oleje.
reagovať