C4 som kúpil od môjho kamaráta. Takže som vedel čo kupujem. Vedel som o jeho historii, servise, poruchách. Autičko jazdí bez večších broblémov.
Značka: | Citroen |
Model: | C4 |
Typ: | |
Karoserie: | hatchback |
Obsah motoru: | 1600 |
Palivo: | LPG |
Rok výroby: | 2005 |
Typ řazení: | manuální |
Najeto km při koupi: | 31000 |
Najeto km nyní: | 87000 |
Koupen jako: | jazdený |
Jak dlouho vůz využívám: | 5 rokov |
Průměrná spotřeba: | 7,2 |
Předchozí vozidlo: | škoda 120 |
C4 som kúpil od môjho kamaráta. Takže som vedel čo kupujem. Vedel som o jeho
historii, servise, poruchách. Autičko jazdí bez večších broblémov. V poslednej dobe trochu blbne otváranie batožinového priestoru, po odomknutí
centrálom sa mi dvere neotvoria. Snímač na dverách pri dotyku iba cvakne a dvere ostanú zamknuté. Musím auto znovu zamknúť a odomknúť, niekedy to musím zopakovať aj viac krát. Tiež mi nefunguje zadný stierač, nedá sa zapnúť normálne ovládačom. Je to trošku kuriozne ale po čase som zistil, že stierač sa zapnúť dá, ale tlačidlom na ohrev zadného skla. Neviem čo mi tam uraduje za škriatok. Tak isto je to aj so signalizáciou na vykonanie
technickej prehliadky, po prehliadke po 60 000 mi v autorizovanom servise nahodili nový interval a ten mi po 5 km signalizoval, že mám vykonať prehliadku. Hneď som sa vrátil do servisu a oni mi interval nahodili nanovo. To isté sa zopakovalo asi 5 krát no čim neviriešili. Povedali že ak sa to zopakuje mám ich zase navštíviť. Prestalo ma to baviť a od vtedy mi stále svieti kontrolka na servis. Teraz som dal namontovať
LPG pohon, dúfam, že to bude jazdiť dobre, zataľ aj jazdí ale na LPG som urobil iba 5000 km. Je to oveľa uspornejšie ako na benzín, oplatí sa to.
Klady | Zápory |
vzhľad | príliš veľa elektroniky |
priestor pre posádku | slabo odhlučnený podvozok |
| otrasný servis |
| |
| |
Spolehlivost | 3 |
Provozní náklady | 3 |
Cena náhradních dílů | 4 |
Dostupnost náhradních dílů | 3 |
Koupili byste si automobil od stejné značky znovu? asi ne